2016-12-23

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – KURS PRAWA JAZDY KAT. C ORAZ KAWALIFIKACJA WSTĘPNA PRZYSPIESZONA


 

 

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.6.2016 w formie „ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – kurs prawa jazdy kat C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) oraz na podstawie zasady konkurencyjności zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, którego przedmiotem jest przeprowadzenie  kursu prawa jazdy kategorii C oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla 1 uczestnika projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”.

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

Umowa zawarta została z Wykonawcą: Liga Obrony Kraju, Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców

ul. Wyczółkowskiego 1, 84-300 Lębork.

 

 


Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.6.2016 w formie „ogłoszenia
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – kurs prawa jazdy kat C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) oraz na podstawie zasady konkurencyjności zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, którego przedmiotem jest przeprowadzenie  kursu prawa jazdy kategorii C oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla 1 uczestnika projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”.

 

Zamawiający:                                                                  

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

Informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Wybrany Wykonawca:

Liga Obrony Kraju

Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców

ul. Wyczółkowskiego 1

84-300 Lębork

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta firmy Liga Obrony Kraju Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców ul. Wyczółkowskiego 184-300 Lębork spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, jest najtańsza oraz otrzymała 100 % punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Zgodnie z kryteriami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – kursu prawa jazdy kategorii C oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla 1 uczestnika projektu nr PO.272.3.6.2016, zamówienie zostanie udzielone: Liga Obrony Kraju Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców ul. Wyczółkowskiego 1 84-300 Lębork.

 


Załącznik nr 5 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych

Referat Programów Pomocowych (PO)

PO.272.3.6.2016

Symbol wnioskodawcy           

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – KURS PRAWA JAZDY KAT. C ORAZ KAWALIFIKACJA WSTĘPNA PRZYSPIESZONA

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Hanna Kowalska, Monika Jelińska –Sas,

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

II.        ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.       Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.       Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.       Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

III.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.       Szczegółowy opis oraz wielkość lub zakres zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii C oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla 1 uczestnika projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

Adresaci

Uczestnikiem kursu będzie 1 osoba nieaktywna zawodowoniezarejestrowana w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lęborku, deklarująca podjęcie zatrudnienia po zakończeniu udziału w projekcie, posiadająca miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisu Kodeksu cywilnego) na terenie powiatu lęborskiego – woj. pomorskie. 

 

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:

 

a)       Przedmiot zamówienia obejmuje:

 

- Zadanie 1 -Kurs prawa jazdy kat. C 

dla 1 osoby posiadających prawo jazdy kat. B, w ramach którego prowadzone będą w szczególności:

-minimum 30 godzin zajęć praktycznych (jazd) samochodem ciężarowym

-minimum 20 godzin zajęć teoretycznych.

 

- Zadanie 2 - kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej

dla 1 osoby uwzględnionej w podpunkcie a) która nabyła uprawnienia w zakresie kat. C, w ramach którego prowadzone będą w szczególności:

-minimum 97 godzin zajęć teoretycznych – część podstawowa,

-minimum 33 godziny zajęć teoretycznych – część specjalistyczna,

-minimum 8 godzin zajęć praktycznych w ruchu drogowym,

-minimum 2 godziny na osobę jazdy w symulatorze – zajęcia praktyczne z jazdy w warunkach specjalnych – część specjalistyczna.

 

 

Do cen wszystkich kursów (zadanie 1 i zadanie 2) należy doliczyć pokrycie kosztów pierwszego egzaminu tj. koszty opłaty egzaminacyjnej oraz koszty dojazdu do ośrodka egzaminacyjnego.

       

Kursy o których mowa w przedmiocie zamówienia obejmują zorganizowanie i przeprowadzenie wszystkich kursów
z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów, w formie dostosowanej do jego uczestników,  zgodnie
z postanowieniami umowy, załącznikiem nr 1 oraz powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji kursów prawa jazdy kat. C oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, uregulowanymi w Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. 2011 nr 30 poz. 151 z późn. zm.)

Osoba skierowana przez Zamawiającego na kursy posiada ważne orzeczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do kierowania pojazdami silnikowymi, do których wymagane jest posiadanie prawa jazdy kat. C, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej.

Osoba ta ma ukończone 21 lat.

 

b)       Kurs prawa jazdy kat. C (zadanie 1) oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona (zadanie 2) obejmuje:

-zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów,
w formie dostosowanej do jego uczestników;

-przeprowadzenia zajęć teoretycznych;

-przeprowadzenia zajęć praktycznych;

-wszystkie kursy (zadanie 1, zadanie 2) powinny odbywać się na terenie miasta Lęborka (zajęcia teoretyczne), lub miejscu dogodnie skomunikowanym oraz odpowiednio dostosowanym do potrzeb kursu. W przypadku organizacji zajęć kursu w innym miejscu niż miasto Lębork, Zleceniobiorca dokona zwrotu kosztów dojazdu uczestnika kursu z Lęborka do tego miejsca i z powrotem;

-zapewnienie niezbędnych materiałów do nauki jazdy i przekazanie materiałów szkoleniowych uczestnikowi na własność oraz zdjęcia przekazanych materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego wraz z dokumentem potwierdzającym ich odebranie;

-przeprowadzenie egzaminów wewnętrznych;

-pokrycie kosztów pierwszego egzaminu państwowego w każdej kategorii dla uczestnika;

-wydanie oświadczeń/zaświadczeń potwierdzających odbycie kursów (dla każdego kursu oddzielnie: kurs prawa jazdy kat. C, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej);

-po zdaniu przez uczestnika/uczestników egzaminów państwowych, wydanie świadectwa kwalifikacji zawodowej.

 

Kursy przeprowadzone muszą być zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia
4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. 2016 poz. 280) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r.
w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U. 2010 nr 53 poz. 314 z późn. zm.)

 

c) Wykonawca w ramach kursów zapewnia także:

- zapewnienia wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia/kursu objętego przedmiotem zamówienia.

- wykonawca winien dostosować ilość i jakość pomieszczeń oraz wyposażyć w sprzęt, pomoce dydaktyczne do potrzeb uczestnika kursów, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, przystosować pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. Wykonawca winien dysponować odpowiednim oprzyrządowaniem technicznym, gdy będzie takie wymagane. Do kursów Wykonawca zapewni uczestnikowi wyposażenie niezbędne do praktycznej nauki, zgodne z merytoryką kursu. Wykonawca powinien udostępnić stanowisko komputerowe, na których uczestnik będzie rozwiązywać testy komputerowe prawa jazdy.

- miejsce odbywania zajęć praktycznych na „plac manewrowy”, winien znajdować się na terenie Lęborka,
w miejscu dogodnym komunikacyjnie lub Wykonawca winien zagwarantować we własnym zakresie dowóz uczestnika zajęć w to miejsce;

-pojazdy do prowadzenia praktycznej nauki jazdy – samochód ciężarowy, przyczepa ciężarowa, modelem
i wymiarami co najmniej zbliżone do takich jak używane są na egzaminach państwowych oraz symulator
w ramach praktycznej nauki jazdy w warunkach specjalnych;

-materiały szkoleniowe przeznaczone na potrzeby kursów powinny zapewnić wysoki poziom merytoryczny, przejrzystość i spójność zawartych informacji oraz rzeczowość i kompleksowość. Materiały winny być przekazane na stałe uczestnikom kursów oraz 1 komplet lub jego kserokopia lub zdjęcia dla Zamawiającego wraz z dokumentem potwierdzającym ich odebranie.

-zorganizowanie i przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego dla osób uczestniczących w kursie;

 

d) Do obowiązków Wykonawcy należy:

-umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenia uczestnikom kursów oceny merytorycznej przebiegu zajęć, na podstawie formularza ankiety oceniającej;

-Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wszystkich w/w dokumentów w terminie do 7 dni od dnia zakończenia realizacji zadania;

-odpowiednie oznaczenie wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

-przestrzeganie zasady równości szans kobiet i mężczyzn.

 

e)    Niezwłocznie po zakończeniu poszczególnych kursów (zadanie 1 i zadanie 2) Zleceniobiorca zobowiązany jest dostarczyć Zleceniodawcy potwierdzone „za zgodność z oryginałem”:

-  kserokopie list obecności/kart przeprowadzonych zajęć,

- potwierdzenie odbioru przez uczestnika kursów materiałów szkoleniowych, zawierających imię, nazwisko oraz podpis uczestnika,

- dokumenty potwierdzające odbycie kursów, np. oświadczenia/zaświadczenia/kserokopie kart przeprowadzonych zajęć (dla każdego kursu i oddzielnie: C, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej),

-  potwierdzenie opłacenia egzaminu państwowego (dla każdego kursu oddzielnie: C, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej),

- dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych zajęć,

- protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania przedmiotu zamówienia.

 

f) Miejsce realizacji zamówienia:

-W przypadku zajęć teoretycznych kursów muszą one być przeprowadzone na terenie miasta Lębork,
w miejscu dostępnym i dostosowanym do potrzeb kursów i do jego uczestnika, w szczególności w salach usytuowanych w miejscu z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej.

-W przypadku zajęć praktycznych zajęcia praktyczne muszą być przeprowadzone zgodnie z harmonogramem kursów w odpowiedniej proporcji ilości godzin koniecznych do przeprowadzenia w mieście, w którym ma odbywać się egzamin państwowy. Tym niemniej Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie zabezpieczyć transport uczestników kursów z Lęborka do miejsca odbywania tych zajęć i z powrotem, w terminach i czasie uzgodnionym z uczestnikami kursów.

 

Zamawiający dopuszcza organizację i przeprowadzenie realizacji zadań przez łączenie udziału uczestników
w kursie ogólnodostępnym prowadzonym przez Wykonawcę, jeżeli nie będzie to miało wpływu na jakość
i terminowość świadczonych usług na rzecz Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zaistnieniu tych okoliczności.

 

g)     Czas trwania i termin wykonania przedmiotu zamówienia

 

Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie zajęć nastąpiło nie później niż w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Wszystkie kursy zakończone muszą być najpóźniej do 18 kwietnia 2017 r.  Istnieje możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jednak wyłącznie gdy opóźnienie w realizacji nastąpiło z winy uczestnika, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy  (np. niezdanego egzaminu na prawo jazdy kat. C)

 

Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorcę.

 

h)     Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego)

 

Wykonawca będzie zobowiązany do:

- przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

- bieżącego monitorowania obecności uczestnika na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie (np. dzienniki zajęć i listy obecności).

- informowania na bieżąco kadrę projektu o każdej nieobecności uczestnika projektu(pisemnie lub e-mail lub telefonicznie), najpóźniej 2 dni po stwierdzeniu nieobecności.

- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych zajęć – min 10 zdjęć w ramach każdego zadania (kursu).

- rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia,

- wydania uczestnikowi zajęć po ich ukończeniu odpowiednich zaświadczeń/oświadczeń potwierdzających odbycie kursów (zadanie 1 i zadanie 2), a do Zamawiającego dostarczenia kserokopii ww. dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

- przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r, poz.922)

- umożliwienia odpracowania uczestnikowi szkoleń/kursów godzin, na których nie był obecny,

- zapewnienia uczestnikowi szkolenia dokładnego rozkładu zajęć odpowiadającego harmonogramowi kursu,

- zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikowi kursu oraz ubezpieczenia uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty
w koszcie kursu/szkolenia - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia nie mniejszą niż  20 000 zł.

- umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć.

- przeprowadzenie wśród uczestników ankiet ewaluacyjnych; przygotowanie, rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet
i dostarczenie wypełnionych Zamawiającemu. Wykonawca dokona również analizy ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców;

- zapewnienia wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia/kursu objętego przedmiotem zamówienia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.

- wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się
z Zamawiającym;

- rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia;

- realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans.

 

Wykonawca:

- ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania zajęć

- jest odpowiedzialny, za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

 

i)        Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia

W ciągu 5 dni od podpisania umowy Wykonawca, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu:

-   proponowanego harmonogramu zajęć kursów (do każdego zadania osobno: zadanie 1 i zadanie 2) – przewidywany termin rozpoczęcia i zakończenia zajęć teoretycznych oraz praktycznych (dla każdego kursu oddzielnie: kat. C, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej). Dopuszcza się zmiany harmonogramu zajęć (zarówno wprowadzane na wniosek uczestnika, jak i Wykonawcy). Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorcę.

Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy
i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestników zajęć.

 

Niezwłoczniepo zakończeniu kursów (każdego zadania osobno) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu potwierdzone „zazgodność z oryginałem”:

- oryginału dzienników zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności/ kart przeprowadzonych zajęć, wraz z liczbą poszczególnych godzin i tematów i podpisu wykładowcy, 

-   potwierdzenie odbioru przez uczestnika kursu materiałów szkoleniowych, zawierających imię, nazwisko oraz podpis uczestnika,

-   dokumenty potwierdzające obycie kursów, np. oświadczenia/zaświadczenia/kserokopie kart przeprowadzonych zajęć (dla każdego kursu i uczestnika oddzielnie: C, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej),

-   potwierdzenie opłacenia egzaminu państwowego (dla każdego kursu i uczestnika oddzielnie: kat. C, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej),

-   dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych zajęć – min 10 zdjęć z każdego zadania (kursu),

-   kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem,

-   ankiety oceniające realizację kursu

-   protokół odbioru (miesięczną kartę czasu pracy) zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć

godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin.

 

Zapłata za wykonanie usługi nastąpi w częściach (po zrealizowania każdego kursu (zadanie 1 i zadanie 2) w kwocie wskazanej na formularzu ofertowym za przeprowadzenie kursów, w taki sposób, że:

- za kurs dotyczący kat. C Zamawiający  zapłaci w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, po zakończeniu i rozliczeniu kursu,

- za kurs dotyczący kwalifikacji wstępnej przyspieszonej Zamawiający zapłaci w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, po zakończeniu i rozliczeniu kursu.

 

W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie nie ma możliwości, aby na ich miejsce weszły kolejne osoby (szkolenia i kursy odpowiadają indywidualnym predyspozycjom zrekrutowanych do projektu osób).
W takim przypadku Zleceniodawca zapłaci proporcjonalnie za faktycznie odbytą liczbę godzin.

 

 

j)        Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:  pisemna lub elektroniczna.

 

Obowiązki Zamawiającego w zakresie realizacji kursów:

a)       nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,

b)       zobowiązuje się do skierowania uczestnika kursu na obowiązkowe badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w kursie (jeżeli są wymagane).

c)       zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności kursu/szkolenia
i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji.

d)       może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny osób prowadzących zajęcia,

e)       zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych,

f)        zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy.

 

 

Źródło finansowania zamówienia:

współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

2.       Wspólny Słownik CPV

80.41.12.00-0  usługi szkół nauki jazdy

 

3.       Termin realizacji zamówienia

Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do: 18 kwietnia 2017 r.

 

 

IV.                WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Wykonawca zobowiązany jest wskazać, nie później niż na dzień składnia ofert spełnianie następujących warunków:

 

1. Usługa musi być realizowana przez instytucję posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na jego siedzibę.

2. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu min. 1 kursu  prawa jazdy na kar C oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej.

3. Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo,
w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 2.

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani

1.       Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

2.       Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):

- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 2

- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. Nr 3.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

 

V.        OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

5.       Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6.       Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7.       Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI Nr PO.272.3.6.2016naprzeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii C oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla 1 uczestnika projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 9 stycznia 2017 r. godz. 14.00

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

VI.      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego
w Lęborku w terminie do dnia 9 stycznia 2017 r. do godz. 13:45.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 9, w dniu 9 stycznia 2017 r.  do godz. 14:00.

 

VII.   OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                    Cena przedstawiona w ofercie

 

  1. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie wykonawcy (ilość przeprowadzonych kursów) - 40 %

K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):

  • Przeprowadzenie min. 1 kursu w zakresie tematyki szkolenia – 0 pkt.
  • Przeprowadzenie 2 – 4 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 10 pkt.
  • Przeprowadzenie 5 – 7 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 20 pkt.
  • Przeprowadzenie 8- 10 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 30 pkt.
  • Przeprowadzenie 11 kursów i więcej w zakresie tematyki szkolenia – 40 pkt.

 

Punkty za kryterium „doświadczenie wykonawcy (ilość przeprowadzonych kursów)” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę doświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1)  wg skali podanej powyżej.

 

SPOSÓB OCENY OFERT:

Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium – „doświadczenie wykonawcy (ilość przeprowadzonych kursów)”

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie (lub poszczególne części) ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt

3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość punktów w ramach części zamówienia, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu określonych kryteriów) w tej części.

4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

IX.     ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.     Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

5.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

X.        INFORMACJE DODATKOWE

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.       Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

1.       Formularz ofertowy

2.       Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych

3.       Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)

4.       Wzór umowy

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..