2016-04-29

Zarząd Powiatu Lęborskiego 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5

ogłasza się, co następuje:

1. Przeznacza się do sprzedaży w drodze ustnego przetargu nieograniczonego opisane niżej nieruchomości:
 

Nr działki
 
Pow.

 w m2
 
Położenie nieruchomości
 
Nr KW
 
Cena wywoławcza nieruchomości
 
Wadium
 
Opis i przeznaczenie nieruchomości
 
184/43
 
5044
 
Obręb 7, Lębork
 
SL1L/00006622/1
 
990.000 zł*
 
99.000 zł
 
Działka położona w Lęborku przy ulicy I Armii Wojska Polskiego i Traugutta, zabudowana budynkiem hali warsztatowej o powierzchni 1340,40m². Teren płaski. Dojazd do nieruchomości od ulicy I Armii Wojska Polskiego. Nieruchomość nieogrodzona. Uzbrojenie terenu - wodociąg, kanalizacja, energia elektryczna, ciepłociąg. W najbliższym otoczeniu nieruchomości produkcyjne i zespół garaży.
 

      *zwolnione z VAT

     Przeznaczenie w/w nieruchomości:

W miejscowym ogólnym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomość usytuowana jest na terenie oznaczonym „11.03.UG"
o dominującej funkcji komercyjnej (przemysłowej, produkcyjnej, usługowej, składowej).

Termin i miejsce przetargu: 14.11.2014r. godz. 10:00, Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, pok. Nr 13




Nr działki

Pow.

 w m²
 
Położenie nieruchomości
 
Nr KW
 
Cena wywoławcza

nieruchomości
 
Wadium
 
Opis nieruchomości
 
211/29
 
8210
 
Obręb 8, Lębork

 
 
SL1L/00031144/0
 
1.500.000*
 
150.000 zł
 
Nieruchomość położona w Lęborku przy ulicy Gdańskiej 40, zabudowana budynkiem trzykondygnacyjnym z poddaszem o łącznej powierzchni użytkowej 1639,94m² oraz budynkiem gospodarczym. Na działce miejsca postojowe, place i ciągi piesze zapewniające dojścia do budynku. Uzbrojenie w media: prąd, woda, kanalizacja, gaz.
 

             * zwolnione z VAT

 
Przeznaczenie w/w nieruchomości:

Przedmiotowa nieruchomość zgodnie z obowiązującą zmianą miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Lęborka na obszarze obejmującym jednostkę terytorialna T.3 i część T.7 zatwierdzoną Uchwałą nr XXXII-316/2000 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 7 lipca 2000 roku /Dz. Urz. Woj. Pomorskiego Nr 88 z dnia 18 września 2000 roku, poz. 573/ znajduje się na terenie elementarnym 07.03.MW
o dominującej funkcji mieszkaniowej.

Termin i miejsce przetargu:  14.11.2014r. godz. 10:30, Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, pok. Nr 13




Nr działki

Pow.

w ha
 
Położenie nieruchomości
 
Nr KW
 
Cena wywoławcza

nieruchomości
 
Wadium
 
Opis nieruchomości
 
825/10
 
2,82
 
Obręb: Nowa Wieś Lęborska

Gmina Nowa Wieś

Lęborska
 
SL1L/00032506/3
 
800.000 zł*
 
80.000 zł
 
Działka położona w centrum wsi /ul. Dworcowa/, wykorzystywana
do celów rolnych, jako gospodarstwo ogrodnicze. Kształt działki nieregularny. Część działki o pow. około 0,60ha jest zabudowana, pozostała część wykorzystywana była do celów upraw polowych. Na gruntach działki znajdują się: budynek portierni, wiata na maszyny, magazyny z pomieszczeniem socjalnym, cztery szklarnie, budynek kotłowni, budynek magazynowy, plac betonowy i drogi. Teren ogrodzony. Uzbrojenie terenu - energia elektryczna, wodociąg, kanalizacja sanitarna.
 

   *  zwolnione z VAT

      Przeznaczenie w/w nieruchomości:

Dla działki oznaczonej nr 825/10 gmina nie posiada planu miejscowego. W Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego cały obszar działki położony jest na terenach istniejącego zainwestowania.

Część obszaru działki o powierzchni około 1,00ha objęta została decyzją o warunkach zabudowy, zgodnie z którą ta część nieruchomości przeznaczona została do zabudowy mieszkalnej jednorodzinnej oraz mieszkalno-usługowej.

Termin i miejsce przetargu: 14.11.2014r. godz. 11:00, Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, pok. Nr 13

Pierwsze przetargi ustne nieograniczone na sprzedaż opisanych wyżej nieruchomości zostały przeprowadzone w dniu 22.08.2014 roku

2. Wadium na poszczególne działki, należy wpłacić w pieniądzu na konto: Starostwo Powiatowe w Lęborku, Bank Spółdzielczy w Łebie, Filia Lębork Nr 07 9324 0008 0002 8701 2000 0380 najpóźniej do dnia 10.11.2014 roku. Środki pieniężne muszą wpłynąć na rachunek bankowy najpóźniej w dniu 10.11.2014r. pod rygorem uznania przez organizatora przetargu, że warunek wpłaty nie został spełniony.

3. Uczestnicy przetargu winni przed otwarciem przetargu przedłożyć komisji przetargowej następujące dokumenty:

a.       dowód wpłaty wadium,

b.      w przypadku osób fizycznych - dowód tożsamości lub paszport, a w przypadku reprezentowania innej osoby, również pełnomocnictwo notarialne,

c.       w przypadku małżonków do dokonywania czynności przetargowych konieczna jest obecność obojga małżonków lub jednego z nich ze stosownym pełnomocnictwem (niekoniecznie w formie aktu notarialnego) drugiego małżonka, zawierającym dodatkowo zgodę na odpłatne nabycie nieruchomości,

d.      w przypadku wspólników spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dowody tożsamości wspólników spółki, stosowne pełnomocnictwa,

e.       w przypadku osób prawnych - aktualny wypis z właściwego rejestru, stosowne pełnomocnictwa, dowody tożsamości reprezentujących podmiot.


4.      Wadium zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia zamknięcia, odwołania, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

5.      Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zaliczone zostanie na poczet ceny sprzedaży nieruchomości. Wniesienie wadium przez uczestnika przetargu oznacza, że uczestnik zapoznał się ze stanem nieruchomości, miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz warunkami określonymi w ogłoszeniu. Granice nieruchomości objętych przetargiem nabywca przyjmuje wg stanu przedstawionego na wyrysie z mapy katastralnej.

6.      Protokół z przeprowadzonego przetargu stanowi podstawę zawarcia umowy notarialnej.

7.      Nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę nabywanej nieruchomości nie później niż do dnia zawarcia umowy przenoszącej własność. Za termin zapłaty uznaje się dzień wpływu należności na wskazane konto.

8.      Osoba ustalona jako nabywca zostanie zawiadomiona o miejscu i terminie zawarcia umowy sprzedaży nieruchomości najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu
 i w terminie podanych w zawiadomieniu, organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.

9.      Cudzoziemcy /w rozumieniu ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców - Dz.U z 2004 r., Nr 167, poz. 1758 ze zm./ w przypadku wygrania przetargu zobowiązani są przed zawarciem umowy notarialnej uzyskać zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych na nabycie nieruchomości, w przypadkach, gdy zezwolenie jest wymagane.

10.  Koszty notarialne, sądowe oraz koszty przygotowania dokumentacji związanej ze sprzedażą przedmiotowej nieruchomości, ponosi jej nabywca.

11.  Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Referatu Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Lęborku, pok. 220, II piętro, tel. /59/ 863 28 41.

12.  Ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości na okres od 05.09.2014 r. do 14.11.2014 r.

13.  Zastrzega się prawo do odwołania przetargu. Informacja o odwołaniu przetargu zostanie podana do publicznej wiadomości wraz z uzasadnieniem przyczyny.






Mapy do pobrania:

mapa dz. 184-43.pdf
mapa dz. 211-29.pdf
mapa dz. 825-10.pdf

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..