2016-06-23

STAROSTWO POWIATOWE w LĘBORKU ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork NIP: 841-15-17-565 tel.(0-59) 8632825 FAX.(0-59) 8632850 e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

1. Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: STAROSTWO POWIATOWE w LĘBORKU
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
NIP: 841-15-17-565
tel.(0-59) 8632825 FAX.(0-59) 8632850
e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami można pobrać u Zamawiającego-pokój nr 104 i na stronie internetowej http://powiat.leborski.samorzady.pl
4.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
zadanie 1 .-. przebudowa biura obsługi klienta
CPV: 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznej
zadanie 2 - .malowanie ciągu komunikacyjnego II piętro
CPV: 45440000-3 roboty malarskie i szklarskie
zadanie nr 3 - wymiana instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń nr 208 i 209
CPV: 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne
4.2 Wymagania techniczne opisane zostały w SIWZ.
4.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wyszczególnione zadania
4.4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i oferty wariantowej.
4.5 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy .
5. Termin wykonania zamówienia: do dnia 10 grudnia 2008 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
6.1 Wykonawca, który ubiega się o udzielenie niniejszego zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy.
6.2 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
6.3 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%
9. Miejsce i termin składania ofert:
9.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku ul. Czołgistów 5, pokój nr 16 w terminie do dnia: 20.08.2008 roku do godz.10.00
9.2 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, sala nr 9, dnia 20.08.2008 roku o godz. 10.30 .
10. Termin związania ofertą: 30 dni.
11.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Załączniki do SIWZ :
1. Formularz oferty (załącznik nr 1),
2. Formularz oświadczenie (załącznik nr 2),
3. Projekt umowy (załącznik nr 3 ).
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, w tym z przedmiarem robót (załącznik nr 4)
Zawiadomienie o wyniku postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

Lębork, 2008-08-21

Wg rozdzielnika
Zawiadomienie
Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Państwa, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane w budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku- OR.VII.3430-5/08………………………………………………………
zadanie Nr 1 – Przebudowa biura obsługi klienta
zadanie Nr 2 – Malowanie ciągu komunikacyjnego II piętro
zadanie Nr 3 – Wymiana instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń nr 208 i 209
(wpisać oznaczenie postępowania)
prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Lęborku
(wpisać oznaczenie zamawiającego)
w trybie przetargu nieograniczonego
(wpisać zastosowany tryb)
za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez:
zadanie Nr 1 – HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Adam Hrycyk 84-300 Lębork- Mosty ul. Gliniana 17 E
zadanie Nr 2 - HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Adam Hrycyk 84-300 Lębork- Mosty ul. Gliniana 17 E
zadanie Nr 3 – Firma Wielobranżowa „PETK” Janina Petk
84-300 Lębork ul. B. Krzywoustego 16
…………………………………………………………………………………………...
(wpisać nazwę/firmę/zwycięskiego wykonawcy)
Uzasadnienie
zadanie Nr 1 - cena najkorzystniejszej oferty 88.342,70 zł, oferta uzyskała 100 pkt.
Oferta Firma Wielobranżowa „PETK” Janina Petk 84-300 Lębork ul. B. Krzywoustego 16:cena -100.725,50 zł, oferta uzyskała 87,71 pkt
zadanie Nr 2 – cena najkorzystniejszej oferty 35.020,71, oferta uzyskała 100 pkt
Oferta Firma Wielobranżowa „PETK” Janina Petk 84-300 Lębork ul. B. Krzywoustego 16:cena -86.326,98 zł, oferta uzyskała 40,57 pkt
zadanie Nr 3 – cena najkorzystniejszej oferty 10.722,68 zł, oferta uzyskała 100 pkt
Oferta HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Adam Hrycyk 84-300 Lębork- Mosty ul. Gliniana 17 E cena 11.028,84 zl, oferta uzyskała 97,22 pkt
(wpisać uzasadnienie, czyli dokładnie opisać ocenę oferty najkorzystniejszej z uwzględnieniem poszczególnych kryteriów oraz podaniem punktacji oferty zwycięskiej oraz nazwy (firmy), adresy oraz siedziby wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną każdej ofercie w każdym kryterium oraz punktację łączną)

Jednocześnie zamawiający w trakcie postępowania odrzucił następujące oferty:
EL-MAD Usługi Elektryczno-Budowlane Krzysztof Madaj 84-100 Gnieżdzewo ul. Dworcowa 48. Oferta została odrzucona z powodu wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia.
Podstawa prawna: Art.89 ust.1 pkt 5 Pzp
(wpisać wykonawców, których oferty zostały odrzucone, wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, czyli przywołaniem konkretnych wad złożonych ofert i przepisów prawa lub postanowień siwz uzasadniających odrzucenie)

Ponadto zamawiający w trakcie postępowania wykluczył następujących wykonawców:
EL-MAD Usługi Elektryczno-Budowlane Krzysztof Madaj 84-100 Gnieżdzewo ul. Dworcowa 48.
Wykonawca nie złożył aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wymaganego zgodnie z SIWZ-rozdz. VII pkt 1f, w związku z czym Zamawiający nie mógł ocenić warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem.
Podstawa prawna:Art.24 ust.1 pkt10 Pzp
(wpisać wykonawców wykluczonych, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, czyli przywołanie konkretnych naruszeń przepisów prawa lub postanowień siwz uzasadniających wykluczenie z przywołaniem ewentualnych dokumentów)



Ryszard Wenta - Starosta Lęborski
(podpis i pieczątka kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej)

Otrzymują:
1. Firma Wielobranżowa „PETK” Janina Petk 84-300 Lębork ul. B. Krzywoustego 16
2. HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Adam Hrycyk 84-300 Lębork- Mosty ul. Gliniana 17 E
3. EL-MAD Usługi Elektryczno-Budowlane Krzysztof Madaj 84-100 Gnieżdzewo ul. Dworcowa 48

 




OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 176347 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, fax 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zadanie 1 .-. przebudowa biura obsługi klienta zadanie 2 - .malowanie ciągu komunikacyjnego II piętro zadanie 3 - wymiana instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń nr 208 i 209.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54.53.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.44.00.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 134086.09 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

* Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: przebudowa biura obsługi klienta

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

* HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Adam Hrycyk, ul. Gliniana 17 E, 84-300 Lębork- Mosty, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

* Cena wybranej oferty: 72412.05
* Oferta z najniższą ceną: 72412,05 oferta z najwyższą ceną: 82561.89
* Waluta: PLN.

Część NR: 2

Nazwa: Malowanie ciągu komunikacyjnego II piętro

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

* HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Adam Hrycyk, ul. Gliniana 17 E, 84-300 Lębork- Mosty, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

* Cena wybranej oferty: 28705
* Oferta z najniższą ceną: 28705 oferta z najwyższą ceną: 70759.82
* Waluta: PLN.

Część NR: 3

Nazwa: Wymiana instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń nr 208 i 209

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

* Oferta Firma Wielobranżowa PETK Janina Petk, ul. B. Krzywoustego 16, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

* Cena wybranej oferty: 8789.08
* Oferta z najniższą ceną: 8789.08 oferta z najwyższą ceną: 9040.03
* Waluta: PLN.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..