2016-05-02

Dostawa i montaż oraz wdrożenie systemu zarządzania kolejką w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku

Lębork, 6 maja 2015

 

Zapytanie ofertowe „Dostawa i montaż oraz wdrożenie systemu zarządzania kolejką w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku” zostaje unieważnione.

 


 

 

 Do zamawiającego wpłyneła prośba o wyjaśnienie:

"proszę jeszcze o wyjaśnienie, dlaczego Zamawiający Oczekuje dostarczenia 1 monitora 21” a 7 szt wyświetlaczy LED? Wyświetlacz stanowiskowy a za zadanie Pokazywanie numeru nad stanowiskiem obsługi, w związku z tym niezależnie od rodzaju wyświetlacza ich ilość Powinna być równa ilości stanowisk. Prośba o wyjaśnienie skąd ta rozbieżność"

 

Odpowiedz

System kolejkowy ma obsługiwać 2 pomieszczenia i 3-4 kolejki. Monitor 21” dotyczy większego pomieszczenia (w mniejszym nie bardzo jest gdzie go umieścić), zaś wyświetlacze dotyczą stanowisk (3 w mniejszym pomieszczeniu i 4 w większym)


 

Do zamawiającego wpłyneła prośba o informację czy w ppkt 5 na pewno chodzi o to że należy dostarczyć 1 monitor stanowiskowy LCD 21” lub 7 wyświetlaczy LED czy też w obydwu przypadkach należy dostarczyć 7szt

 

Odpowiedz

Można złożyć oferte wariantową zawierającą jeden monitor 21" lub/i drugą ofertę zawierającą 7 wyświetlaczy LED.

 


 

Do zamawiającego wpłyneła prośba o udostępnienie rysunku technicznego pomieszczenia, w którym będzie instalowany system kolejkowy. Rysunek udostępniono i jest do pobrania jako załącznik.

 


 

W odpowiedzi na zapytania, które wpłynęły do Starostwa Powiatowego w Lęborku informujemy, jak niżej:

 

Pytanie 1.

W opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 ppkt.1 (pozycja w tabeli 1) Zamawiający wymaga, aby automat biletowy wolnostojący posiadał ekran dotykowy o przekątnej 15” cali. Czy Zamawiający dopuszcza zmianę ekranu dotykowego na większy o przekątnej 19" lub 22" cali?

Odpowiedz: TAK dopuszcza

 

Pytanie 2.

W opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 ppkt.1 (pozycja w tabeli 4) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył Monitor LED – ekran główny 40” - 42” z wbudowanymi głośnikami do przywoływania głosowego . Czy Zamawiający pod nazwą Monitora LED 40” - 42” rozumie urządzenie typu Monitor LCD 40” - 42” z podświetleniem w technologii LED? Jeżeli nie, to czy Zamawiający dopuszcza zamianę Monitora LED 40” - 42” na Monitor LCD 40” - 42” z podświetleniem w technologii LED?

Odpowiedz: TAK dopuszcza

 

Pytanie 3.

W opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 ppkt.1 (pozycja w tabeli 5) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył Monitor LED – ekran 21” ekran stanowiskowy . Czy Zamawiający pod nazwą Monitora LED 21” rozumie urządzenie typu Monitor LCD 21” z podświetleniem w technologii LED? Jeżeli nie, to czy Zamawiający dopuszcza zamianę Monitora LED 21” na Monitor LCD 21” z podświetleniem w technologii LED?

Odpowiedz: TAK dopuszcza

 

Wniosek 1.

O dopuszczenie rozwiązań równoważnych poprzez modyfikację zapisów Opis przedmiotu zamówienia w ppkt 3 i 5 Starostwo Powiatowe w Lęborku postanowiło zmodyfikować zapis

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
  2. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż oraz wdrożenie systemu zarządzania kolejką w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku.

Lp.

POZYCJA

Ilość

1.

Automat biletowy wolnostojący 15” – 22” z ekranem dotykowym

1 szt.

2.

Aplikacje przywoławcze instalowane na komputerach PC

No limit

3.

Konsole przywoławcze dotykowe (TABLET 7”) lub terminal stanowiskowy przyciskowy

7 szt.

4.

Monitor LED – ekran główny 40” - 42” z wbudowanymi głośnikami do przywoływania głosowego

1 szt.

5.

Monitor LED – ekran 21” ekran stanowiskowy

lub wyświetlacz stanowiskowy LED 4-znakowy

1 szt. /

7 szt.

6.

Instalacja aplikacji rezerwacji kolejki przez stronę WWW

1 szt.

7.

Komputer klasy PC do sterowania systemem kolejkowym (SERWER SYSTEMU KOLEJKOWEGO)

1 szt.

8.

Opracowanie aplikacji systemu kolejkowego i multimedialnego do wyświetlenia na monitorach głównych i stanowiskowych

1 szt.

9.

Oprogramowanie systemu kolejkowego z możliwością generowania raportów systemu kolejkowego

1 szt.

10.

Instalacja systemu i szkolenie pracowników z jego obsługi

1 szt.

W związku z zapisem w ppkt 5 można złożyć ofertę wariantową (monitor lub wyświetlacze)

 


 

Starostwo Powiatowe w Lęborku działając w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.) oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku zaprasza do złożenia oferty na następujące zadania:

„Dostawa i montaż oraz wdrożenie systemu zarządzania kolejką w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku”

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż oraz wdrożenie systemu zarządzania kolejką w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku.

Lp.

POZYCJA

Ilość

1.

Automat biletowy wolnostojący 15” z ekranem dotykowym

1 szt.

2.

Aplikacje przywoławcze instalowane na komputerach PC

No limit

3.

Konsole przywoławcze dotykowe (TABLET 7”)

7 szt.

4.

Monitor LED – ekran główny 40” - 42” z wbudowanymi głośnikami do przywoływania głosowego

1 szt.

5.

Monitor LED – ekran 21” ekran stanowiskowy

2 szt.

6.

Instalacja aplikacji rezerwacji kolejki przez stronę WWW

1 szt.

7.

Komputer klasy PC do sterowania systemem kolejkowym (SERWER SYSTEMU KOLEJKOWEGO)

1 szt.

8.

Opracowanie aplikacji systemu kolejkowego i multimedialnego do wyświetlenia na monitorach głównych i stanowiskowych

1 szt.

9.

Oprogramowanie systemu kolejkowego z możliwością generowania raportów systemu kolejkowego

1 szt.

10.

Instalacja systemu i szkolenie pracowników z jego obsługi

1 szt.

 

INNE WYMAGANIA

Bilety– możliwość umieszczenia danych:

•      Nazwa i adres organizacji,

•      Data i godzina wydania biletu,

•      Logo, mapki i inne obrazki,

•      Dowolne informacje tekstowe

Dostawa, instalacja, montaż, szkolenie

·      Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz koszty z tym związane w gestii dostawcy

·      Instrukcja obsługi oraz skrócona instrukcja użytkownika wraz z urządzeniem w min 1 egzemplarzu

·      Czas reakcji w przypadku awarii max 24 godz.

·      Czas usunięcia usterki/awarii max 48 godz.

·      Gwarancja obejmuje całość zestawu bez wyłączenia jakichkolwiek podzespołów z wyłączeniem tylko papieru

·      support techniczny i serwis 3 miesięczny na koszt dostawcy

·      Wszelkie modyfikacje lub aktualizacje programu w trakcie trwania gwarancji na koszt dostawcy

·      Gwarancja liczona od momentu przeszkolenia obsługi i spisania protokołu przekazania.

Gwarancja min.

24 miesiące

  1. Termin związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i wynosi 30 dni.
  2. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia max. do 4 tygodni od dnia podpisania umowy.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY.

  1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  2. Oferta musi być sporządzona na piśmie, w sposób czytelny, na podstawie własnej kalkulacji z wykorzystaniem Załącznika Nr 1 – Formularz ofertowy.
  3. W Formularzu należy wskazać ceny jednostkowe brutto oraz łączną wartość brutto za wykonanie usługi. Wartość oferty brutto powinna być wyrażona cyfrowo i słownie, w złotych polskich, powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją usługi jakie poniesie Wykonawca.
  4. Oferta cenowa będzie stanowić podstawę do wyłonienia Wykonawcy.

OCENA OFERT

Kryterium, którym Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zamówienia, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za całość zamówienia i będzie zgodna z niniejszym zapytaniem.

Kryteria oceny ofert:                  cena 100 %

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..