2016-06-16

Wykaz petycji

L.p.

 

Data złożenia

Oznaczenie podmiotu wnoszącego petycję

Przedmiot petycji

Odwzorowanie cyfrowe petycji

Sposób załatwienia petycji

1.  

14.09.2015 r.

Dr Bogusław
J. Feder

Akademia Liderów Innowacji i Przedsiębiorczości Fundacja

 

Szulc - Efekt

Sp z o.o.

wsparcie przedsiębiorczości wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych

 treść petycji

 odpowiedź

2.

17.11.2015 r.

Kancelaria Prawna "Świeca i Wspólnicy" sp.k.

petycja dotyczy żądania wszczęcia kontroli w zakresie prawidłowości wykonywania badań technicznych

treść petycji

 odpowiedź

3.

09.12.2015

pacjęcia oddziału psychiatrycznego

petycja dotyczy umiejscowienia oddziału psychiatrycznego w szpitalu

treść petycji

 odpowiedź

 odpowiedź

4.

15.02.2017

Jarosław Gryń

Prezes Oddziału Lęnork Ruchu Kontroli Wyborów - Ruchu Kontroli Władzy

petycja dotyczy nagrywania video posiedzeń, udostępniania
nagrań i wprowadzania elektronicznego systemu głosowania

treść petycji

odpowiedź

odpowiedź

odpowiedź

odpowiedź

odpowiedź

 

5.

13.08.2018

 

petycja dotyczy dokonania analizy stanu faktycznego w przedmiocie
ewentualnych potrzeb zapewnienia systemów klimatyzacji w ramach
wytypowanych Oddziałów (w szczególności na których
hospitalizowane są osoby Starsze, Kobiety Ciężarne, Dzieci
etc).

treść petycji

odpowiedź

6. 21.03.2019

Jacek Karcz

 

petycja dot. edycji bonów na zakup książek treść petycji  

7.

31.07.2019

CASUS NOSTER Kancelaria Radcy Prawnego Konrad Cezary Łakomy

w sprawie Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów

treść petycji

uzupełnienie

odpowiedź

odpowiedź

8.

18.09.2019

Jacek Karcz

w sprawie wprowadzenia i współfinansowania mundurków szkolnych
dla uczniów szkół powiatu lęborskiego.

treść petycji

odpowiedź

9.

15.10.2019

Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego

Petycja w sprawie dokonania analizy wdrożenia w urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb interesantów dot. płatności bezgotówkowych.

treść petycji

odpowiedź

10. 23.09.2020   Petycja w sprawie wyrażenia zgody Rady Powiatu Lęborskiego na
sprzedaż nieruchomości przy ul. Okrzei w Lęborku oraz
podjęcie czynności w celu przeprowadzenia konsultacji z
mieszkańcami
treść petycji

odpowiedź

11. 23.09.2020   Petycja w sprawie rozważenia zmiany decyzji dot. przeprowadzenia
przetargu dla sprzedaży działek przy siedzibie dawnej Placówki
Opiekuńczo-Wychowawczej przy ul. Okrzei
treść petycji

odpowiedź

odpowiedź

odpowiedź

12. 23.09.2020   Petycja w sprawie wyrażenia zgody Rady Powiatu Lęborskiego
na sprzedaż nieruchomości przy ul. Okrzei w Lęborku
oraz podjęcie czynności w celu przeprowadzenia konsultacji
z mieszkańcami. Petycja w sprawie rozważenia zmiany decyzji
dot. przeprowadzenia przetargu dla sprzedaży działek przy
siedzibie dawnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej przy ul.
Okrzei.
treść petycji  
13.

23.03.2021r.

  Petycja dotycząca środków chwastobójczych, pestycydów, badań wody pitnej oraz przeprowadzenia kampanii społecznych dotyczących glifosatu treść petycji odpowiedź
14.

12.04.2022 r.

MIeszkańcy Cewice Petycja w sprawie podjęcia działań zmierzających do poprawy bezpieczeństwa osób korzystających z drogi powiatowej w  miejscowości Cewice na ul. Wichrowej treść petycji odpowiedź
15. 23.12.2022 r.   Petycja dot. odstapienia od działań systemów sieci 3G, 4G, 5G treść petycji odpowiedź
16. 17.02.2023 r.   Petycja w sprawie zwiększenia świadomości prawnej dotyczącej
transplantacji wśród lokalnej społeczności
treść petycji odpowiedź
17 05.04.2023 r.   Petycja w sprawie wstrzymania prac koncepcyjnych i projektowych
związanych z planowaną budową łącznika budowanej drogi
krajowej S6 (węzeł Lębork Wschód) z ulicą Gdańską w
Lęborku.
treść petycji odpowiedź

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..