2016-06-22

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla organizacji pozarządowych i ich członków w ramach projektu pn.: Wsparcie sektora ekonomii społecznej – szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

PO.3431-11/09
Lębork, dn. 27.08.2009 r.

 



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.: (059) 86 24 810 , faks: (059) 86 21 406, e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl, adres strony internetowej: http://www.powiat-lebork.com/, NIP: 841-16-09-072, REGON: 770979648

 

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1165, z późn. zm.) na organizację i przeprowadzenie szkoleń
w ramach projektu „Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Nr wniosku WND-POKL.07.02.02-22-025/08.

 

I Przedmiot zamówienia:

1.     Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla organizacji pozarządowych
i ich członków w ramach projektu pn.: „Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej). Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:

     Część I - Szkolenie pn. „Zasady rachunkowości w NGO"

     Część II - Szkolenie pn. „Możliwość zarobkowania, pozyskiwania środków, zakładanie i prowadzenie           działalności gospodarczej"

     Część III - Szkolenie pn. „Praca z osobami wykluczonymi społecznie oraz ich rodzinami"

     Część IV - Szkolenie pn. „Wzmacnianie kwalifikacji w zakresie pozyskiwania środków i realizowania            projektów"

     Część V - Szkolenie pn. „Rozliczanie zadań, grantów, projektów i innych środków zewnętrznych"

 

2.     Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku zamówień:
     80500000-9 Usługi szkoleniowe

 

II Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na część I, II, III, IV, V.

III Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

IV Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

V Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

VI Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VII Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VIII Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

IX Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

X Termin wykonania zamówienia:

Część I - Szkolenie pn. „Zasady rachunkowości w NGO" - I grupa szkoleniowa: wrzesień 2009, II grupa szkoleniowa: styczeń 2010, III grupa szkoleniowa: lipiec 2010

Część II - Szkolenie pn. „Możliwość zarobkowania, pozyskiwania środków, zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej" - październik 2010

Część III - Szkolenie pn. „Praca z osobami wykluczonymi społecznie oraz ich rodzinami" - I grupa szkoleniowa: listopad 2009, II grupa szkoleniowa: luty 2010, III grupa szkoleniowa: czerwiec 2010

Część IV - Szkolenie pn. „Wzmacnianie kwalifikacji w zakresie pozyskiwania środków i realizowania projektów"- I grupa szkoleniowa: październik 2009, II grupa szkoleniowa: maj 2010

Część V - Szkolenie pn. „Rozliczanie zadań, grantów, projektów i innych środków zewnętrznych" - I grupa szkoleniowa: grudzień 2009, II grupa szkoleniowa: kwiecień 2010

 

Dokładne terminy realizacji szkoleń i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców szkoleń.

 

XI Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami:

cena oferty brutto - 60%

doświadczenie kadry dydaktycznej - 30%

certyfikat jakości usług - 10%

 

XII W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymagania z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1165, z późn. zm.) oraz wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Ocena spełniania warunków wg formuły „spełnia - nie spełnia".

 

XIII Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.powiat.leborski.samorzady.pl oraz na pisemny wniosek Wykonawcy za pośrednictwem poczty oraz Internetu.

 

XIV Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Lęborku, przy ul. Czołgistów 5, w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku do dnia 09.09.2009 do godz. 12.00.

 

XV Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się w Wykonawcami są:

 Koordynator projektu: Ewelina Obolewska

 Asystent koordynatora: Hanna Kowalska

 Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-15.00. tel. 059 863 28 51

 

Numer ogłoszenia: 141735 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009







Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


W SIWZ, jak i w ogłoszeniu o zamówieni błędnie zamieszczono datę wykonania części II zamówienia - Szkolenie "Możliwość zarobkowania, pozyskiwania środków, zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej"
- jest październik 2010 powinno być październik 2009.






W dniu 04.09.2009 r. zostało złożone zapytanie do SIWZ, następującej treści :W pkt. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY, Zamawiający informuje, że:9) „Wszystkie podpisy i parafy złożone w ofercie powinny być opatrzone pieczęcią imienną osoby składającej podpis celem jej identyfikacji” W związku z pytaniem wyjaśniamy:Każda strona oferty wraz z załącznikami powinna być opatrzona parafą. W miejscach, w których wymagany jest podpis Wykonawcy lub podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, złożyć należy czytelny podpis opatrzony pieczęcią lub parafę opatrzoną imienną pieczęcią.   





Zawiadomienie o wyniku postępowania
(dotyczy przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia
i zapytania o cenę)

Lębork, 17.09.2009 r.
 





Zawiadomienie

Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Państwa, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla organizacji pozarządowych i ich członków:

Część I - szkolenie pn. „Zasady rachunkowości w NGO",

Część II - szkolenie pn. „Możliwość zarobkowania, pozyskiwania środków, zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej",

Część III - szkolenie pn. „Praca z osobami wykluczonymi społecznie oraz ich rodzinami",

Część IV - szkolenie pn. „Wzmacnianie kwalifikacji w zakresie pozyskiwania środków i realizowania projektów",

Część V - szkolenie pn. „Rozliczanie zadań, grantów, projektów i innych środków zewnętrznych"

w ramach projektu „Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego funduszu Społecznego.

prowadzonym przez Powiat Lęborski 

w trybie przetargu nieograniczonego

za ofertę najkorzystniejszą w części I została uznana oferta złożona przez:

O.K. Edmund Kwidziński

ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo

Oferta uzyskała największą ilość punktów 93,04

 Pozostałe oferty uzyskały następującą ilość punktów:

Oferta PM Group s.c. Paweł Panasewicz, Marek Zubrycki,

ul. Legionowa 28 lok. 101, 15-281 Białystok - 90 pkt.

Ofert odrzuconych - 0

Ofert wykluczonych - 0

Jednocześnie Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) unieważnia część I przetargu - ceny ofert w/w Wykonawców przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Za ofertę najkorzystniejszą w części II  została uznana oferta złożona przez:

 

O.K. Edmund Kwidziński

ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo

Oferta uzyskała największą ilość punktów 99,15

Pozostałe oferty uzyskały następującą ilość punktów:

PM Group s.c. Paweł Panasewicz, Marek Zubrycki

ul. Legionowa 28 lok. 101, 15-281 Białystok  - 68,62 pkt.

 

Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC

ul. Nowy Świat 52, 25 - 516 Kielce - 60,00 pkt.

 

Elbląski Uniwersytet Robotniczy Sp. z o.o.,

ul. 1 Maja 54, 82 - 300 Elbląg - 42,43 pkt.

Ofert odrzuconych - 0

Ofert wykluczonych - 0

Jednocześnie Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) unieważnia część II przetargu - ceny ofert w/w Wykonawców przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Za ofertę najkorzystniejszą w części III została wybrana oferta złożona przez:

Firmę Paula Rossi s.c., Gęsiniec

ul. Widokowa 30, 57 - 100 Strzelin

Oferta uzyskała największą ilość punktów 75,00

Pozostałe oferty uzyskały następującą ilość punktów:

Elbląski Uniwersytet Robotniczy Sp. z o.o.,

ul. 1 Maja 54, 82 - 300 Elbląg - 46,14 pkt.

Ofert odrzuconych - 0

Ofert wykluczonych - 0

Za ofertę najkorzystniejszą w części IV  została uznana oferta złożona przez:

 

O.K. Edmund Kwidziński

ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo

Oferta uzyskała największą ilość punktów 98,16

Pozostałe oferty uzyskały następującą ilość punktów:  

PM Group s.c. Paweł Panasewicz, Marek Zubrycki

ul. Legionowa 28 lok. 101, 15-281 Białystok - 69,01 pkt.  

 

Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC

ul. Nowy Świat 52, 25 - 516 Kielce - 60,00 pkt.

 

Eurofinance Training Sp. zo.o.

ul. Chałubińskiego 8, 00 - 613 Warszawa - 55,09 pkt. 

 

Elbląski Uniwersytet Robotniczy Sp. z o.o.,

ul. 1 Maja 54, 82 - 300 Elbląg - 43,44 pkt.

Ofert odrzuconych - 0

Ofert wykluczonych - 0

Jednocześnie Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) unieważnia część IV przetargu - ceny ofert w/w Wykonawców przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Za ofertę najkorzystniejszą w części V została uznana oferta złożona przez:

 

O.K. Edmund Kwidziński

ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo

Oferta uzyskała największą ilość punktów 100,00 pkt.

Pozostałe oferty uzyskały następującą ilość punktów: 

PM Group s.c. Paweł Panasewicz, Marek Zubrycki

ul. Legionowa 28 lok. 101, 15-281 Białystok - 67,74 pkt.  

 

Eurofinance Training Sp. zo.o.

ul. Chałubińskiego 8, 00 - 613 Warszawa - 55,57 pkt.

 

Ofert odrzuconych - 0

Ofert wykluczonych - 0

Jednocześnie Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) unieważnia część V przetargu - ceny ofert w/w Wykonawców przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.





PO.3431/11/09


Lębork, 18.09.2009 r.

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
W CZĘŚCI I, II, IV i V

(przetarg nieograniczony ogłoszony dnia 27.08.2009 r.)



Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Nr sprawy: PO.3431/11/09

 

Nazwa zadania: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla organizacji pozarządowych i ich członków

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w części I, II, IV, V:

Część I - szkolenie pn. „Zasady rachunkowości w NGO"

Część II - szkolenie pn. „Możliwość zarobkowania, pozyskiwania środków, zakładanie
i prowadzenie działalności gospodarczej"

Część IV - szkolenie pn. „Wzmacnianie kwalifikacji w zakresie pozyskiwania środków
i realizowania projektów"

Część V - szkolenie pn. „Rozlicznie zadań, grantów, projektów i innych środków zewnętrznych"  

 

Uzasadnienie faktyczne:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne:

Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych





Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla organizacji pozarządowych i ich członków w ramach projektu Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego

Numer ogłoszenia: 173217 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141735 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla organizacji pozarządowych i ich członków w ramach projektu Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla organizacji pozarządowych i ich członków w ramach projektu Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego - 5 części: Część I - szkolenie pn. Zasady rachunkowości w NGO, Część II -szkolenie pn. Możliwość zarobkowania, pozyskiwania środków, zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej, Część III - szkolenie pn. Praca z osobami wykluczonymi społecznie oraz ich rodzinami, Część IV - szkolenie pn. Wzmacnianie kwalifikacji w zakresie pozyskiwania środków i realizowania projektów, Część V - szkolenie pn. Rozliczanie zadań, grantów, projektów i innych środków zewnętrznych w ramach projektu pn. Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, priorytet VII, działanie 7.2, poddziałanie 7.2.2 Wsparcie sektora ekonomii społecznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, priorytet VII, działanie 7.2, poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Praca z osobami wykluczonymi społecznie oraz ich rodzinami

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:



  • Paula Rossi s. c. Agnieszka i Rafał Rosińscy Gęsiniec, ul. Widokowa 30, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)



  • Cena wybranej oferty: 12681
  • Oferta z najniższą ceną: 12681 oferta z najwyższą ceną: 36000
  • Waluta: PLN.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..