OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – PRZEPROWADZENIE KURSU „SEP DO 1 KV” W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”
Informacja o udzieleniu zamówienia
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.21.2018 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - przeprowadzenie kursu SEP do 1 KV w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
Informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy:
Umowa została zawarta z Wykonawcą:
EUR Consulting sp. z o.o.
ul. Fryderyka Chopina 19
83-000 Pruszcz Gdański
<!--[if !mso]>
<![endif]-->
Informacja o wyniku postępowania
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.21.2018
w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi- przeprowadzenie kursu SEP do 1 KV w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje, iż w ramach prowadzonego postępowania wpłynęły następujące oferty
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
Liczba punktów uzyskana w kryterium: |
|
EUR Consulting sp. z o.o. ul. Fryderyka Chopina 19 83-000 Pruszcz Gdański |
CENA – 60 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100 pkt |
ul. Katedralna 9 14-500 Braniewo |
CENA – 49,58 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 89,58 pkt |
ul. Przemysłowa 9A 76-200 Słupsk |
CENA – 43,89 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 83,89 pkt |
Fundacja Edukacyjne Centrum Doskonalenia ul. Polanki 12 80-308 Gdańsk |
CENA – 31,28 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 61,28 pkt |
BEHAP-BUD s.c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski ul Grunwaldzka 71/2 32-541 Trzebinia |
CENA – 36,56 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 76,56 pkt |
DWCom Szkolenia Al. Wolności 30 84-300 Lębork |
CENA – 47,59 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 87,59 pkt |
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku Ośrodek Kształcenia Zawodowego Al. Wolności 26 84-300 Lębork |
CENA – 50,87 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 90,87 pkt |
Wybrany Wykonawca:
EUR Consulting sp. z o.o.
ul. Fryderyka Chopina 19
83-000 Pruszcz Gdański
Uzasadnienie:
Oferta złożona przez EUR Consulting sp. z o.o., ul. Fryderyka Chopina 19, 83-000 Pruszcz Gdański spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia oraz uzyskała 100 pkt. w trakcie oceny ofert. Oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert-uzyskała największą ilość punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełniane przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.
PO.272.3.21.2018
W dniu 26.02.2018 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie:
TREŚĆ PYTANIA:
Dzień dobry.
Bardzo proszę o informację jakim trybem mają odbywać się zajęcia w
ramach szkolenia SEP do 1kV?
Czy mają to być zajęcia popołudniami, weekendowo, czy w ciągu dnia
powszedniego.
Proszę o uszczegółowienie.
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:
W Ogłoszeniu o O ZAMÓWIENIUNA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – Przeprowadzenie kursu „SEP do 1 kV” W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Zamawiający wyjaśnia, cytuję "Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni uzgodnione z Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, Zespołem Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku oraz uczestnikami kursu, co do zasady w weekendy oraz w godzinach popołudniowych. Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców".
Referat Programów Pomocowych (PO)
PO.272.3.21.2018
Symbol wnioskodawcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI –
PRZEPROWADZENIE KURSU „SEP DO 1 KV” W RAMACH PROJEKTU
„KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ
POWIATU LĘBORSKIEGO”
O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAobejmuje przeprowadzenie kursu „SEP do 1 KV”w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
-
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktówJustyna Neumueler, Katarzyna Miłosz
Nr fax.59 8632 850
e-mailstarostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej BIPhttp://powiatleborski.bip.gov.pl/
-
ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
-
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
-
Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
-
Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i § 12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.
-
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.
-
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
-
SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursu „SEP do 1 KV”w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
-
Adresaci / liczba uczestników
Udział w kursie mogą wziąć uczniowie – Powiatowego Centrum Edukacyjnego – Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku biorący udział w zajęciach w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”.
Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
Dla każdej grupy zajęć przewidziano liczbę uczestników:
GRUPA 1 - 8 osób (uczniowie – Powiatowego Centrum Edukacyjnego – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Lęborku),
GRUPA 2 - 8 osób (uczniowie – Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku)
ŁĄCZNA LICZBA UCZESTNIKÓW KURSU – 16 OSÓB.
-
Czas trwania:
Czas trwania kursu:
- GRUPA 1 - 48 godzin,
- GRUPA 2 - 48 godzin.
ŁĄCZNA LICZBA GODZIN DO PRZEPROWADZENIA W RAMACH ZAMÓWIENIA WYNOSI 96 GODZIN (RAZEM GRUPA 1 i GRUPA 2).
Przez jedną godzinę zajęć rozumiemy jedną godzinę zegarową.
-
Miejsce realizacji:
Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie sale niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie miasta Lęborka posiadające odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia zajęćteoretycznych i praktycznych. Sale będą udostępnione nieodpłatnie przez szkołę (Powiatowe Centrum Edukacyjne – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku) do prowadzenia zajęćteoretycznych i praktycznych, jako wkład własny Powiatu Lęborskiego do projektu.
PROGRAM KURSU POWINIEN ZAWIERAĆ CO NAJMNIEJ NASTĘPUJĄCE ZAGADNIENIA:
-
urządzenia prądotwórcze przyłączone do sieci krajowej;
-
sieci elektroenergetyczne bez względu na wysokość;
-
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
-
urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV ;
-
urządzenia elektrotermiczne;
-
urządzenia do elektrolizy ;
-
sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego;
-
elektryczna sieć trakcyjna;
-
elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym;
-
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji
W KOSZT KURSU NALEŻY WKALKULOWAĆ:
-
koszt materiałów dydaktycznych, zaświadczeń, ewaluacji kursu;
-
koszt przeprowadzenia egzaminu potwierdzającego nabycie przez każdego uczestnika/uczestniczkę kursu, kwalifikacji zawodowych w zakresie zgodnym z przedmiotem kursu, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów;
-
koszt egzaminu zewnętrznego ponosi Wykonawca (jeśli dotyczy);
-
koszt dojazdu uczestnika/uczestniczki na egzamin (lub zapewnienia transportu) z Lęborka do miejsca egzaminu i z powrotem (jeśli dotyczy) ponosi Wykonawca;
-
koszt polisy ubezpieczeniowej (każdy uczestnik/uczestniczka kursu musi być ubezpieczony/-a od następstw nieszczęśliwych wypadkówod dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika/uczestniczkę nie mniejszą niż 10 000 zł.
CEL KURSU:
Celem kursu jest zdobycie wiedzy oraz uprawnień pozwalających na obsługę urządzeń elektrycznych w miejscu pracy. Wymienione wyżej uprawnienia przyznawane są przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich, uprawniają do opieki i eksploatacji urządzeń sieci i instalacji elektrycznych w obrębie stanowiska pracy.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:
Obowiązki Wykonawcy:
Wykonawca zobowiązuje się do:
-
posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzenia kursu objętego niniejszym zamówieniem, w tym do wydawania certyfikatów/świadectw/zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem kursu, jeżeli są one wymagane;
-
zapewnienia wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji kursu objętego przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.
-
zapewnienia wszystkim uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych (np. skrypt, książka);
-
przeprowadzeniakursu dla 2 grup po 8 osób/ 1 grupę w wymiarze:48 godzin/ 1 grupę, o łącznej liczbie godzin: 96 (2 grupy x 48 godzin).
-
przeprowadzeniakursu w sposób należyty, ze szczególną starannością i posiadaną wiedzą merytoryczną, według własnego wyboru;
-
przeprowadzenia kursu do dnia 27.04.2018 r.
Uczestnik kursu powinien otrzymać certyfikat/świadectwo/zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu na druku zgodnym z wytycznymi MEN.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:
-
Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
-
Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.
Dodatkowe informacje / wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego:
-
Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni uzgodnione z Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku,Zespołem Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku oraz uczestnikami kursu, co do zasady w weekendy oraz w godzinach popołudniowych.
Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
-
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
-
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników zajęć.
Wykonawca zobowiązany jest również do:
-
opracowania wstępnego programu kursu oraz wstępnego harmonogramu zajęć w terminie 4 dni od daty podpisania umowy. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego harmonogramu zajęć ustalonego wraz z uczestnikami. Harmonogram zawiera nazwę kursu, miejsce prowadzenia zajęć wraz z podaniem dokładnego adresu (zawierającego kod pocztowy, nazwę miejscowości, ulicę, numer domu), terminów, godzin zajęć oraz listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację oraz imiona i nazwiska trenerów. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w złożonym i zaakceptowanym harmonogramie zajęć powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestników kursu;
-
opracowania ostatecznego harmonogramu kursu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy;
-
opracowania ostatecznego programu kursu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy;
-
bieżącego monitorowania obecności każdego uczestnika na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zleceniobiorcy niezwłocznie po przeprowadzeniu zajęć (najpóźniej następnego dnia roboczego);
-
umożliwienia odpracowania uczestnikowi kursu godzin, na których nie był obecny;
-
sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 10 zdjęć;
-
odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
-
przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;
-
zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu dokładnego rozkładu zajęć odpowiadającego harmonogramowi kursu;
-
dostarczenia dokumentacji rozliczeniowej wskazanej w umowie zlecenia;
-
rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. dokumentowanie własnej pracy: miesięcznymi kartami czasu pracy, dziennikiem zajęć;
-
przekazania każdemu uczestnikowi kursu, po pozytywnym jego ukończeniu, oryginałów zaświadczeń, certyfikatów, świadectw o ukończeniu kursu na druku zgodnym z wytycznymi MEN oraz innych dokumentów potwierdzających nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów;
-
zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikowi kursu, w tym uczestnik kursu musi być ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadkówod dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż 10 000 zł;
-
przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych; przygotowanie, rozdanie i zebranie od uczestnika wypełnionych ankiet i dostarczenie wypełnionych Zamawiającemu. Wykonawca dokona również analizy ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców;
-
umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć;
-
wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;
-
rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia;
-
przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922);
-
realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
Po zakończeniu realizacji kursu Wykonawcy (za wykonanie przedmiotu umowy) przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przeprowadzenie kursu. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w kursie na początku jego trwania, istnieje możliwość odpracowania odbytych godzin przez kolejnego uczestnika, który wszedł w miejsce osoby rezygnującej. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji:
-
dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów oraz z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin zajęć;
-
protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zgody z Zał. nr 4 do Zasad wdrażania RPO WP 2014 – 2020, Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zawierającą co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014 w zakresie bazy personelu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy
i stosunku cywilnoprawnego; -
dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań - minimum 10 zdjęć z całości;
-
1 egzemplarz materiałów dydaktycznych – jeśli będą przygotowane podczas spotkań (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej);
-
harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone
w harmonogramie ostatecznym-początkowym); -
kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie kursu, np. zaświadczeń /certyfikatów/ świadectw potwierdzających ukończenie kursu i inne dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje i uprawnienia;
-
jeśli dotyczy- imienny wykaz osób, które:
- ukończyły kursz wynikiem pozytywnym,
- zdały egzamin końcowy/państwowy (jeśli był przeprowadzany),
- nie ukończyły kurs,
- nie przystąpiły do egzaminu końcowego (jeśli był przeprowadzany),
- nie przystąpiły do egzaminu państwowego (jeżeli był przewidziany),
- nie zdały egzaminu,
-
zbiorcze potwierdzenia zawierając imię, nazwisko oraz podpis uczestnika dotyczące odbioru przez uczestników kursu: materiałów dydaktycznych, zaświadczeń/świadectw/certyfikatów,
-
kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem,
-
ankiety oceniające realizację kursu wraz z ich analizą,
-
protokół zdawczo - odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.
Obowiązki Zamawiającego w zakresie realizacji kursu:
Zamawiający:
-
przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników,
-
zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności kursu i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji,
-
może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny osób prowadzących zajęcia,
-
zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym
do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych oraz zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy -
zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy.
Źródło finansowania zamówienia:
Projekt „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
-
WSPÓLNY SŁOWNIK CPV
80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe
80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
80.53.00.00-8 Usługi szkolenia zawodowego
-
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Od dnia podpisania umowy do 27 kwietnia 2018 roku.
-
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:
a) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 dyspozycyjną osobą która będzie prowadziła kurs posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech wykonanych należycie kursów/szkoleń/zajęć/wykładów w wymiarze co najmniej 48 godzin zegarowych o tematyce zbliżonej do tematyki kursu „SEP do 1 KV”.
2. Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. nr 2.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani:
-
Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-
Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. nr 2
- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. nr 3.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona
we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.
-
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
-
Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
-
Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
-
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
-
Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.
-
Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
-
Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
-
Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI nr PO.272.3.21.2018
na przeprowadzenie kursu „SEP do 1 KV”w ramach projektu„Kompetencje zawodowe inwestycją
w przyszłość powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
NIE OTWIERAĆ PRZED 28 lutego 2018 roku godz. 11:30”
-
Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej Zamawiający wzywa Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.
-
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 28 lutego 2018 r. do godziny 11:00
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 217 w dniu 28 lutego 2018 roku
o godzinie 11:30.
-
OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
-
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
-
Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
-
Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt. I Ogłoszenia.
-
W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
-
KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
-
Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena przedstawiona w ofercie
-
Kryterium 2 (K2) Doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów) - 40%
K2 = Liczba punktów uzyskanych przez Wykładowcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów)
-
Przeprowadzenie min. 3 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 0 pkt.
-
Przeprowadzenie 4 – 5 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 10 pkt.
-
Przeprowadzenie 6 – 7 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 20 pkt.
-
Przeprowadzenie 8- 10 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 30 pkt.
-
Przeprowadzenie 11 kursów/szkoleń i więcej w zakresie tematyki kursu – 40 pkt.
Punkty za kryterium „doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę doświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wg skali podanej powyżej.
Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, każda
ze wskazanych osób zostanie oceniona w powyższy sposób, przy czym suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.
SPOSÓB OCENY OFERT:
Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2
gdzie:
-
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
-
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
-
K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)"
-
Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi). -
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert
z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
-
ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
-
Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.
-
Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
-
Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
-
Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. IV Ogłoszenia.
-
INFORMACJE DODATKOWE
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
-
Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.
-
Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
-
Formularz ofertowy
-
Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych
-
Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)
-
Wzór umowy