Dostawa wyposażenia multimedialnego w ramach projektu „Zawodowcy na topie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)
Numer ogłoszenia: 514391-N-2018
Adres strony internetowej (url): https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa wyposażenia multimedialnego do PCE w Lęborku
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 75643.15
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Aktin sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Grota Roweckieggo 38 Kod pocztowy: 41-214 Miejscowość: Sosnowiec Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 110739
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 92646.06 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110739 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa wyposażenia multimedialnego do ZSMI w Lęborku
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 14909.34
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Aktin sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Grota Roweckiego 38 Kod pocztowy: 41-214 Miejscowość: Sosnowiec Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16783
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 14935.89 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21323.59 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa wyposażenia multimedialnego do ZSGŻiA w Lęborku
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 10218.69
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. Diament Dorota Bukalska
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Traugutta 2/4 Kod pocztowy: 42-200 Miejscowość: Częstochowa Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8874.45
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 8874.45 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14977.73 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Lębork, 22.03.2018
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
PO.272.1.4.39.2018
INFORMACJE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: Dostawy wyposażenia multimedialnego w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
Powiat Lęborski84-300 Lęborku ul. Czołgistów 5, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą”, niniejszym zawiadamia, o wynikach postępowania na poszczególne części zamówienia:
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części 1
Część 1 – Dostawa wyposażenia multimedialnego do PCE w Lęborku
w przedmiotowym postępowaniu - część 1, w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana oferta nr 1 złożona przez:
AKTIN sp. z o.o.
ul. Grota-Roweckiego 38
42-214 Sosnowiec
Uzasadnienie wyboru:Wykonawca, który złożył ofertę nr 1 na część 1, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, okres gwarancji – 40%.
Jednocześnie informujemy, iż na realizację części 1 postępowania zostały złożone następujące oferty:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium cena |
W kryterium okres gwarancji |
Łącznie |
||
2. |
AKTIN sp. z o.o. ul. Grota-Roweckiego 38 42-214 Sosnowiec |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
4. |
„Diament” Dorota Bukalska ul. Traugutta 2/4 42-200 Częstochowa |
Oferta nie podlega ocenie |
||
5. |
NORDWECO sp. z o.o. ul. Wieniawskiego 21 71-130 Szczecin |
Oferta nie podlega ocenie |
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części 2
Część 2 – Dostawa wyposażenia multimedialnego do ZSMI w Lęborku
w przedmiotowym postępowaniu - część 1, w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana oferta nr 1 złożona przez:
AKTIN sp. z o.o.
ul. Grota-Roweckiego 38
42-214 Sosnowiec
Uzasadnienie wyboru:Wykonawca, który złożył ofertę nr 1 na część 2, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, okres gwarancji – 40%.
Jednocześnie informujemy, iż na realizację części 1 postępowania zostały złożone następujące oferty:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium cena |
W kryterium okres gwarancji |
Łącznie |
||
1. |
AKTIN sp. z o.o. ul. Grota-Roweckiego 38 42-214 Sosnowiec |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
2. |
GRAFIKOM ul. Chojnicka 15 89-500 Tuchola |
Oferta nie podlega ocenie |
||
3. |
COM Michał Karczewski ul. Rembielińska 3/8 03-343 Warszawa |
Oferta nie podlega ocenie |
||
4. |
„Diament” Dorota Bukalska ul. Traugutta 2/4 42-200 Częstochowa |
Oferta nie podlega ocenie |
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części 3
Część 3 – Dostawa wyposażenia multimedialnego do ZSGŻiA w Lęborku
w przedmiotowym postępowaniu – część 3, w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana oferta nr 4 złożona przez:
„Diament” Dorota Bukalska
ul. Traugutta 2/4
42-200 Częstochowa
Uzasadnienie wyboru:Wykonawca, który złożył ofertę nr 4 na część 3, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, okres gwarancji – 40%.
Jednocześnie informujemy, iż na realizację części 3 postępowania zostały złożone następujące oferty:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium cena |
W kryterium okres gwarancji |
Łącznie |
||
1. |
AKTIN sp. z o.o. ul. Grota-Roweckiego 38 42-214 Sosnowiec |
52,98 |
40,00 |
92,98 |
2. |
GRAFIKOM ul. Chojnicka 15 89-500 Tuchola |
Oferta nie podlega ocenie |
||
3. |
COM Michał Karczewski ul. Rembielińska 3/8 03-343 Warszawa |
35,55 |
0,00 |
35,55 |
4. |
„Diament” Dorota Bukalska ul. Traugutta 2/4 42-200 Częstochowa |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 15.02.2018 godz. 10:00
Numer oferty (według daty i godziny wpływy do siedziby Zamawiającego) |
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
CENA OFERTY |
OKRES GWARANCJI |
1 13.02.2018 r. Godz. 13:33 |
AKTIN sp. z o.o. ul. Grota-Roweckiego 38 42-214 Sosnowiec
|
Część 1 – 110 739,00 zł |
Część 1 – 48 msc |
Część 2 – 16 783,00 zł |
Część 2 - 48 msc |
||
Część 3 – 10 051,00 zł |
Część 3 - 48 msc |
||
2 14.02.2018 r. Godz. 9:15 |
GRAFIKOM ul. Chojnicka 15 89-500 Tuchola |
Część 2 – 21 323,59 zł |
Część 1 – 36 msc |
Część 3 – 10 597,87 zł |
Część 2 – 36 msc |
||
3 14.02.2018 r. Godz. 11:55 |
COM Michał Karczewski ul. Rembielińska 3/8 03-343 Warszawa |
Część 2 – 19 674,62 zł |
Część 2 - - |
Część 3 – 14 977,73 zł |
Część 3 - - |
||
4 15.02.2018 r. Godz. 7:43 |
„Diament” Dorota Bukalska ul. Traugutta 2/4 42-200 Częstochowa |
Część 1 – 92 646,06 zł |
Część 1 – 60 msc |
Część 2 – 14 935,89 zł |
Część 2 - 60 msc |
||
Część 3 – 8 874,45 |
Część 3 - 60 msc |
||
5 15.02.2018 r. Godz. 7:43 |
NORDWECO sp. z o.o. ul. Wieniawskiego 21 71-130 Szczecin |
Część 1 – 107 701,01 |
Część 1 - 48 msc |
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 172 160,08 zł, w tym: Część 1 – 111 715,05 zł Część 2 – 8 269,81 zł Część 3 – 12 285,04 zł |
Pytania i odpowiedzi dotyczące niniejszego postępwoania:
Pytanie 1:
Część 1 - Dostawa wyposażenia multimedialnego oraz mebli do PCE w Lęborku PRACOWNIA KOMUNIKACJI W JĘZYKU OBCYM: system elektroniczny do nauczania języków obcych.
Monitor dotykowy
Zamawiający w ww. pozycji wymaga monitor dotykowy, który ma być podłączony do komputera stacjonarnego. Zgodnie z najnowszymi trendami (minimalizacja, ergonomia użytkowania) ww. monitory w większości są już wbudowywane w blat biurka nauczycielskiego, przez co nie ogranicza on widoku nauczyciela na klasę, a całość obsługi klasopracowni odbywa się właśnie za pomocą tego monitora. W związku z powyższym czy Zamawiający doda zapis Monitor dotykowy wbudowany do blatu biurka lektora.
Odpowiedź:
Zamawiający w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia określił: „Obsługa wszystkich funkcji pracowni językowej za pomocą monitora dotykowego podłączonego do komputera stacjonarnego (komputer dostarczany wraz z pracownią).” Zamawiający nie określa szczegółowego zapisu dotyczącego sposobu zamontowania monitora.
Pytanie 2:
Część 1 - Dostawa wyposażenia multimedialnego oraz mebli do PCE w Lęborku PRACOWNIA KOMUNIKACJI W JĘZYKU OBCYM: system elektroniczny do nauczania języków obcych.
Stolik uczniowski 2-osobowy – min. 8 szt.
Zamawiający wymaga ergonomicznych stolików uczniowskich nie opisując na czym ma polegać ergonomia. Zgodnie z najnowszymi trendami ergonomia użytkowania wymaga aby ergonomiczny stolik uczniowski zapewniał uczniowi przyjęcie pozycji siedzącej skierowanej o kąt min. 15 stopni od osi sali w kierunku tablicy, uczeń nie siedzi bokiem do tablicy i nie krzywi kręgosłupa. Ponadto każdy mebel dostarczany dla szkoły powinien posiadać certyfikatem dopuszczającym do użytku w jednostkach oświatowych – Cobrabid. Przykładowe zdjęcia
Odpowiedź:
Zamawiający w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia określił:„Stolik uczniowski 2-osobowy – min. 8 szt. Ergonomiczny, wykonany w całości z płyty meblowej, wiórowej o grubości 18 mm, okleina na obrzeżach grubości 2 mm. Kolor drewnopodobny buk/olcha/jesion. Wymiary minimalne: długość 1300 mm x głębokość 500 mm x wysokość 760 mm.” Ponadto określił również, że: „Dostarczone wyposażenie musi być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Ponadto musi mieć możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych.” W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by zaoferowane meble były przeznaczone do użytku w jednostkach oświatowych.
Ogłoszenie nr 514391-N-2018 z dnia 2018-02-07 r.
Nazwa projektu lub programu
„Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne”
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemny
Adres:
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia multimedialnego w ramach projektu „Zawodowcy na topie"
Numer referencyjny: PO.272.1.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Każdy wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia tylko jednej oferty na każdą część zamówienia.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienia jednemu Wykonawcy
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: : Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia multimedialnego w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1 - Dostawa wyposażenia multimedialnego do PCE w Lęborku Część 2 - Dostawa wyposażenia multimedialnego do ZSMI w Lęborku Część 3 - Dostawa wyposażenia multimedialnego do ZSGŻiA w Lęborku
II.5) Główny kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
13195900-1 |
38652100-1 |
32342412-3 |
32342100-3 |
39112000-0 |
39113600-3 |
39121000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem poniżej wyodrębnionych zdarzeń. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Odbiorcy lub Dostawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Dostawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Odbiorcy. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa wyposażenia multimedialnego do PCE w Lęborku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. PRACOWNIA KOMUNIKACJI W JĘZYKU OBCYM: system elektroniczny do nauczania języków obcych - 2 ZESTAWY 2. TABLICA MULTIMEDIALNA Z PROJEKTOREM - zestaw interaktywny - 3 ZESTAWY 3. Platforma edukacyjna OZE - 1 SZTUKA 4. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY - 2 ZESTAWY
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6, 30195900-1, 38652100-1, 32342412-3, 32342100-3, 39112000-0, 39113600-3, 39121000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa wyposażenia multimedialnego do ZSMI w Lęborku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. WIZUALIZER - 2 zestawy 2. ZESTAW INTERAKTYWNY (TABLICA MULTIMEDIALNA Z PROJEKTOREM) - 1zestaw 3. TABLICA BIAŁA - 2 sztuki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6, 38652100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa wyposażenia multimedialnego do ZSGŻiA w Lęborku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY + EKRAN + UCHWYT DO ZAWIESZANIA - 1 zestaw 2. Projektor multimedialny + uchwyt sufitowy - 2 zestawy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38652100-1, 32322000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: