OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA „KONTROLA JAKOŚCI POMIARÓW ANALITYCZNYCH” W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”
Informacja o wyniku postępowania
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.110.2017 w formieogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi –Przeprowadzenie szkolenia „Kontrola jakości pomiarów analitycznych” w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacjizawodowej)” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579)
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje, iż w zamówieniu, nie dokonano wyboru Wykonawcy i nie udziela się zamówienia.
Uzasadnienie:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia.
W związku z powyższym w niniejszym postępowaniu nie udziela się zamówienia.
Referat Programów Pomocowych (PO)
PO.272.3.110.2017
Symbol wnioskodawcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI –
PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA „KONTROLA JAKOŚCI POMIARÓW ANALITYCZNYCH”
W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”
O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia „Kontrola jakości pomiarów analitycznych"
w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
-
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktówMagdalena Bogucka, Katarzyna Miłosz
Nr fax: 59 8632 850
e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej BIP:http://powiatleborski.bip.gov.pl/
-
ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
-
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
-
Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
-
Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.
-
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.
-
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
-
SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia „Kontrola jakości pomiarów analitycznych"
w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
W koszt szkolenia należy wkalkulować:
- koszt materiałów dydaktycznych, zaświadczeń, ewaluacji szkolenia;
- koszt przeprowadzenia egzaminu potwierdzającego nabycie przez uczestnika szkolenia, kwalifikacji zawodowych w zakresie zgodnym z przedmiotem szkolenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów;
- koszt egzaminu zewnętrznego ponosi Wykonawca.
Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
-
Cel szkolenia
Celem uczestnictwa nauczycieli w zajęciach jest zwiększenie oferty kształcenia zawodowego szkół ponadgimnazjalnych oraz dostosowanie kompetencji nauczycieli kształcenia zawodowego do dynamicznie zmieniającego się rynku i technologii.
-
Adresaci
Udział w zajęciach na terenie Lęborka mogą wziąć wyłącznie nauczyciele – Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej) biorący udział w zajęciach w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”. Nauczyciele biorący udział w szkoleniu to 1 osoba kształcąca uczniów w branży chemia lekka.
-
Liczba uczestników:
Łączna liczba uczestników szkolenia – 1 osoba.
-
Miejsce realizacji zajęć:
Sale Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, posiadające odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia zajęć. Sale będą udostępnione nieodpłatnie przez szkołę do prowadzenia zajęć, jako wkład własny Powiatu Lęborskiego do projektu.
-
Czas trwania:
Czas trwania szkolenia dla jednej grupy – 25 godzin (łączna liczba godzin do przeprowadzenia w ramach zamówienia) – 25 godzin.
Przez jedną godzinę zajęć rozumiemy jedną godzinę zegarową.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:
Obowiązki Wykonawcy:
Wykonawca zobowiązuje się do:
-
posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania szkoleń objętych niniejszym zamówieniem,
w tym do wydawania certyfikatów/świadectw/zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji
i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, jeżeli są one wymagane; -
przeprowadzeniaszkolenia dla 1 osoby w wymiarze:25 godzin, o łącznej liczbie godzin: 25.
-
przeprowadzenia szkolenia do dnia 15 grudnia 2017r. oraz poniesienia kosztów dojazdu uczestnika na szkolenia (lub zapewnienia transportu) na egzamin z Lęborka do miejsca egzaminu i z powrotem (jeśli dotyczy).
Uczestnik szkolenia powinien otrzymać certyfikat/świadectwo/zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia na druku zgodnym z wytycznymi MEN.
Miejsce realizacji zamówienia:
Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie salę dydaktyczną (do przeprowadzenia zajęć teoretycznych
i praktycznych)Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej) niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą
-
Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
-
Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.
Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
-
Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni uzgodnione z ZSGŻiA oraz uczestnikami szkolenia, co do zasady w weekendy oraz w godzinach popołudniowych. Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
-
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. -
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
-
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanego przez Zamawiającego uczestnika zajęć.
Wykonawca zobowiązany jest również do:
-
zapewnienia wykładowców/ekspertów/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.;
-
opracowania w ciągu 4 dni od podpisania umowy, wstępnego harmonogramu zajęć w ramach prowadzonego szkolenia. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego harmonogramu zajęć ustalonego wraz z uczestnikami. Harmonogram zawiera nazwę szkolenia, miejsce prowadzenia zajęć wraz z podaniem dokładnego adresu (zawierającego kod pocztowy, nazwę miejscowości, ulicę, numer domu), terminów, godzin zajęć oraz listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację oraz imiona i nazwiska trenerów. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w złożonym i zaakceptowanym harmonogramie zajęć powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego
i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Wykonawca będzie zobowiązany
do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestników zajęć; -
opracowania ostatecznego harmonogramu szkolenia w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy;
-
opracowania ostatecznego programu szkolenia w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy;
-
bieżącego monitorowania obecności uczestnika na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa
w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zleceniobiorcy niezwłocznie
po przeprowadzeniu zajęć (najpóźniej następnego dnia roboczego); -
zapewnienie uczestnikowi szkolenia materiałów szkoleniowych (np. skrypt, książka);
-
umożliwienia odpracowania uczestnikowi szkolenia godzin, na których nie był obecny;
-
sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 10 zdjęć;
-
odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
-
przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;
-
zapewnienia uczestnikowi szkolenia dokładnego rozkładu zajęć odpowiadającego harmonogramowi szkolenia;
-
dostarczenia dokumentacji rozliczeniowej wskazanej w umowie zlecenia;
-
rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. dokumentowanie własnej pracy: miesięcznymi kartami czasu pracy, dziennikiem zajęć;
-
posiadania uprawnień do wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji
i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, jeżeli są one wymagane; -
przekazania uczestnikowi szkolenia, po pozytywnym jego ukończeniu, oryginałów zaświadczeń, certyfikatów, świadectw o ukończeniu szkolenia na druku zgodnym z wytycznymi MEN oraz innych dokumentów potwierdzających nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów;
-
zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikowi szkolenia, w tym uczestnik szkolenia musi być ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadkówod dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie szkolenia - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż 20 000 zł;
-
przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych; przygotowanie, rozdanie i zebranie od uczestnika wypełnionych ankiet i dostarczenie wypełnionych Zamawiającemu. Wykonawca dokona również analizy ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców;
-
umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć;
-
wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;
-
rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia;
-
przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922); -
realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie
z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
Po wykonaniu zamówienia lub po zakończeniu miesiąca, Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane w danym miesiącu godziny. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu na początku jego trwania, istnieje możliwość odpracowania odbytych godzin przez kolejnego uczestnika, który wszedł w miejsce osoby rezygnującej. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji:
-
dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów oraz z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin zajęć,
-
protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zgodny z zał. nr 4 do Zasad wdrażania RPO WP 2014 – 2020, Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zawierającą co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014 w zakresie bazy personelu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego.
-
dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań - minimum 10 zdjęć z całości,
-
1 egzemplarz materiałów dydaktycznych – jeśli będą przygotowane podczas spotkań (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej),
-
harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone
w harmonogramie początkowym), -
kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie szkolenia, np. zaświadczeń /certyfikatów/ świadectw potwierdzających ukończenie szkolenia i inne dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje
i uprawnienia, -
jeśli dotyczy- imienny wykaz osób, które:
- ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym,
- zdały egzamin końcowy/państwowy (jeśli był przeprowadzany),
- nie ukończyły szkolenia,
- nie przystąpiły do egzaminu końcowego (jeśli był przeprowadzany),
- nie przystąpiły do egzaminu państwowego (jeżeli był przewidziany),
- nie zdały egzaminu,
-
zbiorcze potwierdzenia zawierając imię, nazwisko oraz podpis uczestnika dotyczące odbioru przez uczestników szkolenia: materiałów dydaktycznych, zaświadczeń/świadectw/certyfikatów,
-
kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem,
-
ankiety oceniające realizację szkolenia wraz z ich analizą,
-
protokółzdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.
Obowiązki Zamawiającego w zakresie realizacji szkolenia:
Zamawiający:
-
przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników,
-
zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności szkolenia
i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji, -
może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny osób prowadzących zajęcia,
-
zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym
do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych oraz zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy, -
zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy.
Źródło finansowania zamówienia:
Projekt „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
-
WSPÓLNY SŁOWNIK CPV
80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe
80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
80.53.00.00-8 Usługi szkolenia zawodowego
-
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2017 r.
-
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje osobą spełniającą następujące warunki, która będzie realizować przedmiot zamówienia:
1.Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu min. 3 kursów/szkoleń/zajęć/wykładów obejmujących tematykę zbliżoną do tematyki szkolenia „Kontrola jakości pomiarów analitycznych"
2. Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. nr 2.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani:
-
Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-
Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. nr 2
- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. nr 3.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona
we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.
-
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
-
Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
-
Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
-
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
-
Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.
-
Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
-
Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną). -
Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej
do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI Nr PO.272.3.110.2017 na
przeprowadzenie szkolenia „Kontrola jakości pomiarów analitycznych" w ramach projektu
„Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
NIE OTWIERAĆ PRZED 20 października 2017 roku godz.09:15”
-
Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.
-
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 20 października 2017 r. do godziny 09:00
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 217 w dniu 20 października 2017 roku o godzinie 9:15.
-
OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
-
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
-
Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
-
Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.
-
W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
-
KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
-
Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena przedstawiona w ofercie
-
Kryterium 2 (K2) Doświadczenie wykonawcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów) - 20 %
K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 20 punktów):
-
Przeprowadzenie min. 3 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 0 pkt.
-
Przeprowadzenie 4 – 5 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 5 pkt.
-
Przeprowadzenie 6 – 7 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 10 pkt.
-
Przeprowadzenie 8 - 10 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 15 pkt.
-
Przeprowadzenie 11 kursów i więcej w zakresie tematyki szkolenia – 20 pkt.
Punkty za kryterium „doświadczenie wykonawcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)”zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 20 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę doświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wg skali podanej powyżej.
-
Kryterium 3 (K3) Doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów) - 20%
K3= Liczba punktów uzyskanych przez Wykładowcę zgodnie z poniższą skalą (max. 20 punktów)
-
Przeprowadzenie min. 3 kursu w zakresie tematyki szkolenia – 0 pkt.
-
Przeprowadzenie 4 – 5 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 5 pkt.
-
Przeprowadzenie 6 – 7 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 10 pkt.
-
Przeprowadzenie 8- 10 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 15 pkt.
-
Przeprowadzenie 11 kursów i więcej w zakresie tematyki szkolenia – 20 pkt.
Punkty za kryterium „doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 20 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę doświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wg skali podanej powyżej.
Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, każda
ze wskazanych osób zostanie oceniona w powyższy sposób, przy czym suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.
SPOSÓB OCENY OFERT:
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2 + K3
gdzie:
-
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
-
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
-
K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium – „doświadczenie wykonawcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)”
-
K3 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)"
1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.
3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu określonych kryteriów) w tej części.
4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
-
ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
-
Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
-
Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
-
Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
-
Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
-
Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.
-
INFORMACJE DODATKOWE
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
-
Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
-
Formularz ofertowy
-
Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych
-
Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)
-
Wzór umowy