2016-06-24

Prowadzenie Punktu promocji wolontariatu - pełnienie funkcji pracownika ds. wolontariatu

Lębork: Prowadzenie Punktu promocji wolontariatu - pełnienie funkcji pracownika ds. wolontariatu
Numer ogłoszenia: 364255 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie Punktu promocji wolontariatu - pełnienie funkcji pracownika ds. wolontariatu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji pracownika do spraw wolontariatu, który będzie prowadził punkt promocji wolontariatu w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). Grupę docelową w projekcie stanowią w 100% osoby posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) na obszarach zdegradowanych miasta Lębork, wymienionych w Nocie Intencyjnej z dn. 02.10.2009 r. Głównym celem projektu jest aktywizacja społeczna 30 mieszkańców obszarów zdegradowanych Lęborka w wieku 13 - 18 lat zagrożonych wykluczeniem społecznym i zawodowym poprzez rozwój nowych form i metod wsparcia indywidualnego i środowiskowego na rzecz integracji społecznej. 5. Czas działania Punktu promocji wolontariatu Czas działania Punktu promocji wolontariatu: od podpisania umowy - 31.12.2011 6. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego): 1. Prowadzenie punktu promocji wolontariatu przy ul. Czołgistów 5a, Lębork. Pracownik ds. wolontariatu jest zobowiązany przepracować 20 godzin w każdym miesiącu przez cały okres umowy. 2. Promocja wolontariatu i działań na rzecz drugiego człowieka wśród mieszkańców miasta Lęborka. 3. Współpraca z Punktem Wolontariatu działającym w Lęborku. 4. Pozyskiwanie nowych osób jako wolontariuszy 5. Organizacja co najmniej 5 spotkań dot. wolontariatu, wykluczenia społecznych, problemów społecznych mieszkańców obszarów zdegradowanych Lęborka zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Harmonogram i tematy spotkań należy ustalić z koordynatorem projektu oraz przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. 6. Aktywny udział w nagrywaniu filmu reklamowego dot. wolontariatu, działań możliwych do realizacji i pozyskiwania wolontariuszy. 7. Organizacja imprez przygotowywanych wspólnie z uczestnikami projektu i udział w nich: rajd rowerowy, rajd pieszy, turniej sportowy - zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Harmonogram rajdów i turnieju sportowego dla dzieci i młodzieży, należy ustalić z koordynatorem projektu oraz musi być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. Wykonawca proponuje Zamawiającemu, miejsce rajdów, szczegółowy plan rajdów i turnieju sportowego oraz szczegółowy regulamin uczestnictwa w ww imprezach. 8. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie, wyposażone w biurko, fotel i komputer z dostępem do Internetu. W razie konieczności Zamawiający zapewni sprzęt-urządzenia niezbędnego do zrealizowania spotkań-szkoleń, np. laptop, rzutnik multimedialny, flipchart, itp. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. 10. Zamawiający zapewnia uczestnikom rajdów: rowerowego i pieszego - drobny poczęstunek (suchy prowiant) i 1 ciepły posiłek oraz uczestnikom turnieju sportowego dla dzieci i młodzieży - catering. 11. Wykonawca odpowiadać będzie za odpowiednie uprzątnięcie miejsc, w których odbywać się będą posiłki. 12. Wykonawca zobowiązany jest do planowania udziału w poszczególnych działaniach i powierzania określonych zadań do wykonania uczestnikom projektu. 13. Wykonawca nadzoruje i zobowiązany jest do kierowania działaniami uczestników rajdów i turnieju sportowego. Wykonawca przyjmuje na siebie zapewnienie bezpieczeństwa uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14. Wykonawca zobowiązany jest po rajdzie: pieszym i rowerowym oraz turnieju sportowym dla dzieci i młodzieży sporządzić protokół. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy wynikających z SIWZ oraz umowy. 16. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane w częściach, po zakończeniu każdego miesiąca (w miesiącu grudniu 2011 r. zostanie wypłacone do dnia 31.12.2011 r.) 17. Wykonawca wraz z rachunkiem-fakturą przedstawi Zamawiającemu comiesięczną prawidłowo wypełnioną kartę czasu pracy. 18. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagania niezbędne do pełnienia funkcji pracownika ds. wolontariatu: 1) wykształcenie wyższe, 2) minimum pół roczne doświadczenie w obszarze wolontariatu, 3) znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, 4) praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, 5) znajomość działających na terenie powiatu lęborskiego organizacji pozarządowych. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą. W szczególności Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą posiadającą ww wymagania niezbędne - Oświadczenie Wykonawcy - Zał. Nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagania niezbędne do pełnienia funkcji pracownika ds. wolontariatu: 1) wykształcenie wyższe, 2) minimum pół roczne doświadczenie w obszarze wolontariatu, 3) znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, 4) praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, 5) znajomość działających na terenie powiatu lęborskiego organizacji pozarządowych. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą. W szczególności Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą posiadającą w-w wymagania niezbędne - Oświadczenie Wykonawcy - Zał. Nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagania niezbędne do pełnienia funkcji pracownika ds. wolontariatu: 1) wykształcenie wyższe, 2) minimum pół roczne doświadczenie w obszarze wolontariatu, 3) znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, 4) praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, 5) znajomość działających na terenie powiatu lęborskiego organizacji pozarządowych. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą. W szczególności Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą posiadającą ww wymagania niezbędne - Oświadczenie Wykonawcy - Zał. Nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2010 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Zawiadomienie o wyniku postępowania

(dotyczy przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia
i zapytania o cenę)

 



 
 
 
 
              Lębork, 29.12.2010 r.

               (miejscowość)            (data)
 
.............................................................

(oznaczenie zamawiającego)
 
 
 
 
 

Wg rozdzielnika

Zawiadomienie

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na Prowadzenie Punktu promocji wolontariatu - pełnienie funkcji pracownika ds. wolontariatu w ramach projektu pn. „Przyjaciele dzieci ulicy" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym)

 
prowadzonym przez Powiat Lęborski          
w trybie przetargu nieograniczonego          

za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta Nr 1 złożona przez :

Stowarzyszenie EDUQ
ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork,

 
Ponadto w postępowaniu nie zostały złożone inne oferty.

Wyżej wymieniona oferta spełnia wszystkie wymagane kryteria i nie podlega odrzuceniu.

Jedyne kryterium: cena
Cena oferty: 11 040,00 zł brutto

Oferta uzyskała największą ilość punktów 100 pkt.

Ofert wykluczonych - 0
Ofert odrzuconych - 0

Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zgodnie  z art. 94 ust. 2 pkt. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w dniu 5 stycznia 2011 r.   
Na podstawie art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wzywa się do potwierdzenia otrzymania niniejszego zawiadomienia w liczbie stron 2 (słownie: dwa). Za wystarczające Zamawiający uzna potwierdzenie otrzymania ostatniej strony przez osobę odbierającą faks lub potwierdzenie  zwrotne „Otrzymałam/em  zawiadomienie - liczba stron 2" i podpis. W przypadku braku potwierdzenia a konieczności udowodnienia skutecznego przesłania pisma Zamawiającego dla udowodnienia faktu dostarczenia zawiadomienia posłuży się raportem faksu prawidłowo przesłanej transmisji danych.





Lębork: Prowadzenie Punktu promocji wolontariatu - pełnienie funkcji pracownika ds. wolontariatu
Numer ogłoszenia: 10029 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364255 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie Punktu promocji wolontariatu - pełnienie funkcji pracownika ds. wolontariatu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji pracownika do spraw wolontariatu, który będzie prowadził punkt promocji wolontariatu w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). Grupę docelową w projekcie stanowią w 100% osoby posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) na obszarach zdegradowanych miasta Lębork, wymienionych w Nocie Intencyjnej z dn. 02.10.2009 r. Głównym celem projektu jest aktywizacja społeczna 30 mieszkańców obszarów zdegradowanych Lęborka w wieku 13 - 18 lat zagrożonych wykluczeniem społecznym i zawodowym poprzez rozwój nowych form i metod wsparcia indywidualnego i środowiskowego na rzecz integracji społecznej. 5. Czas działania Punktu promocji wolontariatu Czas działania Punktu promocji wolontariatu: od podpisania umowy - 31.12.2011 6. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego): 1. Prowadzenie punktu promocji wolontariatu przy ul. Czołgistów 5a, Lębork. Pracownik ds. wolontariatu jest zobowiązany przepracować 20 godzin w każdym miesiącu przez cały okres umowy. 2. Promocja wolontariatu i działań na rzecz drugiego człowieka wśród mieszkańców miasta Lęborka. 3. Współpraca z Punktem Wolontariatu działającym w Lęborku. 4. Pozyskiwanie nowych osób jako wolontariuszy 5. Organizacja co najmniej 5 spotkań dot. wolontariatu, wykluczenia społecznych, problemów społecznych mieszkańców obszarów zdegradowanych Lęborka zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Harmonogram i tematy spotkań należy ustalić z koordynatorem projektu oraz przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. 6. Aktywny udział w nagrywaniu filmu reklamowego dot. wolontariatu, działań możliwych do realizacji i pozyskiwania wolontariuszy. 7. Organizacja imprez przygotowywanych wspólnie z uczestnikami projektu i udział w nich: rajd rowerowy, rajd pieszy, turniej sportowy - zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Harmonogram rajdów i turnieju sportowego dla dzieci i młodzieży, należy ustalić z koordynatorem projektu oraz musi być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. Wykonawca proponuje Zamawiającemu, miejsce rajdów, szczegółowy plan rajdów i turnieju sportowego oraz szczegółowy regulamin uczestnictwa w ww imprezach. 8. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie, wyposażone w biurko, fotel i komputer z dostępem do Internetu. W razie konieczności Zamawiający zapewni sprzęt-urządzenia niezbędnego do zrealizowania spotkań-szkoleń, np. laptop, rzutnik multimedialny, flipchart, itp. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. 10. Zamawiający zapewnia uczestnikom rajdów: rowerowego i pieszego - drobny poczęstunek (suchy prowiant) i 1 ciepły posiłek oraz uczestnikom turnieju sportowego dla dzieci i młodzieży - catering. 11. Wykonawca odpowiadać będzie za odpowiednie uprzątnięcie miejsc, w których odbywać się będą posiłki. 12. Wykonawca zobowiązany jest do planowania udziału w poszczególnych działaniach i powierzania określonych zadań do wykonania uczestnikom projektu. 13. Wykonawca nadzoruje i zobowiązany jest do kierowania działaniami uczestników rajdów i turnieju sportowego. Wykonawca przyjmuje na siebie zapewnienie bezpieczeństwa uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14. Wykonawca zobowiązany jest po rajdzie: pieszym i rowerowym oraz turnieju sportowym dla dzieci i młodzieży sporządzić protokół. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy wynikających z SIWZ oraz umowy. 16. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane w częściach, po zakończeniu każdego miesiąca (w miesiącu grudniu 2011 r. zostanie wypłacone do dnia 31.12.2011 r.) 17. Wykonawca wraz z rachunkiem-fakturą przedstawi Zamawiającemu comiesięczną prawidłowo wypełnioną kartę czasu pracy. 18. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pn. Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie EDUQ, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11040,00

  • Waluta: PLN.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..