Nabór na wolne stanowisko urzędnicze- podinspektora pełniącego funkcje koordynatora projektu
Lębork, 2018-06-07
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
stanowisko urzędnicze - podinspektora w Referacie Programów Pomocowych
w Starostwie Powiatowym w Lęborku
nazwa stanowiska pracy
Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na ww. stanowisko pracy wyłoniono Panią Magdalenę Bogucką, zamieszkałą w Siemirowicach.
Ww. spełniła wymogi formalne oraz w trakcie oceny merytorycznej wykazała się wiedzą dającą rękojmię należytego wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy.
Lębork, 2018-05-17
AI.2110.13.2018.AKB
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lęborku z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5
1. Stanowisko pracy: podinspektora pełniącego funkcje koordynatora projektu "Aktywizacja społeczno - zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Referacie Programów Pomocowych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, w tym za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
4) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków;
5) wykształcenie wyższe;
6) co najmniej 6 miesięczny staż pracy;
7) doświadczenie w realizacji co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej,
8) nieposzlakowana opinia.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) biegła znajomość aktów prawa, w szczególności: ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych;
2) biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego, w tym pakietu Microsoft Office, systemu informatycznego SL2014;
3) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, odpowiedzialność, uczciwość, odporność na stres, zdolności analityczne, organizacyjne, zarządzania zespołem ludzkim;
4) umiejętność zarządzania projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej i /lub z innych źródeł,
5) wiedza i doświadczenie w zakresie dokumentów programowych i wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
6) ukierunkowanie na podnoszenie wiedzy i kwalifikacji.
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) realizacja projektu "Aktywizacja społeczno - zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego" zgodnie z prawodawstwem krajowym oraz dokumentami programowymi i wytycznymi dotyczących realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020",
2) zarządzanie projektem oraz realizacja zadań strategicznych i administracyjnych, m.in. sporządzanie tabeli zmian, kosztów i harmonogramu, realizacja działań projektowych, w tym współpraca z pracodawcami przyjmującymi uczestników projektu na staż, dbałość o osiągnięcie zaplanowanych rezultatów i wskaźników projektu, kontrola wydatkowania środków w ramach projektu, reagowanie na wystąpienie ryzyka, przygotowanie pism urzędowych zgodnie z zasadami Instrukcji kancelaryjnej i przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego, kontakty z IZ RPO WP,
3) przygotowanie i przeprowadzenie procedur zamówień publicznych we współpracy z podmiotami upoważnionymi do ponoszenia wydatków – współpraca z wykonawcami oraz kontrola i rozliczaniu zadań zleconych,
4) sporządzanie wniosków o płatność w systemie teleinformatycznym SL2014, rozliczanie kwoty dofinansowania i wkładu własnego,
5) bieżący i stały monitoring przepływu uczestników projektu,
6) współpraca z partnerami projektu oraz z Zespołem Zarządzającym, w tym realizacja postanowień umowy o partnerstwie,
7) współpraca z Wydziałem Finansowo – Budżetowym w obszarze budżetu projektu, rozliczanie wydatków projektu,
8) przygotowanie innej dokumentacji związanej z projektem, m.in. niezbędnych dokumentów wskazanych w umowie o dofinansowanie projektu lub pismach Urzędu Marszałkowskiego, w tym dokumentację dla organów kontrolujących realizację projektu,
9) przygotowanie projektów uchwał Zarządu Powiatu Lęborskiego i Rady Powiatu Lęborskiego związanych z realizacją projektu,
10) archiwizacja dokumentacji.
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy – na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, w tym za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny);
7) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz doświadczenie w realizacji projektu/ów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny);
8) zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych;
9) dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca przy komputerze ;
2) 1/2 pełnego wymiaru czasu pracy;
3) praca głównie siedząca;
4) lokalizacja miejsca pracy: drugie piętro w budynku nieposiadającym windy.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu 2018 roku przekroczył 6%.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 - w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Programów Pomocowych” - do dnia 29 maja 2018 r. do godz. 12.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze, przez Komisję Konkursową powołaną przez Starostę Lęborskiego.
Wszystkie załączone dokumenty winny być podpisane i opatrzone datą. Oferty nie podlegają uzupełnieniu.
Termin rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które spełniły wymagania formalne, podany zostanie do wiadomości telefonicznie lub mailowo, po ocenie formalnej ofert.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Lęborku (https://powiatleborski.bip.gov.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5.
Możliwość zatrudnienia – od dnia 01 czerwca 2018 roku.