2016-06-28

Zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych oraz pozalekcyjnych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w re

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Numer ogłoszenia: 7203 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272031 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych oraz pozalekcyjnych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych oraz pozalekcyjnych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Cele projektu Celem głównym projektu jest podniesienie atrakcyjności i jakości oferty edukacyjnej, procesu kształcenia czterech szkół ponadgimnazjalnych (2 technika, 2 zasadnicze szkoły zawodowe) prowadzonych przez Powiat Lęborski (Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku) służący zmniejszeniu dysproporcji w osiągnięciach 1.000 uczniów (250 kobiet i 750 mężczyzn) i podniesieniu zdolności do przyszłego zatrudnienia przez realizację programów rozwojowych (kompleksowych, opartych o diagnozę, rozszerzających ofertę edukacyjną) trwale przyczyniających się do zmian w funkcjonowaniu ww. szkół (wyposażenie szkół w nowoczesne materiały dydaktyczne) do 28.08.2015 r. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych, wyrównawczych i pozostałych działań w ramach projektu ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). 3. Adresaci Grupę docelową stanowią w 100% osoby spełniające równocześnie następujące warunki: - uczniowie 4 szkół ponadgimnazjalnych (2 Technika i 2 Zasadnicze Szkoły Zawodowe w ramach Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych i Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku), prowadzących kształcenie zawodowe na terenie powiatu lęborskiego - Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku i Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, - posiadający miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie województwa pomorskiego. Zamówienie zostało podzielone na pięć części. Opis szczegółowy każdej części zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Maszyny elektryczne na poziomie technikum Część 2 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych Inteligentny dom - nowoczesne, energooszczędne instalacje domowe dla klas zawodowych Część 3 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych Montaż i eksploatacja odnawialnych źródeł energii dla klas technikum Część 4 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych Automatyczne układy sterowania odnawialnymi źródłami energii dla klas technikum Część 5 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć pozalekcyjnych Komputerowe wspomaganie projektowania dla mechaników dla klas technikum Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych Montaż i eksploatacja odnawialnych źródeł energii dla klas technikum

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mirosław Baj, ul. Wileńska 26/4, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1884,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1920,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych Automatyczne układy sterowania odnawialnymi źródłami energii dla klas technikum

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Pawelczyk, ul. Krzywoustego 22/4, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1884,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1920,00

  • Waluta: PLN.



PO.272.1.50.2013                                                                                                       Lębork, dn. 03.01.2014 r.

 



ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.50.2013 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych oraz pozalekcyjnych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. „ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim" w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki postępowanie zostało unieważnione w częściach:

 
Część 1 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych „Maszyny elektryczne" na poziomie technikum

Część 2 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych  „Inteligentny dom - nowoczesne, energooszczędne instalacje domowe" dla klas zawodowych

Część 5 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć pozalekcyjnych „Komputerowe wspomaganie projektowania dla mechaników" dla klas technikum

 
Postępowanie w ww. częściach zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.



UZASADNIENIE


Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w złożonej ofercie nie wykazał spełnienia warunku z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy - posiadania wiedzy i doświadczenia
(nie posiadał co najmniej 2 - letniego stażu pracy w szkole ponadgimnazjalnej w ostatnich 3 latach).

W wyniku wezwania do uzupełnienia oferty zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie uzupełniono oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 30.12.2013 r. do godz. 12:00.

W związku z tym, że do terminu składania ofert tj. do dnia 23.12.2013 r. do godziny 8:45 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu na części 1, 2, 5, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na powyższej podstawie prawnej.




INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.50.2013.

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów
i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych oraz pozalekcyjnych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. „ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim" w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


Zamawiający

Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.com

Część 3 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych „Montaż i eksploatacja odnawialnych źródeł energii" dla klas technikum

Wybrany Wykonawca :                      Mirosław Baj
76-200 Słupsk
ul. Wileńska 26/4



Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Mirosław Baj

76-200 Słupsk

ul. Wileńska 26/4
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 100,00 pkt
 
     

Część 4 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych „Automatyczne układy sterowania odnawialnymi źródłami energii" dla klas technikum

Wybrany Wykonawca :                      Iwona Pawelczyk
84-300 Lębork
ul. Krzywoustego 22/4



Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Iwona Pawelczyk

84-300 Lębork

ul. Krzywoustego 22/4
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 100,00 pkt
 
     

 
Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 03-01-2014


 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Numer ogłoszenia: 272031 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych oraz pozalekcyjnych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych oraz pozalekcyjnych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Cele projektu Celem głównym projektu jest podniesienie atrakcyjności i jakości oferty edukacyjnej, procesu kształcenia czterech szkół ponadgimnazjalnych (2 technika, 2 zasadnicze szkoły zawodowe) prowadzonych przez Powiat Lęborski (Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku) służący zmniejszeniu dysproporcji w osiągnięciach 1.000 uczniów (250 kobiet i 750 mężczyzn) i podniesieniu zdolności do przyszłego zatrudnienia przez realizację programów rozwojowych (kompleksowych, opartych o diagnozę, rozszerzających ofertę edukacyjną) trwale przyczyniających się do zmian w funkcjonowaniu ww. szkół (wyposażenie szkół w nowoczesne materiały dydaktyczne) do 28.08.2015 r. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych, wyrównawczych i pozostałych działań w ramach projektu ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). 3. Adresaci Grupę docelową stanowią w 100% osoby spełniające równocześnie następujące warunki: - uczniowie 4 szkół ponadgimnazjalnych (2 Technika i 2 Zasadnicze Szkoły Zawodowe w ramach Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych i Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku), prowadzących kształcenie zawodowe na terenie powiatu lęborskiego - Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku i Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, - posiadający miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie województwa pomorskiego. Zamówienie zostało podzielone na pięć części. Opis szczegółowy każdej części zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Maszyny elektryczne na poziomie technikum Część 2 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych Inteligentny dom - nowoczesne, energooszczędne instalacje domowe dla klas zawodowych Część 3 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych Montaż i eksploatacja odnawialnych źródeł energii dla klas technikum Część 4 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych Automatyczne układy sterowania odnawialnymi źródłami energii dla klas technikum Część 5 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć pozalekcyjnych Komputerowe wspomaganie projektowania dla mechaników dla klas technikum Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia na każdą część zamówienia, na którą składa ofertę, która posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w technikach (§2), zasadniczych szkołach zawodowych (§3) określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji, wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400) i dodatkowo posiadającą: - w ostatnich 3 latach, co najmniej 2- letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej - wykształcenie wyższe (studia pierwszego stopnia, inżynierskie, magisterskie lub podyplomowe) uprawniające do nauczania danego przedmiotu w szkole zawodowej/technikum odpowiednio do każdej części zamówienia - posiada przygotowanie pedagogiczne Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1. tj. według załącznika nr 5 oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 3)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddanie do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów, umiejętności, kwalifikacji i doświadczenia na okres korzystania z nich podczas realizacji - zał. nr 8 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 6 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 08:45, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Maszyny elektryczne na poziomie technikum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie maszyn elektrycznych na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 4 godziny tygodniowo w okresach: - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = 64 godziny Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne - umiejętność uczenia się, Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: - umiejętność sklasyfikowania maszyny elektrycznej biorąc pod uwagę: sposób zasilania, zasadę działania, rodzaj przetwarzanej energii, budowę, - umiejętność wyjaśnienia zasady działania podstawowych rodzajów maszyn elektrycznych, - rozróżnianie na podstawie wyglądu rodzaj maszyny, - zdolność korzystania z danych zawartych na tabliczce znamionowej, - określanie właściwości ruchowe maszyn na podstawie przebiegu ich charakterystyk, - dobieranie odpowiednich sposobów rozruchu maszyn i regulacji prędkości, - korzystanie z norm i katalogów oraz przepisów dotyczących budowy i eksploatacji maszyn elektrycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych Inteligentny dom - nowoczesne, energooszczędne instalacje domowe dla klas zawodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - 8 uczniów i uczennic skierowanych na zajęcia pozalekcyjne i przekazanie dokumentu do personelu projektu. 2. Przeprowadzenie 32 godzin zajęć pozalekcyjnych Inteligentny dom - nowoczesne, energooszczędne instalacje domowe o rozszerzonej podstawie programowej w oparciu o opracowany przez nauczyciela lub nauczycielkę autorski program nauczania: - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = 32 godziny Zajęcia pozalekcyjne mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: -umiejętność uczenia się, - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne, - umiejętność przedstawienia idei domu inteligentnego i podsystemów sterujących w inteligentnym domu: - systemy sterowania oświetleniem, - systemy sterowania ogrzewaniem - systemy sterowania klimatyzacją - systemy kontroli dostępu - systemy komunikacji - systemy dodatkowe (alarmy, centralny odkurzacz, instalacje p.p) - system zintegrowane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych Montaż i eksploatacja odnawialnych źródeł energii dla klas technikum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - 8 uczniów i uczennic skierowanych na zajęcia pozalekcyjne i przekazanie dokumentu do personelu projektu. 2. Przeprowadzenie 32 godzin zajęć pozalekcyjnych w zakresie montażu i eksploatacji odnawialnych źródeł energii o rozszerzonej podstawie programowej w oparciu o opracowany przez nauczyciela lub nauczycielkę autorski program nauczania: - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = 32godziny Zajęcia pozalekcyjne mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: -umiejętność uczenia się, - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne, - określanie cech i parametrów jakościowych określonych rodzajów energii odnawialnej, - charakteryzowanie sposobów wykorzystywania energii słonecznej, geotermalnej, wiatru, wody oraz biomasy, - przedstawienie technologii pozyskiwania i przetwarzania energii słonecznej oraz budowę i zasadę działania ogniwa fotowoltaicznego, - przedstawienie technologii pozyskiwania i przetwarzania energii wiatru oraz budowę i zasadę działania turbiny wiatrowej, - przedstawienie technologii pozyskiwania i przetwarzania energii w ogniwie paliwowym oraz budowę i zasadę działania ogniw paliwowych, - rozróżnienie rodzajów prac związanych z organizacją montażu urządzeń i systemów energetyki odnawialnej, - wskazywanie rodzajów wskaźników efektywności energetycznej dla urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 32 godzin zajęć pozalekcyjnych Automatyczne układy sterowania odnawialnymi źródłami energii dla klas technikum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - 8 uczniów i uczennic skierowanych na zajęcia pozalekcyjne i przekazanie dokumentu do personelu projektu. 2. Przeprowadzenie 32 godzin zajęć pozalekcyjnych w zakresie automatycznego układu sterowania odnawialnymi źródłami energii o rozszerzonej podstawie programowej w oparciu o opracowany przez nauczyciela lub nauczycielkę autorski program nauczania: - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = 32 godziny Zajęcia pozalekcyjne mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: -umiejętność uczenia się, - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne, - charakteryzowanie rodzajów, budowy i funkcjonowania instalacji stosowanych w systemach energetyki odnawialnej; - rozróżnianie elementów oraz określanie zasady działania układów automatycznego sterowania i regulacji urządzeń stosowanych w systemach energetyki odnawialnej; - ustalanie parametrów i dokonywanie regulacji automatycznego sterowania instalacji wyposażonych w kolektory słoneczne, moduły fotowoltaiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć pozalekcyjnych Komputerowe wspomaganie projektowania dla mechaników dla klas technikum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - 8 uczniów i uczennic skierowanych na zajęcia pozalekcyjne i przekazanie dokumentu do personelu projektu. 2. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć pozalekcyjnych w zakresie komputerowego wspomagania projektowania dla mechaników o rozszerzonej podstawie programowej w oparciu o opracowany przez nauczyciela lub nauczycielkę autorski program nauczania: - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = 64 godziny Zajęcia pozalekcyjne mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: -umiejętność uczenia się, - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne, - umiejętności tworzenia dokumentacji technicznej w programie AutoCad, - zarządzanie cechami rysunku i obiektów, - drukowanie rysunku, - projektowanie dwuwymiarowe, - tworzenie warstw, - modelowanie brył, - kreskowanie, - umieszczanie tekstów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..