2016-05-02

Zapytanie Ofertowe nr PO.TDŚP.272.2.14.2014

Lębork, dnia 24.11.2014r.

INFORMACJA


w trybie art. 6a oraz art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami określoną w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

odnośnie



ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR PO.TDŚP.272.2.14.2014


którego przedmiotem jest organizacja i dwukrotne wystawienie spektaklu teatralnego/musicalu dla uczniów/uczennic ZSO nr 1 w Lęborku oraz ZSO nr 2 w Lęborku w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Zawiadamia się, iż w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego wpłynęły 2 oferty.


Najkorzystniejszą ofertę uzyskując 100,00 pkt. wg kryterium oceny ofert złożyła Pani:


LA PRIMA PRODUCTION Alina Różankiewicz, ul. Hery 11/95; 01-497 Warszawa






Zapytanie Ofertowenr PO.TDŚP.272.2.14.2014

 
w trybie art. 6a oraz art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1232) na podstawie rozeznania rynku, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami określoną w Zasadach Finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.               
                                              
W związku z realizacją projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,  9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych zwracamy się z zapytaniem ofertowym dotyczącym:

Organizacja i dwukrotne wystawienie spektaklu teatralnego/musicalu dla uczniów/uczennic ZSO nr 1 w Lęborku oraz ZSO nr 2 w Lęborku w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

1.      NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.: (59) 86 32 825, faks: (59) 86 32 850, e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl,

2.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.31.20.00-1  Usługi artystyczne
92.31.21.10-5  Usługi świadczone przez producentów teatralnych
 
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Organizacja i dwukrotne wystawienie spektaklu teatralnego/musicalu dla uczniów/uczennic ZSO nr 1 w Lęborku oraz ZSO nr 2 w Lęborku w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Wystawienie spektaklu „Proces. Spektakl muzyczny", w reż. Jakuba Szydłowskiego, w wykonaniu: Ewy Lachowicz, Anny Sroka-Hryń, Jakuba Szydłowskiego, Pawła Kubata, Grzegorza Pierczyńskiego i Roberta Rozmusa w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

 Informacje dodatkowe:

1.     Nawiązanie współpracy z teatrem/aktorami prezentującymi spektakl, uregulowanie kwestii związanych z prawami autorskimi, (uwzględnienie kosztów transportu, wypożyczenia sprzętu oraz kosztu ZAIKS-u);
2.     Zorganizowanie przyjazdu jednej grupy teatralnej do Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku (aula), ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork,
3.     Dostosowanie sceny teatralnej do spełniania wszystkich wymagań technicznych dotyczących m.in. nagłośnienia, oświetlenia, multimediów, montażu elementów dekoracji i wykorzystywanych w spektaklu rekwizytów, zgodnie z riderem technicznym określonym dla spektaklu;
4.     Zapewnienie obsługi technicznej podczas spektaklu;
5.     Projekt, wydruk i dostarczenie do Zleceniodawcy 5 sztuk plakatów informujących o spektaklu;
6.     Sprawowanie stałego nadzoru nad prawidłową realizacją zamówienia.
7.     Odegranie dwóch następujących po sobie spektakli dla uczniów/uczennic ZSO nr 1 w Lęborku i uczniów/uczennic ZSO nr 2 w Lęborku. Pierwszy spektakl powinien rozpocząć się w godzinach pomiędzy 10:00 a 12:00, drugi w godzinach pomiędzy 13:00 a 15:00. Po każdym spektaklu aktorzy poświęcą ok. 30 minut na pytania zadawane przez młodzież. Aktorzy udzielą wywiadu uczniom/uczennicom kółka dziennikarskiego realizowanego w ramach w/w projektu.
8.     Miejsce świadczenia usług:
Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie Lęborka, w auli Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, wyposażonej w krzesła dla widowni jak również o podanych poniżej parametrach:

Aula duża:
szerokość - 14,65 m
długość - 22,40 m
wysokość - 7,00 m
ilość krzeseł ok. 440 szt.
Scena:
głębokość od schodów do garderoby 5,65 m
szerokość sceny  9,57 m
wysokość  6,00 m
Możliwość wysunięcia sceny  ok. 5,00 m x 9,00 m
Na scenie znajduje się ekran podwieszany, sterowany elektrycznie + projektor.
Garderoba:
szerokość - 3,97 m
długość - 12,30 m
wysokość - 2,40 m
Możliwość przejścia z garderoby na scenę z dwóch stron.
W 2013 r. w auli zainstalowano oświetlenie ewakuacyjno-awaryjne zgodnie z decyzją Straży Pożarnej.

9.     Spektakl teatralny powinien zostać wystawiony w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2014 roku, po uprzednim zaakceptowaniu konkretnego terminu przez Zamawiającego.

Pozostałe postanowienia:

1)    Wykonawca odpowiedzialny będzie m.in. za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń zaistniałych w czasie wykonywania usługi, przy czym Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

2)    Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania (nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia zdarzenia) Zamawiającego o trudnościach w realizacji umowy, w szczególności o zamiarze zaprzestania jej realizacji.

3)    Faktury/rachunki za wykonane usługi wystawiane będą przez Wykonawcę na: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, NIP 841-160-90-72

4)    Zamawiający będzie płacił za wykonaną usługę w ciągu 14 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

3.      WARUNKI UDZIAŁU
W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:

a) formularz ofertowy - wg załącznika nr 1
b) oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych - wg załącznika nr 2
c) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) - wg załącznika nr 3.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/ nie spełnia" 

4.      TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2014 r. po uprzednim zaakceptowaniu konkretnego terminu przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia należy wykonać w dniach od poniedziałku do piątku. Pierwszy spektakl powinien rozpocząć się w godzinach pomiędzy 10:00 a 12:00, drugi w godzinach pomiędzy 13:00 a 15:00.
 
5.      DOPUSZCZALNOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

6.      KRYTERIUM WYBORU OFERTY
Kryterium oceny ofert - cena oferty brutto - 100%
 
cena=(cena oferowana minimalna / cena oferenta) * 100

Oferty oceniane będą punktowo w oparciu o w/w kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100,00 pkt.

7.      WYMAGANIA DOT. ZAWARTOŚCI OFERTY - DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOSTARCZYĆ
W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:

a)    formularz ofertowy - wg załącznika nr 1
b)   oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych - wg załącznika nr 2
c)    oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) - wg załącznika nr 3

Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

8.      MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie do dnia 12 listopada 2014r. do godziny 12:00 w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Zaklejoną kopertę należy zaadresować:

Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork

Winna również posiadać napis:
 



DOTYCZY ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR PO.TDŚ.272.2.14.2014

Organizacja i dwukrotne wystawienie spektaklu teatralnego/musicalu dla uczniów/uczennic ZSO nr 1 w Lęborku oraz ZSO nr 2 w Lęborku w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


9.      TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą na okres 30 dni kalendarzowych.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10.  INFORMACJE DODATKOWE

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą poczty elektronicznej (e-mail lub fax).
W przypadku pytań dotyczących przedmiotu zamówienia informacji udzielają: Aleksandra Majchrzak - koordynator projektu i Katarzyna Solska - asystent koordynatora pod numerem tel. 59 8632853.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..