Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8623987, fax 059 8623944.
Lębork: Remont drogi powiatowej nr 1314G
Numer ogłoszenia: 178449 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8623987, fax 059 8623944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1314G.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na odcinku od km 0+000 do km 2+183 roboty ziemne na poboczach w ilości 3864m3, plantowanie i zagęszczenie poboczy ziemnych w ilości 6756m2.Na odcinku od km 1+083 do km 2+183 profilowanie masą bitumiczną w ilości śred. 75kg/m2 i ułożenie warstwy ścieralnej grub. 4cm na powierzchni 3410m2.Wykonanie zjazdów na odcinku 1+083 do km 2+183 w ilości sztuk 10, o powierzchni 310m2, z wykonaniem koryta, podbudowy i nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej grub. 5cm
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, conajmniej 5 robót o podobnym zakresie, złożoności i wartości nie mniejszej niż 500 tys. złoty każda.Dysponują potencjałem techn. i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca winien mieć do dyspozycji min. 1 kierownika budowy, legimitującego się posiadaniem ważnych uprawnień budowlanych w zakresie budowy dróg. Kierownik budowy winien posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, winien posiadać doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych robót min. 4 lata, doświadczenie w realizacji robót jw. w tym 1 rok na stanowisku kierownika budowy lub robót. Wykonawca winien miec do dyspozycji min. następujący slprzęt: samochody samowyładowcze do robót ziemnych i samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości umożliwiającej ciągła pracę układarki, układarkę do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem układanej warstwy - 1 szt., walce statyczne samojezdne - min. 2szt., walec ogumiony 8-10Mg - 1 szt, szcotka mechaniczna - 1 szt.,skrapiarka - 1 szt, otaczarka - 1 szt, równiarka - 1 szt, ładowarka/koparka -1 szt. Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzania badań w trakcie realizacji zamówienia, zgodnie z ST. Metoda oceny : spełnia/nie spełnia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Winien posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej na okres wykonywania zadania. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu wz postępowania o udzielenie zamówienia. Metoda oceny spełnia/nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny na podst. art.51 ust.1 Pzp , zamawiający zaprosi 5 wykonawców, którzy spełniają ww warunki w postępowaniu i którzy potwierdzą ich spełnienie niżej wymienionymi dokumentami załączonymi do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Jeżeli liczba wykonawców spełniających ww warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 5, zamawiajacy zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców spełniających ww potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 , zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymaja najwyższą ocenę punktową za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający przyzna 100 pkt wykonawczy, który w wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykaże się największą ilością wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia tj. o wartości nie mniejszej niż 500 tys. każda.W przypadku uzyskania przez kilku wykonawców takiej samej ilości robót, decydować będzie wartość robót. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt uzyskanych wg wzoru W=badana ilość robót/największa ilość robót x 100. Wszystkie roboty winny być powtwierdzone przez zamawiających (referencje)
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca chcący uczestniczyć w niniejszym postępowaniu składa wniosek o dopuszczenie do udziału. Zgodnie z art.27 ust.5 Pzp, informacja o złożeniu tego wniosku może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków określonych w pkt XI niniejszego ogłoszenia. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopusczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej a zamawiający otrzyma go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty: B1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddzaiłu ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków . B4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. B5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. B6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Pzp. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem techn. i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nalezy złożyć następujące dokumenty: C1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że roboty te zostały wykonane należycie. C2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. C3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. C4. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunków znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D1. Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publicze składa następujące dokumenty:- jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednia, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje sie dokumentów wskazanych w niniejszym pkt E oraz informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym art.24 ust 1 pkt 4-8 Pzp, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednia kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. F. Postanowienia dotyczące składania dokumentów F1. W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F2. Dokumenty sporządzone w jęz. obcym są składane wraz z tłumaczeniem na jęz.polski poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-300 Lębork, ul. Pionierów 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Lęborku,84-300 Lębork, ul. Pionierów 10, pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).