2017-11-03

Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „zdolni z pomorza - powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020

Informuje owyborze najkorzystniejszej oferty

Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 40 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne z chemii, etap edukacyjny – gimnazjum, termin realizacji do 22.06.2018 r.

 

Wybrany Wykonawca:

Hanna Agatowska

ul. Topolowa 10, Mosty

84-300 Lębork

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Pani Hanny Agatowskiej spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, jest najtańsza oraz otrzymała 60,00 punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych, co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

Zgodnie z kryteriami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - zatrudnienie nauczyciela prowadzącego zajęcia z chemii etap edukacyjny- gimnazjum, zamówienie zostanie udzielone: Pani Hannie Agatowskiej.

 


PO.272.3.126.2017    
                                                            


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na usługi społeczne i inne szczególne usługi – opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych  w ramach projektu „zdolni z pomorza - powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020

o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.


I. ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktów: Michalina Makurat
Nr faksu: (59) 8632 850
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej: http://powiatleborski.bip.gov.pl/

II. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art.138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Szczegółowy opis oraz wielkość lub zakres zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza - powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

Szczegółowy opis:
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza– powiat lęborski”.
2) Przedmiot zamówienia :


Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 40 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne z chemii, etap edukacyjny – gimnazjum, termin realizacji do 22.06.2018 r.

3) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch części zamówienia.
4) Zajęcia mają rozwijać kreatywność i wspierać rozwój uzdolnień kierunkowych, jak również przygotować do udziału w olimpiadach i konkursach.
5) Proces rekrutacji, zakończony diagnozą, pozwoli na dostosowanie form pracy do indywidualnych potrzeb ucznia, uwzględni uzdolnienia kierunkowe jak również inteligencję i zdolności twórcze ucznia.
6) Tematyka zajęć pozalekcyjnych musi uwzględniać indywidualne potrzeby uczniów i ich predyspozycje oraz może wykraczać poza podstawę programową.


Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części zamówienia:
        
1) Opracowuje autorski program nauczania, zawierający następujące informacje: metryczkę, cele ogólne i szczegółowe, plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych, treści kształcenia w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, procedury osiągania zamierzonych  celów, przewidywane osiągnięcia uczniów, literaturę. Autorski program nauczania musi uwzględniać zagadnienia i zadania pojawiające się na konkursach przedmiotowych i olimpiadach.                             
2) Opracowuje harmonogram zawierający terminy, listę planowanych tematów i wymiar godzin przezna-czonych na ich realizację.
3) Przeprowadza diagnozę kompetencji kluczowych uczniów właściwych dla danego przedmiotu, na po-czątku i przy zakończeniu zajęć oraz opracowuje raport z zajęć.
4) Bada nabycie kompetencji kluczowych wg schematu:
Etap I nabycia kompetencji - Zakres: grupa docelowa - uczniowie szczególnie uzdolnieni, wyłonieni zgodnie z zasadami rekrutacji; obszar interwencji - rozwój kompetencji kluczowych: - matematyka i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne (przypisana tematyka/dziedziny: matematyka, fizyka, biologia, chemia), - informatyczne (przypisana tematyka/dziedziny: informatyka), - społeczne (przypisana tematyka/dziedziny: współpraca, komunikacja interpersonalna itp.).
Etap II nabycia kompetencji - Wzorzec: nabycie kompetencji kluczowych wymienionych powyżej. Szczegółowy zakres wzorca zostanie opracowany odrębnie dla każdego ucznia w ramach opinii psychologicznej oraz programu opracowanego przez nauczyciela.
Etap III nabycia kompetencji - Ocena: weryfikacja nabycia kompetencji prowadzona będzie przez naucz. prowadzących zajęcia oraz opiekuna pedagogiczno-metodycznego, z wykorzystaniem kryteriów i metod właściwych dla danej formy, np. testów, opinii, sprawozdań.
Etap IV nabycia kompetencji - Porównanie: porównanie uzyskanych wyników z przyjętymi wymaga-niami prowadzone będzie przez opiekunów pedagogiczno-metodycznych i dokumentowane w formie
sprawozdań.
5) Przeprowadza w terminie do 22.06.2018 r. zajęcia pozalekcyjne w liczbie:
 40 godz., w tym 20 godz. do 31.12.2017 r.
6) Monitoruje udział uczestników w zajęciach, przedstawia co miesiąc oryginały list obecności z podpi-sami uczniów uczestniczących zajęcia w dokumentacji rozliczeniowej
7) Organizuje dwa wyjazdy edukacyjne dla uczniów na spotkania akademickie do wybranych uczelni wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uni-wersytetu Gdańskiego), w tym:
• nauczyciel prowadzący zajęcia zbiera grupę chętnych uczniów,
• zbiera zgody od rodziców na wyjazd dzieci, które są niepełnoletnie,
• wyjeżdża razem z uczniami i sprawuje nad nimi opiekę podczas wyjazdu (podczas wyjazdu nau-czyciel nie prowadzi zajęć; wyjazdy odbywają się poza liczbą godzin zajęć dodatkowych przewi-dzianych do przeprowadzenia w ramach części zamówienia)
8) Jest zobowiązana do informowania uczniów o wszelkich formach wsparcia, w których uczniowie mogą brać udział w tym m. in.: o wyjazdach edukacyjnych, lidze zadaniowej, obozach naukowych.
9) Dba o wysoką jakość realizowanych zajęć, z nastawieniem na rozwój indywidualny uczniów zgodnie z ich predyspozycjami i zdiagnozowanymi zdolnościami.
10) Prowadzi zajęcia z zaplanowaniem pracy własnej uczniów, w tym np. wykonywanie dodatkowych za-dań, pracę metodą projektu w grupach kilku uczniów itp.; jak też prowadzi zajęcia z uwzględnieniem specyficznych potrzeb każdego ucznia, które zostaną określone na podstawie diagnozy przeprowadzo-nej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych na etapie rekrutacji ucznia do projektu oraz na podstawie obserwacji prowadzonej przez osobę prowadzącą zajęcia.
11) Prowadzi zajęcia w dwóch formach:
a. Zajęcia indywidualne, prowadzone dla uczniów uczęszczających do tej samej klasy w danym etapie edukacyjnym,
b. Zajęcia wspólne, prowadzone dla uczniów wszystkich klas w danym etapie edukacyjnym, podczas których należy stosować m.in. metodę projektu.
12) Współpracuje ściśle z opiekunem pedagogiczno-metodycznym oraz psychologiem LCNK
13) Uczestniczy w spotkaniach w ramach projektu np. (inauguracyjne, podsumowujący rok szkolny) oraz w zebraniach z rodzicami uczniów uczestniczących w zajęciach
14) Rozlicza prowadzone przez siebie zajęcia co miesiąc, składając niezbędne dokumenty rozliczeniowe, potwierdzone przez opiekuna dydaktyczno-pedagogicznego, do Starostwa Powiatowego w Lęborku– w terminie nie później niż do 5 dnia kalendarzowego następnego miesiąca po miesiącu, w którym zrea-lizowała zajęcia i/lub zorganizowała wyjazd.
15) Rzetelnie sporządza dokumentację wykonywania umowy, na podstawie wzorów zatwierdzonych przez Zamawiającego, w tym dokumentuje prowadzone zajęcia w formie dziennika z realizacji zajęć, list obecności, dokumentacji fotograficznej, raportu itp.
16) Realizuje zamówienie zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji.


WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:

Harmonogram zajęć:
a) Osoba zatrudniona będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia na wszystkie miesiące planowanego zatrudnienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy z Zamawiającym. Harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram ten jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia.
b) Harmonogram  zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.
c) Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.
d) W przypadku zmian w harmonogramie w trakcie realizacji umowy, wraz z dokumentami rozliczeniowymi Wykonawca przedstawi Harmonogram powykonawczy uwzględniający całość zrealizowanego zamówienia.

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:
1. Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji
o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.

Dodatkowe  informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
1. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych
z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
2. Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach pracy LCNK (Lokalnego Centrum Nauczania Kreatywnego). W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników i uczestniczek. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
3. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła,
z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest również do:
- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa
w projekcie,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 20 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów.
10. Po zakończeniu miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane w danym miesiącu godziny. Zapłata następuje w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia doręczenia do siedziby Zleceniodawcy prawidłowo wystawionej faktury/rachunku i protokołu odbioru wskazującego szczegółowy zakres wykonanych czynności oraz liczbę godzin dotyczących realizacji danej części umowy (miesięcznej karty czasu pracy) wraz z inną wymaganą przez Zleceniodawcę dokumentacją za przepracowane godziny w danym miesiącu (z zastrzeżeniem § 8 ust. 3 d umowy):
- dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz z liczbą poszczególnych godzin i tematów, z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin;
- protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych
  od zakończonego miesiąca) zgodnie z zał. nr 4 do Zasad wdrażania RPO WP 2014 – 2020, Wytyczne
  dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zawierającą co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014 w zakresie bazy personelu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu;
- dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań – min. 20 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia (w tym zdjęcia dokumentujące realizowane zajęcia oraz udział w spotkaniach akademickich);
- 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych – jeśli będą przygotowane podczas spotkań (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej);
- po zrealizowaniu całości usługi dodatkowo:
• harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć w stosunku do określonych w harmonogramie początkowym),
• raport - sprawozdanie z wykonania pracy sporządzone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
• protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.
11. Wykonawca zapewnia, że:
a) obciążenie wynikające z tytułu wykonywania umowy, nie wyklucza możliwości prawidłowej  i efektywnej realizacji wszystkich powierzonych zadań,
b) łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu i przy comiesięcznym rozliczaniu wynagrodzenia.  
12. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia ww. warunków w okresie kwalifikowania wynagrodzenia
w tym projekcie.


Źródło finansowania zamówienia:
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).


1. Wspólny słownik CPV:

Główny kod CPV: 80000000-4

Dodatkowe kody CPV: 80100000-5,  80200000-6, 80310000-0, 80340000-9, 80410000-1, 80500000-9, 80510000-2, 80521000-2, 80570000-0

2. Termin realizacji zamówienia

Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 22 czerwca 2018 roku.


IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje osobą spełniającą następujące warunki, która będzie realizować przedmiot zamówienia:

a) wykształcenie wyższe uprawniające do nauczania na kierunku zgodnym z przedmiotem nauczania w danej części postępowania wraz z przygotowaniem pedagogicznym
b) co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej jeden rok w nauczaniu w szkole gimnazjalnej lub po-nadgimnazjalnej
c)  doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz uczniów szczególnie uzdolnionych - co najmniej 1 przeprowadzona i udokumentowana  forma wsparcia uczniów szczególnie uzdolnionych

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.


W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani:
1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2. Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 3
- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. Nr 4.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona
we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

 

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.
5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej
do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE
SZCZEGÓLNE USŁUGI NR PO.272.3.126.2017 NA – OPRACOWANIE AUTORSKIEGO PROGRAMU
NAUCZANIA I PRZEPROWADZENIE CYKLU ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW
SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH  W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT
LĘBORSKI” WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH
REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2014 – 2020.
NIE OTWIERAĆ PRZED  13 listopada 2017 r., godz. 9:15”

9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 13 listopada 2017 r., godz. 9:00
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 13 listopada 2017 r., godz. 9:15.

VII.  OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.
4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1.  Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
     Cena przedstawiona w ofercie

2. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie nauczyciela w zakresie organizowania zajęć dla uczniów zdolnych i ich rodziców- 40%
K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):
• Doświadczenie: 3 pełne lata – 0 pkt.
• Doświadczenie: 4 pełne lata – 20 pkt.
• Doświadczenie: 5 pełnych lat – 30 pkt.
• Doświadczenie: 6 pełnych lat i więcej – 40 pkt.
Punkty za kryterium „Doświadczenie zawodowe nauczyciela w zakresie organizowania zajęć dla uczniów zdolnych i ich rodziców” zostaną przyznane w skali punktowej 0– 40 punktów, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, wg skali podanej powyżej.

SPOSÓB OCENY OFERT:
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2
gdzie:
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Doświadczenie wykładowcy w latach”

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt (K1: 60 pkt. + K2: 40 pkt).
3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość punktów w ramach zamówienia, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu określonych kryteriów).
4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.


IX. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
4. Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
5. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
2. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

 

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
1. Formularz ofertowy
2. Wzór umowy
3. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych
4. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..