Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2016-06-22 11:19:47  Adam Drapała

Utworzono artykuł 56762 o nazwie '111'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste56762
user_idpuste1555159
resource_idpuste1033
namepuste111
category_idpuste12762
language_idpuste1
shortpuste.
fullpuste

.

publishfrompuste2016-06-22 00:00:00
_activepuste1
slugpuste111
2016-06-22 11:27:12  Bogusław Stasiuk

Pole category_id zmieniło wartość z '12762' na '12773'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id1276212773
2016-06-22 11:29:25  Adam Drapała

Zmieniono nazwę z '111' na 'Powiat Lęborski, Zarząd Powiatu Lęborskiego 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5'

Pole short zmieniło wartość z '.' na 'ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60.000 euro na: „Dostawę sprzętu komputerowego, dostawę skanerów i drukarek, dostawę urządzenia wielofunkcyjnego” realizowaną w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 „E- powiat - budowa społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lęborskim – etap I”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.'

Pole full zmieniło wartość z '<p> .</p> ' na '<p> I. Przedmiotem zam&oacute;wienia jest:<br /> 1. Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i skaner&oacute;w, urządzenia wielofunkcyjnego (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji) dla Powiatu Lęborskiego i gmin z terenu powiatu lęborskiego &ndash; użytkownik&oacute;w końcowych, wyszczeg&oacute;lnionych w załączniku nr 6<br /> do specyfikacji.<br /> 2. Zam&oacute;wienie podzielone zostało na 3 części - zadania, opisane w załączniku 4 (części od 4.1. do 4.4.):<br /> Zadanie 1 &ndash; Dostawa sprzętu komputerowego &ndash; cześć 4.1, (CPV: 30.21.30.00; 30.23.12.50; 30.21.33.00),<br /> Zadanie 2 &ndash; Dostawa drukarek i skaner&oacute;w &ndash; cześć 4.2, (CPV: 30.23.32.31; 30.21.61.10; 30.23.32.32),<br /> Zadanie 3 &ndash; Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego &ndash; cześć 4.3, (CPV: 30.12.00.00),<br /> 3. W zakres przedmiotu zam&oacute;wienia wchodzi dostawa na własny koszt oraz instalacja<br /> w siedzibach użytkownik&oacute;w końcowych.<br /> 4. Dostawa, instalacja oraz gwarancja na zasadach określonych w umowie, potwierdzona protokołem odbioru, poszczeg&oacute;lnych element&oacute;w zam&oacute;wienia ma następować w siedzi-bach użytkownika końcowego, zgodnie załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji.<br /> 5. Termin płatności &ndash; w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury zamawiającemu po podpi-saniu wszystkich protokoł&oacute;w odbioru.<br /> 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na poszczeg&oacute;lne elementy przedmiotu zam&oacute;wienia na okres nie kr&oacute;tszy niż terminy określone w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji oraz na warunkach określonych w projekcie umowy.<br /> 7. Dyski mogące zawierać dane podlegające ochronie prawnej pozostają w siedzibie Zama-wiającego (użytkownika końcowego) bez dodatkowych koszt&oacute;w, zar&oacute;wno na czas testo-wania, jak i po wymianie na nowy w przypadku zdiagnozowania uszkodzenia.<br /> <br /> II. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.<br /> III. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.<br /> IV. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części zam&oacute;wienia:<br /> Zadanie 1 &ndash; Dostawa sprzętu komputerowego &ndash; 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy<br /> złotych),<br /> Zadanie 2 &ndash; Dostawa drukarek i skaner&oacute;w &ndash; 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych),<br /> Zadanie 3 &ndash;Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego &ndash; 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset<br /> złotych).<br /> <br /> V. Termin wykonania zam&oacute;wienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.<br /> VI. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.<br /> VII. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymagania z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zam&oacute;wień publicznych oraz wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunk&oacute;w Zam&oacute;wienia.<br /> VIII. Specyfikację Istotnych Warunk&oacute;w Zam&oacute;wienia można pobrać ze strony internetowej www.powiat.leborski.samorzady.pl oraz na pisemny wniosek Wykonawcy<br /> za pośrednictwem poczty lub internetu.<br /> IX. Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Lęborku, przy ul. Czołgist&oacute;w 5, pok. Nr 16 (sekretariat) do dnia 8 czerwca 2007 r. do godz. 14.00<br /> X. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 czerwca 2007 r. o godz. 14.30 w pok. nr 9.<br /> XI. Osobami uprawnionymi do kontaktu są pracownicy Starostwa Powiatowego w Lęborku:<br /> 1. W zakresie merytorycznym p. Rafał Sakowicz tel. 059 863 28 08, fax 059 862 14 06,<br /> e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl<br /> 2. W zakresie formalnym p. Beata Mozolewska-Winiarczyk tel/fax. 059 863 28 51,<br /> e-mail: fundusze.powiatlebork@wp.pl<br /> <br /> w godzinach: od poniedziałku do piątku od 9.00 do 14.00.<br /> <br /> <br /> &nbsp;</p> <hr /> <br /> <br /> <br /> <p> Lębork, dn. 29.06.2007 r.<br /> <br /> <br /> INFORMACJA O PODPISANIU UMOWY<br /> <br /> Starostwo Powiatowe w Lęborku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60 000 EURO na &bdquo;Dostawę sprzętu komputerowego, dostawę skaner&oacute;w i drukarek, dostawę urządzenia wielofunkcyjnego realizowanego w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 &bdquo;E-powiat &ndash; budowa społeczeństwa informacyjnego w powiecie lęborskim &ndash; etap I&rdquo; wsp&oacute;łfinansowanego przez Unię Europejską ze środk&oacute;w Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego podpisało umowę:<br /> 1) Na zadanie 1 &ndash; Dostawa sprzętu komputerowego<br /> WYKONAWCA: MADKOM Sp. z o.o.<br /> ul. Syrokomli 3a<br /> 81 &ndash; 439 Gdynia<br /> Umowa dostawy nr 2/PO.I.3431/1/07 z dnia 30 lipca 2007 r.<br /> 2) Na zadanie 2 &ndash; Dostawa drukarek i skaner&oacute;w<br /> WYKONAWCA: Global Technology Sp. z o.o.<br /> ul. Poet&oacute;w 10 G/12<br /> 03 &ndash; 147 warszawa<br /> Filia Elbląg: ul. Grunwaldzka 135, 82 &ndash; 300 Elbląg<br /> Umowa dostawy nr 3/PO.I.3431/1/07 z dnia 30 lipca 2007 r.<br /> 3) Na zadanie 3 &ndash; Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego<br /> WYKONAWCA: BIMIT &ndash; MITA Jerzy Bielonko<br /> ul. Wały Jagiellońskie 24<br /> 80 &ndash; 853 Gdańsk<br /> Umowa dostawy nr 1/PO.I.3431/1/07 z dnia 5 lipca 2007 r.</p> <br /> <br /> <br /> <hr /> <br /> <br /> <p> OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA<br /> <br /> <br /> 1. ZAMAWIAJĄCY<br /> Starostwo Powiatowe w Lęborku<br /> ul. Czołgist&oacute;w 5<br /> 84-300 Lębork<br /> w godzinach 8:00 &ndash; 15:30<br /> www.powiat-lebork.com.pl<br /> starostwo_lebork@poczta.onet.pl<br /> tel. 59 86 32 808, fax 59 86 21 850<br /> <br /> 2. POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAM&Oacute;WIENIA PUBLICZNEGO NA:<br /> Dostawę sprzętu komputerowego, skaner&oacute;w, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego realizowaną w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 &bdquo;E- powiat - budowa społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lęborskim &ndash; etap I&rdquo;, wsp&oacute;łfinansowego przez Unię Europejską ze środk&oacute;w Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego<br /> <br /> 3. OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU ZOSTAŁO OPUBLIKOWANE W BIULETYNIE ZAM&Oacute;WIEŃ PUBLICZNYCH NR 99 Z DNIA 21.05.2007 POD POZYCJĄ 28725,<br /> W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO I W BIP-ie POWIATU LĘBORSKIEGO.<br /> <br /> 4. DANE O OFERTACH:<br /> a.Liczba złożonych ofert:<br /> Wpłynęły oferty od 4 Wykonawc&oacute;w<br /> Zam&oacute;wienie podzielono na 3 zadania:<br /> Zadanie 1 &ndash; Dostawa sprzętu komputerowego (wpłynęły 3 oferty)<br /> Zadanie 2 &ndash; Dostawa drukarek i skaner&oacute;w (wpłynęły 2 oferty)<br /> Zadanie 3 &ndash; Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (wpłynęły 2 oferty)<br /> <br /> b.Liczba odrzuconych ofert: 1<br /> c.Wykonawcy wykluczeni z postępowanie o udzielenie zam&oacute;wienia: 0<br /> <br /> 5. WYB&Oacute;R NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:<br /> O wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zam&oacute;wienia decydować będzie jedyne kryterium &ndash; cena.<br /> a) Zadanie 1 &ndash; Dostawa sprzętu komputerowego<br /> WYKONAWCA: PC PARTNER s.c. W. Jabłonowski, M. Warmowski<br /> Pl. Pokoju 3<br /> 84-300 Lębork<br /> cena netto: 233 785,50 zł<br /> cena brutto: 285 218,32 zł<br /> b) Zadanie 2 &ndash; Dostawa drukarek i skaner&oacute;w<br /> WYKONAWCA: Global Technology Sp. z o.o.ul. Poet&oacute;w 10G/12, 03-147 Warszawa<br /> Filia Elbląg: ul. Grunwaldzka 135, 82-300 Elbląg<br /> cena netto: 72 042,00 zł<br /> cena brutto: 87 891,24 zł<br /> c) Zadanie 3 &ndash; Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego<br /> WYKONAWCA: BIMIT-MITA Jerzy Bielonko<br /> ul. Wały Jagiellońskie 24<br /> 80-853 Gdańsk<br /> cena netto: 12 500,00 zł<br /> cena brutto: 15 250,24 zł<br /> <br /> <br /> <br /> Lębork, dnia 2007-07-05<br /> OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA<br /> <br /> <br /> 1. ZAMAWIAJĄCY<br /> Starostwo Powiatowe w Lęborku<br /> ul. Czołgist&oacute;w 5<br /> 84-300 Lębork<br /> w godzinach 8:00 &ndash; 15:30<br /> www.powiat-lebork.com.pl<br /> starostwo_lebork@poczta.onet.pl<br /> tel. 59 86 32 808, fax 59 86 21 850<br /> <br /> 2. POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAM&Oacute;WIENIA PUBLICZNEGO NA:<br /> Dostawę sprzętu komputerowego, skaner&oacute;w, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego realizowaną w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 &bdquo;E- powiat - budowa społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lęborskim &ndash; etap I&rdquo;, wsp&oacute;łfinansowego przez Unię Europejską ze środk&oacute;w Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego<br /> <br /> 3. OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU ZOSTAŁO OPUBLIKOWANE W BIULETYNIE ZAM&Oacute;WIEŃ PUBLICZNYCH NR 99 Z DNIA 21.05.2007 POD POZYCJĄ 28725,<br /> W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO I W BIP-ie POWIATU LĘBORSKIEGO.<br /> <br /> 4. DANE O OFERTACH:<br /> a.Liczba złożonych ofert:<br /> Wpłynęły oferty od 3 Wykonawc&oacute;w na realizację zadania 1 &ndash; Dostawa sprzętu komputerowego<br /> b.Liczba odrzuconych ofert: 1<br /> c.Wykonawcy wykluczeni z postępowanie o udzielenie zam&oacute;wienia: 0<br /> <br /> 5. WYB&Oacute;R NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:<br /> O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje jedyne kryterium &ndash; cena.<br /> Zadanie 1 &ndash; Dostawa sprzętu komputerowego<br /> WYKONAWCA: MADKOM Sp. z o.o.<br /> ul. Syrokomli 3a<br /> 81-439 Gdynia<br /> cena netto: 279.212,00 zł<br /> cena brutto: 340.638,64 zł</p> <br /> <br /> <br /> <hr /> <br /> <br /> <p> Informacja o podpisaniu umowy z wykonawcą<br /> <br /> Postępowanie o udzielenie zam&oacute;wienia publicznego o wartości powyżej 60 000 EURO<br /> w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego, skaner&oacute;w<br /> i drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego.<br /> <br /> Starostwo Powiatowe w Lęborku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania<br /> w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 60 000 EURO na dostawę sprzętu komputerowego, skaner&oacute;w i drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego podpisał umowę z firmą:<br /> <br /> Zadanie 3 &ndash; Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego &ndash; BIMIT-MITA, ul. Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, umowa dostawy nr 1/PO.I.3431/1/07 z dnia 5 lipca 2007 r.</p> <br /> <br /> <hr /> <p> <br /> <br /> Lębork, dnia 2007-06-15<br /> <br /> <br /> <br /> OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA<br /> <br /> <br /> 1. ZAMAWIAJĄCY<br /> Starostwo Powiatowe w Lęborku<br /> ul. Czołgist&oacute;w 5<br /> 84-300 Lębork<br /> w godzinach 8:00 &ndash; 15:30<br /> www.powiat-lebork.com.pl<br /> starostwo_lebork@poczta.onet.pl<br /> tel. 59 86 32 808, fax 59 86 21 850<br /> <br /> 2. POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAM&Oacute;WIENIA PUBLICZNEGO NA:<br /> Dostawę sprzętu komputerowego, skaner&oacute;w, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego realizowaną w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 &bdquo;E- powiat - budowa społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lęborskim &ndash; etap I&rdquo;, wsp&oacute;łfinansowego przez Unię Europejską ze środk&oacute;w Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego<br /> <br /> 3. OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU ZOSTAŁO OPUBLIKOWANE W BIULETYNIE ZAM&Oacute;WIEŃ PUBLICZNYCH NR 99 Z DNIA 21.05.2007 POD POZYCJĄ 28725,<br /> W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO I W BIP-ie POWIATU LĘBORSKIEGO.<br /> <br /> 4. DANE O OFERTACH:<br /> a.Liczba złożonych ofert:<br /> Wpłynęły oferty od 4 Wykonawc&oacute;w<br /> Zam&oacute;wienie podzielono na 3 zadania:<br /> Zadanie 1 &ndash; Dostawa sprzętu komputerowego (wpłynęły 3 oferty)<br /> Zadanie 2 &ndash; Dostawa skaner&oacute;w i drukarek (wpłynęły 2 oferty)<br /> Zadanie 3 &ndash; Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (wpłynęły 2 oferty)<br /> <br /> b.Liczba odrzuconych ofert: 1 (Global Technology Sp. zo.o. z siedzibą<br /> w Warszawie/filia 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka 135 )<br /> <br /> UZASADNIENIE<br /> <br /> Zamawiający na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 odrzucił ofertę Global Technology Sp. z o.o., jako niezgodną z wymaganiami SIWZ. W punkcie 12c SIWZ oraz w załączniku nr 4, część 4.1 Zestawienie Sprzętu Komputerowego do w/w dokumentu czytamy: &bdquo;Wymagane jest wypełnienie każdego z wierszy zestawienia sprzętu poprzez podanie dokładnych parametr&oacute;w technicznych oferowanego sprzętu i innych wymaganych element&oacute;w w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania określonych przez Zamawiającego warunk&oacute;w minimalnych. Niewypełnienie kt&oacute;regokolwiek z nich lub w spos&oacute;b niezgodny<br /> z SIWZ będzie oznaczało, że wyspecjalizowany w ofercie przedmiot zam&oacute;wienia nie spełnia wymog&oacute;w zamawiającego, a oferta będzie podlegać odrzuceniu. Zamawiający nie uzna takich określeń jak &bdquo;Zgodnie z wymogami siwz&rdquo; itp.&rdquo;.<br /> Art.87 ust.1 ustawy daje zamawiającemu możliwość żądania od oferent&oacute;w wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a nie uzupełnienia informacji w zakresie przedmiotu zam&oacute;wienia. Zgodnie z art.87 ust.1 w toku badania i oceny oferty zamawiający może żądać<br /> od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Na tym etapie wątpliwości zamawiającego nie powstały, a muszą to być wątpliwości co do treści ofert a, że oferta jest oświadczeniem woli wykonawcy wątpliwości mogą dotyczyć jedynie treści oświadczenia woli tj. woli zawarcia z zamawiającym umowy w sprawie zam&oacute;wienia publicznego<br /> i istotnych postanowień tej umowy. Wątpliwości nie mogą dotyczyć treści oświadczeń<br /> i dokument&oacute;w dołączonych do ofert. Te bowiem nie stanowią treści oferty, treści oświadczenia woli zawartej w formularzu ofertowym.<br /> Zamawiający może jedynie żądać potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę formalnych<br /> i merytorycznych warunk&oacute;w udziału w postępowaniu.<br /> Niedopuszczalne jest natomiast prowadzenie między zamawiającym a wykonawcom negocjacji dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.<br /> Po analizie oferty i por&oacute;wnaniu parametr&oacute;w technicznych zestawu GT Office z opisem zamieszczonym na Państwa stronie internetowej zamawiający stwierdził, że dane zamieszczone w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 SIWZ) są sprzeczne ze stanem faktycznym. Płyta gł&oacute;wna w oferowanym zestawie nie posiada 8 złączy USB, kt&oacute;rych wymaga zamawiający.<br /> <br /> c.Wykonawcy wykluczeni z postępowanie o udzielenie zam&oacute;wienia: 0<br /> <br /> 5. WYB&Oacute;R NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:<br /> O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje jedyne kryterium &ndash; cena.<br /> a) Zadanie 1 &ndash; Dostawa sprzętu komputerowego<br /> PC PARTNER s.c. W. Jabłonowski, M. Warmowski<br /> Pl. Pokoju 3<br /> 84-300 Lębork<br /> cena netto: 233 785,50 zł<br /> cena brutto: 285 218,32 zł<br /> b) Zadanie 2 &ndash; Dostawa drukarek i skaner&oacute;w<br /> Global Technology Sp. z o.o.ul. Poet&oacute;w 10G/12, 03-147 Warszawa<br /> Filia Elbląg: ul. Grunwaldzka 135, 82-300 Elbląg<br /> cena netto: 72 042,00 zł<br /> cena brutto: 87 891,24 zł<br /> c) Zadanie 3 &ndash; Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego<br /> BIMIT-MITA Jerzy Bielonko<br /> ul. Wały Jagiellońskie 24<br /> 80-853 Gdańsk<br /> cena netto: 12 500,00 zł<br /> cena brutto:15 250,24 zł<br /> <br /> <br /> <br /> Informacja o podpisaniu umowy z wykonawcą<br /> <br /> Postępowanie o udzielenie zam&oacute;wienia publicznego o wartości powyżej 60 000 EURO<br /> w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego, skaner&oacute;w<br /> i drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego.<br /> <br /> Starostwo Powiatowe w Lęborku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania<br /> w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 60 000 EURO na dostawę sprzętu komputerowego, skaner&oacute;w i drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego podpisał umowę z firmą:<br /> <br /> Zadanie 3 &ndash; Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego &ndash; BIMIT-MITA, ul. Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, umowa dostawy nr 1/PO.I.3431/1/07 z dnia 5 lipca 2007 r.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
name111Powiat Lęborski, Zarząd Powiatu Lęborskiego 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
short.ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60.000 euro na: „Dostawę sprzętu komputerowego, dostawę skanerów i drukarek, dostawę urządzenia wielofunkcyjnego” realizowaną w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 „E- powiat - budowa społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lęborskim – etap I”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
full

.

I. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i skanerów, urządzenia wielofunkcyjnego (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji) dla Powiatu Lęborskiego i gmin z terenu powiatu lęborskiego – użytkowników końcowych, wyszczególnionych w załączniku nr 6
do specyfikacji.
2. Zamówienie podzielone zostało na 3 części - zadania, opisane w załączniku 4 (części od 4.1. do 4.4.):
Zadanie 1 – Dostawa sprzętu komputerowego – cześć 4.1, (CPV: 30.21.30.00; 30.23.12.50; 30.21.33.00),
Zadanie 2 – Dostawa drukarek i skanerów – cześć 4.2, (CPV: 30.23.32.31; 30.21.61.10; 30.23.32.32),
Zadanie 3 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – cześć 4.3, (CPV: 30.12.00.00),
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa na własny koszt oraz instalacja
w siedzibach użytkowników końcowych.
4. Dostawa, instalacja oraz gwarancja na zasadach określonych w umowie, potwierdzona protokołem odbioru, poszczególnych elementów zamówienia ma następować w siedzi-bach użytkownika końcowego, zgodnie załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji.
5. Termin płatności – w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury zamawiającemu po podpi-saniu wszystkich protokołów odbioru.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż terminy określone w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji oraz na warunkach określonych w projekcie umowy.
7. Dyski mogące zawierać dane podlegające ochronie prawnej pozostają w siedzibie Zama-wiającego (użytkownika końcowego) bez dodatkowych kosztów, zarówno na czas testo-wania, jak i po wymianie na nowy w przypadku zdiagnozowania uszkodzenia.

II. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
III. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
IV. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części zamówienia:
Zadanie 1 – Dostawa sprzętu komputerowego – 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy
złotych),
Zadanie 2 – Dostawa drukarek i skanerów – 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych),
Zadanie 3 –Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset
złotych).

V. Termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
VI. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.
VII. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymagania z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
VIII. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.powiat.leborski.samorzady.pl oraz na pisemny wniosek Wykonawcy
za pośrednictwem poczty lub internetu.
IX. Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Lęborku, przy ul. Czołgistów 5, pok. Nr 16 (sekretariat) do dnia 8 czerwca 2007 r. do godz. 14.00
X. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 czerwca 2007 r. o godz. 14.30 w pok. nr 9.
XI. Osobami uprawnionymi do kontaktu są pracownicy Starostwa Powiatowego w Lęborku:
1. W zakresie merytorycznym p. Rafał Sakowicz tel. 059 863 28 08, fax 059 862 14 06,
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
2. W zakresie formalnym p. Beata Mozolewska-Winiarczyk tel/fax. 059 863 28 51,
e-mail: fundusze.powiatlebork@wp.pl

w godzinach: od poniedziałku do piątku od 9.00 do 14.00.


 





Lębork, dn. 29.06.2007 r.


INFORMACJA O PODPISANIU UMOWY

Starostwo Powiatowe w Lęborku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60 000 EURO na „Dostawę sprzętu komputerowego, dostawę skanerów i drukarek, dostawę urządzenia wielofunkcyjnego realizowanego w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 „E-powiat – budowa społeczeństwa informacyjnego w powiecie lęborskim – etap I” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego podpisało umowę:
1) Na zadanie 1 – Dostawa sprzętu komputerowego
WYKONAWCA: MADKOM Sp. z o.o.
ul. Syrokomli 3a
81 – 439 Gdynia
Umowa dostawy nr 2/PO.I.3431/1/07 z dnia 30 lipca 2007 r.
2) Na zadanie 2 – Dostawa drukarek i skanerów
WYKONAWCA: Global Technology Sp. z o.o.
ul. Poetów 10 G/12
03 – 147 warszawa
Filia Elbląg: ul. Grunwaldzka 135, 82 – 300 Elbląg
Umowa dostawy nr 3/PO.I.3431/1/07 z dnia 30 lipca 2007 r.
3) Na zadanie 3 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
WYKONAWCA: BIMIT – MITA Jerzy Bielonko
ul. Wały Jagiellońskie 24
80 – 853 Gdańsk
Umowa dostawy nr 1/PO.I.3431/1/07 z dnia 5 lipca 2007 r.







OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA


1. ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Lęborku
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
w godzinach 8:00 – 15:30
www.powiat-lebork.com.pl
starostwo_lebork@poczta.onet.pl
tel. 59 86 32 808, fax 59 86 21 850

2. POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA:
Dostawę sprzętu komputerowego, skanerów, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego realizowaną w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 „E- powiat - budowa społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lęborskim – etap I”, współfinansowego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

3. OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU ZOSTAŁO OPUBLIKOWANE W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NR 99 Z DNIA 21.05.2007 POD POZYCJĄ 28725,
W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO I W BIP-ie POWIATU LĘBORSKIEGO.

4. DANE O OFERTACH:
a.Liczba złożonych ofert:
Wpłynęły oferty od 4 Wykonawców
Zamówienie podzielono na 3 zadania:
Zadanie 1 – Dostawa sprzętu komputerowego (wpłynęły 3 oferty)
Zadanie 2 – Dostawa drukarek i skanerów (wpłynęły 2 oferty)
Zadanie 3 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (wpłynęły 2 oferty)

b.Liczba odrzuconych ofert: 1
c.Wykonawcy wykluczeni z postępowanie o udzielenie zamówienia: 0

5. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia decydować będzie jedyne kryterium – cena.
a) Zadanie 1 – Dostawa sprzętu komputerowego
WYKONAWCA: PC PARTNER s.c. W. Jabłonowski, M. Warmowski
Pl. Pokoju 3
84-300 Lębork
cena netto: 233 785,50 zł
cena brutto: 285 218,32 zł
b) Zadanie 2 – Dostawa drukarek i skanerów
WYKONAWCA: Global Technology Sp. z o.o.ul. Poetów 10G/12, 03-147 Warszawa
Filia Elbląg: ul. Grunwaldzka 135, 82-300 Elbląg
cena netto: 72 042,00 zł
cena brutto: 87 891,24 zł
c) Zadanie 3 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
WYKONAWCA: BIMIT-MITA Jerzy Bielonko
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
cena netto: 12 500,00 zł
cena brutto: 15 250,24 zł



Lębork, dnia 2007-07-05
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA


1. ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Lęborku
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
w godzinach 8:00 – 15:30
www.powiat-lebork.com.pl
starostwo_lebork@poczta.onet.pl
tel. 59 86 32 808, fax 59 86 21 850

2. POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA:
Dostawę sprzętu komputerowego, skanerów, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego realizowaną w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 „E- powiat - budowa społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lęborskim – etap I”, współfinansowego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

3. OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU ZOSTAŁO OPUBLIKOWANE W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NR 99 Z DNIA 21.05.2007 POD POZYCJĄ 28725,
W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO I W BIP-ie POWIATU LĘBORSKIEGO.

4. DANE O OFERTACH:
a.Liczba złożonych ofert:
Wpłynęły oferty od 3 Wykonawców na realizację zadania 1 – Dostawa sprzętu komputerowego
b.Liczba odrzuconych ofert: 1
c.Wykonawcy wykluczeni z postępowanie o udzielenie zamówienia: 0

5. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje jedyne kryterium – cena.
Zadanie 1 – Dostawa sprzętu komputerowego
WYKONAWCA: MADKOM Sp. z o.o.
ul. Syrokomli 3a
81-439 Gdynia
cena netto: 279.212,00 zł
cena brutto: 340.638,64 zł







Informacja o podpisaniu umowy z wykonawcą

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 60 000 EURO
w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego, skanerów
i drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego.

Starostwo Powiatowe w Lęborku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania
w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 60 000 EURO na dostawę sprzętu komputerowego, skanerów i drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego podpisał umowę z firmą:

Zadanie 3 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – BIMIT-MITA, ul. Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, umowa dostawy nr 1/PO.I.3431/1/07 z dnia 5 lipca 2007 r.






Lębork, dnia 2007-06-15



OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA


1. ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Lęborku
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
w godzinach 8:00 – 15:30
www.powiat-lebork.com.pl
starostwo_lebork@poczta.onet.pl
tel. 59 86 32 808, fax 59 86 21 850

2. POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA:
Dostawę sprzętu komputerowego, skanerów, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego realizowaną w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 „E- powiat - budowa społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lęborskim – etap I”, współfinansowego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

3. OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU ZOSTAŁO OPUBLIKOWANE W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NR 99 Z DNIA 21.05.2007 POD POZYCJĄ 28725,
W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO I W BIP-ie POWIATU LĘBORSKIEGO.

4. DANE O OFERTACH:
a.Liczba złożonych ofert:
Wpłynęły oferty od 4 Wykonawców
Zamówienie podzielono na 3 zadania:
Zadanie 1 – Dostawa sprzętu komputerowego (wpłynęły 3 oferty)
Zadanie 2 – Dostawa skanerów i drukarek (wpłynęły 2 oferty)
Zadanie 3 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (wpłynęły 2 oferty)

b.Liczba odrzuconych ofert: 1 (Global Technology Sp. zo.o. z siedzibą
w Warszawie/filia 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka 135 )

UZASADNIENIE

Zamawiający na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 odrzucił ofertę Global Technology Sp. z o.o., jako niezgodną z wymaganiami SIWZ. W punkcie 12c SIWZ oraz w załączniku nr 4, część 4.1 Zestawienie Sprzętu Komputerowego do w/w dokumentu czytamy: „Wymagane jest wypełnienie każdego z wierszy zestawienia sprzętu poprzez podanie dokładnych parametrów technicznych oferowanego sprzętu i innych wymaganych elementów w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania określonych przez Zamawiającego warunków minimalnych. Niewypełnienie któregokolwiek z nich lub w sposób niezgodny
z SIWZ będzie oznaczało, że wyspecjalizowany w ofercie przedmiot zamówienia nie spełnia wymogów zamawiającego, a oferta będzie podlegać odrzuceniu. Zamawiający nie uzna takich określeń jak „Zgodnie z wymogami siwz” itp.”.
Art.87 ust.1 ustawy daje zamawiającemu możliwość żądania od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a nie uzupełnienia informacji w zakresie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art.87 ust.1 w toku badania i oceny oferty zamawiający może żądać
od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Na tym etapie wątpliwości zamawiającego nie powstały, a muszą to być wątpliwości co do treści ofert a, że oferta jest oświadczeniem woli wykonawcy wątpliwości mogą dotyczyć jedynie treści oświadczenia woli tj. woli zawarcia z zamawiającym umowy w sprawie zamówienia publicznego
i istotnych postanowień tej umowy. Wątpliwości nie mogą dotyczyć treści oświadczeń
i dokumentów dołączonych do ofert. Te bowiem nie stanowią treści oferty, treści oświadczenia woli zawartej w formularzu ofertowym.
Zamawiający może jedynie żądać potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę formalnych
i merytorycznych warunków udziału w postępowaniu.
Niedopuszczalne jest natomiast prowadzenie między zamawiającym a wykonawcom negocjacji dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
Po analizie oferty i porównaniu parametrów technicznych zestawu GT Office z opisem zamieszczonym na Państwa stronie internetowej zamawiający stwierdził, że dane zamieszczone w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 SIWZ) są sprzeczne ze stanem faktycznym. Płyta główna w oferowanym zestawie nie posiada 8 złączy USB, których wymaga zamawiający.

c.Wykonawcy wykluczeni z postępowanie o udzielenie zamówienia: 0

5. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje jedyne kryterium – cena.
a) Zadanie 1 – Dostawa sprzętu komputerowego
PC PARTNER s.c. W. Jabłonowski, M. Warmowski
Pl. Pokoju 3
84-300 Lębork
cena netto: 233 785,50 zł
cena brutto: 285 218,32 zł
b) Zadanie 2 – Dostawa drukarek i skanerów
Global Technology Sp. z o.o.ul. Poetów 10G/12, 03-147 Warszawa
Filia Elbląg: ul. Grunwaldzka 135, 82-300 Elbląg
cena netto: 72 042,00 zł
cena brutto: 87 891,24 zł
c) Zadanie 3 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
BIMIT-MITA Jerzy Bielonko
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
cena netto: 12 500,00 zł
cena brutto:15 250,24 zł



Informacja o podpisaniu umowy z wykonawcą

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 60 000 EURO
w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego, skanerów
i drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego.

Starostwo Powiatowe w Lęborku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania
w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 60 000 EURO na dostawę sprzętu komputerowego, skanerów i drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego podpisał umowę z firmą:

Zadanie 3 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – BIMIT-MITA, ul. Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, umowa dostawy nr 1/PO.I.3431/1/07 z dnia 5 lipca 2007 r.

2016-06-22 11:29:25  Adam Drapała

Załączono plik 145224

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste534673
user_idpuste1555159
fobject_idpuste145224
resource_idpuste1033
modelpusteArticle
foreign_idpuste56762
_attachmentpuste1
_activepuste1
2016-06-22 11:29:25  Adam Drapała

Załączono plik 145225

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste534674
user_idpuste1555159
fobject_idpuste145225
resource_idpuste1033
modelpusteArticle
foreign_idpuste56762
_attachmentpuste1
_activepuste1
2016-06-22 11:29:25  Adam Drapała

Załączono plik 145226

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste534675
user_idpuste1555159
fobject_idpuste145226
resource_idpuste1033
modelpusteArticle
foreign_idpuste56762
_attachmentpuste1
_activepuste1
2016-06-22 11:29:25  Adam Drapała

Załączono plik 145227

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste534676
user_idpuste1555159
fobject_idpuste145227
resource_idpuste1033
modelpusteArticle
foreign_idpuste56762
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..