2016-05-02

ZAPYTANIE OFERTOWE nr PO.DRO.272.3.17.2013

Lębork, dnia 27.11.2013 r.

INFORMACJA


w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.)na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami określoną w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wersja obowiązująca od 1 stycznia 2013 r.) odnośnie

ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR PO.DRO.272.3.17.2013


którego przedmiotem jest przedmiotem zamówienia jest Druk oraz dostawa materiałów promocyjnych (ulotek) w ramach projektu „DROGOWSKAZ - od bierności do aktywności", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII „Promocja integracji społecznej", Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).

Zawiadamia się, iż w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego wpłynęło 5 ofert.

Najkorzystniejszą ofertę uzyskując 100,00 pkt. wg kryterium oceny ofert złożyła firma:
Agencja Reklamowa Pinakolada.pl Wojciech Hankiewicz, ul. Mikołowska 39/21, 40-066 Katowice

W/w Wykonawca złożył ofertę najtańszą, spełniającą warunki udziału oraz mieszczącą się w kwocie brutto, którą Zamawiający przewidział na realizację zamówienia.

W związku z powyższym przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone:
Agencja Reklamowa Pinakolada.pl Wojciech Hankiewicz, ul. Mikołowska 39/21, 40-066 Katowice

Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty: 2013-11-27

 

 


w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późń. zm.) na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami określoną w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wersja obowiązująca od 1 stycznia 2013 r.)

 

 

  1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Beneficjent projektu - Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.: (59) 86 32 825, faks: (59) 86 32 850, e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl,
 



  1. INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Głównym celem projektu - zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej grupy 48 osób (23 kobiet, 25 mężczyzna) niezatrudnionych lub zatrudnionych w wieku 18 - 30 lat zagrożonych wykluczeniem społecznym
(w tym podjęcie zatrudnienia przez co najmniej 20% uczestników projektu) w okresie 01.10.2013 r. do 31.07.2014 r.  

 

3.       OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Kody CPV:

39.29.41.00-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

22.46.20.00-6 - Materiały reklamowe

22.14.00.00-3 - Ulotki

79.82.30.00-9 - Usługi drukowania i dostawy

79.00.00.00-2 - Usługi drukowania i powiązane

79.82.00.00-8 - Usługi związane z drukowaniem

79.82.20.00-2 - Usługi składu

 

Przedmiot zamówienia obejmuje Druk oraz dostawa materiałów promocyjnych(ulotek) w ramach projektu „DROGOWSKAZ - od bierności do aktywności", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII „Promocja integracji społecznej", Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).

 
Na materiały promocyjne, o których mowa powyżej składają się 400 szt. ulotek.

Wykaz materiałów z określeniem minimalnych wymogów, co do ich rodzaju i ilości, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się poniżej:




NAZWA PRZEDMIOTU SPECYFIKA LICZBA SZTUK
 

ulotki
Specyfika określona dla każdej sztuki:

 

Format: A3, z falcowaniem na 3 C do środka

Surowiec: papier kreda błysk, min. 170 g/m2, druk offsetowy

 

Nadruk: full kolor CMYK (4+4), obustronnie, metodą trwałą, z obowiązkowymi logotypami i oznaczeniami określonymi w „Wytycznych dotyczących oznaczenia projektów w ramach PO KL" dla tego rodzaju materiałów (m.in. Logo PO KL, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, hasło PO KL, informacja
o współfinansowaniu, logo Powiatu Lęborskiego)
z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych
 

400 szt.

 

Zakres zamówienia obejmuje także:

- wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym,

- dostawę materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego; dostarczone materiały muszą być zapakowane w kartonach

 
Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego)

-Wszystkie materiały muszą posiadać niezbędne oznaczenie zgodne z wymaganiami określonymi w obowiązujących „Wytycznych dotyczących oznaczenia projektów w ramach PO KL", rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828/2006
z dnia 8.12.2006 r. oraz Księgą identyfikacji wizualnej NSS.

- W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do zamieszczenia w ulotkach w programie Word na płycie CD.

- Wykonawca opracuje projekt graficzny do  ulotki.

- Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu drogą poczty elektronicznej w formacie PDF do akceptacji wizualizację graficzną - wzory gotowych do druku, odpowiednio ologowanych ulotek w terminie 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

- Wykonawca ma obowiązek uwzględnić i wprowadzić wszystkie uwagi Zamawiającego do wizualizacji graficznych, gdy będą np. niezgodne z materiałami otrzymanymi od Zamawiającego w formacie pdf lub „Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL". Zamawiający z tytułu wprowadzanych zmian, niezależnie od ich ilości, nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów.

- Wykonawca dokona wskazanych przez Zamawiającego zmian lub poprawek do przedstawionych wizualizacji graficznych w terminie 2 dni roboczych od dnia przedstawienia ww. wizualizacji i ponownie przedstawi je do zatwierdzenia. W przypadku nadal występujących uchybień Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich natychmiastowego usunięcia.

- Wykonawca wydrukuje ulotki wg specyfiki i ilości określonej w zapytaniu ofertowym.

- Wykonawca w terminie wskazanym w § 4 pkt.6 umowy wykona ulotki i dostarczy je do Starostwa Powiatowego
w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5, pok. 215 (II piętro) bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu.

- Po dostarczeniu przez Wykonawcę materiałów promocyjnych określonych w Zapytaniu ofertowym przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy podpiszą protokół zdawczo-odbiorczy.

- Wszystkie artykuły muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, wolne od wad.

- Wszystkie artykuły muszą spełniać łącznie następujące kryteria: funkcjonalność, trwałość, estetyka
i bezpieczeństwo:

·         nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu),

·         graficzne elementy artykułu nie są starte, rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów podczas pocierania ręką lub drapania paznokciem, nie kalkują,

·         krawędzie artykułów są wykończone i nie niosą niebezpieczeństwa skaleczeń

·         dany artykuł pod względem wyglądu nie odbiega od dostępnych na rynku standardów oraz wszystkie jego elementy są względem siebie proporcjonalne

·         sposób wykonania i użyte materiały nie wywołują wątpliwości co do jakości produktu

·         logotypy zamieszczone na materiałach są widoczne i odpowiednio wyeksponowane.


Pozostawłe informacje oraz załączniki do pobrania znajdują się poniżej

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..