2016-06-27

Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku poprzez zatrudnienie doradcy zawodowego w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 247289 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 423394 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku poprzez zatrudnienie doradcy zawodowego w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Głównym celem projektu jest wzrost i rozwój kompetencji kluczowych oraz świadomości i umiejętności społeczno-kulturalnych, a także wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych i wzmocnienie zdolności u 865 uczniów i uczennic (550K i 315M) szkół ogólnokształcących w Lęborku (ZSO nr 1 i ZSO nr 2) do przyszłego zatrudnienia poprzez wprowadzenie programów rozwojowych wzmacniających atrakcyjność i podnoszących jakość oferty edukacyjnej do dnia 31.12.2014 r. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych i wyrównawczych i pozostałych działań w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych). 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku poprzez zatrudnienie doradcy zawodowego w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. 2. Cele projektu Wzrost i rozwój kompetencji kluczowych oraz świadomości i umiejętności społeczno-kulturalnych, a także wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych i wzmocnienie zdolności u 865 uczniów i uczennic (550K i 315M) Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Lęborku (ZSO nr 1 i ZSO nr 2) do przyszłego zatrudnienia poprzez wprowadzenie programów rozwojowych wzmacniających atrakcyjność i podnoszących jakość oferty edukacyjnej do dnia 31.12.2014 r. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych i wyrównawczych i pozostałych przewidzianych działań projektowych. 3. Adresaci Grupę docelową w projekcie stanowić będzie 865 uczennic i uczniów (550K i 315M). Zgodnie z SZOP będą to uczennice i uczniowie dwóch placówek oświatowych, prowadzących kształcenie ogólne, posiadających miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie woj. pomorskiego uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 (ZSO nr 1) i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 (ZSO nr 2) w Lęborku. Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w wymiarze 737 godzin - od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. - minimum 100 godzin, od stycznia 2013 r. do czerwca 2013 r. - 637 godzin. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku (ZSO nr 1). 2. Świadczenie 737 godzin usług w ramach Szkolnego Ośrodka Karier w okresie: a) od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r. min. 100 godzin. b) od stycznia 2013 r. do 30.06.2013 r. - średnio 106 godzin w każdym miesiącu, średnio 27 godzin w każdym tygodniu. 3. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 4. Gromadzenie, aktualizację i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia. 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa edukacyjno - zawodowych dla uczestników/uczestniczek - w tym m.in. opracowania Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego. 6. W przypadku zainteresowania uczestnika Projektu opracowaniem Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego - opracowania Planu w uzgodnieniu z uczestnikiem Projektu i psychologiem (po 2 godz. na ucznia). 7. Prowadzenia grupowych zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 8. Koordynowania działalności informacyjno - doradczej prowadzonej przez szkołę. 9. Współpracę z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa zawodowego. 10. Współpracę z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1. 11. Współpracę z psychologiem zatrudnionym w ramach w/w projektu. 12. Wskazywanie osobom zainteresowanym (młodzieży, rodzicom, nauczycielom) źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie regionalnym, ogólnokrajowym, europejskim i światowym na temat: - rynku pracy - trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia - możliwości wykorzystywania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy - instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym - alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym - programów edukacyjnych Unii Europejskiej - porównywalności dyplomów i certyfikatów zawodowych 13. Stosowanie właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego poradnictwa zawodowego, np. rozmowa doradcza, wywiad, obserwacja, analiza dokumentów i ewent. wyników specjalistycznych badań lekarskich, testy zainteresowań i ankiety. 14. Przygotowanie propozycji zestawu materiałów dydaktycznych (np. filmy, książki) potrzebnych do prowadzenia Szkolnego Ośrodka Karier w ZSO nr 1 w Lęborku. 15. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, miesięczną ewidencją dokonanych wizyt i konsultacji indywidualnych - z adnotacją o stworzeniu Indywidualnego Planu Edukacyjno -Zawodowego, miesięczną ewidencją zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno - zawodowego, wypełnionymi przez uczestników/uczestniczek projektu ankietami oraz prawidłowo wypełnione i podpisane deklaracje uczestnictwa wszystkich uczniów i uczennic uczestniczących w realizacji grupowych zajęć aktywizujących oraz indywidualnego poradnictwa edukacyjno-zawodowego według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, które w danym miesiącu rozpoczęły udział w zajęciach po raz pierwszy). Cele ogólne: Doradztwo edukacyjno - zawodowe dla 865 (550 kobiet i 315 mężczyzn) uczniów i uczennic LO nr 1 w Lęborku i LO nr 2 w Lęborku mające na celu wzrost świadomości uczniów/uczennic w zakresie wyboru ścieżki zawodowej, przygotowanie ich do wyboru ścieżki kariery zawodowej (w tym możliwości dalszego kształcenia) oraz wsparcia uczestników Projektu w rozwiązywaniu problemów dotyczących szeroko rozumianej aktywności zawodowej (w tym w szczególności wyboru zawodu, wymogów, które muszą spełniać kandydaci do pracy w danym zawodzie, umiejętności kontaktu z pracodawcą, uwzględnienie perspektywy niepełnosprawności i z zachowaniem zasady równości szans płci, niestereotypizowanie zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie oraz zmotywowania do aktywnej postawy na rynku pracy). W ramach spotkań uczestnik/uczestniczka powinna poznać swój potencjał i nowe możliwości co do swojej przyszłej aktywności zawodowej. Rezultaty do osiągnięcia: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku. 5. Czas trwania Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w wymiarze 737 godzin - od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. - minimum 100 godzin, od stycznia 2013 r. do czerwca 2013 r. - 637 godzin. Łączna liczba godzin świadczenia usług doradztwa edukacyjno - zawodowego do 30.06.2013 r. to 737 godzin: 1) od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r. min. 100 godzin. 2) od stycznia 2013 r. do czerwca 2013 r. - średnio 106 godzin w każdym miesiącu, średnio 27 godzin w każdym tygodniu. 1 godzina świadczenia usług doradztwa = 60 minut zegarowych. 6. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 1. Harmonogram zajęć: a) Osoba zatrudniona przedmiotu zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu przedmiotu zamówienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy ze Zleceniodawcą i dyrekcją szkoły. Wstępny harmonogram na okres od dnia podpisania umowy (2012 r.) do lutego 2013 r. należy przedstawić Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed rozpoczęciem zajęć, a harmonogram za następny okres do 20 lutego 2013 r. b) Harmonogram miesięczny, należy przedstawić Zamawiającemu do końca każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenia usługi. c) Harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. d) Harmonogram podlega akceptacji przez Zamawiającego. e) Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają pisemnej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. 2. W celu uzyskania lepszego zrealizowania rezultatów Projektu oraz lepszego dostosowania świadczenia przedmiotu zamówienia do potrzeb uczestniczących w nim uczniów/uczennic dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie zmian w przedmiocie zamówienia. O zmianach takich Wykonawca obowiązany jest poinformować Zleceniodawcę w formie pisemnej lub elektronicznej. 7. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą 1. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania w formie pisemnej lub elektronicznej dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów i miejsc świadczenia usług. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć. 8. Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca będzie zobowiązany do rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia oraz będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wypełnionych przez uczestników/uczestniczek projektu ankiet 2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć: - prawidłowo wypełnione i podpisane deklaracje uczestnictwa wszystkich uczniów i uczennic uczestniczących w realizacji grupowych zajęć aktywizujących oraz indywidualnego poradnictwa edukacyjno-zawodowego według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, które w danym miesiącu rozpoczęły udział w zajęciach po raz pierwszy). - oryginał dziennika zajęć indywidualnych zawierający tematy zajęć wraz z datą ich przeprowadzenia - oryginał imiennych list obecności zajęć indywidualnych, - oryginał dziennika zajęć grupowych zawierający tematy zajęć wraz z datą ich przeprowadzenia, liczbę godzin przeprowadzonych zajęć, liczbę obecnych uczniów, numer klasy dla której prowadzone były zajęcia - oryginału imiennych list obecności zajęć grupowych, - zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania, liczbę godzin i tematów zajęć za przepracowany miesiąc, - miesięczną kartę czasu pracy zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin - prawidłowo wystawioną fakturę VAT/rachunek 3. Po zakończeniu każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane godziny w danym miesiącu. Zapłata następuje w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej dokumentacji określonej w punkcie 8 ppkt.1 i 2. 9. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) 1. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia wszystkich zainteresowanych uczniów/uczennic z ZSO nr 1 w Lęborku. 2. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 3. Usługi należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni robocze dla ZSO nr 1 i ZSO nr 2 w Lęborku, w trakcie godzin lekcyjnych, tj. od godz. 8.00 do godz. 16.00. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców. 4. Harmonogram należy ustalić z dyrekcją szkoły i personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. 5. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Materiały papiernicze Zleceniobiorca zapewni we własnym zakresie. 6. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. 7. Zamawiający zapewni sprzęt/urządzenia i inne materiały dydaktyczne niezbędne do zrealizowania usług zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. 8. W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy: - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania indywidualnego doradztwa, jak również podczas grupowych zajęć. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników/uczestniczek podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest również do: - bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach i indywidualnego doradztwa w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie, - przeprowadzenia wśród uczestników ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie usług - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Wykonawca zbierze i przekaże Zamawiającemu ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców. - opracowywania narzędzi diagnostycznych - sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych zajęć - odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć pozaszkolnych, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). - opracowywania materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć i indywidualnego doradztwa i opieki psychologicznej oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Angelika Kaźmierczak, Łebień 97/12, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 22797,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16803,60

  • Oferta z najniższą ceną: 16803,60/ Oferta z najwyższą ceną: 48642,00

  • Waluta: PLN.



14.11.2012r.

INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.78.2012 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:

 
Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku poprzez zatrudnienie doradcy zawodowego w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Zamawiający

Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
woj. pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl

  informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Wybrany Wykonawca:
Angelika Kaźmierczak
Łebień 97/12
84-351 Nowa Wieś Lęborska

                
Uzasadnienie wyboru Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA
 CONSULTING Firma Doradczo- Szkoleniowa

Julita Orłowska- Szczepańska

ul. Piłsudskiego 30a/206

89-620 Chojnice
48,51 pkt.
Renata Kępińska

ul. Gliniana 1

84-300 Lębork
82,91 pkt.
Patrycja Kobiela

Lędziechowo 7/3

84-351 Nowa wieś Lęborska
78,16 pkt.
Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego

ul. Bronowicka 73

30-091 Kraków
34,55 pkt.
Angelika Kaźmierczak

Łebień 97/12

84-351 Nowa Wieś Lęborska
100,00 pkt.
                                                               

Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia
BRAK  
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia
BRAK  
       
Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 14.11.2012
 



05.11.2012r.

Dotyczy: Przetarg nieograniczony na Zapewnienie doradztwa edukacyjno – zawodowego uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku poprzez zatrudnienie doradcy zawodowego w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Dnia 30.10.2012r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie:

Pytanie:Działając na podstawie art. 38 Ustawy prawo zamówień publicznych wnoszę o wyjaśnienie treści SIWZ, a konkretnie zasadności zapisu z rozdziału 8, pkt. 4 oz. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdzie określono dysponowanie osobą posiadającą znajomość specyfiki pracy i potrzeb środowiska szkolnego, w którym będzie realizowany przedmiot umowy.

W związku z powyższym proszę o wyjaśnienie czy osoba zatrudniona na stanowisku doradcy zawodowego musi znać specyfikę pracy i potrzeb środowiska szkolnego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku?

Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia, iż osoba zatrudniona na stanowisku doradcy zawodowego winna znać środowisko szkolne szkoły ponadgimnazjalnej.




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku poprzez zatrudnienie doradcy zawodowego w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Głównym celem projektu jest wzrost i rozwój kompetencji kluczowych oraz świadomości i umiejętności społeczno-kulturalnych, a także wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych i wzmocnienie zdolności u 865 uczniów i uczennic (550K i 315M) szkół ogólnokształcących w Lęborku (ZSO nr 1 i ZSO nr 2) do przyszłego zatrudnienia poprzez wprowadzenie programów rozwojowych wzmacniających atrakcyjność i podnoszących jakość oferty edukacyjnej do dnia 31.12.2014 r. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych i wyrównawczych i pozostałych działań w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych). 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku poprzez zatrudnienie doradcy zawodowego w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. 2. Cele projektu Wzrost i rozwój kompetencji kluczowych oraz świadomości i umiejętności społeczno-kulturalnych, a także wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych i wzmocnienie zdolności u 865 uczniów i uczennic (550K i 315M) Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Lęborku (ZSO nr 1 i ZSO nr 2) do przyszłego zatrudnienia poprzez wprowadzenie programów rozwojowych wzmacniających atrakcyjność i podnoszących jakość oferty edukacyjnej do dnia 31.12.2014 r. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych i wyrównawczych i pozostałych przewidzianych działań projektowych. 3. Adresaci Grupę docelową w projekcie stanowić będzie 865 uczennic i uczniów (550K i 315M). Zgodnie z SZOP będą to uczennice i uczniowie dwóch placówek oświatowych, prowadzących kształcenie ogólne, posiadających miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie woj. pomorskiego uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 (ZSO nr 1) i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 (ZSO nr 2) w Lęborku. Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w wymiarze 737 godzin - od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. - minimum 100 godzin, od stycznia 2013 r. do czerwca 2013 r. - 637 godzin. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku (ZSO nr 1). 2. Świadczenie 737 godzin usług w ramach Szkolnego Ośrodka Karier w okresie: a) od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r. min. 100 godzin. b) od stycznia 2013 r. do 30.06.2013 r. - średnio 106 godzin w każdym miesiącu, średnio 27 godzin w każdym tygodniu. 3. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 4. Gromadzenie, aktualizację i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia. 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa edukacyjno - zawodowych dla uczestników/uczestniczek - w tym m.in. opracowania Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego. 6. W przypadku zainteresowania uczestnika Projektu opracowaniem Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego - opracowania Planu w uzgodnieniu z uczestnikiem Projektu i psychologiem (po 2 godz. na ucznia). 7. Prowadzenia grupowych zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 8. Koordynowania działalności informacyjno - doradczej prowadzonej przez szkołę. 9. Współpracę z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa zawodowego. 10. Współpracę z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1. 11. Współpracę z psychologiem zatrudnionym w ramach w/w projektu. 12. Wskazywanie osobom zainteresowanym (młodzieży, rodzicom, nauczycielom) źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie regionalnym, ogólnokrajowym, europejskim i światowym na temat: - rynku pracy - trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia - możliwości wykorzystywania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy - instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym - alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym - programów edukacyjnych Unii Europejskiej - porównywalności dyplomów i certyfikatów zawodowych 13. Stosowanie właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego poradnictwa zawodowego, np. rozmowa doradcza, wywiad, obserwacja, analiza dokumentów i ewent. wyników specjalistycznych badań lekarskich, testy zainteresowań i ankiety. 14. Przygotowanie propozycji zestawu materiałów dydaktycznych (np. filmy, książki) potrzebnych do prowadzenia Szkolnego Ośrodka Karier w ZSO nr 1 w Lęborku. 15. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, imiennymi listami obecności, miesięczną ewidencją dokonanych wizyt i konsultacji indywidualnych - z adnotacją o stworzeniu Indywidualnego Planu Edukacyjno -Zawodowego, miesięczną ewidencją zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno - zawodowego, wypełnionymi przez uczestników/uczestniczek projektu ankietami oraz prawidłowo wypełnione i podpisane deklaracje uczestnictwa wszystkich uczniów i uczennic uczestniczących w realizacji grupowych zajęć aktywizujących oraz indywidualnego poradnictwa edukacyjno-zawodowego według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, które w danym miesiącu rozpoczęły udział w zajęciach po raz pierwszy). Cele ogólne: Doradztwo edukacyjno - zawodowe dla 865 (550 kobiet i 315 mężczyzn) uczniów i uczennic LO nr 1 w Lęborku i LO nr 2 w Lęborku mające na celu wzrost świadomości uczniów/uczennic w zakresie wyboru ścieżki zawodowej, przygotowanie ich do wyboru ścieżki kariery zawodowej (w tym możliwości dalszego kształcenia) oraz wsparcia uczestników Projektu w rozwiązywaniu problemów dotyczących szeroko rozumianej aktywności zawodowej (w tym w szczególności wyboru zawodu, wymogów, które muszą spełniać kandydaci do pracy w danym zawodzie, umiejętności kontaktu z pracodawcą, uwzględnienie perspektywy niepełnosprawności i z zachowaniem zasady równości szans płci, niestereotypizowanie zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie oraz zmotywowania do aktywnej postawy na rynku pracy). W ramach spotkań uczestnik/uczestniczka powinna poznać swój potencjał i nowe możliwości co do swojej przyszłej aktywności zawodowej. Rezultaty do osiągnięcia: 1. Stworzenie Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku. 5. Czas trwania Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w wymiarze 737 godzin - od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. - minimum 100 godzin, od stycznia 2013 r. do czerwca 2013 r. - 637 godzin. Łączna liczba godzin świadczenia usług doradztwa edukacyjno - zawodowego do 30.06.2013 r. to 737 godzin: 1) od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r. min. 100 godzin. 2) od stycznia 2013 r. do czerwca 2013 r. - średnio 106 godzin w każdym miesiącu, średnio 27 godzin w każdym tygodniu. 1 godzina świadczenia usług doradztwa = 60 minut zegarowych. 6. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 1. Harmonogram zajęć: a) Osoba zatrudniona przedmiotu zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu przedmiotu zamówienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy ze Zleceniodawcą i dyrekcją szkoły. Wstępny harmonogram na okres od dnia podpisania umowy (2012 r.) do lutego 2013 r. należy przedstawić Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed rozpoczęciem zajęć, a harmonogram za następny okres do 20 lutego 2013 r. b) Harmonogram miesięczny, należy przedstawić Zamawiającemu do końca każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenia usługi. c) Harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. d) Harmonogram podlega akceptacji przez Zamawiającego. e) Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają pisemnej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. 2. W celu uzyskania lepszego zrealizowania rezultatów Projektu oraz lepszego dostosowania świadczenia przedmiotu zamówienia do potrzeb uczestniczących w nim uczniów/uczennic dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie zmian w przedmiocie zamówienia. O zmianach takich Wykonawca obowiązany jest poinformować Zleceniodawcę w formie pisemnej lub elektronicznej. 7. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą 1. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania w formie pisemnej lub elektronicznej dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów i miejsc świadczenia usług. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć. 8. Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca będzie zobowiązany do rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia oraz będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wypełnionych przez uczestników/uczestniczek projektu ankiet 2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć: - prawidłowo wypełnione i podpisane deklaracje uczestnictwa wszystkich uczniów i uczennic uczestniczących w realizacji grupowych zajęć aktywizujących oraz indywidualnego poradnictwa edukacyjno-zawodowego według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, które w danym miesiącu rozpoczęły udział w zajęciach po raz pierwszy). - oryginał dziennika zajęć indywidualnych zawierający tematy zajęć wraz z datą ich przeprowadzenia - oryginał imiennych list obecności zajęć indywidualnych, - oryginał dziennika zajęć grupowych zawierający tematy zajęć wraz z datą ich przeprowadzenia, liczbę godzin przeprowadzonych zajęć, liczbę obecnych uczniów, numer klasy dla której prowadzone były zajęcia - oryginału imiennych list obecności zajęć grupowych, - zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania, liczbę godzin i tematów zajęć za przepracowany miesiąc, - miesięczną kartę czasu pracy zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin - prawidłowo wystawioną fakturę VAT/rachunek 3. Po zakończeniu każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane godziny w danym miesiącu. Zapłata następuje w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej dokumentacji określonej w punkcie 8 ppkt.1 i 2. 9. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) 1. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia wszystkich zainteresowanych uczniów/uczennic z ZSO nr 1 w Lęborku. 2. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 3. Usługi należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni robocze dla ZSO nr 1 i ZSO nr 2 w Lęborku, w trakcie godzin lekcyjnych, tj. od godz. 8.00 do godz. 16.00. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców. 4. Harmonogram należy ustalić z dyrekcją szkoły i personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. 5. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Materiały papiernicze Zleceniobiorca zapewni we własnym zakresie. 6. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. 7. Zamawiający zapewni sprzęt/urządzenia i inne materiały dydaktyczne niezbędne do zrealizowania usług zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. 8. W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy: - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania indywidualnego doradztwa, jak również podczas grupowych zajęć. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników/uczestniczek podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest również do: - bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach i indywidualnego doradztwa w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie, - przeprowadzenia wśród uczestników ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie usług - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Wykonawca zbierze i przekaże Zamawiającemu ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców. - opracowywania narzędzi diagnostycznych - sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych zajęć - odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć pozaszkolnych, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). - opracowywania materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć i indywidualnego doradztwa i opieki psychologicznej oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Co najmniej jedną osobą spełniającą warunki: - spełnienie wymagań dla nauczyciela - doradcy zawodowego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowej kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, kiedy można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. - znajomość specyfiki pracy i potrzeb środowiska szkolnego, w którym będzie realizowany przedmiot umowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art.44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SIWZ.. 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.leborski.samorzady.p
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 09:45, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..