2017-10-11

SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA DLA NAUCZYCIELI

Informacja o udzieleniu zamówienia

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.113.2017 w formieogłoszenia
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zorganizowanie i przeprowadzenie 5 rodzajów sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej) o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

 

Zamawiający:                                                                             

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umów w częściach 1,2,3,4,5:

Część 1 - Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – Sieć matematyczna

Część 2 - Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – Sieć języka obcego (niemieckiego i angielskiego)

Część 3 – Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – Sieć przyrodnicza, eksperymenty w szkole

Część 4 – Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – Sieć technologie informacyjno-komunikacyjne w szkole

Część 5 – Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – Tablice multimedialne i prezentacje w Prezi do realizacji wszystkich sieci

 

Umowy zostały zawarte w dniu 03.11.2017 roku z Wykonawcą:

Fundacja Edukacji Otwartej NetEdukator

ul. Sobieskiego 90

80-216 Gdańsk


 

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.113.2017 w formieogłoszenia
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zorganizowanie i przeprowadzenie 5 rodzajów sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej) o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

 

Zamawiający:                                                                             

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w następujących częściach:

Część 1 - Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – Sieć matematyczna

Część 2 - Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – Sieć języka obcego (niemieckiego i angielskiego)

Część 3 – Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – Sieć przyrodnicza, eksperymenty w szkole

Część 4 – Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – Sieć technologie informacyjno-komunikacyjne w szkole

Część 5 – Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – Tablice multimedialne i prezentacje w Prezi do realizacji wszystkich sieci

 

Wybrany Wykonawca do realizacji części 1, 2, 3, 4 i 5:

Fundacja Edukacji Otwartej NetEdukator

ul. Sobieskiego 90

80-216 Gdańsk

 

Uzasadnienie:

W części 1

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w części 1:

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

Fundacja Edukacji Otwartej NetEdukator

ul. Sobieskiego 90

80-216 Gdańsk

CENA – 60,00 pkt
DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – 10,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 70,00 pkt

Pomorskie Centrum Diagnozy, Terapii i Edukacji Matematycznej Promathematica Więckowski Marcin

uL. Malinowa 9

83-010 Rotmanka

 

Oferta nie podlega ocenie

 

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w terminie wpłynęły 2 oferty złożone na część 1.

Oferta nr 2 złożona przez Fundację Edukacji Otwartej NetEdukator spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia  oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia oraz wyjaśnienia i uzupełnienia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

Oferta nr 3 złożona przez Pomorskie Centrum Diagnozy, Terapii i Edukacji Matematycznej Promathematica Więckowski Marcin przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia w niniejszej części. W związku z powyższym zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 oferta podlega odrzuceniu.

 

W części 2

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w części 2:

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

Fundacja Edukacji Otwartej NetEdukator

ul. Sobieskiego 90

80-216 Gdańsk

CENA – 60,00 pkt
DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – 0,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 60,00 pkt

 

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w terminie wpłynęła 1 oferta złożona na część 2.

Oferta nr 2 złożona przez Fundację Edukacji Otwartej NetEdukator spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia  oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia oraz wyjaśnienia i uzupełnienia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

 

W części 3

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w części 3:

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

Fundacja Edukacji Otwartej NetEdukator

ul. Sobieskiego 90

80-216 Gdańsk

CENA – 60,00 pkt
DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – 0,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 60,00 pkt

Pomorskie Centrum Diagnozy, Terapii i Edukacji Matematycznej Promathematica Więckowski Marcin

uL. Malinowa 9

83-010 Rotmanka

 

Oferta nie podlega ocenie

 

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w terminie wpłynęły 2 oferty złożone na część 3.

Oferta nr 2 złożona przez Fundację Edukacji Otwartej NetEdukator spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia  oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia oraz wyjaśnienia i uzupełnienia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

Oferta nr 3 złożona przez Pomorskie Centrum Diagnozy, Terapii i Edukacji Matematycznej Promathematica Więckowski Marcin przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia w niniejszej części. W związku z powyższym zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 oferta podlega odrzuceniu.

 

W części 4

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w części 4:

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

Business Masters Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz

ul. Grabowa 8

95-200 Pabianice

Oferta nie podlega ocenie

Fundacja Edukacji Otwartej NetEdukator

ul. Sobieskiego 90

80-216 Gdańsk

CENA – 60,00 pkt
DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – 10,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 70,00 pkt

Pomorskie Centrum Diagnozy, Terapii i Edukacji Matematycznej Promathematica Więckowski Marcin

uL. Malinowa 9

83-010 Rotmanka

 

Oferta nie podlega ocenie

 

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w terminie wpłynęły 3 oferty złożone na część 4.

Oferta nr 1 złożona przez Business Masters Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz, przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia w niniejszej części. W związku z powyższym zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 oferta podlega odrzuceniu.

Oferta nr 2 złożona przez Fundację Edukacji Otwartej NetEdukator spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia  oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia oraz wyjaśnienia i uzupełnienia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

Oferta nr 3 złożona przez Pomorskie Centrum Diagnozy, Terapii i Edukacji Matematycznej Promathematica Więckowski Marcin przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia w niniejszej części. W związku z powyższym zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 oferta podlega odrzuceniu.

 

W części 5

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w części 5:

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

Business Masters Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz

ul. Grabowa 8

95-200 Pabianice

Oferta nie podlega ocenie

Fundacja Edukacji Otwartej NetEdukator

ul. Sobieskiego 90

80-216 Gdańsk

CENA – 60,00 pkt
DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – 10,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 70,00 pkt

 

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w terminie wpłynęły 2 oferty złożone na część 5.

Oferta nr 1 złożona przez Business Masters Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz, nie spełnia określonego warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co Wykonawca potwierdził przesyłając odpowiedź na wezwanie Zamawiającego. Ponadto nie uzupełnił brakującego w ofercie załącznika nr 3 - Oświadczenia o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych w wyznaczonym terminie.W związku z powyższym zgodnie z Rozdziałem IX ust. 5 oferta podlega odrzuceniu.

Oferta nr 2 złożona przez Fundację Edukacji Otwartej NetEdukator spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia  oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia oraz wyjaśnienia i uzupełnienia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

 

 


 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA

DLA NAUCZYCIELI W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁY”

 

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Ewelina Obolewska, Kamila Młyńczyk-Jędrzejewska

Nr faksu:59 8632-850,

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

II.        ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.       Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.       Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.       Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

III.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.       SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie 5 rodzajów sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanegoze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

Rodzaje sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli przewidziane do realizacji w ramach projektu „Otwarte umysły”:

1.       Sieć matematyczna

2.       Sieć języka niemieckiego

3.       Sieć języka angielskiego

4.       Sieć przyrodnicza, eksperymenty w szkole

5.       Sieć technologie informacyjno-komunikacyjne w szkole

Cel

Celem realizacji sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli jest nabycie przez nauczycieli wiedzy i umiejętności w zakresie wspierania rozwoju kompetencji kluczowych, a także rozwój kompetencji cyfrowych
i zdobycie umiejętności wykorzystania narzędzi ICT w edukacji.

Adresaci

Grupę docelową stanowią w 100% nauczyciele szkół/placówek ponadgimnazjalnych Powiatu Lęborskiego zakwalifikowanych do projektu „Otwarte umysły”, zainteresowaniudziałem w projekcie, którzy dopełnili wszystkich formalności określonych w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Otwarte umysły” zawartym na stronie Starostwa Powiatowego w Lęborku.

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych

Przedmiot zamówienia (5 rodzajowo sieci współpracy i samokształcenia) został podzielony na 5 następujących części:

a)      Część 1 - Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli– Sieć matematycznaw wymiarze 12 godzin (4 spotkania po 3 godziny) dla 15-25 uczestników projektu na każdym ze spotkań.

b)      Część 2 - Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli– Sieci języka obcego (niemieckiego
i angielskiego)
w wymiarze 24 godzin (8 spotkań po 3 godziny) dla 15-25 uczestników projektu na każdym ze spotkań.

c)       Część 3 - Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli– Sieć przyrodnicza, eksperymenty
w szkole
w wymiarze 12 godzin (4 spotkania po 3 godziny) dla 15-25 uczestników projektu na każdym ze spotkań.

d)      Część 4 - Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – Sieć technologie informacyjno-komunikacyjne w szkole w wymiarze 12 godzin (4 spotkania po 3 godziny) dla 15-25 uczestników projektu na każdym ze spotkań.

e)      Część 5 - Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli – Tablice multimedialne i prezentacje
w Prezi do realizacji wszystkich sieci
w wymiarze 30 godzin (10 spotkań po 3 godziny) dla 15-25 uczestników projektu na każdym ze spotkań.

 

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia, albo też na wszystkie części zamówienia, według własnego wyboru. Poszczególne części zamówienia opisane zostały w załączniku nr 5 do Ogłoszenia.

Przez jedną godzinę spotkania rozumiemy jedną godzinę zegarową. W ciągu jednego spotkania (sieci współpracy
i samokształcenia nauczycieli), należy uwzględnić co najmniej jedną przerwę co najmniej 15 minutową.

Sieci współpracyi samokształcenia nauczycieli należy przeprowadzić w formie zgodnej z założeniami projektu, muszą uwzględniać:

·         dominację form opartych o techniki warsztatowe;

·         ścisłe łączenie teorii z praktyką zawodową;

·         działania wdrożeniowe, w tym wsparcie i konsultacje we wdrażaniu nowych rozwiązań;

·         wymianę doświadczeń i refleksji;

·         praktyczne przygotowanie elementów z każdego spotkania do przeprowadzenia na lekcji.

 

Realizacja przedmiotu zamówienia musi przyczynić się do osiągnięcia wskaźnika rezultatu bezpośredniego:

Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu Programu – co najmniej 90%.

a)      Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego)

·         Wykonawca zapewnia eksperta/ów – wykładowcę/ów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji sieci objętych przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.;

·         Wykonawca zobowiązuje się do rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności
w realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanej usługi.;

·         Wykonawca zobowiązuje się do rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia i dokumentowania własnej pracy oraz do dostarczenia Zamawiającemu do 7 dni kalendarzowych po zakończenia każdego miesiąca, m.in.: protokołu odbioru, kserokopii dziennika sieci, list obecności z każdego spotkania w ramach sieci w danym miesiącu. Dodatkowo do 7 dni od zakończenia całego cyklu (programu) sieci jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu poza dokumentacją przedstawioną powyżej: oryginału dziennika sieci, zbiorczych potwierdzeń odbiorów materiałów dydaktycznych
i zaświadczeń, wykazu wydanych zaświadczeń, kserokopie wydanych imiennych zaświadczeń o udziale w sieci, wypełnionych przez uczestników sieci ankiet ewaluacyjnych;

·         Wykonawca zobowiązuje się dowystawienia imiennych zaświadczeń o udziale w sieci, które muszą zawierać zakres tematyczny oraz godzinowy zajęć.Wydanie uczestnikom zaświadczeń udziału nastąpić ma na zakończenie całego cyklu sieci.Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów;

·         Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego monitorowania obecności uczestników na spotkaniach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zamawiającemu niezwłocznie po przeprowadzeniu spotkania (najpóźniej następnego dnia roboczego),

·         Zamawiającyzapewni sprzęt/urządzenia niezbędne do zrealizowania sieci,Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia i zainstalowania omawianych programów zgodnie z założeniami licencji, na odpowiedniej ilości sprzętu komputerowego niezbędnego do realizacji zamówienia dla każdego uczestnika sieci udostępnionego przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za sposób wykorzystania licencji zgodnie z jej przeznaczeniem
i przepisami prawa. Każda osoba musi posiadać indywidualne, w pełni wyposażone stanowisko komputerowe;

·         Wykonawca opracowujeszczegółowy program sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. W programie sieci muszą znaleźć się zagadnienia zawarte w załączniku nr 5 do Ogłoszenia. Program może być rozbudowany o dodatkowe tematy zgodne z potrzebami grupy docelowej.Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego programu sieci;

·         Zamawiający tworzy harmonogram sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli. Termin realizacji pierwszego spotkania przekazuje Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia;

·         Zamawiający planuje realizację dla wszystkich części w latach 2017-2018, łączna minimalna liczba godzin
w jednym roku wynosi 45 godzin (po 9 godzin na jedną sieć);

·         Wykonawca zobowiązany jest do skonstruowania ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie udziału
w danej sieci, obejmującej jej zagadnienia w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, która po zaakceptowaniu Zamawiającego zostanie przeprowadzona wśród uczestników odpowiednio na początku
i zakończeniu. Ankieta ma na celu zbadanie przyrostu zakładanych w programie kompetencji i osiągnięcia zakładanego wskaźnika. Wykonawca rozdysponuje w dniu rozpoczęcia odpowiednią do liczby uczestników ilość wydrukowanych egzemplarzy ankiet na rozpoczęcie i zakończenie;

·         Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności sieci
i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji; Wykonawca umożliwi Zamawiającemu prowadzenie obserwacji na każdych realizowanych spotkań;

·         W trakcie sieci zostaną przeprowadzone przez Zamawiającego ankiety satysfakcji uczestników, dotyczące oceny prowadzącego sieć i zadowolenia uczestników, jeśli wynik ankiety będzie negatywny (poniżej 50%), Wykonawca zobowiązuje się do zmiany prowadzącego i powtórnego przeprowadzenia spotkania w ramach sieci na wniosek uczestników, bez dodatkowego wynagrodzenia za powtórzone czynności. Jeśli forma wsparcia przewiduje przeprowadzenie kolejnych spotkań z tym samym negatywnie ocenionym prowadzącym Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnej zmiany prowadzącego na osobę o nie niższych kwalifikacjach
i doświadczeniu niż osoba, wykazana do realizacji przedmiotu zamówienia w formularzu ofertowym.
W przypadku braku wniosku ze strony uczestników o powtórzenie negatywnie ocenionego spotkania Wykonawca zostanie obciążony karą za nienależyte wykonywanie usługi.W przypadku braku możliwości zmiany prowadzącego, Zamawiający odstąpi od umowy, naliczając karę umowną;

·         Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;

·         Wykonawca zapewnienia bezpieczeństwo i higienę pracy uczestnikom sieci, w tym uczestnicy sieci muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie trwania sieci. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji umowy;

·         Wykonawca umożliwi przedstawicielowi Zamawiającego stworzenie dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzonej sieci;

·         Wykonawca wyznacza osobę/osoby prowadzącą nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;

·         Wykonawca przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn.zm.);

·         Wykonawca zobowiązuje się do realizacji sieci zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn;

·         Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych;

·         Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub podczas realizacji przedmiotu zamówienia;

·         Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników sieci. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia sieci dodatkowe osoby w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie;

·         Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy wynikających
z umowy;

·         W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu na zajęcia/spotkania;

·         Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z „Wytycznymi w zakresie informacji
i promocji projektów dofinansowywanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”) dokumentów i materiałów dla osób i podmiotów uczestniczących
w projekcie np. zaświadczenia, materiały dydaktyczne, informacyjne, programy, listy obecności, prezentacje multimedialne, kierowaną do nich korespondencję itd.

b)      Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji umowy

Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.

c)       Źródło finansowania zamówienia:

Projekt „Otwarte umysły” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

2.       WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

80000000-4         Usługi edukacyjne i szkoleniowe
 

3.      TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia należy zrealizować do kwietnia 2018 roku. Termin rozpoczęcia realizacji poszczególnych sieci i czas ich trwania musi być zgodny z opisem zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zamówienia.

Zamawiający planuje realizację dla wszystkich części w latach 2017-2018, łączna minimalna liczba godzin
w jednym roku wynosi 45 godzin (po 9 godzin na jedną sieć).

Sieciwspółpracy i samokształcenia nauczycielico do zasady odbywać się będą w dni robocze w godzinach pomiędzy 8.00–16.00 (średnio 3 godziny dziennie w ramach jednej rodzajowo sieci). Wykonawca może zrealizować spotkania dla dwóch grup jednego dnia. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestników
i Zamawiającego spotkania mogą odbywać się w innych godzinach oraz weekendy. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.

Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia do przeprowadzenia spotkań wyposażone
w niezbędny sprzęt komputerowy. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka.

 

IV.                WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunek:

a)      Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 dyspozycyjną osobą na daną część zamówienia, która będzie prowadziła szkolenia/sieci w tej części, posiadającą min. wykształcenie wyższe magisterskie i doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej jednego wykonanego należycie szkolenia/sieci/kursu/warsztatu w ostatnich 3 latach, w zakresie doskonalenia nauczycieli dla minimum 10 nauczycieli w wymiarze co najmniej 8 godzin zegarowych o tematyce dotyczącej nowoczesnych metod, aplikacji lub narzędzi TIK, zbliżonej do tematyki poszczególnych części.

Uwaga:Wszystkie osoby wskazane przez Wykonawcę zobowiązane są prowadzić formę doskonalenia, do której zostały wskazane w formularzu ofertowym.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani:

  1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  2. Załączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamiwg załącznika nr 6 do Ogłoszenia.
  3. Złożyć Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznik nr 3.

4.       Złożyć Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznik nr 4.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

 

V.         OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

5.       Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6.       Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7.       Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI  
Nr PO.272.3.113.2017 nazorganizowanie i przeprowadzenie sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanegoze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

Część nr ……………………………………………”

NIE OTWIERAĆ PRZED 19 października 2017 godz. 14.45

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

VI.      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego
w Lęborku w terminie do dnia 19 października 2017 godz. 14.00.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 19 października 2017 godz. 14.45.

 

VII.    OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                    Cena przedstawiona w ofercie

  1. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia - 40 %

K2 = Liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):

  • Przeprowadzenie min. 1 formę doskonalenia nauczycieli (szkolenia/sieci/kursy/warsztaty) o tematyce dotyczącej nowoczesnych metod, aplikacji lub narzędzi TIK, zbliżonej do tematyki poszczególnych części– 0 pkt.
  • Przeprowadzenie 2 – 4 form doskonalenia nauczycieli (szkolenia/sieci/kursy/warsztaty) o tematyce dotyczącej nowoczesnych metod, aplikacji lub narzędzi TIK, zbliżonej do tematyki poszczególnych części– 10 pkt.
  • Przeprowadzenie 5 – 7 form doskonalenia nauczycieli (szkolenia/sieci/kursy/warsztaty) o tematyce dotyczącej nowoczesnych metod, aplikacji lub narzędzi TIK, zbliżonej do tematyki poszczególnych części– 20 pkt.
  • Przeprowadzenie 8 - 10 form doskonalenia nauczycieli (szkolenia/sieci/kursy/warsztaty) o tematyce dotyczącej nowoczesnych metod, aplikacji lub narzędzi TIK, zbliżonej do tematyki poszczególnych części– 30 pkt.
  • Przeprowadzenie 11 i więcej form doskonalenia nauczycieli (szkolenia/sieci/kursy/warsztaty)
    o tematyce dotyczącej nowoczesnych metod, aplikacji lub narzędzi TIK, zbliżonej do tematyki poszczególnych części– 40 pkt.

Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Wykazu dla każdej części osobno, stanowiącego załącznik nr 5 do Ogłoszenia. Każda ze wskazanych przez Wykonawcę osób zostanie oceniona w powyższy sposób, suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób w danej części.

 

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.

SPOSÓB OCENY OFERT:

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia”

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt na każdą część.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.

Oferty będą ocenianie w każdej części osobno.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.

 

IX.      ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.     Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

5.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

X.         INFORMACJE DODATKOWE

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.       Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

1.       Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.       Wzór umowy – załącznik nr 2

3.       Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 3

4.       Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4

5.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5

6.       Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznika nr 6

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..