2018-05-25

ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU MAKIJAŻU PERMANENTNEGO METODĄ MICROBLADING BRWI Z CERTYFIKATEM ECDL – MODUŁ E-CITIZEN

 

Informacja o wyniku postępowania

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.52.2018
w formie ,,ogłoszenia na usługi społeczne i inne szczególne usługi – przeprowadzenie kursu
makijażu permanentnego metodą microblading brwi z certyfikatem ECDL moduł e-Citizen dla uczestnika projektu „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 05. Zatrudnienie, Działanie 05.02 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, Poddziałanie 05.02.02 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy)’’ o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).

Zamawiający:    
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648

informuje o braku oferty i nieudzieleniu zamówienia


Informuję, że nie dokonano wyboru Wykonawcy:
na przeprowadzenie kursu makijażu permanentnego metodą microblading brwi z certyfikatem ECDL moduł
e-Citizen dla uczestnika projektu ,,Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego’’.

Uzasadnienie:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie wpłynęła żadna oferta.
 


Referat Programów Pomocowych (PO)

PO.272.52.2018

Symbol wnioskodawcy

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

 ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU MAKIJAŻU
PERMANENTNEGO  METODĄ MICROBLADING BRWI
Z CERTYFIKATEM ECDL – MODUŁ E-CITIZEN

DLA UCZESTNIKA PROJEKTU „AKTYWIZACJA ZAWODOWA MIESZKAŃCÓW POWIATU LĘBORSKIEGO” WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

 

 

 

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Anna Pietruszyńska

Nr faksu:59 8632-850,

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

 

II.        ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.       Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.       Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.       Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i §12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

III.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.       SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

 

a)    Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu makijażu permanentnego metodą microblading brwi z certyfikatem ECDL–moduł e-Citizen dla 1uczestnikaprojektu „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020). (Oś priorytetowa 05. Zatrudnienie, Działanie 05.02 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, Poddziałanie 05.02.02 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy).

 

Uczestnikposiada ważne orzeczenie lekarskie potwierdzające zdolność do odbycia kursukosmetycznego
z certyfikatem ECDL – moduł e-Citizen.

 

Cel szkolenia

Celem udziału przez 1 uczestnika projektu w kursiemakijażu permanentnego metodą microblading brwi
z certyfikatem ECDL – moduł e- Citizen jest uzyskanie, podniesienie, uzupełnienie lub zmiana kwalifikacji zawodowych. Podniesienie kwalifikacji zawodowych ma celu zwiększenie zatrudnienia, podniesienie poziomu aktywności społecznej i wzrost kompetencji mieszkańców powiatu.

 

a)      Adresaci

Uczestnikiem kursu będzie 1 osoba nieaktywna zawodowoniezarejestrowana w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Lęborku, deklarująca podjęcie zatrudnienia po zakończeniu udziału w projekcie, posiadająca miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisu Kodeksu cywilnego) na terenie powiatu lęborskiego – woj. pomorskie. 

 

Grupę docelową projektu stanowią osoby pozostające bez pracy (z wyłączeniem osób przed ukończeniem
30 roku życia), posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisu Kodeksu cywilnego) na terenie powiatu lęborskiego, należące do wszystkich następujących grup: osoby w wieku 50 lat i więcej, kobiety, osoby
z niepełnosprawnościami, osoby długotrwale bezrobotne, osoby o niskich kwalifikacjach. Jednocześnie grupa osób
z niepełnosprawnościami stanowi co najmniej 10% grupy docelowej projektu. 

 

b)      Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

a)      Przedmiot zamówienia obejmuje

 

-    zorganizowanie i przeprowadzenie kursumakijażu permanentnego metodą microblading brwi

  z certyfikatem ECDL – moduł e- Citizen

 

-   dla 1 osobyposiadającejważne orzeczenie lekarskie potwierdzające zdolność do odbycia kursu kosmetycznego z certyfikatem ECDL – moduł e- Citizen

 

Wymiar godzinowy kursu wraz z egzaminem wynosi 48 godzin zegarowych (w tym: 24 godzinykursu makijażu permanentnego metodą microblading brwioraz 24 godziny zajęcia komputerowe).

 

Program kursu  powinien zawierać co najmniej następujące zagadnienia:

 

1. Zdrowie klienta i własnej osoby, w tym: bhp i higiena pracy, stanowisko pracy, wymagana dokumentacja do zabiegu, ubezpieczenie zakładu
2. Podstawy kosmetyki, w tym: podstawy anatomii, problemy ze skórą, obszary zabiegowe
3. Wskazania i przeciwwskazania do wykonywania zabiegu makijażu permanentnego metodą microblading brwi
4. Dane techniczne i sprzętowe (maszyny i przyrządy do makijażu permanentnego, igły oraz akcesoria do makijażu permanentnego)
5. Sposoby doboru kształtu, grubości, koloru brwi do osoby
6. Przeciwwskazania do zabiegu
7. Możliwe powikłania po zabiegu
8. Zalecenia przed i po zabiegowe
9. Przygotowanie stanowiska zabiegu
10. Pigmentacja brwi metodą microblading (piórkową) na sztucznych skórach, w późniejszym etapie na żywych modelach, omówienie poszczególnych etapów zabiegu
11. Nauka o odpowiedzialności cywilno - prawnej

 

Kurs o których mowa w przedmiocie zamówienia obejmujezorganizowanie i przeprowadzenie kursu
z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów,w formie dostosowanej do jego uczestnika.

 

Usługa musi być realizowana przez instytucję posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy.

w siedzibie w Pruszczu Gdańskim

 Program kursu dotyczący ECDL – moduł E-Citizenoparty musi być np. na sylabusie opracowanym przez Polskie Towarzystwo Informatyczne. Kurs co do zasady odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00
(8  godzin dziennie),  w salach nieodpłatnie udostępnionych przez Zamawiającego na terenie Lęborka.
W razie konieczności kurs może odbyć się poza Lęborkiem, wówczas koszt wynajmu ponosi Wykonawca. Zajęcia  muszą być przeprowadzone na terenie województwa pomorskiego– miejsce docelowe szkolenia musi być dobrze skomunikowane miejscem zamieszkania uczestnika projektu. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestnika
i Zamawiającego kurs może odbywać się w innych godzinach oraz w weekendy.

 

Zamawiający dopuszcza organizację i przeprowadzenie realizacji zadań przez łączenie udziału uczestnika
w kursie ogólnodostępnym prowadzonym przez Wykonawcę, jeżeli nie będzie to miało wpływu na jakość
i terminowość świadczonych usług na rzecz Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek poinformowania     
Zamawiającego o zaistnieniu tej okoliczności.

 

b)      Kursmakijażu permanentnego metodą microblading brwiz certyfikatem ECDL moduł e-Citizen obejmuje:

-zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów, w formie dostosowanej do jego uczestnika;

-przeprowadzenia kursu, w salach udostępnionych nieodpłatnie przez Zamawiającego;

-Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie sale niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. zajęć teoretycznych) na terenie miasta Lęborka. Zajęcia teoretyczne kursu powinny być przeprowadzone w salach udostępnionych przez Zamawiającego.

- zapewnienie niezbędnych materiałów do nauki kursumakijażu permanentnego metodą microblading brwi z certyfikatem ECDL moduł e-Citizen i przekazanie materiałów szkoleniowych uczestnikowi na własność oraz zdjęcia przekazanych materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego wraz
z dokumentem potwierdzającym ich odebranie; (- multimedialną płytę CD do samodzielnej nauki
w domu, literaturę wspomagającą przygotowanie do egzaminu ECDL),

 wydania uczestnikowi kursu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych oraz certyfikatu/

  zaświadczenia/ /zaświadczeń/świadectw  potwierdzających ukończenie kursu kosmetycznego.

 

c) Wykonawca w ramach kursów zapewnia także:

- wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia/kursu objętego przedmiotem zamówienia.

- wykonawca winien dostosować sprzęt, pomoce dydaktyczne stosownie do potrzeb uczestnika kursu,
z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, przystosować pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. Wykonawca winien dysponować odpowiednim oprzyrządowaniem technicznym, gdy będzie takie wymagane. Do kursu Wykonawca zapewni uczestnikowi wyposażenie niezbędne do praktycznej nauki, zgodne z merytoryką kursu. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie sale niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. zajęć teoretycznych) na terenie miasta Lęborka. Zajęcia teoretyczne kursu powinny być przeprowadzone na terenie miasta Lębork w salach udostępnionych przez Zamawiającego.

-materiały szkoleniowe przeznaczone na potrzeby kursu powinny zapewnić wysoki poziom merytoryczny, przejrzystość i spójność zawartych informacji oraz rzeczowość i kompleksowość. Materiały winny być przekazane na stałe uczestnikowi kursu oraz 1 komplet lub jego kserokopia lub zdjęcia dla Zamawiającego wraz z dokumentem potwierdzającym ich odebranie;

 

- Wykonawca zapewni uczestnikowi kursu:

a)       w  przerwie między zajęciami ciepłego dania obiadowego oraz dodatkowo zimnego  napoju - sok owocowy – w ilości łącznie minimum 250 ml na osobę, każdego dnia odbywania zajęć, w miejscu odbywania zajęć, składający się co najmniej z:

- frytek/ryżu/ziemniaków

- np. kotleta schabowego/ karkówki z grilla/kotleta rybnego/dewolaja/gołąbków

- surówki/sałatki

- sosu

Zamawiający wymaga kompleksowej obsługi czyli zapewnienia talerzy, sztućców, kubków, serwetek, ręczników papierowych  itp., mogą być jednorazowe.

 

d) Do obowiązków Wykonawcy należy:

-  umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenia uczestnikowi kursu oceny merytorycznej przebiegu zajęć, na podstawie formularza ankiety oceniającej;

-  Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wszystkich w/w dokumentów
w terminie do 7 dni od dnia zakończenia realizacji zadania;

- odpowiednie oznaczenie wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć   
          zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 –   
           2020.

-      realizacji kursów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie
z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

-      posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania kursu objętego niniejszym zamówieniem, w tym do wydawania certyfikatów/świadectw/zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji
i uprawnień objętych kierunkiem kursu, przez instytucję certyfikującą jeżeli są one wymagane;

-      Zapewnienia wykwalifikowanej kadry – uprawnionej do przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego
i zewnętrznego;

-      Przeprowadzenia kursu kosmetycznego z certyfikatem ECDL moduł e-Citizen: przygotowującego do zdania egzaminu.

Kurs co do zasady odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00 (8 godzin dziennie),  
w salach udostępnionych przez Zamawiającego.
W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestnika
i Zamawiającego kurs może odbywać się w innych godzinach oraz w weekendy, ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestnika. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.

-Zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego i zewnętrznegouprawniającego douzyskania certyfikatów. Wykonawca dokona formalności związanych z ustaleniem terminu egzaminu, zapisami na egzamin, uiszczeniem opłaty -od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2018 r.

 

W koszt kursu należy wkalkulować:

  1. koszt materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć (m.in. literatura wspomagająca przygotowanie do egzaminu certyfikującego – spójna tematycznie z tematyką zajęć),
  2. koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia z kwotą ubezpieczenia przypadającą na uczestnika nie mniejszą niż  10 000 zł.
  3. koszt przeprowadzania kursu makijażu permanentnego metodą microblading brwiz certyfikatem ECDL moduł e-Citizen przygotowującego do egzaminu wewnętrznego i zewnętrznego dla 1 osoby,
  4. koszt udostępnienia sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,
  5. koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu certyfikującego: wewnętrznego i zewnętrznego, potwierdzających zdobycie certyfikatu ECDL, orazmakijażu permanentnego metodą microblading brwizgodnie z obowiązującymi przepisami,
  6. koszt przejazdu (tam i z powrotem) uczestnika na miejsce odbywania kursu, w przypadku kursu, który będzie odbywać się poza miastem Lębork.
  7. koszty związane z ewentualnymi egzaminami poprawkowymi - w przypadku uzyskania negatywnego wyniku z egzaminu, uczestnik ma prawo podejść do jednego egzaminu poprawkowego, koszty związane
    z wydaniem zaświadczeń, ewaluacji kursu oraz wydaniem kopii certyfikatów  przekazanych uczestnikowi
    (w wersji papierowej)– potwierdzających nabycie przez Uczestnika kursu kwalifikacji w zakresie zgodnym z przedmiotem kursu.

 

e)  Niezwłocznie po zakończeniu kursu Wykonawca w terminie 7 dni  zobowiązany jest dostarczyć   
       Zamawiającemu oryginały dokumentów:

-  kserokopie list obecności/kart przeprowadzonych zajęć,

- potwierdzenie odbioru przez uczestnika kursu materiałów szkoleniowych, cateringu zawierających  
   imię,    nazwisko  oraz podpis uczestnika,

- dokument potwierdzający ubezpieczenie uczestnika od  następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu/szkolenia - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia nie mniejszą niż  10 000 zł.

-dokumenty potwierdzające odbycie kursu, np. oświadczenia/zaświadczenia/kserokopie kart  
  przeprowadzonych zajęć,

- dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych zajęć,

- protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania przedmiotu zamówienia.

 

f) Miejsce realizacji zamówienia:

 

Kurs wraz z egzaminami powinien być przeprowadzony na terenie miasta Lębork. Zleceniodawca zapewni nieodpłatnie pomieszczenia: salę dydaktyczną niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia: wyposażoną
w stoły i krzesła,z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Pozostałe materiały Zleceniobiorca zapewni we własnym zakresie.

 

W razie konieczności kurs może odbyć się poza Lęborkiem, wówczas koszt wynajmu Sali i zwrot kosztów dojazdu  ponosi Wykonawca. Zajęcia muszą być przeprowadzone na terenie województwa pomorskiego.

 

g)     Czas trwania i termin wykonania przedmiotu zamówienia

 

Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie zajęć nastąpiło nie później niż w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Kurs musi być zakończony najpóźniej do dnia 30 czerwca 2018 r. Istnieje możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jednak wyłącznie gdy opóźnienie
w realizacji nastąpiło z winy uczestnika, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy  (np. niezdanego egzaminu).

Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorcę.

 

h)    Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego)

 

Wykonawca będzie zobowiązany do:

- przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu  zamówienia.

- bieżącego monitorowania obecności uczestnika na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa
   w projekcie (np. dzienniki zajęć i listy obecności).

- informowania na bieżąco kadrę projektu o każdej nieobecności uczestnika projektu(pisemnie lub e-mail lub telefonicznie), najpóźniej 2 dni po stwierdzeniu nieobecności.

- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych zajęć – min 5 zdjęć.

- rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia,

- wydania uczestnikowi zajęć po ich ukończeniu odpowiednich zaświadczeń/oświadczeń potwierdzających odbycie kursu, a do Zamawiającego dostarczenia oryginałów dokumentów.

- przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn. zm.)

- umożliwienia odpracowania uczestnikowi kursu godzin, na których nie był obecny,

- zapewnienia uczestnikowi szkolenia dokładnego rozkładu zajęć odpowiadającego harmonogramowi kursu,

- zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom kursu oraz ubezpieczenia uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu/szkolenia - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia nie mniejszą niż  10 000 zł.

- umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć.

- przeprowadzenie z uczestnikiem ankiet ewaluacyjnych; przygotowanie, rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet i dostarczenie wypełnionych Zamawiającemu. Wykonawca dokona również analizy ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców;

- zapewnienia wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia/kursu objętego przedmiotem zamówienia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.

- wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;

- rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia;

- realizacji kursów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
 z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie
 z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
 z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014- 2020.

Wykonawca:

- ponosi pełną odpowiedzialność za uczestnika w czasie trwania zajęć,

- jest odpowiedzialny, za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi  
    opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

 

i)        Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia

W ciągu 3 dni od podpisania umowy Wykonawca, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu:

-   proponowanego harmonogramu zajęć kursów. Dopuszcza się zmiany harmonogramu zajęć (zarówno wprowadzane na wniosek uczestnika, jak i Wykonawcy). Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorcę.

Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestnika zajęć.

 

Niezwłoczniepo zakończeniu kursu w terminie do 7 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kompletu oryginałów dokumentów:

- oryginału dzienników zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności/kart  
      przeprowadzonych zajęć, wraz z liczbą poszczególnych godzin i tematów i podpisu wykładowcy, 

-   potwierdzenie odbioru przez uczestnika kursu materiałów szkoleniowych, cateringu, zawierających imię, nazwisko oraz podpis uczestnika,

-   dokumenty potwierdzające obycie kursów, np. oświadczenia/zaświadczenia/kserokopie kart przeprowadzonych zajęć,

-   potwierdzenie opłacenia egzaminu,

-   dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych zajęć – min 5 zdjęć;

-   kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem,

-   ankiety oceniające realizację kursu,

-   protokół odbioru (miesięczną kartę czasu pracy) zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin.

Zapłata za wykonanie usługi nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, po zakończeniu i rozliczeniu kursu, w kwocie wskazanej na formularzu ofertowym za przeprowadzenie kursu.

W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie nie ma możliwości, aby na ich miejsce weszły kolejne osoby (szkolenia i kursy odpowiadają indywidualnym predyspozycjom zrekrutowanych do projektu osób). W takim przypadku Zleceniodawca zapłaci proporcjonalnie za faktycznie odbytą liczbę godzin.

 

j)        Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:  pisemna lub elektroniczna.

 

Obowiązki Zamawiającego w zakresie realizacji kursów:

a)       nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestnika podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,

b)      zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności kursu/szkolenia i frekwencji uczestnika, wglądu do prowadzonej dokumentacji.

c)       może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny osób prowadzących zajęcia,

d)      zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych
z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych,

e)       zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy.

 

Źródło finansowania zamówienia:

współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego(Oś Priorytetowa 05. Zatrudnienie, Działanie 05.02. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, Poddziałanie 05.02.02 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

2.       WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

    

80.00.00.00 - 4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
      80.53.31.00 - 0 Usługi szkolenia komputerowego

3.       TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do: 30 czerwca 2018 r.

 

IV.      WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składnia ofert spełnianie następujących warunków:

 

- Doświadczenia ,,Wykonawcy’’ w zakresie prowadzenia min. 1 makijażu permanentnego metodą microblading brwioraz min. 1 kursu komputerowego z zakresu  ECDL.

 

Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia i doświadczenie, gwarantujące prawidłową realizację zamówienia, tj.: Uprawnienia do certyfikacji uczestnika lub zapewnienie certyfikacji przez jednostkę zewnętrzną (niezależną) w celu potwierdzenia przez uczestnika nabycia kwalifikacji.

 

Uwaga:Wykonawca może posługiwać się przy realizacji zamówienia większą liczbą osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym każda z nich musi spełniać ww. określone wymagania. W formularzu ofertowym wskazuje wszystkie osoby, które wezmą udział w realizacji zamówienia.

- Usługa musi być realizowana przez instytucję posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na jego siedzibę.

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty:

  1. Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału
    w postępowaniu wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.

2.        Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznika Nr 2.

  1. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznika. Nr 3.
  2. Kserokopię zaświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na jego siedzibę potwierdzoną za zgodność przez Wykonawcę.

 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 2.

 

V.         OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

5.       Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6.       Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7.       Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI
Nr PO.272.3.52.2018
na zorganizowaniei przeprowadzenie kursu makijażu permanentnego metodą microblading brwi wraz z certyfikatem ECDL moduł e- Citizen dla uczestnika projektu
 „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
(Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 6 czerwca 2018 r. godz. 10.00

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

VI.      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego
w Lęborku w terminie do dnia 6 czerwca 2018 r. do godz. 09:45

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 6 czerwca 2018 r. o godz. 10:00.

 

VII.    OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt I Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Cena oferty brutto - 60 %Kryterium 1 (K1)

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

 

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                    Cena przedstawiona w ofercie

 

Kryterium 2 (K2) Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia
w zakresie prowadzenia kursumakijażu permanentnego metodą microblading brwioraz komputerowego z zakresu ECDL przygotowującego do zdania egzaminu/(ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów) - 40%

 

K2 = Liczba punktów uzyskanych przez  Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów).Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce, dotyczącego: doświadczenia w prowadzeniu kursów/szkoleń przygotowujących do zdania egzaminu makijażu permanentnego metodą microblading brwioraz komputerowego z zakresu ECDL

Sposób obliczania punktów i oceny dla ww. kryterium:

  • Przeprowadzenie min. 3 kursy/szkolenia w zakresie tematyki kursu – 0 pkt.
  • Przeprowadzenie 4 – 5 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 10 pkt.
  • Przeprowadzenie 6 – 7 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 20 pkt.
  • Przeprowadzenie 8- 10 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 30 pkt.
  • Przeprowadzenie 11 i więcej kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 40 pkt.

 

Punkty za powyższe kryterium Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia
(ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)
zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce według skali podanej powyżej.

Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, każda
ze wskazanych osób zostanie oceniona w powyższy sposób, przy czym suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.

SPOSÓB OCENY OFERT:

Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

  • O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
  • K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
  • K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium –„Doświadczenie wykładowcyw zakresie przeprowadzenia kursu makijażu permanentnego metodą microblading brwioraz komputerowego z zakresu ECDL (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/ zajęć/wykładów)"

 

1.     Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2.     Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie
100 pkt.

 

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

IX.      ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

X.         INFORMACJE DODATKOWE

         1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

 2.       Jeżeli cena najkorzystniejsza oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.  

 3.      Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub
drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

1.       Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.       Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 2

3.       Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) - załącznik nr 3

4.       Wzór umowy – załącznik nr 4

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..