2016-04-29

OGŁOSZENIE Dyrektor Placówki Wielofunkcyjnej Nr 2 „Dom w Ogrodzie” w Lęborku

1. Przedmiotem dzierżawy jest 9 pomieszczeń o powierzchni użytkowej 115,19 m2 wraz z wyposażeniem, znajdujących się na parterze budynku w Lęborku przy ul. Okrzei 15 z przeznaczeniem na miejsce opieki dla małych dzieci.

Pomieszczenia będące przedmiotem dzierżawy posiadają sprawną instalację elektryczną, centralnego ogrzewania i sanitarną.


2. Czas trwania dzierżawy 10 lat.


3. Wysokość opłat z tytułu dzierżawy:

a) wywoławcza stawka miesięcznego czynszu dzierżawnego wynosi 2 500,00 zł netto,

b) Postąpienie o 50,00 zł

c) do ceny czynszu ustalonej w przetargu zostanie doliczony obowiązujący podatek VAT - obecnie 23 %

   - wylicytowana miesięczna kwota czynszu netto stanowić będzie wymiar czynszu dzierżawy na rok 2011;

- stawka czynszu w latach następnych będzie waloryzowana raz do roku
o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, po ogłoszeniu przez Prezesa GUS

d) czynsz dzierżawny płatny będzie do 14. każdego następnego miesiąca
bez dodatkowego wezwania

e) Dzierżawca zobowiązany jest do ponoszenia miesięcznych opłat za media

 - Przetarg na dzierżawę  części budynku wygrywa osoba, która zaoferuje najwyższy czynsz miesięczny netto.

4. Przetarg odbędzie się w dniu 28.06.2011 r. o godzinie 1000
w siedzibie Placówki wielofunkcyjnej Nr 2 „Dom w Ogrodzie"
w Lęborku, przy ul. Okrzei 15, w gabinecie Dyrektora - II piętro.


5. Uczestnik przetargu zobowiązany jest do wpłacenia wadium
w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) na konto nr 52 9324 0008 0002 8583 2000 0010  najpóźniej do dnia 27.06.2011 r. pod rygorem uznania przez organizatora przetargu, że warunek wpłaty nie został spełniony.


6. Uczestnicy przetargu winni przed jego otwarciem przedłożyć komisji przetargowej następujące dokumenty:

a)     dowód wpłaty wadium;
b)   w przypadku osób fizycznych - dowód osobisty lub paszport, a w przypadku reprezentowania innej osoby np. współmałżonka pełnomocnictwo.
c)   w przypadku wspólników spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, dowody osobiste wspólników, stosowne pełnomocnictwa;
d)   w przypadku osób prawnych - aktualny wypis z właściwego rejestru, stosowne pełnomocnictwa, dowody osobiste osób reprezentujących podmiot.

7. Uczestnikom przetargu, którzy nie brali udziału w licytacji, a także nie wygrali przetargu, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, nie później niż przed upływem trzech dni od dnia zamknięcia, odwołania, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

8. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet czynszu dzierżawnego.

9. Protokół z przeprowadzonego przetargu stanowi podstawę zawarcia umowy dzierżawy. Umowa zostanie zawarta po upływie 14 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.

10. Dyrektor Placówki Wielofunkcyjnej Nr 2 „Dom w Ogrodzie" zastrzega sobie prawo odwołania  przetargu z uzasadnionej  przyczyny.

11. Szczegółowe informacje można uzyskać w Placówce Wielofunkcyjnej Nr 2 „Dom w Ogrodzie" w Lęborku, ul. Okrzei 15,

Osoba do kontaktu:  Gł. księgowy lub pod nr telefonu 59 86 22 447,
tel. kom. 662 032 209

Zapoznanie się z obiektem może nastąpić w każdą środę i czwartek w godz. 1000-1400.

12. Ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń:

Placówka Wielofunkcyjna nr 2 „Dom w Ogrodzie" w Lęborku, ul. Okrzei 15, Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5 

     oraz
     umieszczenie na stronie internetowej:
     Placówka: www.dd2.fg.pl
     Starostwo: www.powiat-lebork.com
     w terminie od 27.05. do 28.06.2011r.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..