2016-06-23

Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi

Lębork: Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi
Numer ogłoszenia: 344731 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych w kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi w ramach projektu Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli i pracowników oświaty powiatu lęborskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Grupę docelową w projekcie stanowią w 100% osoby posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) na terenie województwa pomorskiego - osoby zatrudnione na terenie powiatu lęborskiego jako: - nauczyciele i pracownicy dydaktyczni szkół i placówek oświatowych - instruktorzy praktycznej nauki zawodu - kadra administracyjna i zarządzająca oświatą w szkołach i placówkach oświatowych i ich organach prowadzących Głównym celem projektu jest podniesienie kwalifikacji zawodowych i osobistych nauczycieli i pracowników oświaty zatrudnionych w powiecie lęborskim. Cel studiów Celem studiów jest dostarczenie uczestnikom profesjonalnej wiedzy niezbędnej do strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania i rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Adresaci Oferta adresowana jest do: - nauczycieli zainteresowanych tą tematyką, posiadających wykształcenie wyższe, zamieszkałych na terenie województwa pomorskiego i zatrudnionych na terenie powiatu lęborskiego, - kadry administracyjnej i zarządzającej oświatą w szkołach i placówkach oświatowych, a także ich organach prowadzących, posiadającej wykształcenie wyższe, zatrudnionej na terenie powiatu lęborskiego, zamieszkałej na terenie województwa pomorskiego. Program studiów Program powinien obejmować m.in.: - Program podstawowy dla kierunku studiów (190 h) - Moduł komunikacji interpersonalnej, równości szans, godzenia życia rodzinnego z zawodowym (10h) Zakres przygotowania merytorycznego musi być dostosowany do potrzeb grupy docelowej. 4. Liczba uczestników studiów Liczba uczestników studiów: 1 grupa - 20 osób 5. Czas trwania studiów Czas trwania studiów: 200 godzin (190 godzin programu podstawowego i 10 godzin modułu komunikacji interpersonalnej, równości szans, godzenia życia rodzinnego z zawodowym). Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. Studia będą trwały dwa semestry. 6. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego): - Studia należy przeprowadzić w piątki po godzinie 16.00 oraz w weekendy (sobota, niedziela). Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców studiów. Harmonogram zajęć należy ustalić z personelem projektu oraz musi być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. - Nabór uczestników studiów przeprowadzi Zamawiający. Zamawiający skieruje na studia podyplomowe 20 osób. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na studia podyplomowe skierowanych przez Zamawiającego uczestników. - Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia studiów dodatkowych osób w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie - na etapie, kiedy będzie możliwe uzupełnienie przez nie brakujących zajęć. - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie - zgodnie z interpretacją Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki warunkiem wydania dokumentu potwierdzającego nadanie kwalifikacji jest udział w co najmniej 80% zajęć przewidzianych w danym działaniu. - Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia, z dostępem do WC, wyposażone w stoły i krzesła, niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. - W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu na zajęcia. - Wykonawca zapewni sprzęt urządzenia niezbędne do zrealizowania studiów, np: laptop, rzutnik multimedialny, ekran do rzutnika, flipchart, itp. - Wykonawca wyposaży nieodpłatnie każdego z uczestników studiów w materiały dydaktyczne (szkoleniowe) oraz piśmiennicze nie podlegające zwrotowi, które będą wykorzystywane podczas zajęć, na które składają się co najmniej: aktówka, długopis, zeszyt, podręcznik akademicki związany z zakresem danego rodzaju studiów, z najnowszym stanem wiedzy w tej dziedzinie, skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas studiów w formie papierowej, prezentacje wykładowców używane w trakcie zajęć w formie elektronicznej (uczestnicy otrzymają od Zamawiającego pendrive, na których będą mogli zapisywać otrzymane od wykładowców materiały). - Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia studiów w oparciu o stosowne przepisy wydane przez właściwego ministra. - Program studiów musi obejmować także m.in. 10 godzinny moduł komunikacji interpersonalnej, równości szans, godzenia życia rodzinnego z zawodowym. - Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom studiów po ich ukończeniu, najpóźniej do dnia zakończenia realizacji zamówienia, odpowiednich świadectw na podstawie i według wzoru określonego w załączniku do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectw wydawanych przez uczelnie z dnia 19 grudnia 2008 r. (tekst jednolity: Dz.U. 2009 Nr 11, poz. 61 z późn. zm.), potwierdzającego zakres studiów i czas ich trwania oraz w związku z tym, że nie ma możliwości zamieszczenia na nim logotypów i informacji o współfinansowaniu to powinny one znaleźć się w zależności od formy stosowanej w poszczególnych instytucjach, np. w formie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że studia były współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z niezbędnymi logotypami. - Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez m.in. zamieszczanie na materiałach dydaktycznych, podręcznikach, pomocach naukowych, itp., odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. - Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane w częściach po zakończeniu każdego semestru. Zapłata za ostatni semestr studiów zostanie dokonana pod warunkiem wydania uczestnikom świadectw ukończenia studiów oraz całkowitego rozliczenia się z dokumentacji studiów. - Wykonawca zapewni uczestnikom studiów w przerwach między zajęciami poczęstunek każdego dnia odbywania zajęć, w miejscu odbywania studiów (w klasie udostępnionej przez Zamawiającego wyposażonej w ławki szkolne), składający się z: Napojów gorących, w tym: - Kawy czarnej rozpuszczalnej w filiżankach plastikowych co najmniej po jednej na osobę - Herbatę czarną tradycyjną w filiżankach plastikowych co najmniej po jednej na osobę Kanapek dekoracyjnych - 2 rodzaje na osobę Słodyczy, tj. ciastka lub cukierki Wody mineralnej niegazowanej lub soku - w ilości minimum 0,5l na osobę Cukru, śmietanki do kawy, cytryny do herbaty i serwetek dla wszystkich uczestników Sposób podania: w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem przez Wykonawcę niezbędnych urządzeń oraz naczyń. - Dodatkowo Wykonawca zapewni w dniach, kiedy zajęcia będą trwały ponad 7 godzin zegarowych, drugie danie obiadowe, na które składać się będą ziemniaki frytki ryż, kotlet mięsny rybny, surówki. Wówczas nie zapewni tego dnia kanapek dekoracyjnych. - Wykonawca zapewni w ramach poczęstunku świeże produkty dostępne na rynku. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Świadczenie usług żywienia odbywać się powinno według ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) - Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zapewni odpowiednią obsługę organizacyjną studiów, polegającą na przygotowaniu i podaniu poczęstunku, uprzątnięciu stołów i pomieszczenia, oraz pozostawieniu udostępnianych pomieszczeń w stanie czystości. - Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników studiów ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie studiów - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. Dodatkowo po zakończeniu każdego semestru Wykonawca zbierze i przekaże Zamawiającemu ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców. Zamawiający przekaże Wykonawcy ankiety odpowiednio wcześniej, które zostały opracowane w ramach odrębnego zadania - nie dotyczącego przedmiotu zamówienia. - Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia beneficjentów od następstw nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania studiów. - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu comiesięczne zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania oraz kserokopie dzienników zajęć - list obecności potwierdzonych za zgodność z oryginałem. - Wykonawca opracuje szczegółowy regulamin, który będzie obejmował: nazwę i zakres studiów, czas trwania i sposób organizacji studiów, cele studiów, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych w określonych modułach oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, zasady odpracowywania zajęć, zasady zaliczeń i egzaminów w trakcie studiów, imienną listę wykładowców skierowanych do przeprowadzenia studiów oraz przedłożenia go do zaakceptowania Zamawiającemu nie później niż 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. - Dodatkowo najpóźniej w ciągu miesiąca od rozpoczęcia zajęć Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kserokopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem. - Po zakończeniu pierwszego semestru studiów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację dot. studiów, m.in. faktury VAT, listę osób potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, listę osób potwierdzających odbiór poczęstunku. Po zakończeniu ostatniego semestru Wykonawca dodatkowo załączy imienny wykaz osób, które ukończyły i nie ukończyły studiów, rejestr i kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów, listę osób potwierdzających odbiór tych dokumentów oraz komplet materiałów dydaktycznych, w które Wykonawca wyposażył uczestników. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację, o której mowa wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia semestru. - Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. - Wykonawca sfinansuje opłaty przewidziane w § 20 ust 1 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 2 listopada 2006 roku w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U. Nr 224, poz. 1634 z późn. zm.). - Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizować w tej bazie informację o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach Projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.43.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - Oświadczenie, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności w zakresie przeprowadzenia studiów podyplomowych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2005 r., Nr 164 poz.1365 z późn. zm.) oraz jest uprawniony według art. 8 do prowadzenia studiów podyplomowych w tym kierunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - Oświadczenie, że dysponują lub będą dysponować zespołem osób z wykształceniem co najmniej wyższym, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba musi spełnić poniższe wymaganie: -- wykładowca akademicki mający doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 cyklu wykładów-zajęć-modułów w jednym roku akademickim w zakresie objętym kierunkiem studiów w ostatnich 3 latach; zał. nr 6

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - Oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - Oświadczenie, że dysponują lub będą dysponować zespołem osób z wykształceniem co najmniej wyższym, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba musi spełnić poniższe wymaganie: -- wykładowca akademicki mający doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 cyklu wykładów-zajęć-modułów w jednym roku akademickim w zakresie objętym kierunkiem studiów w ostatnich 3 latach; zał. nr 6

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia określonej działalności w zakresie przeprowadzania studiów podyplomowych w danym kierunku zgodnie z postanowieniami ustawy o szkolnictwie wyższym z dnia 27 lipca 2005r (DZ.U. z 2005 r. Nr 164 poz. 1365 z późn. zm.),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, b) zmiany miejsca odbywania studiów c) zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia studiów d) zmiany harmonogramu zajęć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli i pracowników oświaty powiatu lęborskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 Lębork, 17-12-2010

 

Zawiadomienie o wyniku postępowania

(dotyczy przetargu nieograniczonego)

 


 

Wg rozdzielnika



Zawiadomienie


Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Państwa, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na „Organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych w kierunku „Zarządzanie zasobami ludzkimi" w ramach projektu pn. „Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli i pracowników oświaty powiatu lęborskiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój  wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty)

prowadzonym przez Powiat Lęborski
(wpisać oznaczenie zamawiającego)

w trybie przetargu nieograniczonego
(wpisać zastosowany tryb)

za ofertę najkorzystniejszą w została uznana oferta złożona przez:

numer oferty         .........1..........

nazwa (firma) Wyższą  Hanzeatycką Szkołę Zarządzania, ul. Kozietulskiego 6-7, 76-200 Słupsk

CENA OFERTY                     49 980,00 zł brutto                             100,00 pkt

 

pozostałe oferty:

numer oferty         .........2..........

nazwa (firma)  Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy Zamiejscowy Ośrodek Dydaktyczny w Słupsku, ul. Przemysłowa 35, 76-200 Słupsk

CENA OFERTY                     54 000,00 zł brutto                             92,56 pkt

 
Wykonawców wykluczonych - 0

Ofert odrzuconych - 0

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą w dniu 29.12.2010 roku.




Lębork: Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi
Numer ogłoszenia: 422616 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344731 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych w kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi w ramach projektu Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli i pracowników oświaty powiatu lęborskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Grupę docelową w projekcie stanowią w 100% osoby posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) na terenie województwa pomorskiego - osoby zatrudnione na terenie powiatu lęborskiego jako: - nauczyciele i pracownicy dydaktyczni szkół i placówek oświatowych - instruktorzy praktycznej nauki zawodu - kadra administracyjna i zarządzająca oświatą w szkołach i placówkach oświatowych i ich organach prowadzących Głównym celem projektu jest podniesienie kwalifikacji zawodowych i osobistych nauczycieli i pracowników oświaty zatrudnionych w powiecie lęborskim. Cel studiów Celem studiów jest dostarczenie uczestnikom profesjonalnej wiedzy niezbędnej do strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania i rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Adresaci Oferta adresowana jest do: - nauczycieli zainteresowanych tą tematyką, posiadających wykształcenie wyższe, zamieszkałych na terenie województwa pomorskiego i zatrudnionych na terenie powiatu lęborskiego, - kadry administracyjnej i zarządzającej oświatą w szkołach i placówkach oświatowych, a także ich organach prowadzących, posiadającej wykształcenie wyższe, zatrudnionej na terenie powiatu lęborskiego, zamieszkałej na terenie województwa pomorskiego. Program studiów Program powinien obejmować m.in.: - Program podstawowy dla kierunku studiów (190 h) - Moduł komunikacji interpersonalnej, równości szans, godzenia życia rodzinnego z zawodowym (10h) Zakres przygotowania merytorycznego musi być dostosowany do potrzeb grupy docelowej. 4. Liczba uczestników studiów Liczba uczestników studiów: 1 grupa - 20 osób 5. Czas trwania studiów Czas trwania studiów: 200 godzin (190 godzin programu podstawowego i 10 godzin modułu komunikacji interpersonalnej, równości szans, godzenia życia rodzinnego z zawodowym). Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. Studia będą trwały dwa semestry. 6. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego): - Studia należy przeprowadzić w piątki po godzinie 16.00 oraz w weekendy (sobota, niedziela). Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców studiów. Harmonogram zajęć należy ustalić z personelem projektu oraz musi być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. - Nabór uczestników studiów przeprowadzi Zamawiający. Zamawiający skieruje na studia podyplomowe 20 osób. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na studia podyplomowe skierowanych przez Zamawiającego uczestników. - Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia studiów dodatkowych osób w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie - na etapie, kiedy będzie możliwe uzupełnienie przez nie brakujących zajęć. - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie - zgodnie z interpretacją Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki warunkiem wydania dokumentu potwierdzającego nadanie kwalifikacji jest udział w co najmniej 80% zajęć przewidzianych w danym działaniu. - Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia, z dostępem do WC, wyposażone w stoły i krzesła, niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. - W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu na zajęcia. - Wykonawca zapewni sprzęt urządzenia niezbędne do zrealizowania studiów, np: laptop, rzutnik multimedialny, ekran do rzutnika, flipchart, itp. - Wykonawca wyposaży nieodpłatnie każdego z uczestników studiów w materiały dydaktyczne (szkoleniowe) oraz piśmiennicze nie podlegające zwrotowi, które będą wykorzystywane podczas zajęć, na które składają się co najmniej: aktówka, długopis, zeszyt, podręcznik akademicki związany z zakresem danego rodzaju studiów, z najnowszym stanem wiedzy w tej dziedzinie, skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas studiów w formie papierowej, prezentacje wykładowców używane w trakcie zajęć w formie elektronicznej (uczestnicy otrzymają od Zamawiającego pendrive, na których będą mogli zapisywać otrzymane od wykładowców materiały). - Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia studiów w oparciu o stosowne przepisy wydane przez właściwego ministra. - Program studiów musi obejmować także m.in. 10 godzinny moduł komunikacji interpersonalnej, równości szans, godzenia życia rodzinnego z zawodowym. - Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom studiów po ich ukończeniu, najpóźniej do dnia zakończenia realizacji zamówienia, odpowiednich świadectw na podstawie i według wzoru określonego w załączniku do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectw wydawanych przez uczelnie z dnia 19 grudnia 2008 r. (tekst jednolity: Dz.U. 2009 Nr 11, poz. 61 z późn. zm.), potwierdzającego zakres studiów i czas ich trwania oraz w związku z tym, że nie ma możliwości zamieszczenia na nim logotypów i informacji o współfinansowaniu to powinny one znaleźć się w zależności od formy stosowanej w poszczególnych instytucjach, np. w formie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że studia były współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z niezbędnymi logotypami. - Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez m.in. zamieszczanie na materiałach dydaktycznych, podręcznikach, pomocach naukowych, itp., odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. - Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane w częściach po zakończeniu każdego semestru. Zapłata za ostatni semestr studiów zostanie dokonana pod warunkiem wydania uczestnikom świadectw ukończenia studiów oraz całkowitego rozliczenia się z dokumentacji studiów. - Wykonawca zapewni uczestnikom studiów w przerwach między zajęciami poczęstunek każdego dnia odbywania zajęć, w miejscu odbywania studiów (w klasie udostępnionej przez Zamawiającego wyposażonej w ławki szkolne), składający się z: Napojów gorących, w tym: - Kawy czarnej rozpuszczalnej w filiżankach plastikowych co najmniej po jednej na osobę - Herbatę czarną tradycyjną w filiżankach plastikowych co najmniej po jednej na osobę Kanapek dekoracyjnych - 2 rodzaje na osobę Słodyczy, tj. ciastka lub cukierki Wody mineralnej niegazowanej lub soku - w ilości minimum 0,5l na osobę Cukru, śmietanki do kawy, cytryny do herbaty i serwetek dla wszystkich uczestników Sposób podania: w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem przez Wykonawcę niezbędnych urządzeń oraz naczyń. - Dodatkowo Wykonawca zapewni w dniach, kiedy zajęcia będą trwały ponad 7 godzin zegarowych, drugie danie obiadowe, na które składać się będą ziemniaki frytki ryż, kotlet mięsny rybny, surówki. Wówczas nie zapewni tego dnia kanapek dekoracyjnych. - Wykonawca zapewni w ramach poczęstunku świeże produkty dostępne na rynku. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Świadczenie usług żywienia odbywać się powinno według ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) - Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zapewni odpowiednią obsługę organizacyjną studiów, polegającą na przygotowaniu i podaniu poczęstunku, uprzątnięciu stołów i pomieszczenia, oraz pozostawieniu udostępnianych pomieszczeń w stanie czystości. - Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników studiów ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie studiów - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. Dodatkowo po zakończeniu każdego semestru Wykonawca zbierze i przekaże Zamawiającemu ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców. Zamawiający przekaże Wykonawcy ankiety odpowiednio wcześniej, które zostały opracowane w ramach odrębnego zadania - nie dotyczącego przedmiotu zamówienia. - Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia beneficjentów od następstw nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania studiów. - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu comiesięczne zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania oraz kserokopie dzienników zajęć - list obecności potwierdzonych za zgodność z oryginałem. - Wykonawca opracuje szczegółowy regulamin, który będzie obejmował: nazwę i zakres studiów, czas trwania i sposób organizacji studiów, cele studiów, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych w określonych modułach oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, zasady odpracowywania zajęć, zasady zaliczeń i egzaminów w trakcie studiów, imienną listę wykładowców skierowanych do przeprowadzenia studiów oraz przedłożenia go do zaakceptowania Zamawiającemu nie później niż 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. - Dodatkowo najpóźniej w ciągu miesiąca od rozpoczęcia zajęć Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kserokopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem. - Po zakończeniu pierwszego semestru studiów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację dot. studiów, m.in. faktury VAT, listę osób potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, listę osób potwierdzających odbiór poczęstunku. Po zakończeniu ostatniego semestru Wykonawca dodatkowo załączy imienny wykaz osób, które ukończyły i nie ukończyły studiów, rejestr i kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów, listę osób potwierdzających odbiór tych dokumentów oraz komplet materiałów dydaktycznych, w które Wykonawca wyposażył uczestników. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację, o której mowa wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia semestru. - Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. - Wykonawca sfinansuje opłaty przewidziane w § 20 ust 1 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 2 listopada 2006 roku w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U. Nr 224, poz. 1634 z późn. zm.). - Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizować w tej bazie informację o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach Projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.43.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli i pracowników oświaty powiatu lęborskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wyższą Hanzeatycką Szkołę Zarządzania,, ul. Kozietulskiego 6-7, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 115000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49980,00/ Oferta z najwyższą ceną: 54000,00

  • Waluta: PLN.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..