Dostawa fabrycznie nowego profesjonalnego sprzętu spawalniczego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego profesjonalnego sprzętu spawalniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego profesjonalnego sprzętu spawalniczego w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych). Zakup sprzętu spawalniczego jest niezbędny w celu doposażenia pracowni egzaminacyjnej, istniejącej w ramach Centrum Kształcenia Praktycznego, przy szkole ponadgimnazjalnej - Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku. Sprzęt ma służyć do celów dydaktyczno-szkoleniowych, w tym m.in. przeprowadzania szkoleń, ćwiczeń i egzaminów na spawaczy. Będzie użytkowany przez szerokie grono osób, dlatego też musi być profesjonalny, niezawodny, solidny, wydajny i funkcjonalny. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: - Półautomat spawalniczy- 3 szt. - Stanowisko spawalnicze (stół spawalniczy + urządzenie filtrowentylacyjne)- 3 komplety - Narzędzia do wykonywania prac spawalniczych (przyłbica, maska spawalnicza, szlifierka, młotek, przecinak, wycinak, okulary, fartuch spawalniczy) - 3 komplety Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający parametry sprzętu, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Sprzęt musi spełniać wymagania bezpieczeństwa określone w przepisach i wszelkie obowiązujące normy. Sprzęt musi być ze sobą kompatybilny, ponieważ będzie służył utworzeniu 3 stanowisk spawalniczych. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: - Nie przewiduje się możliwości wypłacania Wykonawcy zaliczki. - Sprzęt będący przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy w wyznaczonym terminie do 15 grudnia 2011 roku do PCE-ZSP Centrum Kształcenia Praktycznego w Lęborku, przy ul. I Armii Wojska Polskiego 31 własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia odpowiednio opakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Razem z przedmiotem zamówienia dostarczy w języku polskim dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi zawierającą wszystkie niezbędne dla użytkownika informacje, płyty CD wraz z dokumentacją i sterownikami (jeżeli dotyczy). - Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia sprzętu najpóźniej w ciągu 3 dni od dostawy. - Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez przedstawicela Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą PCE-ZSP Centrum Kształcenia Praktycznego w Lęborku, Wykonawca zapewni : - odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt; - dostawę naprawionego sprzętu do PCE-ZSP CKP na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby PCE-ZSP Centrum Kształcenia Praktycznego w Lęborku - w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby PCE-ZSP Centrum Kształcenia Praktycznego w Lęborku, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi; - Dostawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. - W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem awarii, w tym dostarczenie uszkodzonego sprzętu do punktu serwisowego, stwierdzonej w przedmiocie niniejszej umowy obciążają Dostawcę. - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych sprzętów objętych przedmiotem zamówienia - Pierwsze uruchomienie urządzeń oraz ewentualne szkolenia z zakresu obsługi urządzeń zapewnia Wykonawca zgodnie z warunkami gwarancji przez uprawnionego serwisanta..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.20.00-4, 42.66.21.00-5, 44.31.51.00-2, 18.10.00.00-0, 18.14.20.00-6, 43.41.40.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji co najmniej 3 dostaw sprzętu podobnego rodzaju o łącznej wartości co najmniej 75.000 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 3 o łącznej wartości co najmniej 75.000 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru w związku z art. 44 Pzp- zał. nr 3 do SIWZ - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: - zał nr 5 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24. ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający określa warunki umowy na realizację zamówienia w niniejszym postępowaniu w Projekcie Umowy, który stanowi zał. nr 6 do SIWZ. Postanowienia oraz zobowiązania przyjęte przez Wykonawcę poprzez złożenie oferty odpowiadającej SIWZ, a także wybór tak skonstruowanej oferty przez Zamawiającego stanowią integralną część umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 2. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień pkt. 3 niniejszego rozdziału. 3. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) zastąpienia przedmiotu umowy innym modelem o niegorszych parametrach w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy pojawi się nowy model, a produkcja obecnego zostanie zaprzestana. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 13:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do Zamawiającego w dniu 28 października 2011 roku wpłynął e-mail o treści:
„Proszę o udzielenie odpowiedzi na pytania do przetargu - 281283-2011 - Dostawa fabrycznie nowego profesjonalnego sprzętu spawalniczego. Proszę o wyjaśnienie:
- Wymagaja Państwo w opisie przedmiotu, aby urzadzenie spawalnicze mialo możliwość spawania punktowego, natomiast jest malo prawdopodobne, że urządzenie o wymienionych parametrach będzie spełniało taką funkcję. Proszę o potwierdzenie Państwa wymagań.
- Butla CO2 - czy ma być pełna czy pusta."
Wyjaśnienietreści SIWZ
Zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), wyjaśnia się treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Dostawę fabrycznie nowego profesjonalnego sprzętu spawalniczego w ramach projektu pn. „Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.3 „Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych")"
Dotyczy pytania nr 1:
Jeżeli urządzenie będzie spełniało pozostałe stawiane przez Zamawiającego parametry, a nie będzie miało możliwości spawania punktowego to urządzenie będzie uznane za spełniające wymagania Zamawiającego.
Dotyczy pytania nr 2:
Butla CO2 ma być pełna.
Informacja o zmianie treści załączników do SIWZ: nr 1 - Specyfikacji technicznej- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz nr 2 FORMULARZ OFERTOWY
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz pytaniem nr 1 przesłanym w ww. e-mailu Zamawiający dokonuje modyfikacji treści załącznika nr 1 - Specyfikacji technicznej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do SIWZ oraz załącznika nr 2 FORMULARZ OFERTOWY do SIWZ w ramach przetargu na „Dostawę fabrycznie nowego profesjonalnego sprzętu spawalniczego w ramach projektu pn. „Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.3 „Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych")"
w następujący sposób:
Usuwa się ze Specyfikacji technicznej i Formularza ofertowego z pkt.a) Półautomat spawalniczy - 3 szt. nastepująca treśc:
Funkcja spawania punktowego | Tak |
Aktualna treść obu załączników po modyfikacji znajduje się poniżej. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zmiana nie powoduje przedłużenia terminu składania ofert.
14.11.2011r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.37.2011 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz.759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest
Dostawa fabrycznie nowego profesjonalnego sprzętu spawalniczego
w ramach projektu pn. „Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach” Działanie 9.3 „Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych”)
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wybrany Wykonawca: Centrala Techniczna ELTECH Sp. z o.o.
ul. Fabryczna 1-3
58-100 Świdnica
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Centrala Techniczna ELTECH Sp. z o.o. ul. Fabryczna 1-3 58-100 Świdnica |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA – 100,00 pkt |
|
Technika Spawalnicza Sp. z o.o. ul. Babimojska 11 60-161 Poznań |
Oferta nie podlegała ocenie |
|
MAGOPOL Gogacz Andrzej ul. Witosa 67/1 26-600 Radom |
Oferta nie podlegała ocenie |
|
AM-GAZ Mariusz Ogrodziński ul. Derdowskiego 6 84-200 Wejherowo |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA – 93,58 pkt |
|
MEXPOL Sp. z o.o. ul. Głogowska 23 45-315 Opole |
Oferta nie podlegała ocenie |
|
Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 2011-11-14
Numer ogłoszenia: 305091 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281283 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego profesjonalnego sprzętu spawalniczego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego profesjonalnego sprzętu spawalniczego w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych). Zakup sprzętu spawalniczego jest niezbędny w celu doposażenia pracowni egzaminacyjnej, istniejącej w ramach Centrum Kształcenia Praktycznego, przy szkole ponadgimnazjalnej - Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku. Sprzęt ma służyć do celów dydaktyczno-szkoleniowych, w tym m.in. przeprowadzania szkoleń, ćwiczeń i egzaminów na spawaczy. Będzie użytkowany przez szerokie grono osób, dlatego też musi być profesjonalny, niezawodny, solidny, wydajny i funkcjonalny. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: - Półautomat spawalniczy- 3 szt. - Stanowisko spawalnicze (stół spawalniczy + urządzenie filtrowentylacyjne)- 3 komplety - Narzędzia do wykonywania prac spawalniczych (przyłbica, maska spawalnicza, szlifierka, młotek, przecinak, wycinak, okulary, fartuch spawalniczy) - 3 komplety Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający parametry sprzętu, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Sprzęt musi spełniać wymagania bezpieczeństwa określone w przepisach i wszelkie obowiązujące normy. Sprzęt musi być ze sobą kompatybilny, ponieważ będzie służył utworzeniu 3 stanowisk spawalniczych. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: - Nie przewiduje się możliwości wypłacania Wykonawcy zaliczki. - Sprzęt będący przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy w wyznaczonym terminie do 15 grudnia 2011 roku do PCE-ZSP Centrum Kształcenia Praktycznego w Lęborku, przy ul. I Armii Wojska Polskiego 31 własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia odpowiednio opakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Razem z przedmiotem zamówienia dostarczy w języku polskim dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi zawierającą wszystkie niezbędne dla użytkownika informacje, płyty CD wraz z dokumentacją i sterownikami (jeżeli dotyczy). - Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia sprzętu najpóźniej w ciągu 3 dni od dostawy. - Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez przedstawicela Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą PCE-ZSP Centrum Kształcenia Praktycznego w Lęborku, Wykonawca zapewni : - odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt; - dostawę naprawionego sprzętu do PCE-ZSP CKP na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby PCE-ZSP Centrum Kształcenia Praktycznego w Lęborku - w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby PCE-ZSP Centrum Kształcenia Praktycznego w Lęborku, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi; - Dostawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. - W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem awarii, w tym dostarczenie uszkodzonego sprzętu do punktu serwisowego, stwierdzonej w przedmiocie niniejszej umowy obciążają Dostawcę. - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych sprzętów objętych przedmiotem zamówienia - Pierwsze uruchomienie urządzeń oraz ewentualne szkolenia z zakresu obsługi urządzeń zapewnia Wykonawca zgodnie z warunkami gwarancji przez uprawnionego serwisanta.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.20.00-4, 42.66.21.00-5, 44.31.51.00-2, 18.10.00.00-0, 18.14.20.00-6, 43.41.40.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrala Techniczna ELTECH Sp. z o.o., ul. Fabryczna 1-3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 60975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 67257,39
-
Oferta z najniższą ceną: 83780,82/ Oferta z najwyższą ceną: 55983,20
-
Waluta: PLN.
Numer ogłoszenia: 305187 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 305091 - 2011 data 22.11.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, fax. 059 8632850.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.6).
- W ogłoszeniu jest: INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 67257,39 Oferta z najniższą ceną: 83780,82 / Oferta z najwyższą ceną: 55983,20 Waluta: PLN..
- W ogłoszeniu powinno być: INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 67257,39 Oferta z najniższą ceną: 55983,20 / Oferta z najwyższą ceną: 83780,82 Waluta: PLN..