Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork,
Lębork: Remont drogi powiatowej nr 1302G m. Nowęcin
Numer ogłoszenia: 205085 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8623987, fax. 059 8623944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1302G m. Nowęcin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty na długości 1,650km w m. Nowęcin.
1. Roboty rozbiórkowe- płyty betonowe drogowe - 2057,5 m2
2. Koryto na głęb. śred.20cm - 2546,7 m2
3. Podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. - 2542,0m2
4. Profilowanie masą bitumiczną- 675 Mg
5. Nawierzchnia z mieszanki miner.-asfaltowej grub. 4cm 8746 m2
6. Wykonanie zjazdów na drogi gminne - 496 m2
7. Wykonanie zjazdów na posesje - 164 m2
8. Ścinka poboczy śred. grub. 10cm - 5400m2
9. Odmulenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp - 1100 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 robót o podobnym zakresie, złożoności i wartości nie mniejszej niż 600 tys. złoty każda. Dysponują potencjałem techn. i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca winien mieć do dyspozycji min. 1 kierownika budowy, legimitującego się posiadaniem ważnych uprawnień budowlanych w zakresie budowy dróg. Kierownik budowy winien posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, winien posiadać doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych robót min. 4 lata, doświadczenie w realizacji robót jw. w tym 1 rok na stanowisku kierownika budowy lub robót. Wykonawca winien mieć do dyspozycji min. następujący sprzęt: samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości umożliwiającej ciągła pracę układarki, układarkę do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem układanej warstwy - 1 szt., walce statyczne samojezdne - min. 2szt., walec ogumiony 8-10Mg - 1 szt, szczotka mechaniczna - 1 szt., skrapiarka - 1 szt, otaczarka - 1 szt, równiarka - 1 szt, ładowarka -1 szt. Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzania badań w trakcie realizacji zamówienia, zgodnie z ST. Metoda oceny : spełnia/nie spełnia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Winien posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej na okres wykonywania zadania. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Metoda oceny spełnia/nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny na podst. art.51 ust.1 Pzp , zamawiający zaprosi 5 wykonawców, którzy spełniają w/w warunki w postępowaniu i którzy potwierdzą ich spełnienie niżej wymienionymi dokumentami załączonymi do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Jeżeli liczba wykonawców spełniających w/w warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców spełniających ww potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 , zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę punktową za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający przyzna 100 pkt wykonawczy, który w wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykaże się największą ilością wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia tj. o wartości nie mniejszej niż 600 tys. każda. W przypadku uzyskania przez kilku wykonawców takiej samej ilości robót, decydować będzie wartość robót. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt uzyskanych wg wzoru W=badana ilość robót/największa ilość robót x 100. Wszystkie roboty winny być potwierdzone przez zamawiających (referencje).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca chcący uczestniczyć w niniejszym postępowaniu składa wniosek o dopuszczenie do udziału. Zgodnie z art.27 ust.5 Pzp, informacja o złożeniu tego wniosku może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków określonych w pkt XI niniejszego ogłoszenia. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej a zamawiający otrzyma go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty: B1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków . B4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. B5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. B6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Pzp. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem techn. i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nalezy złożyć następujące dokumenty: C1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. C2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. C3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. C4. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunków znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D1. Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publicze składa następujące dokumenty:- jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednia, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje sie dokumentów wskazanych w niniejszym pkt E oraz informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym art.24 ust 1 pkt 4-8 Pzp, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednia kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. F. Postanowienia dotyczące składania dokumentów F1. W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F2. Dokumenty sporządzone w jęz. obcym są składane wraz z tłumaczeniem na jęz. polski poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 84-300 Lębork, ul. Pionierów 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 84-300 Lębork, ul. Pionierów 10, pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).