2016-04-29

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 10 - z powodu braku ofert na 16 części, zwracamy się ponownie z zapytaniem ofertowym dotyczącym opracowania skryptów przedmiotowych do e-learningu w zakresie egzaminów czeladniczych/mistrzowskich

       W związku z realizacją projektu „Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz

brakiem udzielenia zamówienia w częściach w ramach przeprowadzonego zapytania ofertowego nr 9

1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO  

Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.: (59) 86 32 825, faks: (59) 86 32 850, e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl,

 

2. INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA  

Głównym celem projektu jest podniesienie kwalifikacji ogólnych i zawodowych 120 osób (60 kobiet, 60 mężczyzn), które z własnej inicjatywy deklarują chęć potwierdzenia swoich kwalifikacji (zdobytych w sposób pozaformalny i nieformalny) poprzez program formalnego ich potwierdzenia w formie egzaminów czeladniczych/mistrzowskich oraz wzmocnienie Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku.

Projekt skierowany jest do osób dorosłych zarówno bezrobotnych, jak i pracujących, posiadających miejsce zamieszkania lub zatrudnienia na terenie powiatu lęborskiego w wieku 25-64 lata i/lub nieuczący się w wieku 18-24 lata.

Termin realizacji projektu od 1 października 2011 roku do 31 grudnia 2012 roku.


3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA  

KOD CPV: 92312212-0 Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych

Jednym z planowanych zadań projektowych jest utworzenie platformy e-learningowej w zakresie egzaminów czeladniczych / mistrzowskich. Platforma ma pomóc uczestnikom projektu w przygotowaniu się do egzaminu oraz upowszechnić informacje odnośnie warunków, podstaw prawnych, wiedzy, którą musi posiadać osoba przystępująca do egzaminu. Umieszczenie na platformie e-learningowej opracowanych skryptów przedmiotowych pozwoli na wzrost wiedzy z zakresu przystępowania do egzaminów czeladniczych/mistrzowskich oraz zachęci społeczeństwo do potwierdzania swoich kwalifikacji.

Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie łącznie 16 skryptów przedmiotowych do e-learningu. Mają one dotyczyć 16 zawodów rzemieślniczych. W projekcie przewidziano utworzenie skryptów dostosowanych do wymogów egzaminacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie egzaminów na tytuły czeladnika i mistrza w zawodzie, przeprowadzanych przez komisje egzaminacyjne izb rzemieślniczych, dotyczące przede wszystkim etapu teoretycznego (Dz.U. z 2005 r.,
nr 215, poz. 1820 z późn. zm.).

W ramach przedmiotu zamówienia przewidziano skrypty przedmiotowe dotyczące danego zawodu w następujących zawodach:
 

  • Część 1 - kowal
  • Część 2 - zegarmistrz
  • Część 3 - elektromechanik pojazdów samochodowych
  • Część 4 - lakiernik samochodowy
  • Część 5 - betoniarz zbrojarz
  • Część 6 - kamieniarz
  • Część 7 - tapicer
  • Część 8 - lakiernik
  • Część 9 - introligator
  • Część 10 - przetwórca ryb
  • Część 11 - brukarz
  • Część 12 - dekarz
  • Część 13 - malarz tapeciarz
  • Część 14 - kominiarz
  • Część 15 - kosmetyczka
  • Część 16 - technolog robót wykończeniowych w budownictwie

 
Każdy z 16 skryptów przedmiotowych dotyczących danego zawodu musi zawierać standardy wymagań dla egzaminów czeladniczych i mistrzowskich w tym zawodzie - część teoretyczna i praktyczna (jeśli dotyczy) i będzie składał się z opisu takich zagadnień jak:

1. technologia,
2. maszynoznawstwo,
3. materiałoznawstwo,
4. rysunek zawodowy dot. ściśle danego zawodu, jeśli jest specyficzny dla danego zawodu
5. rachunkowość zawodową, jeśli jest specyficzna dla danego zawodu.

Opracowany skrypt musi wyposażyć osobę czytającą w elementarną wiedzę w ramach wyżej wymienionych tematów, niezbędną do przygotowania się do egzaminu.

Przygotowanie tekstu skryptu musi odbywać się w oparciu o powszechnie stosowaną metodologię pracy naukowej (m.in. cytowanie, odniesienia do literatury).

Każdy skrypt dotyczący konkretnego zawodu, uwzględniający ww. standardy i zagadnienia zostanie opracowany w wersji elektronicznej na minimum 15 pojedynczych stronach formatu A4, pisanych czcionką rozmiaru 12, z odstępem pomiędzy wierszami 1,5. Ilość stron przypadająca na poszczególne ww. zagadnienia wg wymogów i potrzeb dotyczących danego zawodu.

Po opracowaniu materiału, który ma się znaleźć w skrypcie Wykonawca opracuje dodatkowo przykładowe testy dla każdego z opisanych zagadnień (zawierające przede wszystkim pytania, które miały miejsce w przeszłości w trakcie egzaminu) składające się z co najmniej 5 pytań dla każdego z nich. W materiale tekstowym zaznaczy odpowiedzi na pytania kolorem z przyporządkowaniem numeru pytania.

Skrypt powinien zostać podzielony na rozdziały, wg ww. opisywanych wymaganych zagadnień na następujących zasadach:

- każdy rozdział powinien zawierać krótką informację o tym, czego dowie się osoba po zapoznaniu się z rozdziałem
- treść właściwą rozdziału
- test

PEŁNA TREŚĆ ZAPYTANIA ZNAJDUJE SIĘ PONIŻEJ DO POBRANIA JAKO ZŁĄCZNIK

Zapytanie odertowe 10. doc

Zapytanie odertowe 10. pdf




05.01.2012

INFORMACJA

dotycząca postępowania przeprowadzonego w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami i zasadą konkurencyjności określoną w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wersja obowiązująca od 1 stycznia 2011 r.) odnośnie ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 10,
którego przedmiotem jest
opracowanie skryptów przedmiotowych do e-learningu w zakresie egzaminów czeladniczych/mistrzowskich.


w ramach projektu pn. „Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.3 „Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych")

Zawiadamia się, iż w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego stwierdzono brak ofert na części:
Część 9 - introligator
Część 10 - przetwórca ryb
Część 15 - kosmetyczka

W następujących częściach:
Część 1 - kowal
Część 2 - zegarmistrz
Część 3 - elektromechanik pojazdów samochodowych
Część 4 - lakiernik samochodowy
Część 5 - betoniarz zbrojarz
Część 6 - kamieniarz
Część 7 - tapicer
Część 8 - lakiernik
Część 11 - brukarz
Część 12 - dekarz
Część 13 - malarz tapeciarz
Część 14 - kominiarz
Część 16 - technolog robót wykończeniowych w budownictwie

Wykonawcy złożyli oferty spełniające warunki udziału oraz mieszczące się w kwocie brutto, którą Zamawiający przewidział na realizację zamówienia. 


Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający informuje, iż ogłosi ponowne zapytanie ofertowe w 3 zawodach.


Lębork, 2012-01-13

INFORMACJA

dotycząca postępowania przeprowadzonego  w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759  z późn. zm.) na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami i zasadą konkurencyjności określoną w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wersja obowiązująca od 1 stycznia 2011 r.) odnośnie ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 10,
 
którego przedmiotem jest


opracowanie skryptów przedmiotowych do e-learningu w zakresie egzaminów czeladniczych/mistrzowskich.
w ramach projektu pn. „Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.3 „Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych")

 
Zawiadamia się, iż w dniu 12.01.2012 roku zawarto umowę na realizację dzieła z:
·    Panem Marianem Ciupa

na realizację Części 3 - elektromechanik pojazdów samochodowych, Część 7 - tapicer, Część 8 - lakiernik, Część 12 - dekarz, Część 13 - malarz tapeciarz, wskazanych w zapytaniu ofertowym nr 10.
·    Panem Zbysławem Etmańskim

na realizację Części 1 - kowal, Części 5 - betoniarz zbrojarz, Części 6 - kamieniarz, Część 11 - brukarz, Część 14 - kominiarz, wskazanych w zapytaniu ofertowym nr 10.

19.01.2012r.

INFORMACJA

dotycząca postępowania przeprowadzonego w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami i zasadą konkurencyjności określoną w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wersja obowiązująca od 1 stycznia 2011 r.) odnośnie ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 10,
którego przedmiotem jest

opracowanie skryptów przedmiotowych do e-learningu w zakresie egzaminów czeladniczych/mistrzowskich. w ramach projektu pn. „Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.3 „Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych")


Zawiadamia się, iż w dniu 18.01.2012 roku zawarto umowę na realizację dzieła z:
Panią Katarzyną Jaskólską
na realizację Części 2 - zegarmistrz i Części 4 - lakiernik samochodowy, wskazanych w zapytaniu ofertowym nr 10.
Panią Katarzyną Praszczak
na realizację Części 16 - technolog robót wykończeniowych w budownictwie wskazanej w zapytaniu ofertowym nr 10.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..