2016-05-02

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr PO.TDŚP.272.3.15.2013

Lębork, dnia 19.11.2013 r.

 



INFORMACJA

dotycząca postępowania przeprowadzonego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami i zasadą konkurencyjności określoną w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wersja obowiązująca od 1 stycznia 2013 r.) odnośnie

ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR PO.TDŚP.272.3.15.2013

którego przedmiotem jest:
dostawa fabrycznie nowych tonerów, akcesoriów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiałów biurowych na rok 2013/2014 dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie  9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych)


Zawiadamia się, iż w dniu 15.11.2013 roku zawarto umowę na realizację dostawy z:
Panem Dariuszem Krasińskim prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą:    Hurtownia „WAKAT  DK"  z siedzibą w Wejherowie.





Lębork, dnia 07.11.2013r.

 



INFORMACJA

w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych  na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami określoną w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wersja obowiązująca od 1 stycznia 2013 r.) odnośnie



ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR PO.DS.272.3.15.2013


którego przedmiotem jest  dostawa fabrycznie nowych tonerów, akcesoriów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiałów biurowych na rok 2013/2014 dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie  9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych), w podziale na niżej wymienione zadania:

 

Zadanie 1 - Dostawa tonerów, akcesoriów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiałów biurowych do zarządzania projektem
 

Zadanie 2

a)       Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - pozalekcyjnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1

b)      Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - pozalekcyjnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2

c)                      Dostawa akcesoriów do tablic suchościeralnych i interaktywnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1

d)      Dostawa akcesoriów do tablic suchościeralnych i interaktywnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
 

Zadanie 3

   a)  Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych - koła zainteresowań w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1

b)    Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych - koła zainteresowań w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2

c)    Dostawa tonerów, materiałów biurowych oraz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć pozaszkolnych- koło Teatralne w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1
 

Zadanie 4

a)       Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - wyrównawczych  w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1

b)      Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - wyrównawczych  w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
 

Zadanie 5  -  Dostawa materiałów biurowych do realizacji zajęć z zakresu warsztatów profilaktyki uzależnień w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 i Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2
 

Zawiadamia się, iż w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego wpłynęły 4 oferty, z czego jedna po terminie .


Najkorzystniejszą ofertę uzyskując 100,00 pkt. wg kryterium oceny ofert złożyła firma:
HURTOWNIA WAKAT DK Dariusz Krasiński z siedzibą w Wejherowie ul. Narutowicza  7
 

W/w  Wykonawca złożył ofertę najtańszą, spełniającą warunki udziału oraz mieszczącą się w kwocie brutto, którą Zamawiający przewidział na realizację zamówienia.

W związku z powyższym przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone:
HURTOWNI WAKAT DK Dariusz Krasiński z siedzibą w Wejherowie ul. Narutowicza  7





 

1. Beneficjent projektu - Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.: (59) 86 32 825, faks: (59) 86 32 850,

 e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl,

                                                                          

 

KOD CPV: 30.19.20.00-1    Wyroby biurowe

KOD CPV: 30.19.00.00-7    Różny sprzęt i artykuły biurowe

KOD CPV: 30.19.76.44-2    Papier kserograficzny

 

KOD CPV: 30.19.76.40-4    Papier fotokopiujący i kserograficzny

KOD CPV: 30.19.76.30-1    Papier do drukowania

KOD CPV: 30.12.51.10-5    Toner do drukarek laserowych/faksów

KOD CPV: 30.12.51.20-8    Toner do fotokopiarek

KOD CPV: 30.12.43.00-7    Bębny do maszyn biurowych

KOD CPV: 30.12.50.00-1    Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

KOD CPV: 30.19.54.00-6    Tablice suchościeralne (tablice do wycierania na sucho lub akcesoria)

KOD CPV: 39.16.21.00-6    Pomoce dydaktyczne

 

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych tonerów, akcesoriów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiałów biurowych na rok 2013/2014 dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie  9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych), opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

 

 

 

3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami w ustalonym terminie pod adres wskazany przez Zamawiającego według poniższego zestawienia:

 

Zadanie 1                                    - 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5 pok.215 (II piętro)

Zadanie 2 a                                 - 84-300 Lębork, ul. Dygasińskiego 14



Zadanie 2 b                                 - 84-300 Lębork, ul. Marcinkowskiego 1

Zadanie 2 c                                 - 84-300 Lębork, ul. Dygasińskiego 14

Zadanie 2 d                - 84-300 Lębork, ul. Marcinkowskiego 1

Zadanie 3 a                                 - 84-300 Lębork, ul. Dygasińskiego 14

Zadanie 3 b                                 - 84-300 Lębork, ul. Marcinkowskiego 1

Zadanie 3 c                                 - 84-300 Lębork, ul. Dygasińskiego 14

Zadanie 4 a                       - 84-300 Lębork, ul. Dygasińskiego 14



Zadanie 4 b                                - 84-300 Lębork, ul. Marcinkowskiego 1

Zadanie 5                                   -  84-300 Lębork, ul. Marcinkowskiego 1

 

 

 

 

4. Warunki udziału w postępowaniu

 

Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu winni udowodnić spełnianie warunku niepodlegania wykluczeniu, którego podstawy zostały określone w art. 24 ustawy PZP.

 

Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie w trybie art. 24 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania .

 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/ nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca udowodnił spełnianie w/w warunków.

 

Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami

wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań - zał. nr 2

 

 

5. Termin realizacji zamówienia

 

Termin wykonania zamówienia: 14 dni od podpisania umowy. 

 

6.     Dopuszczalność składania ofert częściowych

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Wykonawca może złożyć 1 ofertę.

 

7. Kryterium wyboru oferty

 

a) Kryterium oceny ofert - cena oferty brutto - 100%





       
 
cena ofertowa minimalna

cena oferenta

 
 
   
x 100
 
 

   


CENA =                                                                                                    

                                                                                                                                                                                      

Oferty oceniane będą punktowo w oparciu o ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100,00 pkt.

 

 

8.                   wymagania dot. zawartości oferty - dokumenty, które należy dostarczyć

 

W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:

a)     formularz ofertowy - wg załącznika nr 1

b)     oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych - wg załącznika nr 2

c)     oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3

 

Niekompletna oferta (np. bez załączonych w/w wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach pozostaje bez rozpatrzenia).

 

 

9.        MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT

 

Oferty należy składać w zaklejonej kopercie do dnia 04.11.2013r. do godziny 12.00 w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Zaklejoną kopertę należy zaadresować:

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork

 

 

Winna również posiadać napis:

 

DOTYCZY ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR PO.TDŚP.272.3.15.2013

Dostawa fabrycznie nowych tonerów, akcesoriów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiałów biurowych  dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. „Tandemem do świetlanej przyszłości"

 

 

10.     TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą na okres 30 dni kalendarzowych.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

11.       INFORMACJE DODATKOWE

 

Niniejsze zapytanie ofertowe zostało dodatkowo opublikowane na stronie internetowej www.powiat.leborski.samorzady.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.

 

Osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta projektu:

Zarząd Powiatu Lęborskiego reprezentowany przez

Starostę Lęborskiego - Wiktora Tyburskiego,

Wicestarostę Lęborskiego - Ryszarda Wentę,

Skarbnika Powiatu- Grażynę Janik.

 

Osoby wykonujące w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy:

- Anita Pirycka - Specjalista ds. zamówień publicznych,

- Anna Kindler- Baranowska - Koordynator projektu

- Katarzyna Solska - Asystent Koordynatora projektu

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą poczty tradycyjnej/elektronicznej.

 

W przypadku dodatkowych pytań dotyczących przedmiotu zamówienia informacji udziela Katarzyna Solska - asystent koordynatora pod numerem tel. 59 8632 857.


SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Zadanie 1 - Dostawa tonerów, akcesoriów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiałów biurowych do zarządzania projektem

 

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery, akcesoria eksploatacyjne do urządzenia wielofunkcyjnego oraz materiały biurowe.



Lp.
 
RODZAJ
 
ilość szt.
 
jedn. miary
 
 
1
 
zespół bębnów do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 561- wydajność 15 000 kopii (stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku)
 
1
 
szt.
 
 
 
 
2
 
zespół utrwalający do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 561- wydajność 60 000 kopii (stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalne i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nieregenerowany, nieprefabrykowany. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku)
 
1
 
szt.
 
 
 
 
3
 
pas transferu do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 561- wydajność   60 000 kopii (stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalnie i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nieregenerowany, nieprefabrykowany. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku)

 
 
1
 
szt.
 
 
 
 

 

 

 

Zadanie 2

a)       Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - pozalekcyjnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1

 

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.



1
 
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy)
 
29
 
op.
 
2
 
papier A4 biały do drukarek laserowych grub.160g/m2 (1 opakowanie = ryza 250 arkuszy)
 
5
 
op.
 
3
 
toner kompatybilny z kopiarko-drukarką Kyocera TaskAlfa 180 - wydajność             15 000 stron kolor czarny (Tonery stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku)
 
3
 
szt.
 

 

 

b)      Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - pozalekcyjnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2

 

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.



1
 
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy)
 
29
 
op.
 
2
 
papier A4 biały do drukarek laserowych grub.160g/m2 (1 opakowanie = ryza 250 arkuszy)
 
5
 
op.
 
3
 
toner kompatybilny z kopiarko-drukarką Kyocera TaskAlfa 180 - wydajność             15 000 stron (Tonery stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku)
 
3
 
szt.
 

 

 

 

c)      Dostawa akcesoriów do tablic suchościeralnych i interaktywnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1

               

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.



1
 
komplet markerów do tablic suchościeralnych wraz z gąbką; 4 podstawowe kolory.
 (1 komplet = 4 markery do tablic suchościeralnych w podstawowych kolorach  i 1 gąbka)
 
33
 
komplety
 
 
 
 
 
 

 

 

d)     Dostawa akcesoriów do tablic suchościeralnych i interaktywnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2

 

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.



1
 
Przedłużacz aktywny USB o długości nie mniej niż 5 m
 
2
 
szt.
 
2
 
Pióro do obsługi tablicy interaktywnej/ multimedialnej (musi posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, czy przerabianego Muszą też być kompatybilne z tablicą multimedialną Qomo QWB200EM DP, zalecane przez producenta urządzenia)
 
2
 
sz.
 

 

 

Zadanie 3

   a)  Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych - koła zainteresowań w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1

 

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.



1
 
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy)
 
21
 
op.
 
 
         
2
 
papier A4 biały do drukarek laserowych grub.160g/m2 (1 opakowanie = ryza 250 arkuszy)
 
5
 
op.
 
 
 
 
3
 
papier kolorowy (1 opakowanie = 500 arkuszy)
 
2
 
op.
 
 
4
 
toner kompatybilny z kopiarko-drukarką Kyocera TaskAlfa 180 - wydajność             15 000 stron (Tonery stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
 
1
 
szt.
 
 

 

 

 

 

b)             Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych - koła zainteresowań w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2

 

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.



1
 
papier fotograficzny A4 grub. 255g/m2 13x18cm, połysk ( 1 opakowanie = 30 sztuk)
 
5
 
op.
 
2
 
papier A4 biały do drukarek laserowych grub.160g/m2 (1 opakowanie = ryza 250 arkuszy)
 
3
 
op.
 
3
 
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy)
 
4
 
szt.
 
4
 
toner do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 561 dn  kolor purpurowy - wydajność 2 000 stron (muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub uzupełniony, bądź też wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Muszą też być kompatybilne z urządzeniem wielofunkcyjnym OKI MC 561 dn, muszą być oryginalne, polecane przez producenta urządzenia, o wydajności - nie mniej niż 2.000 stron dla każdej sztuki- kolor purpurowy - magenta)
 
1
 
szt.
 
5
 
toner do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 561 dn  kolor czarny - wydajność     5 000 stron (muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt

fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub

uzupełniony, bądź też wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Muszą też być kompatybilne z urządzeniem wielofunkcyjnym OKI MC 561 dn, muszą być oryginalne, polecane przez producenta urządzenia, o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron dla każdej sztuki- kolor czarny - black)
 
1
 
szt.
 

 

 

c)       Dostawa tonerów, materiałów biurowych oraz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć pozaszkolnych- koło Teatralne w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1

 

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.



1
 
farby plakatowe 12 kolorów/ 20ml. Do malowania na: papierze, drewnie, ceramice, kamieniu
 
7
 
op.
 
 
 
 
2
 
brystol 1000x700mm (czarny, brązowy, siwy, granat- po 15 szt.)
 
60
 
szt.
 
 
3
 
brystol 1000x700mm (żółty, czerwony- po 10 szt.)
 
20
 
szt.
 
 
4
 
szary papier pakowy 1kg (ok 10ark.) 105cm x 126
 
5
 
szt.
 
 
5
 
taśmy dwustronnie klejące wym.50 x 10 m
 
5
 
szt.
 
 
 
6
 
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy)
 
5
 
op.
 
 
 
7
 
suche pastele (24 kolory)
 
3
 
op.
 
 
8
 
bibuła marszczona ( 10 kolorów- biały, żółty, pomarańczowy, czerwony, różowy, fioletowy, niebieski, zielony, brązowy, czarny)
 
20
 
szt.
 
 
9
 
farby plakatowe z brokatem ( 6 kolorów- opakowanie 45-55 ml)
 
3
 
op.
 
 

 

 

Zadanie 4

a)       Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - wyrównawczych  w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1

 

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.



1
 
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy)
 
2
 
op.
 
2
 
toner kompatybilny z kopiarko-drukarką Kyocera TaskAlfa 180 - wydajność             15 000 stron(muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub uzupełniony, bądź też wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Muszą też być kompatybilne z kopiarko-drukarką Kyocera TaskAlfa 180, muszą być oryginalne, zalecane przez producenta urządzenia, o wydajności - nie mniej niż 15.000 stron dla każdej sztuki )
 
1
 
szt.
 

 

Zadanie 4

b)      Dostawa tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć dydaktycznych - wyrównawczych  w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2

 

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać tonery i materiały biurowe.



1
 
papier ekologiczny A4 o grub.80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy)
 
5
 
op.
 
2
 
toner do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC 561 dn  kolor czarny - wydajność     5 000 stron(muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt

fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub

uzupełniony, bądź też wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Muszą też być kompatybilne z urządzeniem wielofunkcyjnym OKI MC 561 dn, muszą być oryginalne, polecane przez producenta urządzenia, o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron dla każdej sztuki- kolor czarny - black)
 
1
 
szt.
 

 

Zadanie 5

 Dostawa materiałów biurowych do realizacji zajęć z zakresu warsztatów profilaktyki uzależnień w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 i Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2

 

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać materiały biurowe.



1
 
brystol  biały B1 190g, wym.700x 1000mm
 
80
 
szt.
 
2
 
blok do flipchartu- wkłady formatu 65 x 100 cm (1 opak.= 50 kartek)
 
1
 
szt.
 
3
 
kolorowe flamastry pakowane po 24 sztuki 
 
3
 
op.
 
4
 
grube flamastry (kolory czerwony, zielony, czarny, niebieskie= 24szt. ) okrągła końcówka,  grubość pisania od 1,7- 1,8
 
16
 
szt.
 
5
 
markery suchościeralne do tablic
 
3
 
komplety
 
6
 
kredki ołówkowe (24 kolory)
 
4
 
komplety
 
7
 
suche pastele (24 kolory)
 
2
 
op.
 
8
 
plastelina (12 kolorów)
 
3
 
op.
 

 

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..