Dostawa materiałów dydaktycznych - Kompetencje zawodowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020)
Numer ogłoszenia: 655434-N-2018
Numer ogłoszenia: 500288748-N-2018
Adres strony internetowej (url): https://powiatleborski.bip.gov.pl/rok-2018-zp/
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w roku szkolnym 2018-2019
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W dniu 12.12.2018 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty na realizację części 1 Zamówienia. Właściciel firmy APTUS PPU, wybranej do realizacji części 1 zamówienia, złożył w dniu 17.12.2018 oświadczenie o rezygnacji z podpisania umowy i realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp „jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (…), Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki o unieważnienie postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1. Oferta firmy APTUS PPU, była jedyną ofertą złożoną na realizację tej części postępowania. W związku z powyższym, w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający unieważnia część 1 postępowania o udzielenie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 20093.88
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: PART-AD Artur Dyrda
Email wykonawcy: info@part-ad.com Adres pocztowy: Grzechynia 635 Kod pocztowy: 34-220 Miejscowość: 34-220 Maków Podhalański Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27666.41
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 27666.41 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27666.41 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W dniu 10.12.2018 o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu nie wpłynęła żadna oferta na realizację części 3 zamówienia. W oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający unieważnia część 3 postępowania o udzielenie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W dniu 10.12.2018 o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu nie wpłynęła żadna oferta na realizację części 4 zamówienia. W oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający unieważnia część 4 postępowania o udzielenie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa pozostałych materiałów dydaktycznych i drobnego wyposażenia
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 11833.02
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Papiernicza GRAFIT II
Email wykonawcy: grafit.2@interia.pl Adres pocztowy: ul. czołgistów 32 Kod pocztowy: 84-300 Miejscowość: Lębork Kraj/woj.: pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9461.60
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 9461.60 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13072.37 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Lębork, 18.12.2018
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
PO.272.1.21.2018
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy:Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020)
Powiat Lęborski84-300 Lęborku ul. Czołgistów 5, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą”, niniejszym zawiadamia, o wyniku postępowania:
Unieważnienie części 1
Część 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w roku szkolnym 2018-2019
W dniu 12.12.2018 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty na realizację części 1 Zamówienia. Właściciel firmy APTUS PPU, wybranej do realizacji części 1 zamówienia, złożył w dniu 17.12.2018 oświadczenie o rezygnacji z podpisania umowy i realizacji zamówienia.
Zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp „jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (…), Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki o unieważnienie postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1”.
Oferta firmy APTUS PPU, była jedyną ofertą złożoną na realizację tej części postępowania.
W związku z powyższym, w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający unieważnia część 1 postępowania o udzielenie zamówienia.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy:Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020)
Powiat Lęborski84-300 Lęborku ul. Czołgistów 5, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą”, niniejszym zawiadamia, o wyniku postępowania:
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części 1
Część 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w roku szkolnym 2018-2019
W przedmiotowym postępowaniu, dla części nr 1 w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana oferta nr 4 złożona przez:
APTUS
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe
ul. Zwycięstwa 3
84-300 Lębork
Uzasadnienie wyboru:Wykonawca, który złożył ofertę nr 4 na część 1, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, termin dostawy – 40%. Była to jedyna oferta złożona na realizację tej części postępowania.
Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu na część 1:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium cena |
W kryterium termin dostawy |
Łącznie |
||
4 |
APTUS P.P.U. ul. Zwycięstwa 3 84-300 Lębork |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części 2
Część 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
W przedmiotowym postępowaniu, dla części nr 2 w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana oferta nr 2 złożona przez:
PART-AD Artur Dyrda
Grzechynia 635
34-220 Maków Podhalański
Uzasadnienie wyboru:Wykonawca, który złożył ofertę nr 2 na część 2, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, termin dostawy – 40%. Była to jedyna oferta złożona na realizację tej części postępowania.
Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu na część 2:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium cena |
W kryterium termin dostawy |
Łącznie |
||
2 |
PART-AD Artur Dyrda Grzechynia 635 34-220 Maków Podhalański |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
UNIEWAŻNIENIE części 3 i części 4
Część 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
Część 4 - Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
W dniu 10.12.2018 o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu nie wpłynęła żadna oferta na realizację części 3 oraz części 4 zamówienia.
W oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający unieważnia część 3 i część 4 postępowania o udzielenie zamówienia.
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części 5
Część 5 - Dostawa pozostałych materiałów dydaktycznych i drobnego wyposażenia:
W przedmiotowym postępowaniu, dla części nr 5 w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana oferta nr 3 złożona przez:
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II
Krystyna Jędrzejczyk
ul. Czołgistów 32
84-300 Lębork
Uzasadnienie wyboru:Wykonawca, który złożył ofertę nr 1 na część 3, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, termin dostawy – 40%.
Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu na część 5:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium cena |
W kryterium termin dostawy |
Łącznie |
||
1 |
Tesora Marzena Paczyńska ul. Elizy Orzeszkowej 38 43-300 Bielsko-Biała |
43,43 |
0,00 |
43,43 |
3 |
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk ul. Czołgistów 32 84-300 Lębork |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 10.12.2018 godz. 10:00
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.21.2018
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
Dostawa materiałów dydaktycznychdla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu„Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej)
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
Numer oferty (według daty i godziny wpływy do siedziby Zamawiającego) |
Nazwa (firmy) adres i siedziba Wykonawcy |
Część zamówienia - CENA OFERTY |
TERMIN DOSTAWY |
1
05.12.2018 Godz. 13.35 |
TESORA Grażyna Tomaszek ul. Elizy Orzeszkowej 38 43-300 Bielsko-Biała |
Część 5 – 13 072,37 zł |
Część 5 – do 27.12.2018 r. |
2
07.12.2018 Godz. 13.17 |
PART-AD Artur Dyrda Grzechynia 635 34-220 Maków Podhalański |
Część 2 – 27 666,41 zł |
Część 2 – 2 dni robocze |
3
10.12.2018 Godz. 8.25 |
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk ul. Czołgistów 32 84-300 Lębork |
Część 5 – 9 461,60 zł |
Część 5 – 2 dni robocze |
4
10.12.2018 Godz. 9.30 |
APTUS PPU ul. Zwycięstwa 3 84-300 Lębork |
Część 1 – 33 756,00 zł |
Cześć 1 – 2 dni robocze |
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia – 92 800,00 zł, w tym: Część 1 w wysokości 31 000,00 zł Część 2 w wysokości 27 000,00 zł Część 3 w wysokości 4 800,00 zł Część 4 w wysokości 14 000,00 zł Część 5 w wysokości 16 000,00 zł |
Dnia 05.12.2018 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o następującej treści:
Pytanie:
Dostawa materiałów dydaktycznych -kompetencje zawodowe
3.5 Adres dostawy:
adres i wyładunek pod wskazany adres i : 84-300 Lębork
ul.Marcinkowskiego 1
u.Warszawska 17
ul.Pionierów 16
Czy jest wymagane pod danym adresem wniesienie towaru do wskazanego miejsca ?
Odpowiedź Zamawiającego:
W opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 3 zawarto informację, iż: „Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020).” Ponadto sprecyzowano w pkt 3.4b SIWZ „przedmiot zamówienia należy dostarczyć pod wskazany adres, w określonym terminiewraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w odliczonych ilościach, zgodnie z SIWZ.”. Także w projekcie umowy § 3 ust. 1 znajduje się zapis: „Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, podpisanego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Odbiorcy i Dostawcy.” Każdorazowo na podstawie powyższych zapisów, jak i samej definicji dostawy, dostawa towaru wraz z wyładunkiem odbywa się w wyznaczone miejsce w określonym terminie.
Dnia 04.12.2018 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o następującej treści:
Pytanie:
Piszę do Państwa w sprawie wyceny materiałów dydaktycznych w ogłoszeniu. Czy dopuszczają Państwo wycenę nie wszystkich pozycji z uwagi na brak dostępności? Wystarczy zaznaczyć taką informacje, czy w ogóle nie wyceniać danej części?
Odpowiedź Zamawiającego:
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ - pkt. 3, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zgodnie z opisem SIWZ przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. W pkt. 3.7 SIWZ zawarto informację, iż: „Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia tylko jednej oferty na każdą część zamówienia.” Zarówno w ogólnym opisie, jak i w poszczególnych częściach zamówienia Zamawiający zawarł dokładne informacje, wyszczególniając pozycje, co do potrzeb i wymagań Zamawiającego, które mają być zaspokojone w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia. Podsumowując, Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części zamówienia, zapewniające realizację przedmiotu zamówienia w całości, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający informuje, iż dostępność poszczególnych pozycji należy rozpatrywać pod kątem ich ogólnej dostępności na rynku, przy zachowaniu zgodności z opisem SIWZ.
<!--[if !mso]>
<![endif]-->Lębork:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie nr 500288748-N-2018 z dnia 03-12-2018
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 655434-N-2018
Data: 30/11/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Lęborski, Krajowy numer identyfikacyjny 770979648, ul. ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 632 810, e-mail starostwo_lebork@poczta.onet.pl, faks 598 632 850.
Adres strony internetowej (url): https://www.powiat-lebork.com/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6.
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest: § Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia do pracowni szkolnych w ramach projektu „Zawodowcy na topie” -podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych), nr postępowania PO.272.1.9.2018;
W ogłoszeniu powinno być: § Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020), nr postępowania PO.272.1.21.2018;
SIWZ z wprowadzonymi zmianami stanowi załącznik do ogłoszenia.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Powiat Lęborski: Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020). Ogłoszenie nr 655434-N-2018 z dnia 2018-11-30 Zamieszczanie ogłoszenia:Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Tak
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie
Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lęborski, krajowy numer identyfikacyjny 770979648, ul. ul. Czołgistów 5 , 84-300 Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 632 810, e-mail starostwo_lebork@poczta.onet.pl, faks 598 632 850. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Tak
Tak
Nie
Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nie
Tak Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 6.2 Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.3 Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.4 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS Nie
Nie
Nie
Nie
Liczba wykonawców
Umowa ramowa będzie zawarta:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
IV.5) ZMIANA UMOWY ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podręcznik, książki, ćwiczenia, katy pracy, płyty CD,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dysk wewnętrzny SSD Długopis 3D edukacyjny Wyłącznik nadprądowy Manometr pneumatyczny Przycisk modułowy NO Pneumatyczny reduktor ciśnienia Przycisk modułowy NC Zestaw narzędzi do montażu Dysk wewnętrzny SSD Głośnik mobilny Router Przyrząd do usuwania izolacji Zestaw sieciowy w etui Zawór pneumatyczny 3/2 Zawór pneumatyczny 3/2 Elektrozawór pneumatyczny 3/2 Zawór pneumatyczny 5/2 Zawór pneumatyczny 3/2 Modułowy przekaźnik czasowy Pneumatyczny zawór czasowy 5/2 Modułowa lampka sygnalizacyjna żółta/ pomarańczowa Modułowa lampka sygnalizacyjna czerwona Modułowa lampka sygnalizacyjna zielona Sygnalizator optyczno-akustyczny Czujka ruchu PIR Punktowa czujka dymu i ciepła Kontrakton boczny Listwa zasilająca Gniazdo panelowe (niebieskie) Gniazdo panelowe (czerwone) Gniazdo panelowe (czarne) Gniazdo panelowe (zielone) Gniazdo panelowe (żółte) Gniazdo labolatoryjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ksylen Czerwień metylowa Szczawian sodu Termometr z sondą checktemp- Termometr laboratoryjny Rozdzielacz gruszkowy Moździerz porcelanowy Cylinder miarowy Cylindr miarowy Biureta Biureta Oranż metylowy Octan wapnia Tetraboran sodu Siarczan żelaza Siarczan amonu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nożyce do cięcia stali (prętów fi 12) Miara Cement Płyn do smarowania form Plastyfikator do betonu Pigment do betonu Płyta kartonowo-gipsowa szara Profil sufitowy Wieszak płaski Wkręt fosfatowany Profil ścienny Strug Wkrętarka Wkręty na taśmie Rusztowanie aluminiowe Odkurzacz Wiadro glazurnicze do fugowania Pilarka Folia stretch Taśma pakowa Karton Zestaw do pakowania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć – pendrive Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych-kalkulatorów dla uczniów do realizacji zajęć Zadanie 3 –Dostawa pozostałych materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) Bindownica Niszczarka Marker do tablicy magnetycznej Magnes Notes Komplet modeli brył geometrycznych (graniastosłupy i ostrosłupy) Komplet modeli brył geometrycznych (bryły obrotowe) Komplet przyrządów tablicowych
|