ZAPYTANIE OFERTOWE Nr PO.TDŚP.272.3.15.2013
dotycząca postępowania przeprowadzonego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami i zasadą konkurencyjności określoną w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wersja obowiązująca od 1 stycznia 2013 r.) odnośnie
ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR PO.TDŚP.272.3.15.2013
którego przedmiotem jest:
dostawa fabrycznie nowych tonerów, akcesoriów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiałów biurowych na rok 2013/2014 dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych)
Zawiadamia się, iż w dniu 15.11.2013 roku zawarto umowę na realizację dostawy z:
Panem Dariuszem Krasińskim prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą: Hurtownia „WAKAT DK" z siedzibą w Wejherowie.
w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami określoną w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wersja obowiązująca od 1 stycznia 2013 r.) odnośnie
ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR PO.DS.272.3.15.2013
którego przedmiotem jest dostawa fabrycznie nowych tonerów, akcesoriów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiałów biurowych na rok 2013/2014 dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych), w podziale na niżej wymienione zadania:
Zadanie 1 - Dostawa tonerów, akcesoriów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiałów biurowych do zarządzania projektem
Zadanie 2
a) Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - pozalekcyjnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1
b) Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - pozalekcyjnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
c) Dostawa akcesoriów do tablic suchościeralnych i interaktywnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1
d) Dostawa akcesoriów do tablic suchościeralnych i interaktywnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
Zadanie 3
a) Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych - koła zainteresowań w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1
b) Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych - koła zainteresowań w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
c) Dostawa tonerów, materiałów biurowych oraz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć pozaszkolnych- koło Teatralne w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1
Zadanie 4
a) Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - wyrównawczych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1
b) Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - wyrównawczych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
Zadanie 5 - Dostawa materiałów biurowych do realizacji zajęć z zakresu warsztatów profilaktyki uzależnień w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 i Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
Zawiadamia się, iż w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego wpłynęły 4 oferty, z czego jedna po terminie .
Najkorzystniejszą ofertę uzyskując 100,00 pkt. wg kryterium oceny ofert złożyła firma:
HURTOWNIA WAKAT DK Dariusz Krasiński z siedzibą w Wejherowie ul. Narutowicza 7
W/w Wykonawca złożył ofertę najtańszą, spełniającą warunki udziału oraz mieszczącą się w kwocie brutto, którą Zamawiający przewidział na realizację zamówienia.
W związku z powyższym przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone:
HURTOWNI WAKAT DK Dariusz Krasiński z siedzibą w Wejherowie ul. Narutowicza 7
1. Beneficjent projektu - Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.: (59) 86 32 825, faks: (59) 86 32 850,
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl,
KOD CPV: 30.19.20.00-1 Wyroby biurowe
KOD CPV: 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
KOD CPV: 30.19.76.44-2 Papier kserograficzny
KOD CPV: 30.19.76.40-4 Papier fotokopiujący i kserograficzny
KOD CPV: 30.19.76.30-1 Papier do drukowania
KOD CPV: 30.12.51.10-5 Toner do drukarek laserowych/faksów
KOD CPV: 30.12.51.20-8 Toner do fotokopiarek
KOD CPV: 30.12.43.00-7 Bębny do maszyn biurowych
KOD CPV: 30.12.50.00-1 Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących
KOD CPV: 30.19.54.00-6 Tablice suchościeralne (tablice do wycierania na sucho lub akcesoria)
KOD CPV: 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych tonerów, akcesoriów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiałów biurowych na rok 2013/2014 dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych), opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami w ustalonym terminie pod adres wskazany przez Zamawiającego według poniższego zestawienia:
Zadanie 1 - 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5 pok.215 (II piętro)
Zadanie 2 a - 84-300 Lębork, ul. Dygasińskiego 14
Zadanie 2 b - 84-300 Lębork, ul. Marcinkowskiego 1
Zadanie 2 c - 84-300 Lębork, ul. Dygasińskiego 14
Zadanie 2 d - 84-300 Lębork, ul. Marcinkowskiego 1
Zadanie 3 a - 84-300 Lębork, ul. Dygasińskiego 14
Zadanie 3 b - 84-300 Lębork, ul. Marcinkowskiego 1
Zadanie 3 c - 84-300 Lębork, ul. Dygasińskiego 14
Zadanie 4 a - 84-300 Lębork, ul. Dygasińskiego 14
Zadanie 4 b - 84-300 Lębork, ul. Marcinkowskiego 1
Zadanie 5 - 84-300 Lębork, ul. Marcinkowskiego 1
4. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu winni udowodnić spełnianie warunku niepodlegania wykluczeniu, którego podstawy zostały określone w art. 24 ustawy PZP.
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie w trybie art. 24 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania .
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/ nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca udowodnił spełnianie w/w warunków.
Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami
wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań - zał. nr 2
5. Termin realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia: 14 dni od podpisania umowy.
6. Dopuszczalność składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Wykonawca może złożyć 1 ofertę.
7. Kryterium wyboru oferty
a) Kryterium oceny ofert - cena oferty brutto - 100%
|
|||
|
|||
CENA =
Oferty oceniane będą punktowo w oparciu o ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100,00 pkt.
8. wymagania dot. zawartości oferty - dokumenty, które należy dostarczyć
W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:
a) formularz ofertowy - wg załącznika nr 1
b) oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych - wg załącznika nr 2
c) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3
Niekompletna oferta (np. bez załączonych w/w wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach pozostaje bez rozpatrzenia).
9. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie do dnia 04.11.2013r. do godziny 12.00 w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Zaklejoną kopertę należy zaadresować:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
Winna również posiadać napis:
DOTYCZY ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR PO.TDŚP.272.3.15.2013
Dostawa fabrycznie nowych tonerów, akcesoriów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiałów biurowych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. „Tandemem do świetlanej przyszłości"
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą na okres 30 dni kalendarzowych.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. INFORMACJE DODATKOWE
Niniejsze zapytanie ofertowe zostało dodatkowo opublikowane na stronie internetowej www.powiat.leborski.samorzady.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
Osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta projektu:
Zarząd Powiatu Lęborskiego reprezentowany przez
Starostę Lęborskiego - Wiktora Tyburskiego,
Wicestarostę Lęborskiego - Ryszarda Wentę,
Skarbnika Powiatu- Grażynę Janik.
Osoby wykonujące w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy:
- Anita Pirycka - Specjalista ds. zamówień publicznych,
- Anna Kindler- Baranowska - Koordynator projektu
- Katarzyna Solska - Asystent Koordynatora projektu
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą poczty tradycyjnej/elektronicznej.
W przypadku dodatkowych pytań dotyczących przedmiotu zamówienia informacji udziela Katarzyna Solska - asystent koordynatora pod numerem tel. 59 8632 857.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zadanie 1 - Dostawa tonerów, akcesoriów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiałów biurowych do zarządzania projektem
Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery, akcesoria eksploatacyjne do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiały biurowe.
Lp. |
RODZAJ |
ilość szt. |
jedn. miary |
|
1 |
zespół bębnów do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 561- wydajność 15 000 kopii (stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku) |
1 |
szt. |
|
2 |
zespół utrwalający do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 561- wydajność 60 000 kopii (stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalne i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nieregenerowany, nieprefabrykowany. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku) |
1 |
szt. |
|
3 |
pas transferu do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 561- wydajność 60 000 kopii (stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalnie i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nieregenerowany, nieprefabrykowany. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku) |
1 |
szt. |
|
Zadanie 2
a) Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - pozalekcyjnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1
Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.
1 |
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy) |
29 |
op. |
2 |
papier A4 biały do drukarek laserowych grub.160g/m2 (1 opakowanie = ryza 250 arkuszy) |
5 |
op. |
3 |
toner kompatybilny z kopiarko-drukarką Kyocera TaskAlfa 180 - wydajność 15 000 stron kolor czarny (Tonery stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku) |
3 |
szt. |
b) Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - pozalekcyjnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.
1 |
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy) |
29 |
op. |
2 |
papier A4 biały do drukarek laserowych grub.160g/m2 (1 opakowanie = ryza 250 arkuszy) |
5 |
op. |
3 |
toner kompatybilny z kopiarko-drukarką Kyocera TaskAlfa 180 - wydajność 15 000 stron (Tonery stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku) |
3 |
szt. |
c) Dostawa akcesoriów do tablic suchościeralnych i interaktywnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1
Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.
1 |
komplet markerów do tablic suchościeralnych wraz z gąbką; 4 podstawowe kolory. (1 komplet = 4 markery do tablic suchościeralnych w podstawowych kolorach i 1 gąbka) |
33 |
komplety |
|
d) Dostawa akcesoriów do tablic suchościeralnych i interaktywnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.
1 |
Przedłużacz aktywny USB o długości nie mniej niż 5 m |
2 |
szt. |
2 |
Pióro do obsługi tablicy interaktywnej/ multimedialnej (musi posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, czy przerabianego Muszą też być kompatybilne z tablicą multimedialną Qomo QWB200EM DP, zalecane przez producenta urządzenia) |
2 |
sz. |
Zadanie 3
a) Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych - koła zainteresowań w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1
Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.
1 |
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy) |
21 |
op. |
|
2 |
papier A4 biały do drukarek laserowych grub.160g/m2 (1 opakowanie = ryza 250 arkuszy) |
5 |
op. |
|
3 |
papier kolorowy (1 opakowanie = 500 arkuszy) |
2 |
op. |
|
4 |
toner kompatybilny z kopiarko-drukarką Kyocera TaskAlfa 180 - wydajność 15 000 stron (Tonery stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. |
1 |
szt. |
b) Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych - koła zainteresowań w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.
1 |
papier fotograficzny A4 grub. 255g/m2 13x18cm, połysk ( 1 opakowanie = 30 sztuk) |
5 |
op. |
2 |
papier A4 biały do drukarek laserowych grub.160g/m2 (1 opakowanie = ryza 250 arkuszy) |
3 |
op. |
3 |
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy) |
4 |
szt. |
4 |
toner do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 561 dn kolor purpurowy - wydajność 2 000 stron (muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub uzupełniony, bądź też wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Muszą też być kompatybilne z urządzeniem wielofunkcyjnym OKI MC 561 dn, muszą być oryginalne, polecane przez producenta urządzenia, o wydajności - nie mniej niż 2.000 stron dla każdej sztuki- kolor purpurowy - magenta) |
1 |
szt. |
5 |
toner do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 561 dn kolor czarny - wydajność 5 000 stron (muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub uzupełniony, bądź też wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Muszą też być kompatybilne z urządzeniem wielofunkcyjnym OKI MC 561 dn, muszą być oryginalne, polecane przez producenta urządzenia, o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron dla każdej sztuki- kolor czarny - black) |
1 |
szt. |
c) Dostawa tonerów, materiałów biurowych oraz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć pozaszkolnych- koło Teatralne w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1
Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.
1 |
farby plakatowe 12 kolorów/ 20ml. Do malowania na: papierze, drewnie, ceramice, kamieniu |
7 |
op. |
|
2 |
brystol 1000x700mm (czarny, brązowy, siwy, granat- po 15 szt.) |
60 |
szt. |
|
3 |
brystol 1000x700mm (żółty, czerwony- po 10 szt.) |
20 |
szt. |
|
4 |
szary papier pakowy 1kg (ok 10ark.) 105cm x 126 |
5 |
szt. |
|
5 |
taśmy dwustronnie klejące wym.50 x 10 m |
5 |
szt. |
|
6 |
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy) |
5 |
op. |
|
7 |
suche pastele (24 kolory) |
3 |
op. |
|
8 |
bibuła marszczona ( 10 kolorów- biały, żółty, pomarańczowy, czerwony, różowy, fioletowy, niebieski, zielony, brązowy, czarny) |
20 |
szt. |
|
9 |
farby plakatowe z brokatem ( 6 kolorów- opakowanie 45-55 ml) |
3 |
op. |
Zadanie 4
a) Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - wyrównawczych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1
Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.
1 |
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy) |
2 |
op. |
2 |
toner kompatybilny z kopiarko-drukarką Kyocera TaskAlfa 180 - wydajność 15 000 stron(muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub uzupełniony, bądź też wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Muszą też być kompatybilne z kopiarko-drukarką Kyocera TaskAlfa 180, muszą być oryginalne, zalecane przez producenta urządzenia, o wydajności - nie mniej niż 15.000 stron dla każdej sztuki ) |
1 |
szt. |
Zadanie 4
b) Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - wyrównawczych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.
1 |
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy) |
5 |
op. |
2 |
toner do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 561 dn kolor czarny - wydajność 5 000 stron(muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub uzupełniony, bądź też wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Muszą też być kompatybilne z urządzeniem wielofunkcyjnym OKI MC 561 dn, muszą być oryginalne, polecane przez producenta urządzenia, o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron dla każdej sztuki- kolor czarny - black) |
1 |
szt. |
Zadanie 5
Dostawa materiałów biurowych do realizacji zajęć z zakresu warsztatów profilaktyki uzależnień w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 i Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać materiały biurowe.
1 |
brystol biały B1 190g, wym.700x 1000mm |
80 |
szt. |
2 |
blok do flipchartu- wkłady formatu 65 x 100 cm (1 opak.= 50 kartek) |
1 |
szt. |
3 |
kolorowe flamastry pakowane po 24 sztuki |
3 |
op. |
4 |
grube flamastry (kolory czerwony, zielony, czarny, niebieskie= 24szt. ) okrągła końcówka, grubość pisania od 1,7- 1,8 |
16 |
szt. |
5 |
markery suchościeralne do tablic |
3 |
komplety |
6 |
kredki ołówkowe (24 kolory) |
4 |
komplety |
7 |
suche pastele (24 kolory) |
2 |
op. |
8 |
plastelina (12 kolorów) |
3 |
op. |