Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
„OTWARTE UMYSŁY” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020)Otwarte Umysły
Numer ogłoszenia: 340567 - 2016
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com/
Zamówienie podzielone jest na części:
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 30140000-2
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku i Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT12423.92
Walutazł IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk, , ul. Czołgistów 32, 84-300, Lębork, kraj/woj. pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6685.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6685.76 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13368.50 Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku i Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT16544.80
Walutazł IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk, , ul. Czołgistów 32, 84-300, Lębork, kraj/woj. pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8091.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8091.62 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1706.80 Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku i Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT16257.04
Walutazł IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk, , ul. Czołgistów 32, 84-300, Lębork, kraj/woj. pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7629.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7629.25 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16241.40 Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Młodzieżowym Domu Kultury w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT4502.53
Walutazł IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk, , ul. Czołgistów 32, 84-300, Lębork, kraj/woj. pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4155.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4155.57 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5600.80 Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w szkołach/placówkach oświatowych w roku szkolnym 2016-2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT5529.02
Walutazł IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk, , ul. Czołgistów 32, 84-300, Lębork, kraj/woj. pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6661.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5427.20 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6661.12 Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 23-11-2016 godz. 12.00
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.6.2016o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęćw ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty |
|||
L.p. |
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
CENA OFERTY |
TERMIN DOSTAWY |
1 |
PARTNER RODAN Sp. z o.o. Oddział Słupsk ul. Koszalińska 5H, 76-200 Słupsk |
Część 1 – 7 408,10 PLN Część 2 – 8 838,50 PLN Część 3 – 8 534,99 PLN Część 5 – 6 129,50 PLN
|
Część 1 – 9 dni roboczych Część 2 – 9 dni roboczych Część 3 – 9 dni roboczych Część 5 – 9 dni roboczych |
2 |
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk ul. Czołgistów 32 84-300 Lębork |
Część 1 – 6 685,76 PLN Część 2 – 8 091,62 PLN Część 3 – 7 629,25 PLN Część 4– 4 155,57 PLN Część 5 – 6 661,12 PLN |
Część 1 – 1 dzień roboczy Część 2 – 1 dzień roboczy Część 3 – 1 dzień roboczy Część 4 – 2 dni robocze Część 5 – 1 dzień roboczy
|
3 |
APTUS Przedsiębiorstwo Produkcyjno –Handlowe ul. Zwycięstwa 3 84-300 Lębork |
Część 1 – 13 368,50 PLN Część 2 – 17 064,80 PLN Część 3 – 16 141,40 PLN Część 4– 5 600,80 PLN Część 5 – 5 427,20 PLN
|
Część 1 – 6 dni roboczych Część 2 – 6 dni roboczych Część 3 – 6 dni roboczych Część 4 – 6 dni roboczych Część 5 – 6 dni roboczych |
|
Informacja o kwocie jaka zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia |
||
|
Część 1 – 15 350,00 PLN Część 2 – 20 400,00 PLN Część 3 – 20 000,00 PLN Część 4– 5 610,00 PLN Część 5 – 6 800,69 PLN |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
„OTWARTE UMYSŁY” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020)
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Lębork 84-300, Czołgistów 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).
Numer referencyjny: PO.262.1.6.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku i Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 a) Zadanie 1 – Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 Część 2 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku i Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 a) Zadanie 1 – Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 Część 3 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku i Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 a) Zadanie 1 – Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 Część 4 - Dostawa materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Młodzieżowym Domu Kultury w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 Część 5- Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w szkołach/placówkach oświatowych w roku szkolnym 2016-2017 a) Zadanie 1 – Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 c) Zadanie 3 – Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 d) Zadanie 4 - Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 e) Zadanie 5 – Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 Przedmiot zamówienia należy dostarczyć we wskazanym terminie wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w odliczonych ilościach dla poszczególnych zadań pod adres: - dla Części 1: • zadania 1 – ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork • zadania 2 – ul. Reja 18, 84-300 Lębork - dla Części 2: • zadania 1 i 2 – ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork - dla Części 3: • zadania 1 – ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork • zadania 2 – ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork - dla Części 4 – ul. Różyckiego 2 - dla Części 5: • zadania 1 - ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork • zadania 2 - ul. Reja 18, 84-300 Lębork • zadania 3 – ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork • zadania 4 - ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork • zadania 5 - ul. Warszawska 1, 84-300 Lębork Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 30000000-9
Dodatkowe kody CPV:30190000-7, 30140000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1b .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/11/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9, 30190000-7, 30140000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9, 30190000-7, 30140000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9, 30190000-7, 30140000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9, 30190000-7, 30140000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 5 Nazwa: Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w szkołach/placówkach oświatowych w roku szkolnym 2016-2017
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Zadanie 1 – Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 c) Zadanie 3 – Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 d) Zadanie 4 - Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017 e) Zadanie 5 – Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2016-2017. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9, 30190000-7, 30140000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: