2017-11-06

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL – moduł A2 – Zaawansowane arkusze kalkulacyjne dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.127.2017 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL – moduł A2 – Zaawansowane arkusze kalkulacyjne dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) oraz na podstawie zasady konkurencyjności zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

 

Zamawiający:                                                          

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

 

Informuje, że wybrany Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. W związku z brakiem kolejnej oferty, zamówienia nie udziela się.

 

 

 



Informacja o wyniku postępowania

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.127.2017 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL – moduł A2 – Zaawansowane arkusze kalkulacyjne dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) oraz na podstawie zasady konkurencyjności zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

Zamawiający:    
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648


Informuje, że wybrany Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. W związku z brakiem kolejnej oferty, zamówienia nie udziela się.


Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.127.2017 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL – moduł A2 – Zaawansowane arkusze kalkulacyjne dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) oraz na podstawie zasady konkurencyjności zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

 

informuje o wyborze i udzieleniu zamówienia

 

Informuję, że dokonano wyboru wykonawcy:

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Gdańsku, ul. Długi Targ 46/47, 80 – 830 Gdańsk

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego Oddział w Gdańsku, ul. Długi Targ 46/47, 80 – 830 Gdańsk. spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, jest najtańsza oraz otrzymała 90,00% punktów.

 

Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Zgodnie z kryteriami określonymi w
ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL moduł A2 – Zaawansowane arkusze kalkulacyjne dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno - zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” nr PO.272.3.127.2017, zamówienie zostanie udzielone:Polskiemu Towarzystwu Ekonomicznemu Oddział w Gdańsku, ul. Długi Targ 46/47, 80 – 830 Gdańsk


PO.272.3.127.2017


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL – moduł A2 – Zaawansowane arkusze kalkulacyjne dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych.

I. ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktów: Hanna Kowalska, Aleksandra Zawadzka
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej: http://powiatleborski.bip.gov.pl/

II. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Szczegółowy opis oraz wielkość lub zakres zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL – moduł A2 – zaawansowane arkusze kalkulacyjne dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

Wymiar godzinowy kursu wynosi 40 godzin zegarowych.

Adresaci

a) Cel szkolenia
Celem udziału przez uczestnika projektu w kursie komputerowym ECDL – moduł A2 zaawansowane arkusze kalkulacyjne jest uzyskanie, podniesienie, uzupełnienie lub zmiana kwalifikacji zawodowych. Podniesienie kwalifikacji zawodowych ma celu zwiększenie zatrudnienia, podniesienie poziomu aktywności społecznej i wzrost kompetencji mieszkańców powiatu.

Kurs musi zostać zakończony egzaminem zewnętrznym i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabycie kwalifikacji lub kompetencji, przy czym przez kwalifikacje należy rozumieć formalny wynik oceny i walidacji, uzyskany w momencie potwierdzenia przez właściwy organ, że dana osoba osiągnęła efekty uczenia się spełniające określone standardy. Należy więc przeprowadzić egzamin potwierdzający zdobyte kwalifikacje. Egzamin musi zostać przeprowadzony przez uprawnioną do tego instytucję. Tym samym zdanie egzaminu wewnętrznego, przeprowadzonego przez organizatora i otrzymanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, nie jest tożsame z uzyskaniem kwalifikacji.

b) Adresaci
Planowana łączna liczba uczestników:  2 osoby


W koszt kursu należy wkalkulować:
1. koszt materiałów dydaktycznych (multimedialna płyta CD, literatura wspomagającą przygotowanie do egzaminu ECDL),
2. koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia
z kwotą ubezpieczenia przypadającą na uczestnika nie mniejszą niż  10 000 zł,
3. koszt przeprowadzania kursu komputerowego przygotowującego do egzaminu ECDL - moduł A2 zaawansowane arkusze kalkulacyjne dla 2 osób,
4. koszt udostępnienia sprzętu komputerowego niezbędnego do realizacji zamówienia (w tym ewentualnego okablowania umożliwiającego podłączenie do sieci internetowej)
5. koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego potwierdzającego nabycie przez uczestnika Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6. koszty związane z ewentualnym egzaminem poprawkowym – w przypadku uzyskania negatywnego wyniku
z egzaminu zewnętrznego, uczestnik ma prawo podejść do jednego egzaminu poprawkowego w ramach modułu,
7. koszty związane z wydaniem zaświadczeń, ewaluacji kursów oraz wydaniem Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych w wersji papierowej.

c) Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL moduł A 2 – Zaawansowane arkusze kalkulacyjne  dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).


WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:
Usługa musi być realizowana przez instytucję posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy.
Certyfikat, który nabędzie uczestnik po zakończeniu kursu, musi nadawać kwalifikacje zgodne z Podstawowymi informacjami dotyczącymi uzyskiwania kwalifikacji w ramach  projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego – załącznik do ogłoszenia nr 5.


Obowiązki wykonawcy:
1. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) Posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania kursu objętego niniejszym zamówieniem, w tym do wydawania certyfikatów/świadectw/zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem kursu, jeżeli są one wymagane;
b) Zapewnienia wykwalifikowanej kadry – uprawnionej do przeprowadzenia egzaminów zewnętrznych w ramach modułu.
c) Przeprowadzenia kursu komputerowego:
Kurs komputerowy przygotowujący do egzaminu ECDL - moduł A2  w wymiarze 40 godzin dla 2 uczestników projektu. Program kurs oparty musi być np. na sylabusie opracowanym przez Polskie Towarzystwo Informatyczne dla modułu A2. Kurs co do zasady odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 9.00 – 15.00 (6 godzin dziennie),  w salach udostępnionych przez Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestnika
i Zamawiającego kurs może odbywać się w innych godzinach oraz w weekendy.
d) Zapewnienia odpowiedniego sprzętu komputerowego niezbędnego do realizacji zamówienia dla uczestników kursu
(w tym ewentualnego okablowania umożliwiającego podłączenie do sieci internetowej). Uczestnicy kursu muszą posiadać indywidualne, w pełni wyposażone stanowisko komputerowe. Podczas przeprowadzenia egzaminów stanowisko musi spełniać wymagania do przeprowadzenia egzaminu ECDL.
e) Zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu zewnętrznego/państwowego uprawniającego do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych w ramach modułu, przed egzaminatorem akredytowanym przy Polskim Biurze ECDL. Wykonawca  dokona formalności związanych z ustaleniem terminu egzaminu, zapisami na egzamin, uiszczeniem opłaty – od dnia podpisania umowy do dnia 14 grudnia 2017 r. oraz                                       w przypadku gdy egzamin odbędzie się poza Lęborkiem, poniesie koszty dojazdu uczestnika kursu (lub zapewnienia transportu) na egzamin z Lęborka do miejsca przeprowadzania egzaminu i z powrotem – wówczas koszt wynajmu sali niezbędnej do przeprowadzenia egzaminu pokrywa Wykonawca.
f) Wydania uczestnikowi kursu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych.
g) Zapewnienia uczestnikowi kursu nieodpłatnie, na jego własność, materiałów dydaktycznych i pomocniczych niezbędnych przy realizacji szkolenia:
- multimedialną płytę CD do samodzielnej nauki w domu,
- literaturę wspomagającą przygotowanie do egzaminu ECDL.

Zamawiający dopuszcza organizację i przeprowadzenie realizacji zadań przez łączenie udziału uczestników w kursie ogólnodostępnym prowadzonym przez Wykonawcę, jeżeli nie będzie to miało wpływu na jakość i terminowość świadczonych usług  na rzecz Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego                                       o zaistnieniu tej okoliczności.
Miejsce realizacji zamówienia:
Kurs musi być przeprowadzony na terenie miasta Lębork. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie sale niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
Egzaminy: Jeżeli Wykonawca posiada akredytację w ramach Mobilnego Laboratorium ECDL, egzamin może odbyć się                 w sali udostępnionej przez Zamawiającego. Jeśli egzaminy planowane są w stacjonarnym laboratorium ECDL Wykonawca pokrywa również koszt wynajmu sali oraz ewentualny koszt transportu Uczestnika z Lęborka jeśli Laboratorium znajduje się poza Lęborkiem.

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą
1.  Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
2.  Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
3.  Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.

d) Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
1. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom 
      upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych
      z  realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
2. Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach 9.00 – 15.00 (6 godzin dziennie)
      W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestnika, mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub
      w weekendy). Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez uczestnika.
3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestnika w czasie trwania realizacji przedmiotu
       zamówienia.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
      i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestnika
      podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest również do:
- opracowania harmonogramu zajęć w ramach prowadzonego kursu w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego harmonogramu zajęć ustalonego z uczestnikiem. Harmonogram zawiera nazwę kursu, dokładne terminy wraz
z godzinami prowadzenia zajęć oraz listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w złożonym i zaakceptowanym harmonogramie zajęć powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestnika zajęć,
- bieżącego monitorowania obecności uczestnika na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zleceniobiorcy niezwłocznie po przeprowadzeniu zajęć (najpóźniej następnego dnia roboczego),
- umożliwienia odpracowania uczestnikowi szkoleń/kursów godzin, na których nie był obecny,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 10 zdjęć ,
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów,
- przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia,
- zapewnienia uczestnikowi szkolenia dokładnego rozkładu zajęć odpowiadającego harmonogramowi kursu,
- dostarczenia dokumentacji rozliczeniowej wskazanej w umowie zlecenia,
- rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. dokumentowanie własnej pracy: miesięcznymi kartami czasu pracy, dziennikiem zajęć,
- posiadania uprawnień do wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem kursu, jeżeli są one wymagane,
- przekazania uczestnikowi kursu, po pozytywnym jego ukończeniu, zaświadczenia z udziału w kursie, w którym zawarty będzie zakres tematyczny oraz godzinowy zajęć oraz inne dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów,
- zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom kursu/szkolenia, w tym uczestnik kursu/szkolenia musi być ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu/szkolenia - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na uczestnika nie mniejszą niż  10 000 zł.
- przeprowadzenie uczestnikowi ankiet ewaluacyjnych; przygotowanie, rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet
i dostarczenie wypełnionych Zamawiającemu. Wykonawca dokona również analizy ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców,
- umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć,
- zapewnienia wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia/kursu objętego przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.,
- wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się
z Zamawiającym,
- rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
- przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn. zm.),
  - realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi
w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie nie ma możliwości, aby na jego miejsce weszły kolejne osoby (szkolenia i kursy odpowiadają indywidualnym predyspozycjom zrekrutowanych do projektu osób). Za uczestnika, który dokonał rezygnacji z udziału w projekcie Zamawiający zapłaci proporcjonalnie za odbytą przez Niego liczbę godzin w ramach kursu.
Zleceniodawca będzie płacił za wykonanie przedmiotu umowy za łącznie zrealizowane godziny kursu w każdym miesiącu         w terminie nie później niż 30 dni od doręczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji:
- dzienniki zajęć (na zakończeni kursu oryginały), które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów oraz z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin zajęć,
- protokół odbioru (miesięczną kartę czasu pracy) zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin,
- dokumentacje fotograficzną ze zrealizowanych działań - minimum 10 zdjęć,
- kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie kursów, np. zaświadczeń/certyfikatów/świadectw potwierdzających ukończenie kursu/szkolenia lub inne dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje i uprawnienia,
- jeśli dotyczy - imienny wykaz osób, które:
- ukończyły kurs z wynikiem pozytywnym,
- zdały egzamin końcowy/państwowy (jeśli był przeprowadzany),
- nie ukończyły kursu,
- nie przystąpiły do egzaminu końcowego (jeśli był przeprowadzany),
- nie przystąpiły do egzaminu państwowego (jeżeli był przewidziany),
- nie zdały egzaminu,
- zbiorcze potwierdzenia zawierając imię, nazwisko oraz podpis uczestnika dotyczące odbioru przez uczestników kursu: materiałów dydaktycznych, zaświadczeń/świadectw/certyfikatów,
- kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzona za zgodność z oryginałem,
- ankiety oceniające realizację kursu wraz z ich analizą,
- protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.

Obowiązki Zamawiającego w zakresie realizacji kursów:
Zamawiający:
a) przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanego przez Zamawiającego uczestnika,
b) zobowiązuje się do skierowania uczestnika kursu na obowiązkowe badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w kursie (jeżeli są wymagane),
c) zobowiązuje się do pokrycia kosztów dojazdu uczestników na kurs (z zastrzeżeniem sytuacji zawartych w pkt. Wymagania ogólne dotyczące usługi (miejsce realizacji zamówienia).
d) zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności kursu/szkolenia
i frekwencji uczestnika, wglądu do prowadzonej dokumentacji,
e) może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny osób prowadzących zajęcia,
f) zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy wynikających z Ogłoszenia oraz umowy.

Źródło finansowania zamówienia:
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

2. Wspólny Słownik CPV
80.53.31.00-0   Usługi szkolenia komputerowego
3. Termin realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do: 14 grudnia 2017 r.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Usługa musi być realizowana przez instytucję posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez WUP właściwy ze względu na jego siedzibę.
2. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu min. 1 kursu  komputerowego ECDL moduł A2 zaawansowane arkusze kalkulacyjne.
3. Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 2.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani
1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2. Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 2
- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. Nr 3.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.
5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI
Nr PO.272.3.127.2017 zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL – moduł A2 – Zaawansowane arkusze kalkulacyjne dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020)
NIE OTWIERAĆ PRZED 15 listopada 2017 r.  godz. 09.15

9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 15 listopada 2017 do godz. 09:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dniu 15 listopada  2017 do godz. 09:15.

VII. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.
4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
     Cena przedstawiona w ofercie


2. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów) - 40 %
K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):
• Przeprowadzenie min. 1 kursu w zakresie tematyki szkolenia – 0 pkt.
• Przeprowadzenie 2 – 4 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 10 pkt.
• Przeprowadzenie 5 – 7 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 20 pkt.
• Przeprowadzenie 8- 10 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 30 pkt.
• Przeprowadzenie 11 kursów i więcej w zakresie tematyki szkolenia – 40 pkt.

Punkty za kryterium „doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów)” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę doświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1)  wg skali podanej powyżej.
Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, każda ze wskazanych osób zostanie oceniona w powyższy sposób, przy czym suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.


SPOSÓB OCENY OFERT:
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2
gdzie:
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium – „doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów)”
1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie (lub poszczególne części) ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie
z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.
3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość punktów w ramach części zamówienia, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen
z tytułu określonych kryteriów) w tej części.
4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

IX. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
4. Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
5. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
2. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

XI.    WARUNKI ZMIANY UMOWY
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zleceniodawcy lub Zleceniobiorcy dokonanej
w trakcie trwania umowy,
b)  przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
c) ochrony danych osobowych.


Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych - załącznik nr 2
3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) - załącznik nr 3
4. Wzór umowy – załącznik nr 4
5. Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych
z Europejskiego Funduszu Społecznego – załącznik nr 5
 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..