2016-05-02

ZAPYTANIE OFERTOWE K.272.2.2.2015.DB

K.272.2.2.2015.DB

Lębork, dnia 21-05-2015

 

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

Dotyczy zapytania ofertowego o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze

K.272.2.2.2015.DB

prowadzonego w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ─ Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, ze zm.), którego przedmiotem jest

świadczenie usług w zakresie:

„Usuwanie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających z obszaru wodnego Powiatu Lęborskiego, na zasadach określonych w rozdziale 6 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych(Dz.U. Nr 208, poz. 1240 ze zm.)”

Starosta Lęborski,

zawiadamia o unieważnieniu postępowania

na świadczenie usług w zakresie: „Usuwanie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających z obszaru wodnego Powiatu Lęborskiego, na zasadach określonych w rozdziale 6 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych(Dz.U. Nr 208, poz. 1240 ze zm.)”

ponieważ

nie wpłynęła żadna oferta

 


 

 

Powiat Lęborski

Czołgistów 5, 84-300 Lębork

woj. pomorskie

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie w trybie:

Art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.)

 

Starostwo Powiatowe w Lęborku działając w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.) oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku zaprasza do złożenia oferty na następujące zadania:

„Usuwanie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających z obszaru wodnego Powiatu lęborskiego w 2015 roku, na zasadach określonych w rozdziale 6 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240 ze zm.) oraz załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania – Opis przedmiotu zamówienia”

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
  2. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie z obszarów wodnych znajdujących się na terenie Powiatu Lęborskiego statków lub innych obiektów pływających poprzez wprowadzanie do strzeżonego portu lub do przystani, a w przypadku braku dostatecznie blisko strzeżonego portu lub przystani pozostawienie go na parkingu strzeżonym do czasu uiszczenia opłat za jego usunięcie i przechowywanie.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.

Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 2 części:

Część 1: „Usuwanie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających z obszaru wodnego gmin Łeba i Wicko, na zasadach określonych w rozdziale 6 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych

Część 2: „Usuwanie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających z obszaru wodnego gmin Cewice, Lębork i Nowa Wieś Lęborska, na zasadach określonych w rozdziale 6 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych

  1. Termin związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i wynosi 30 dni.
  2. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r.
  3. WARUNKI UDZIAŁU

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien:

  1. posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.) – dotyczy transportu statku lub innego obiektu pływającego na parking strzeżony,
  2. posiadać w okresie trwania umowy ubezpieczenie z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej o wartości minimum 8 000 zł,
  3. dysponować sprzętem do usuwania i holowania statków lub innych obiektów pływających o odpowiednim potencjale technicznym,
  4. posiadać/zobowiązać się do utworzenia w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy, stanowiska dyspozytorskiego (przejmującego zlecenia, wydającego polecenia holownikom) wyposażonego w urządzenia łączności,
  5. dysponować parkingiem (dopuszcza się plac wybetonowany, ogrodzony o odpowiedniej powierzchni) lub przystanią zlokalizowanymi na terenie powiatu lęborskiego lub słupskiego spełniającymi wymagania wskazane w OPZ – załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.
  • INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY.
  1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  2. Oferta musi być sporządzona na piśmie, w sposób czytelny, na podstawie własnej kalkulacji z wykorzystaniem Załącznika Nr 2 – Formularz ofertowy.
  3. W Formularzu należy wskazać ceny jednostkowe brutto oraz łączną wartość brutto za wykonanie usługi. Wartość oferty brutto powinna być wyrażona cyfrowo i słownie, w złotych polskich, powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją usługi jakie poniesie Wykonawca.
  4. Wysokość cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym nie może być większa niż stawki przyjęte uchwałą Nr XLI/347/2014 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 26 września 2014r. w sprawie ustalenia opłat za usuwanie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających na parkingach strzeżonych na 2015 rok (Dz. Urz. Województwa Pomorskiego poz. 3648) Załącznik Nr 3.
  5. Ceny brutto podane w ofercie winny zawierać w sobie całkowity koszt realizacji zadania dla poszczególnych pozycji powstałe od momentu wydania dyspozycji usunięcia do zakończenia postępowania.
  6. Oferta cenowa będzie stanowić podstawę do wyłonienia Wykonawcy.

Wskazane w Formularzu ofertowym ilości zdarzeń służą jedynie wyłonieniu oferty. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane usługi. Ich ilość w pełni uzależniona jest od liczby wydanych dyspozycji do usunięcia przez organy kontroli – policjanta lub kierujących akcją ratowniczą. Potencjonalnemu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w przypadku, gdy nie zaistnieje potrzeba realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.

  1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ Z OFERTĄ
  2. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2).

Wymagana forma dokumentu – oryginał

  1. Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.).

Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem”

  1. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem”

  1. OCENA OFERT

Kryterium, którym Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zamówienia, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za całość zamówienia i będzie zgodna z niniejszym zapytaniem.

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty należy złożyć w terminie do dnia 21 maja 2015 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, Biuro Obsługi Interesanta

  • ISTOTNE WARUNKI UMOWY.
  1. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełnia wszystkie warunki i wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
  2. Umowa zostanie zawarta zgodnie z projektem umowy. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi wyłonionego Wykonawcę.
  • INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

  1. a) w sprawach formalnych: Anita Pirycka
  2. b) w sprawach przedmiotu zamówienia: Dariusz Buczak

w dni robocze od 8:00 do15:00.

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
  2. Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy do wypełniania
  3. Załącznik nr 3 – Uchwała nr XLI/347/2014 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 26 września 2014 r. w sprawie ustalenia opłat za usuwanie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających na parkingach strzeżonych na 2015 rok Wzór umowy
  4. Załącznik nr 4 - Wzór umowy

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..