Dostawa i montaż oraz wdrożenie systemu zarządzania kolejką w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku
Lębork, 6 maja 2015
Zapytanie ofertowe „Dostawa i montaż oraz wdrożenie systemu zarządzania kolejką w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku” zostaje unieważnione.
Do zamawiającego wpłyneła prośba o wyjaśnienie:
"proszę jeszcze o wyjaśnienie, dlaczego Zamawiający Oczekuje dostarczenia 1 monitora 21” a 7 szt wyświetlaczy LED? Wyświetlacz stanowiskowy a za zadanie Pokazywanie numeru nad stanowiskiem obsługi, w związku z tym niezależnie od rodzaju wyświetlacza ich ilość Powinna być równa ilości stanowisk. Prośba o wyjaśnienie skąd ta rozbieżność"
Odpowiedz
System kolejkowy ma obsługiwać 2 pomieszczenia i 3-4 kolejki. Monitor 21” dotyczy większego pomieszczenia (w mniejszym nie bardzo jest gdzie go umieścić), zaś wyświetlacze dotyczą stanowisk (3 w mniejszym pomieszczeniu i 4 w większym)
Do zamawiającego wpłyneła prośba o informację czy w ppkt 5 na pewno chodzi o to że należy dostarczyć 1 monitor stanowiskowy LCD 21” lub 7 wyświetlaczy LED czy też w obydwu przypadkach należy dostarczyć 7szt
Odpowiedz
Można złożyć oferte wariantową zawierającą jeden monitor 21" lub/i drugą ofertę zawierającą 7 wyświetlaczy LED.
Do zamawiającego wpłyneła prośba o udostępnienie rysunku technicznego pomieszczenia, w którym będzie instalowany system kolejkowy. Rysunek udostępniono i jest do pobrania jako załącznik.
W odpowiedzi na zapytania, które wpłynęły do Starostwa Powiatowego w Lęborku informujemy, jak niżej:
Pytanie 1.
W opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 ppkt.1 (pozycja w tabeli 1) Zamawiający wymaga, aby automat biletowy wolnostojący posiadał ekran dotykowy o przekątnej 15” cali. Czy Zamawiający dopuszcza zmianę ekranu dotykowego na większy o przekątnej 19" lub 22" cali?
Odpowiedz: TAK dopuszcza
Pytanie 2.
W opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 ppkt.1 (pozycja w tabeli 4) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył Monitor LED – ekran główny 40” - 42” z wbudowanymi głośnikami do przywoływania głosowego . Czy Zamawiający pod nazwą Monitora LED 40” - 42” rozumie urządzenie typu Monitor LCD 40” - 42” z podświetleniem w technologii LED? Jeżeli nie, to czy Zamawiający dopuszcza zamianę Monitora LED 40” - 42” na Monitor LCD 40” - 42” z podświetleniem w technologii LED?
Odpowiedz: TAK dopuszcza
Pytanie 3.
W opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 ppkt.1 (pozycja w tabeli 5) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył Monitor LED – ekran 21” ekran stanowiskowy . Czy Zamawiający pod nazwą Monitora LED 21” rozumie urządzenie typu Monitor LCD 21” z podświetleniem w technologii LED? Jeżeli nie, to czy Zamawiający dopuszcza zamianę Monitora LED 21” na Monitor LCD 21” z podświetleniem w technologii LED?
Odpowiedz: TAK dopuszcza
Wniosek 1.
O dopuszczenie rozwiązań równoważnych poprzez modyfikację zapisów Opis przedmiotu zamówienia w ppkt 3 i 5 Starostwo Powiatowe w Lęborku postanowiło zmodyfikować zapis
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż oraz wdrożenie systemu zarządzania kolejką w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku.
Lp. |
POZYCJA |
Ilość |
1. |
Automat biletowy wolnostojący 15” – 22” z ekranem dotykowym |
1 szt. |
2. |
Aplikacje przywoławcze instalowane na komputerach PC |
No limit |
3. |
Konsole przywoławcze dotykowe (TABLET 7”) lub terminal stanowiskowy przyciskowy |
7 szt. |
4. |
Monitor LED – ekran główny 40” - 42” z wbudowanymi głośnikami do przywoływania głosowego |
1 szt. |
5. |
Monitor LED – ekran 21” ekran stanowiskowy lub wyświetlacz stanowiskowy LED 4-znakowy |
1 szt. / 7 szt. |
6. |
Instalacja aplikacji rezerwacji kolejki przez stronę WWW |
1 szt. |
7. |
Komputer klasy PC do sterowania systemem kolejkowym (SERWER SYSTEMU KOLEJKOWEGO) |
1 szt. |
8. |
Opracowanie aplikacji systemu kolejkowego i multimedialnego do wyświetlenia na monitorach głównych i stanowiskowych |
1 szt. |
9. |
Oprogramowanie systemu kolejkowego z możliwością generowania raportów systemu kolejkowego |
1 szt. |
10. |
Instalacja systemu i szkolenie pracowników z jego obsługi |
1 szt. |
W związku z zapisem w ppkt 5 można złożyć ofertę wariantową (monitor lub wyświetlacze)
Starostwo Powiatowe w Lęborku działając w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.) oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku zaprasza do złożenia oferty na następujące zadania:
„Dostawa i montaż oraz wdrożenie systemu zarządzania kolejką w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku”
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż oraz wdrożenie systemu zarządzania kolejką w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku.
Lp. |
POZYCJA |
Ilość |
1. |
Automat biletowy wolnostojący 15” z ekranem dotykowym |
1 szt. |
2. |
Aplikacje przywoławcze instalowane na komputerach PC |
No limit |
3. |
Konsole przywoławcze dotykowe (TABLET 7”) |
7 szt. |
4. |
Monitor LED – ekran główny 40” - 42” z wbudowanymi głośnikami do przywoływania głosowego |
1 szt. |
5. |
Monitor LED – ekran 21” ekran stanowiskowy |
2 szt. |
6. |
Instalacja aplikacji rezerwacji kolejki przez stronę WWW |
1 szt. |
7. |
Komputer klasy PC do sterowania systemem kolejkowym (SERWER SYSTEMU KOLEJKOWEGO) |
1 szt. |
8. |
Opracowanie aplikacji systemu kolejkowego i multimedialnego do wyświetlenia na monitorach głównych i stanowiskowych |
1 szt. |
9. |
Oprogramowanie systemu kolejkowego z możliwością generowania raportów systemu kolejkowego |
1 szt. |
10. |
Instalacja systemu i szkolenie pracowników z jego obsługi |
1 szt. |
INNE WYMAGANIA
Bilety– możliwość umieszczenia danych: |
• Nazwa i adres organizacji, • Data i godzina wydania biletu, • Logo, mapki i inne obrazki, • Dowolne informacje tekstowe |
Dostawa, instalacja, montaż, szkolenie |
· Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz koszty z tym związane w gestii dostawcy · Instrukcja obsługi oraz skrócona instrukcja użytkownika wraz z urządzeniem w min 1 egzemplarzu · Czas reakcji w przypadku awarii max 24 godz. · Czas usunięcia usterki/awarii max 48 godz. · Gwarancja obejmuje całość zestawu bez wyłączenia jakichkolwiek podzespołów z wyłączeniem tylko papieru · support techniczny i serwis 3 miesięczny na koszt dostawcy · Wszelkie modyfikacje lub aktualizacje programu w trakcie trwania gwarancji na koszt dostawcy · Gwarancja liczona od momentu przeszkolenia obsługi i spisania protokołu przekazania. |
Gwarancja min. |
24 miesiące |
- Termin związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i wynosi 30 dni.
- Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia max. do 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferta musi być sporządzona na piśmie, w sposób czytelny, na podstawie własnej kalkulacji z wykorzystaniem Załącznika Nr 1 – Formularz ofertowy.
- W Formularzu należy wskazać ceny jednostkowe brutto oraz łączną wartość brutto za wykonanie usługi. Wartość oferty brutto powinna być wyrażona cyfrowo i słownie, w złotych polskich, powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją usługi jakie poniesie Wykonawca.
- Oferta cenowa będzie stanowić podstawę do wyłonienia Wykonawcy.
OCENA OFERT
Kryterium, którym Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zamówienia, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za całość zamówienia i będzie zgodna z niniejszym zapytaniem.
Kryteria oceny ofert: cena 100 %