2016-04-29

Zarząd Powiatu Lęborskiego, 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5

1. Przeznacza się do sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego atrakcyjną nieruchomość położoną w Łebie, o charakterze rekreacyjno – wypoczynkowym

Lp. Nr działki Powierzchnia w m2 Nr KW Cena wywoławcza Wadium Opis nieruchomości
1. działka nr 54/3 495 SL1L/00030202/8 4.950.000 zł 300.000 Nieruchomość częściowo zabudowana, położona przy ulicy Leśnej 3, w bardzo atrakcyjnej części miasta w odległości około 200m od plaży. Nieruchomość składa się z działek nr 54/3 i 54/4 o łącznej powierzchni 0,7542ha. Działki są ogrodzone. Uzbrojenie terenu - energia elektryczna, wodociąg, kanalizacja sanitarna. W najbliższym otoczeniu tereny zalesione, plaża i tereny rekreacyjne.
2 działka nr 54/4 7047



Działka nr 54/3 niezabudowana, na działce 54/4 posadowione są 3 budynki: hotelowy, schroniska młodzieżowego i budynek gospodarczy.
Budynek hotelowy murowany, jednokondygnacyjny, bez piwnicy. Rok budowy około 1970. Stolarka drzwiowa drewniana, stolarka okienna plastikowa.
W budynku są następujące pomieszczenia: 10 pokoi gościnnych, przedsionek, pomieszczenie socjalne, kuchnia, zmywak, przygotowalnia, przedsionek, korytarz. Powierzchnia użytkowa 660m2.
Budynek schroniska – murowany, dwukondygnacyjny, bez piwnicy. Rok budowy około 1939, późniejsza rozbudowa, remont około 1970 roku. Stolarka okienna plastikowa i drewniana. Stolarka drzwiowa plastikowa. W budynku są następujące pomieszczenia:
- parter – 6 pokoi gościnnych, świetlica, holl, kuchnia, 2 łazienki, magazyn, pokój administracyjny z korytarzem i łazienką,
- piętro – 7 pokoi gościnnych, korytarz, taras
- przybudówka – 3 pokoje gościnne, korytarz, prysznic, toaleta.
Powierzchnia użytkowa 500m2.
Budynek gospodarczy, adaptowany na hotelowy – murowany, jednokondygnacyjny. Rok budowy około 1970 roku. W budynku 3 pokoje gościnne, toaleta, prysznic, korytarz. Powierzchnia użytkowa około 55m2.
Opisane wyżej nieruchomości stanowią własność Sprzedającego.

Część nieruchomości o pow. 0,4963ha obciążona jest umową dzierżawy do dnia 31 grudnia 2013 roku. Na gruncie objętym dzierżawą posadowione są budynki tymczasowe, w tym: domki campingowe nie związane z gruntem, budynek gastronomiczny kryty strzechą i kilka budynków o konstrukcji nietrwałej usytuowanych bezpośrednio przy ulicy Leśnej. Budynki i budowle wybudowane ze środków własnych Dzierżawcy, bez pozwolenia na budowę, które nie były przedmiotem wyceny. Tym samym nie wchodzą w skład nieruchomości oferowanej do sprzedaży.

2. Przeznaczenie w/w nieruchomości:
Gmina Miejska Łeba nie posiada aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego na teren obejmujący sprzedawane nieruchomości. Decyzja
o warunkach zabudowy wydana przez Burmistrza Miasta Łeby dla inwestycji polegającej na rozbudowie i nadbudowie istniejącej zabudowy usługowej oraz budowie budynków usługowo-handlowych (budynki o powierzchni sprzedaży poniżej 400m2) określa:
- wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej, jej gzymsu lub attyki – maksymalna wysokość zabudowy po zakończeniu realizacji całości zamierzenia inwestycyjnego – 3 kondygnacje nadziemne, (parter, piętro i poddasze), w tym poddasze użytkowe w przestrzeni wysokiego dachu,
- wielkość powierzchni nowej zabudowy – maksymalna, sumaryczna powierzchnia rozbudowywanej i nowej zabudowy nie może przekroczyć 30% sumarycznej powierzchni działek objętych decyzją (wskaźnik powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni przedmiotowego terenu 0,3).
Treść decyzji o warunkach zabudowy dostępna jest do wglądu w Referacie Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Lęborku, pok. 220
i 221. Informacje można uzyskać też pod nr tel. /059/ 863 28 41.

3. Wadium należy przelać na konto: Starostwo Powiatowe w Lęborku, Bank Spółdzielczy w Łebie, Filia Lębork Nr 06932400080002870120000010 lub wpłacić w kasie Starostwa – pok. Nr 3 najpóźniej do dnia 17.12.2008 roku, tak aby komisja przetargowa mogła stwierdzić, nie później niż 3 dni przed przetargiem, że dokonano wpłaty.
4. Uczestnicy przetargu winni przed otwarciem przetargu przedłożyć komisji przetargowej następujące dokumenty:
a. dowód wpłaty wadium,
b. w przypadku osób fizycznych – dowód tożsamości lub paszport, a w przypadku reprezentowania innej osoby, również pełnomocnictwo notarialne,
c. w przypadku małżonków do dokonywania czynności przetargowych konieczna jest obecność obojga małżonków lub jednego z nich ze stosowanym pełnomocnictwem (niekoniecznie w formie aktu notarialnego) drugiego małżonka, zawierającym dodatkowo zgodę na odpłatne nabycie nieruchomości,
d. w przypadku wspólników spółki cywilnej – aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dowody tożsamości wspólników spółki, stosowne pełnomocnictwa,
e. w przypadku osób prawnych – aktualny wypis z właściwego rejestru, stosowne pełnomocnictwa, dowody tożsamości reprezentujących podmiot.
5. Wadium zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia zamknięcia, odwołania, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
6. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zaliczone zostanie na poczet ceny sprzedaży nieruchomości.
7. Protokół z przeprowadzonego przetargu stanowi podstawę zawarcia umowy notarialnej.
8. Nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę nabywanej nieruchomości nie później niż do dnia zawarcia umowy przenoszącej własność. Za termin zapłaty uznaje się dzień wpływu należności na wskazane konto.
9. Osoba ustalona jako nabywca zostanie zawiadomiona o miejscu i terminie zawarcia umowy sprzedaży nieruchomości najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu
i w terminie podanych w zawiadomieniu, organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
10. Koszty notarialne, sądowe oraz koszty przygotowania dokumentacji związanej ze sprzedażą przedmiotowej nieruchomości, ponosi jej nabywca.
11. W dniu 5 grudnia 2008 roku w godzinach 9:00-11:00 nieruchomość zostanie udostępniona zainteresowanym. Przed planowaną wizytą w obiekcie należy skontaktować się z Referatem Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, pok. nr 221, tel. /059/ 863 28 41.
12. Ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń: Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, Urzędów Miasta Lęborka i Łeby, Urzędów Gmin: Wicko, Cewice, Nowa Wieś Lęborska oraz umieszczenie na stronie internetowej Starostwa www.powiat-lebork.com na okres od 22 października 2008 roku do 22 grudnia 2008 roku.
13. Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Referatu Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Lęborku, pok. 220, 221, II piętro,
tel. /059/ 863 28 41.

Przetarg odbędzie się w dniu 22 grudnia 2008 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku, pok. nr 13, godz. 10:00

Załączniki:

ogloszenie_o_przetargu_-_bem.pdf  -> pobierz
  Rozmiar: 149KB

 
mapka.pdf  -> pobierz
  Rozmiar: 308KB

zdjecia.pdf  -> pobierz
  Rozmiar: 1,7MB

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..