2016-06-22

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr PO.272.2.01.2016

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 Dotyczy zapytania ofertowego nr PO.272.2.01.2016

 

                W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.01.2016 o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) na podstawie rozeznania rynku oraz Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie doradcy zawodowego – 3 części w ramach projektu Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część I - Zatrudnienie doradcy zawodowegodla grupy 20 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” (140 godzin) 

Część II - Zatrudnienie doradcy zawodowegodla grupy 20 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” (140godzin) 

Część III - Zatrudnienie doradcy zawodowegodla grupy 19 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” (133 godzin) 

 

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:

 

NAZWA FIRMY

Część 1.

ilość otrzymanych punktów

Część 2.

ilość otrzymanych punktów

Część 3.

ilość otrzymanych punktów

1.

NIEPUBLICZNA PLACÓWKA KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO – ORBE

Os. Tysiąclecia 8, 31-610

KRAKÓW

OFERTA

NIE PODLEGAŁA

OCENIE

OFERTA

NIE PODLEGAŁA 

OCENIE

OFERTA

NIE PODLEGAŁA OCENIE

2.

INSTYTUT ROZWOJU ZASOBÓW LUDZKICH KRZYSZTOF BŁAŻOWSKI

ul. Powstańców Śląskich  26/2

45 – 087 Opole

OFERTA

NIE PODLEGAŁA

OCENIE

OFERTA

NIE PODLEGAŁA

OCENIE

OFERTA

NIE PODLEGAŁA OCENIE

3.

AKADEMIA BIZNESU ZYTA KLONOWSKA
ul. Mickiewicza 22, 84 – 100 Puck

100 pkt.

100 pkt.

100 pkt.

4.

BIURO OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH EUROPROGRES

Artur Witkowski

ul. Unii Europejskiej 4 lok. 204

86- 050 Solec Kujawski

44,72 pkt.

44,72 pkt.

67,75 pkt.

5.

DWCom Szkolenia Dorota Wołosiuk – Kondratowicz

Al. Wolności 30, 84 – 300 Lębork

OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE

44,30 pkt.

67,57 pkt.

6.

INGA BOROWSKA

ul. Obrońców Wybrzeża 25A/44

80 – 398 Gdańsk

44,03 pkt.

 

-

 

-

7.

CENTRUM BIZNESU i PROMOCJI KADR

Os. Słoneczne 14

 27 – 400 Ostrowiec Świętokrzyski

25,14 pkt.

21,61 pkt.

27,63 pkt.

 

 

Zamówienie zostanie udzielone w częściach: I, II i III:

AKADEMII BIZNESU

ZYTA KLONOWSKA

ul. Mickiewicza 22, 84 – 100 Puck.

Oferta otrzymała 100 % punktów zgodnie z ustalonymi kryteriami w każdej z części zamówienia.  Ceny ofert dotyczących części: I, II, oraz III mieszczą się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.

 

 


ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr PO.272.2.01.2016

w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)

 

 

  1. Nazwa oraz adres Zamawiającego

Beneficjent projektu: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 4, 84-300 Lębork, tel. (59) 8632825, faks: (59) 8632850, e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl, adres strony internetowej:powiatleborski.bip.gov.pl

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

79.61.10.00-0 – Usługi poszukiwania pracy pośrednictwa pracy

85.31.23.20-8 – Usługi doradztwa

80.57.00.00-0 – Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80.50.00.00-9 – Usługi szkoleniowe

80.40.00.00-8 – Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

 

Przedmiot zamówienia obejmuje Zatrudnienie doradcy zawodowego – 3 części w ramach projektu Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część I- Zatrudnienie doradcy zawodowegodla grupy 20 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” (140 godzin) 

 

Część II- Zatrudnienie doradcy zawodowegodla grupy 20uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” (140godzin) 

 

Część III- Zatrudnienie doradcy zawodowegodla grupy 19 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” (133 godzin) 

 

W każdej części doradca zawodowy zobowiązany pracować średnio 7 godzin z każdym z uczestnikiem projektu
i zrealizować następującą ścieżkę:

Zadanie 1 – Poradnictwo zawodowe– sesje indywidualne z doradcą zawodowym (średnio 2 godziny na osobę: odpowiednio część 1 – 40 godz.; część 2 – 40 godz.; część 3 – 38 godz.) mające na celu przede wszystkim: opracowanie i przeprowadzenie testu kwalifikacyjno – motywacyjnego wśród kandydatów podczas sesji indywidualnych, w celu zdiagnozowania potrzeb szkoleniowych uczestników projektu i opracowania Indywidualnych Planów Działania (IPD).

 

Sesje indywidualne z doradcą zawodowym w ramach realizacji IPD będą obejmować przynajmniej następujące etapy:

1. Analiza potrzeb klienta

2. Indywidualna ocena zawodowa

3. Przygotowanie Indywidualnego Planu Działania

Spotkania będą obejmować rozpoznanie sytuacji zawodowej Beneficjentów Ostatecznych, analizę jego oczekiwań i preferencji zawodowych.

Spotkania indywidualne będą obejmować średnio po 2 godz. dla każdego uczestnika. Łącznie
w ciągu całego projektu odbędzie się 118 godz. spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym.

Więcej informacji nt. Indywidualnego Planu Działania można znaleźć w publikacji Ministerstwa Pracy
i Polityki Społecznej Departamentu Rynku Pracy Indywidualny Plan Działania Podręcznik metodyczny dostępnej na stronie www.wup.gdansk.pl.

 

 

Zadanie 2 – Poradnictwo zawodowe – sesje grupowe z doradcą zawodowym (średnio po 1,5godz. na uczestnika projektu – odpowiednio: część 1 – 30 godz.; część 2 – 30godz.; część 3 – 28,5godz.)będzieobejmować przynajmniej zagadnienia:

- Warsztat samopoznania,

- Rynek pracy i oferta edukacyjna,

- Poszukiwanie pracy,

- Tworzenie dokumentów aplikacyjnych,

- Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej w sprawie pracy,

- Przygotowanie do prowadzenia własnej działalności gospodarczej

Czas trwania 1 sesji grupowej będzie wynosił min. 3 godz.

 

Zadanie 3 – pośrednictwo pracy – indywidualne sesje z każdym uczestnikiem projektu (średnio po 3,5 godz. na uczestnika projektu – odpowiednio: część 1 – 70 godz.; część 2 – 70 godz.; część 3 – 66,5 godz.). Głównym zadaniem w tym zadaniu jest bezpośrednia pomoc uczestnikom w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz bezpośrednie kontakty z uczestnikiem projektu z pracodawcami, w celu pozyskania wykwalifikowanego pracownika.

Doradca zawodowy w tym zadaniu zobowiązuje się do:

- wspólnego z uczestnikiem projektu poszukiwania ofert pracy zgodnego z ich predyspozycjami
i szkoleniem kwalifikacyjnym, stażem

- wspólne z uczestnikiem projektu inicjowanie  i organizowanie kontaktów z pracodawcami

- współdziałanie z brokerem edukacyjnym, współpraca z koordynatorami projektu i opiekunami merytorycznymi

- osiągnięcia wskaźnikazatrudnienia po opuszczeniu Programu w wysokości  30% (oznacza to, że 30% uczestników spotkań/warsztatów z doradcą zawodowym po opuszczeniu w/w projektu podejmie pracę – łącznie z pracującymi na własny rachunek. Dokumentami potwierdzającymi podejmie pracy lub samozatrudnienia jest, np. kopia umowy o pracę, kopia umowy cywilno-prawnej , zaświadczenie z zakładu pracy o zatrudnieniu, zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej – pomiar musi nastąpić do 4 tygodni od zakończeniu udziału w projekcie.

- osiągnięcia wskaźnika poszukujących pracy po opuszczeniu Programu w wysokości 70%  

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..