Dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki formatu A 3 oraz komputera przenośnego i oprogramowania
Lębork: Dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki formatu A 3 oraz komputera przenośnego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 356309 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki formatu A 3 oraz komputera przenośnego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki formatu A 3 oraz komputera przenośnego i oprogramowania w podziale na 2 zadania zadanie 1 - dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. zadanie 2- dostawa komputera przenośnego i oprogramowania w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.92.00.00-3, 30.12.14.30-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykaz realizacji przynajmniej dwóch: dostaw sprzętu o łącznej wartości równej bądź większej niż 7 000 zł brutto.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn.Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarka A3 czarno-biała z funkcją drukarki - 1 szt.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet biurowy - edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, edytor prezentacji - 1 licencja Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem systemowym - 1 szt.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.92.00.00-3, 30.21.31.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na Dostawę fabrycznie nowej kserokopiarki formatu A3 oraz komputera przenośnego i oprogramowania w ramach projektu pn. „Przyjaciele dzieci ulicy" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym)
z podziałem na 2 zadania:
zadanie 1 - dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki w ramach projektu „Przyjaciele dzieci ulicy" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
zadanie 2- dostawa komputera przenośnego i oprogramowania w ramach projektu „Przyjaciele dzieci ulicy" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
prowadzonym przez Powiat Lęborski
w trybie przetargu nieograniczonego
za ofertę najkorzystniejszą w zadaniu 1 została uznana oferta złożona przez :
TECHNO BIURO Janusz Golla
Naprawa - Sprzedaż Maszyn i Art. Biurowych
ul. Sienkiewicza 8, 84-200 Wejherowo,
Numer oferty: 1
Jedyne kryterium: cena
Cena oferty: 2 476,60 zł brutto
Oferta uzyskała największą ilość punktów 100 pkt.
Ofert odrzuconych - 0
Ofert wykluczonych - 0
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w dniu 27 grudnia 2010 r.
Za ofertę najkorzystniejszą w zadaniu 2 została uznana oferta złożona przez:
TECHNO BIURO Janusz Golla
Naprawa - Sprzedaż Maszyn i Art. Biurowych
ul. Sienkiewicza 8, 84-200 Wejherowo,
Numer oferty: 1
Jedyne kryterium: cena
Cena oferty 3 501,40 zł brutto
Oferta uzyskała największą ilość punktów 100 pkt.
Ofert odrzuconych - 0
Ofert wykluczonych - 0
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w dniu 27 grudnia 2010 r.
Na w/w postępowanie złożono tylko 1 ofertę.
Na podstawie art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wzywa się do potwierdzenia otrzymania niniejszego zawiadomienia w liczbie stron 2 (słownie: dwa). Za wystarczające Zamawiający uzna potwierdzenie otrzymania ostatniej strony przez osobę odbierającą faks lub potwierdzenie zwrotne „Otrzymałam/em zawiadomienie - liczba stron 2" i podpis. W przypadku braku potwierdzenia a konieczności udowodnienia skutecznego przesłania pisma Zamawiającego dla udowodnienia faktu dostarczenia zawiadomienia posłuży się raportem faksu prawidłowo przesłanej transmisji danych.
Lębork: Dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki formatu A 3 oraz komputera przenośnego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 373149 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356309 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki formatu A 3 oraz komputera przenośnego i oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki formatu A 3 oraz komputera przenośnego i oprogramowania w podziale na 2 zadania zadanie 1 - dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. zadanie 2- dostawa komputera przenośnego i oprogramowania w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.92.00.00-3, 30.12.14.30-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pn. Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TECHNO BIURO Janusz Golla, ul. Sienkiewicza 8, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2868,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 2476,60
-
Oferta z najniższą ceną: 2476,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2476,60
-
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TECHNO BIURO Janusz Golla, ul. Sienkiewicza 8, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2868,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 3501,40
-
Oferta z najniższą ceną: 3501,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3501,40
-
Waluta: PLN.