2016-06-22

Udzielanie porad osobom i podmiotom sektora ekonomii społecznej – zatrudnienie specjalisty ds. rachunkowości w NGO

PO.IV.3431-13/09

Lębork, 11.09.2009 r.

 



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel. tel.: (059) 86 24 825 , faks: (059) 86 21 406,  e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl, adres  strony internetowej www.powiat-lebork.com , NIP: 841-16-09-072, REGON: 770979648

 
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29.01.2009 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) na udzielanie porad osobom i podmiotom sektora ekonomii społecznej - zatrudnienie specjalisty ds. rachunkowości w NGO w ramach projektu „Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Nr wniosku WND-POKL.07.02.02-22-025/08.

 

I. Przedmiot zamówienia:

1.     Przedmiotem zamówienia jest udzielanie porad osobom i podmiotom sektora ekonomi społecznej - zatrudnienie specjalisty ds. rachunkowości w NGO


w ramach projektu pn.: „Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, priorytet VII, działanie 7.2, poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.

    

2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku zamówień:

79140000-7 Doradztwo prawne i usługi informacyjne;
79211000-6 Usługi księgowe.

II. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

IV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

V. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

VI. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VII. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VIII. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

IX. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

X. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia od 01 października 2009 r. do 31 października 2010 r.

XI. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami:

cena oferty brutto - 100%

XII. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymagania z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) oraz wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Ocena spełniania warunków wg formuły „spełnia - nie spełnia".

 
XIII. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.powiat.leborski.samorzady.pl oraz na pisemny wniosek Wykonawcy za pośrednictwem poczty oraz Internetu.

 

XIV. Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Lęborku, przy ul. Czołgistów 5, w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku do dnia 22.09.2009 r. do godz. 12.00.


XV. Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się w Wykonawcami są:

Koordynator projektu: Ewelina Obolewska
Asystent koordynatora: Hanna Kowalska

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-15.00. tel. 059 863 28 51

Numer ogłoszenia: 154349 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009





Lębork, 2009-09-25



Zawiadomienie o wyniku postępowania



(dotyczy przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia
i zapytania o cenę)

 




Zawiadomienie


Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Państwa,
iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na udzielanie porad osobom i podmiotom sektora ekonomii społecznej - zatrudnienie specjalisty ds. rachunkowości w NGO w ramach projektu „Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Nr wniosku WND-POKL.07.02.02-22-025/08.



prowadzonym przez Powiat Lęborski
(wpisać oznaczenie zamawiającego)

w trybie przetargu nieograniczonego
(wpisać zastosowany tryb)

 

za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez :

Centrum Rozliczeń Finansowych „ACCOOUNT" s.c.
Dariusz Pianko, Adam Hoffmann
84-300 Lębork, Aleja Wolności 73
 

Oferta uzyskała największą ilość punktów: 100 pkt. (jedyne kryterium cena)
 

Jednocześnie zamawiający w trakcie postępowania odrzucił ofert: 1

Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy oznaczoną numerem 2 złożoną przez Annę Strzelecką, 84-300 Lębork, ul. Jagiellońska 5/19

w trybie art. 89 ust.1 pkt 2 „jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia"

Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu tj. „co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości lub księgowości w organizacji pozarządowej.

Wykonawców wykluczonych - 0





Udzielanie porad osobom i podmiotom sektora ekonomii społecznej - zatrudnienie specjalisty ds. rachunkowości w NGO
Numer ogłoszenia: 173189 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154349 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielanie porad osobom i podmiotom sektora ekonomii społecznej - zatrudnienie specjalisty ds. rachunkowości w NGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielanie porad osobom i podmiotom sektor ekonomii społecznej - zatrudnienie specjalisty ds. rachunkowości w NGO w ramach projektu pn. Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, priorytet VII, działanie 7.2, poddziałanie 7.2.2 Wsparcie sektora ekonomii społecznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00-7, 79.21.10.00-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 19500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, priorytet VII, działanie 7.2, poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: udzielanie porad osobom i podmiotom sektora Ekonomii Społecznej - zatrudnienie specjalisty ds. rachunkowości w NGO

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:



  • Centrum Rozliczeń Finansowych ACCOUNT s.c. Dariusz Pianko, Adam Hoffmann, ul. Aleja Wolności 73, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)



  • Cena wybranej oferty: 10400
  • Oferta z najniższą ceną: 10400 oferta z najwyższą ceną: 18720
  • Waluta: PLN.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..