2016-06-24

Wybór banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych

Lębork: wybór banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 238105 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez okres czterech lat tj. od 16 października 2011 roku do 15 października 2015 roku obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego w tym Starostwa Powiatowego w Lęborku i powiatowych jednostek organizacyjnych : 1) Dom Pomocy Społecznej nr 1 2) Dom Pomocy Społecznej nr 2 3) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 4) Młodzieżowy Dom Kultury 5) Placówka Wielofunkcyjna nr 1 6) Placówka Wielofunkcyjna nr 2 Dom w ogrodzie 7) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 8) Powiatowe Centrum Edukacyjne Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych 9) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 10) Powiatowe Ognisko Artystyczne 11) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego 12) Powiatowy Urząd Pracy 13) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy 14) Starostwo Powiatowe 15) Zarząd Dróg Powiatowych 16) Zespół Szkół Ekonomiczno-Handlowych 17) Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu 18) Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych 19) Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 20) Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, 2. możliwość otwarcia i prowadzenia innych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy, 3. potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 4. realizację poleceń przelewów złożonych w formie elektronicznej oraz papierowej, 5. przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych, 6. wydawanie czeków, na wniosek zamawiającego, 7. wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, na wniosek zamawiającego, 8. wydawanie historii rachunków, na wniosek zamawiającego, 9. potwierdzanie sald rachunków bankowych, 10. zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach, na wskazany przez zamawiającego rachunek bieżący, 11. wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, 12. deponowanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych (w tym również jednodniowych), 13. udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu powiatu do wysokości 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) w 2011 roku (w następnych latach zgodnie z uchwałą budżetową), 14. uruchomienie punktu obsługi kasowej w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 15. prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym, 16. wydawanie i obsługa kart płatniczych, 17. umożliwienie w punkcie kasowym dokonania wypłat za pomocą kart płatniczych

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.13.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., nr 72, poz. 665 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze złożeniem wszystkich zawartych w nim oświadczeń i zobowiązań w sposób zgodny z warunkami zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp - na formularzu stanowiącym załączniki do niniejszej specyfikacji załączniki nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWIZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Zezwolenie na utworzenie banku jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (w tym zezwolenie Prezesa NBP lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności gospodarczej przez Banki), 4) Projekt umowy, który musi być zgodny z warunkami określonymi w specyfikacji i ze złożoną ofertą oraz winien być sporządzony zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. - Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z późń. zm) - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.7
  • 2 - oprocentowanie środków - 0.3

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, pok 222.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze FB.272.1.31.2011.

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest


obsługa bankowa budżetu Powiatu Lęborskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych

 

Zamawiający

Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail:
starostwo_lebork@poczta.onet.pl
http://www.powiat-lebork.pl/

 

  informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Wybrany Wykonawca:
BANK SPÓŁDZIELCZY W ŁEBIE 84-360 Łeba ul. 1 Maja 1B

Uzasadnienie wyboru

Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.

 

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty

 

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

  BANK SPÓŁDZIELCZY W ŁEBIE
84-360 Łeba ul. 1 Maja 1B

Liczba punktów - 100,00 pkt

  Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania

 

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia

BRAK

 

  Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone

 

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia

BRAK

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin ustalony zgodnie z art. 94 ust 2 pkt. 1a ustawy, umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana w dniu 14-10-2011 roku.




Lębork: Wybór banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 298907 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238105 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez okres czterech lat tj. od 16 października 2011 roku do 15 października 2015 roku obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego w tym Starostwa Powiatowego w Lęborku i powiatowych jednostek organizacyjnych : 1) Dom Pomocy Społecznej nr 1 2) Dom Pomocy Społecznej nr 2 3) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 4) Młodzieżowy Dom Kultury 5) Placówka Wielofunkcyjna nr 1 6) Placówka Wielofunkcyjna nr 2 Dom w ogrodzie 7) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 8) Powiatowe Centrum Edukacyjne Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych 9) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 10) Powiatowe Ognisko Artystyczne 11) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego 12) Powiatowy Urząd Pracy 13) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy 14) Starostwo Powiatowe 15) Zarząd Dróg Powiatowych 16) Zespół Szkół Ekonomiczno-Handlowych 17) Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu 18) Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych 19) Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 20) Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, 2. możliwość otwarcia i prowadzenia innych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy, 3. potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 4. realizację poleceń przelewów złożonych w formie elektronicznej oraz papierowej, 5. przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych, 6. wydawanie czeków, na wniosek zamawiającego, 7. wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, na wniosek zamawiającego, 8. wydawanie historii rachunków, na wniosek zamawiającego, 9. potwierdzanie sald rachunków bankowych, 10. zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach, na wskazany przez zamawiającego rachunek bieżący, 11. wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, 12. deponowanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych (w tym również jednodniowych), 13. udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu powiatu do wysokości 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) w 2011 roku (w następnych latach zgodnie z uchwałą budżetową), 14. uruchomienie punktu obsługi kasowej w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 15. prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym, 16. wydawanie i obsługa kart płatniczych, 17. umożliwienie w punkcie kasowym dokonania wypłat za pomocą kart płatniczych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.13.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BANK SPÓŁDZIELCZY W ŁEBIE, 1 Maja 1B, 84-360 Łeba, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 322560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 230400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 230400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 230400,00

  • Waluta: PLN.





Dokumenty zamawiającego:

Uchwała Rady Powiatu Lęborskiego Nr III/14/11 z dnia 04 lutego 2011 roku w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Lęborskiego na 2011rok.
Uchwała Rady Powiatu Lęborskiego Nr III/13/11 z dnia 04 lutego 2011 roku w sprawie  przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Lęborskiego na lata 2011-2025  
UCHWAŁA NR VI/44/11 RADY POWIATU LĘBORSKIEGO z dnia 27 maja 2011 roku w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Lęborskiego na 2011 rok
UCHWAŁA NR V/36/11 RADY POWIATU LĘBORSKIEGO z dnia 27 kwietnia 2011 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Lęborskiego na lata 2011-2025
Sprawozdanie Rb - NDS na 31.12.2010 r.
Sprawozdanie Rb - Z na 31.12.2010 r.
Uchwała Zarządu Powiatu Lęborskiego Nr 33/11 z dnia 29 marca 2011 roku w prawie przyjęcia rocznego sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Lęborskiego za 2010 rok.

UCHWAŁA NR VIII/51/2011 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 27 czerwca 2011 roku w sprawie rozpatrzenia oraz zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Lęborskiego za rok 2010 UCHWAŁA NR VIII/52/2011 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 27 czerwca 2011 roku w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu Lęborskiego



Uchwała Nr 026/p118/R/II/10 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku z dnia 30 marca 2010 roku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Lęborskiego za 2009 rok.
Uchwała Nr 085/p118/R/II/11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku z dnia 09 maja 2011 roku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Lęborskiego za 2010 rok.


Uchwała Nr 193/p118/P/II/10 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku z dnia 31 grudnia 2010 roku w sprawie opinii o projekcie uchwały budżetowej Powiatu Lęborskiego na 2011 rok oraz możliwości sfinansowania deficytu budże

Uchwała Nr 194/p118/F/IV/10 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku z dnia 31 grudnia 2010 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Lęborskiego na lata 2011-2025
Uchwała Nr 036/p118/D/II/11 Składu Orzekającego regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku z dnia 09 marca 2011 roku w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu powiatu Lęborskiego w latach 2011-2025.

Informacja o sytuacji finansowej jednostki samorządu terytorialnego w 2011roku.

Zaświadczenia o numerach identyfikacyjnych REGON i NIP

Sprawozdania 2010 I kw Rb-Z, 2009 IV kw Rb-28S, 2009 IV kw Rb-NDS, 2009 IV kw Rb-Z, 2010 I kw Rb-27S, 2010 I kw Rb-28S, 2010 I kw Rb-NDS, 2010 I kw Rb-Z, 2010 IV kw Rb-27S, 2010 IV kw Rb-28S, 2011 RB-28S, 2011 RB -27S, 2011 Rb-NDS, 2011 Rb-Z - można pobrać z załączników na stronie http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/art/id/6182

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..