2016-05-02

ZAPYTANIE OFERTOWE PO.ZP.272.9.14.2013

18.10.2013r.

ZAPYTANIE ZOSTAJE UNIEWAŻNIONE Z POWODU WADY.



PO.ZP.272.9.14.2013


Lębork, dn. 03.10.2013 r.

 

Nazwa beneficjenta: Powiat Lęborski
Tytuł projektu: „ZaPaL się do zawodu - zawodowo w Powiecie Lęborskim"
Nr wniosku:  WND-POKL.09.02.00-22-129/12
Nr umowy o dofinansowanie: UDA-POKL.09.02.00-22-129/12-00
Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
 

Szanowni Państwo


W związku z zapytaniem ofertowym PO.ZP.272.9.14.2013, na dostawę fabrycznie nowych materiałów biurowych na 2013 rok dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. „ZaPaL się do zawodu- Zawodowo w Powiecie Lęborskim", zostaje doprecyzowane zamówienie w zadaniu 1a pkt.7, zadaniu 1b pkt.7, zadaniu 2a pkt.7, zadaniu 2b pkt.7, zadaniu 3 pkt.6. - nazwa towaru „Okładki do bindowania".

Zadanie 1 - Dostawa materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych w Powiatowym Centrum Edukacyjnym- Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać materiały biurowe.

a)      Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku



            Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku
L.p. rodzaj ilość jedn. miary
7 okładki do bindowania (skóropodobne; kolor czerwony; format A4) (1 op.=100 szt.) 5 Op.

 
Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać materiały biurowe.
 
b)      Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku



            Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku
L.p. rodzaj ilość jedn. miary
7 okładki do bindowania (skóropodobne; kolor czerwony; format A4) (1 op.=100 szt.) 5 Op.

 

Zadanie 2 - Dostawa materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych  i dydaktyczno-wyrównawczych w Powiatowym Centrum Edukacyjnym- Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać materiały biurowe.
 

a)      Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku



            Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku
L.p. rodzaj ilość jedn. miary
7 okładki do bindowania (skóropodobne; kolor czerwony; format A4) (1 op.=100 szt.) 5 Op.

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać materiały biurowe.
 

b)      Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku



            Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku
L.p. rodzaj ilość jedn. miary
7 okładki do bindowania (skóropodobne; kolor czerwony; format A4) (1 op.=100 szt.) 5 Op.

           

Zadanie 3 - Dostawa materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych w Powiatowym Centrum Edukacyjnym- Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać materiały biurowe.



            Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku
L.p. rodzaj ilość jedn. miary
7 okładki do bindowania (przezroczyste, kolor czerwony; format A4) (1 op.=100 szt.) 20 Op.

 

            W związku z doprecyzowaniem zamówienia termin składania ofert zostaje wydłużony do dnia 17.10.2013r. do godziny 10:00. Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork




 


 

w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907) na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami i zasadą konkurencyjności określoną w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wersja obowiązująca od 1 stycznia 2013 r.)





W związku z realizacją projektu pn. „ZaPaL się do zawodu- Zawodowo w Powiecie Lęborskim", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działania 9.2 „Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego" Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zwracamy się z zapytaniem ofertowym na dostawę fabrycznie nowych materiałów biurowych na 2013 rok dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. „ZaPaL się do zawodu- Zawodowo w Powiecie Lęborskim".
 


1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
 

Beneficjent projektu - Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.: (59) 86 32 825, faks: (59) 86 32 850, e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl, adres strony internetowej: www.powiat-lebork.com

 


2. INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 

Celem głównym projektu jest podniesienie atrakcyjności i jakości oferty edukacyjnej, procesu kształcenia czterech szkół ponadgimnazjalnych (2 technika, 2 zasadnicze szkoły zawodowe) prowadzone przez Powiat Lęborski (Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku i Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku) służący zmniejszeniu dysproporcji w osiągnięciach 1.000 uczniów (250 kobiet i 750 mężczyzn) i podniesieniu zdolności do przyszłego zatrudnienia przez realizację programów rozwojowych (kompleksowych, opartych o diagnozę, rozszerzających ofertę edukacyjną) trwale przyczyniających się do zmian w funkcjonowaniu ww. szkół (wyposażenie szkół w nowoczesne materiały dydaktyczne) do 28.08.2015r. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych i wyrównawczych i pozostałych działań
w ramach projektu „ZaPaL się do zawodu- Zawodowo w Powiecie Lęborskim", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działania 9.2 „Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego" Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Projekt skierowany jest do uczniów/uczennic PCE-ZSP i ZSMI zainteresowanych udziałem w zajęciach w ramach projektu, mieszkańców (w rozumieniu kodeksu cywilnego) województwa pomorskiego.

Termin realizacji projektu od 29 sierpnia 2013 roku do 28 sierpnia 2015 roku.

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych na 2013 rok dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. „ZaPaL się do zawodu- Zawodowo
w Powiecie Lęborskim"
:

 

KOD CPV:
30.19.20.00-1    Wyroby biurowe
30.19.00.00-7    Różny sprzęt i artykuły biurowe
30.19.76.30-1    Papier do drukowania

Materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane.

Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.

 

Zadanie 1 - Dostawa materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych w Powiatowym Centrum Edukacyjnym- Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych
w Lęborku


Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać materiały biurowe.

a)    Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku



         Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku
L.p. rodzaj ilość jedn. miary
1 zakreślacze, grubość linii 2-5 mm (4 kolory: czerwony, niebieski, zielony, żółty) 25 szt.
2 cienkopisy (3 kolory: czerwony, niebieski, zielony) 25 szt.
3 długopisy (3 kolory: niebieski, czarny) 25 szt.
4 flamastry do tablic suchościeralnych (2 kolory: niebieski, czarny) 20 szt.
5 spinacze 28 mm (1 op. = 100 szt.) 25 op.
6 zszywki 24/6 (1 op. = 1000 szt.) 25 op.
7 okładki do bindowania (czerwony) 5 szt.
8 segregatory z mechanizmem dźwigniowym, okuciem i wymienną etykietą (czerwony) A4/50 mm 15  

szt.
9 Segregatory z mechanizmem dźwigniowym, okuciem i wymienną etykietą (czerwony) A4/ min. 70 mm 10  

szt.
10 teczki papierowe na gumkę  (czerwony) 25 szt.
11 skoroszyty plastikowe do segregatora (czerwony) 25 szt.
12 papier o gramaturze 80 g (1 opakowanie = 500 arkuszy) 13  op.
13 papier o gramaturze 160 g (1 opakowanie = 250 arkuszy) 5 op.
14 papier kolorowy (1 opakowanie = 500 arkuszy) 3 op.
15 papier naklejany (1 opakowanie = 100 arkuszy) 2 op.

 

b)    Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku



Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku
L.p. rodzaj ilość jedn. miary
1 zakreślacze, grubość linii 2-5 mm (4 kolory: czerwony, niebieski, zielony, żółty) 25 szt.
2 cienkopisy (3 kolory: czerwony, niebieski, zielony) 25 szt.
3 długopisy (3 kolory: niebieski, czarny) 25 szt.
4 flamastry do tablic suchościeralnych (2 kolory: niebieski, czarny) 20 szt.
5 spinacze 28 mm (1 op. = 100 szt.) 25 op.
6 zszywki 24/6 (1 op. = 1000 szt.) 25 op.
7 okładki do bindowania (czerwony) 5 szt.
8 segregatory z mechanizmem dźwigniowym, okuciem i wymienną etykietą (czerwony) A4/50 mm 15 szt.
9 Segregatory z mechanizmem dźwigniowym, okuciem i wymienną etykietą (czerwony) A4/ min. 70 mm 10 szt.
10 teczki papierowe na gumkę  (czerwony) 25 szt.
11 skoroszyty plastikowe do segregatora (czerwony) 25 szt.
12 papier o gramaturze 80 g (1 opakowanie = 500 arkuszy) 13  op.
13 papier o gramaturze 160 g (1 opakowanie = 250 arkuszy) 5 op.
14 papier kolorowy (1 opakowanie = 500 arkuszy) 2 op.
15 papier naklejany (1 opakowanie = 100 arkuszy) 2 op.

 

Zadanie 2 - Dostawa materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych w Powiatowym Centrum Edukacyjnym- Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać materiały biurowe.


a)    Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku



Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku
L.p. rodzaj ilość jedn. miary
1 zakreślacze, grubość linii 2-5 mm (4 kolory: czerwony, niebieski, zielony, żółty) 10 szt.
2 cienkopisy (3 kolory: czerwony, niebieski, zielony) 10 szt.
3 długopisy (3 kolory: niebieski, czarny) 10 szt.
4 flamastry do tablic suchościeralnych (2 kolory: niebieski, czarny) 4 szt.
5 spinacze 28 mm (1 op. = 100 szt.) 10 op.
6 zszywki 24/6 (1 op. = 1000 szt.) 10 op.
7 okładki do bindowania (czerwony) 5 szt.
8 segregatory z mechanizmem dźwigniowym, okuciem i wymienną etykietą (czerwony) A4/50 mm 5  

szt.
9 Segregatory z mechanizmem dźwigniowym, okuciem i wymienną etykietą (czerwony) A4/ min. 70 mm 5  

szt.
10 teczki papierowe na gumkę  (czerwony) 5 szt.
11 skoroszyty plastikowe do segregatora (czerwony) 10 szt.
12 papier o gramaturze 80 g (1 opakowanie = 500 arkuszy) op.
13 papier o gramaturze 160 g (1 opakowanie = 250 arkuszy) 3 op.
14 papier kolorowy (1 opakowanie = 500 arkuszy) 2 op.
15 papier naklejany (1 opakowanie = 100 arkuszy) 2 op.


b)    Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku



Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku
L.p. rodzaj ilość jedn. miary
1 zakreślacze, grubość linii 2-5 mm (4 kolory: czerwony, niebieski, zielony, żółty) 10 szt.
2 cienkopisy (3 kolory: czerwony, niebieski, zielony) 10 szt.
3 długopisy (3 kolory: niebieski, czarny) 10 szt.
4 flamastry do tablic suchościeralnych (2 kolory: niebieski, czarny) 4 szt.
5 spinacze 28 mm (1 op. = 100 szt.) 10 op.
6 zszywki 24/6 (1 op. = 1000 szt.) 10 op.
7 okładki do bindowania (czerwony) 5 szt.
8 segregatory z mechanizmem dźwigniowym, okuciem i wymienną etykietą (czerwony) A4/50 mm 5 szt.
9 Segregatory z mechanizmem dźwigniowym, okuciem i wymienną etykietą (czerwony) A4/ min. 70 mm 5 szt.
10 teczki papierowe na gumkę  (czerwony) 5 szt.
11 skoroszyty plastikowe do segregatora (czerwony) 10 szt.
12 papier o gramaturze 80 g (1 opakowanie = 500 arkuszy) op.
13 papier o gramaturze 160 g (1 opakowanie = 250 arkuszy) 3 op.
14 papier kolorowy (1 opakowanie = 500 arkuszy) 2 op.
15 papier naklejany (1 opakowanie = 100 arkuszy) 2 op.

 

Zadanie 3 - Zadanie 3 - Dostawa materiałów biurowych do zarządzania projektem

Minimalne wymagania techniczne, jakościowe, rodzajowe i ilościowe, jakie mają posiadać materiały biurowe.




L.p. rodzaj ilość  

jedn. miary
1 zakreślacze, grubość linii 2-5 mm (4 kolory: czerwony, niebieski, zielony, żółty) 30 szt.
2 cienkopisy (3 kolory: czerwony, niebieski, zielony) 20 szt.
3 długopisy (3 kolory: niebieski, czarny) 50 szt.
4 spinacze 28 mm (1 op. = 100 szt.) 100 op.
5 zszywki 24/6 (1 op. = 1000 szt.) 100 op.
6 okładki do bindowania (czerwony) 20 szt.
7 segregatory z mechanizmem dźwigniowym, okuciem i wymienną etykietą (czerwony) A4/50 mm 30 szt.
8 segregatory z mechanizmem dźwigniowym, okuciem i wymienną etykietą (czerwony) A4/ min. 70 mm 20 szt.
9 teczki papierowe na gumkę  (czerwony) 20 szt.
10 skoroszyty plastikowe do segregatora (czerwony) 400 szt.
11 papier o gramaturze 80 g (1 opakowanie = 500 arkuszy) 100 op.
12 papier o gramaturze 160 g (1 opakowanie = 250 arkuszy) 50 op.
13 papier wizytówkowy/min. gramatura 220 g (1 opakowanie =  20 arkuszy) 19 op.
14 papier kolorowy (1 opakowanie = 500 arkuszy) 10 op.
15 papier naklejany (1 opakowanie = 100 arkuszy) 10 op.

 


4. WARUNKI UDZIAŁU

Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu winni udowodnić spełnianie warunku niepodlegania wykluczeniu, którego podstawy zostały określone w art. 24 ustawy PZP.

Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie w trybie art. 24 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania - zał. nr 3.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/ nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca udowodnił spełnianie w/w warunków.

Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań - zał. nr 2


5. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA (dostawy)
 

Termin wykonania zamówienia: do czternastu dni od podpisania umowy.

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami w ustalonym terminie pod adres wskazany przez Zamawiającego według poniższego zestawienia:

Zadanie 1

a) 84-300 Lębork, ul. Pionierów 16, Powiatowe Centrum Edukacyjne -  Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku

b) 84-300 Lębork, ul. Marcinkowskiego 1, Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku

Zadanie 2

a) 84-300 Lębork, ul. Pionierów 16, Powiatowe Centrum Edukacyjne -  Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku

b) 84-300 Lębork, ul. Marcinkowskiego 1, Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku

Zadanie 3

84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5 pok. 216 (II piętro)

 


6. DOPUSZCZALNOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć 1 ofertę obejmującą wszystkie zadania.


7. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
 

a) Kryterium oceny ofert - cena oferty brutto - 100%

CENA = (cena ofertowa minimalna / cena oferenta) x 100  
                                                                                                                                        
Oferty oceniane będą punktowo w oparciu o ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100,00 pkt.


8. WYMAGANIA DOT. ZAWARTOŚCI OFERTY - DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOSTARCZYĆ
 

W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:

a)    formularz ofertowy - wg załącznika nr 1
b)    oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych - wg załącznika nr 2
c)    oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3

Niekompletna oferta (np. bez załączonych w/w wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach pozostaje bez rozpatrzenia).


9. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
 
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie do dnia 11 października 2013r. do godziny 10:00 w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Zaklejoną kopertę należy zaadresować:
 
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork


Winna również posiadać napis:



DOTYCZY ZAPYTANIA OFERTOWEGO PO.ZP.272.9.14.2013
Dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych na rok 2013 dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. „ZaPaL się do zawodu- Zawodowo w Powiecie Lęborskim".

10.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca pozostaje związany ofertą na okres 30 dni kalendarzowych.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11.     INFORMACJE DODATKOWE

Niniejsze zapytanie ofertowe zostało dodatkowo opublikowane na stronie internetowej www.powiat.leborski.samorzady.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą poczty tradycyjnej/ elektronicznej.

W przypadku dodatkowych pytań dotyczących przedmiotu zamówienia informacji udziela Michalina Makurat - koordynator projektu, pod numerem tel. 59 8632 859.

Osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta projektu:
Zarząd Powiatu Lęborskiego reprezentowany przez Starostę Lęborskiego - Wiktora Tyburskiego, Wicestarostę Lęborskiego - Ryszarda Wentę, Skarbnika Powiatu- Grażynę Janik.

Osoby wykonujące w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy:

- Anita Pirycka - Specjalista ds. zamówień publicznych,
- Katarzyna Dampc - Kierownik Referatu Programów Pomocowych
- Michalina Makurat - Koordynator projektu
- Anita Klimek - Specjalista ds. monitoringu i realizacji projektu


Załączniki:



  1. Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1
  2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - wg załącznika nr 2
  3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3
  4. Wzór umowy - wg załącznika nr 4
  5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 5

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..