Remont i modernizacja w budynkach szkół zawodowych Powiatu Lęborskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, rozbudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne
Numer ogłoszenia: 508908-N-2018
Numer ogłoszenia: 500031586-N-2018
Adres strony internetowej (url): https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, wodno-kanalizacyjną, strukturalną w Powiatowym Centrum Edukacyjnym Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku przy ul. Pionierów 16
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 137344.66
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego ROM-BUD Roman Pieper
Email wykonawcy: romanpieper@interia.pl Adres pocztowy: ul. Kukuczki 3 Kod pocztowy: 84-300 Miejscowość: Lębork Kraj/woj.: pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 176085.85
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 176085.85 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221549.16 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, wodno-kanalizacyjną, strukturalną w Zespole Szkół Mechaniczno Informatycznych w Lęborku przy ul Marcinkowskiego 1
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 181782.77
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorswo Budownictwa Ogólnego ROM-BUD Roman Pieper
Email wykonawcy: romanpieper@interia.pl Adres pocztowy: ul. Kukuczki 3 Kod pocztowy: 84-300 Miejscowość: Lębork Kraj/woj.: pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 190588.17
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 190588.17 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 315695.93 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Rozbudowa i przebudowa Centrum Kształcenia Praktycznego w Lęborku przy ul. Wojska Polskiego 31
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 894675.20
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsięborstwo Budownictwa Ogólnego ROM-BUD Roman Pieper
Email wykonawcy: romanpieper@interia.pl Adres pocztowy: ul. Kukuczki 3 Kod pocztowy: 84-300 Miejscowość: Lębork Kraj/woj.: pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1198592.88
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 1198592.88 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1322755.76 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze RI.272.1.2.2018o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
„Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, wodno-kanalizacyjną, strukturalną w budynkach szkół zawodowych Powiatu Lęborskiego”
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Wybrany Wykonawca dla części I-III |
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego ROM-BUD Roman Pieper ul. Kukuczki 3 84-300 Lębork |
|
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||
CZĘŚĆ I |
|
|
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium: |
||
PHU FRONTEX Tomasz Dyczyj os. Kaszubskie 19/89 84-200 Wejherowo |
cena – 49,37 pkt okres gwarancji – 20 pkt termin zapłaty - 20 pkt razem – 89,37 pkt
|
|
Zakład Ogólnobudowlany KON-AN Ireneusz Olszewski Lubowidz 27 84-300 Lębork |
cena – 54,38 pkt okres gwarancji – 20 pkt termin zapłaty - 20 pkt razem – 94,38 pkt
|
|
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego ROM-BUD Roman Pieper ul. Kukuczki 3 84-300 Lębork |
cena – 60 pkt okres gwarancji – 20 pkt termin zapłaty - 20 pkt razem – 100 pkt
|
|
PPHU HRYN-BUD Adam Hrycyk Plac Pokoju 8 84-300 Lębork |
cena – 47,69 pkt okres gwarancji – 20 pkt termin zapłaty - 20 pkt razem – 87,69 pkt
|
|
CZĘŚĆ II |
|
|
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium: |
||
PHU FRONTEX Tomasz Dyczyj os. Kaszubskie 19/89 84-200 Wejherowo |
cena – 48,33 pkt okres gwarancji – 20 pkt termin zapłaty - 20 pkt razem – 88,33 pkt
|
|
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego ROM-BUD Roman Pieper ul. Kukuczki 3 84-300 Lębork |
cena – 60 pkt okres gwarancji – 20 pkt termin zapłaty - 20 pkt razem – 100 pkt
|
|
PPHU HRYN-BUD Adam Hrycyk Plac Pokoju 8 84-300 Lębork |
cena – 36,22 pkt okres gwarancji – 20 pkt termin zapłaty - 20 pkt razem – 76,22 pkt
|
|
CZĘŚĆ III |
|
|
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium: |
||
PHU FRONTEX Tomasz Dyczyj os. Kaszubskie 19/89 84-200 Wejherowo |
cena – 54,37 pkt okres gwarancji – 20 pkt termin zapłaty - 20 pkt razem – 94,37 pkt
|
|
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego ROM-BUD Roman Pieper ul. Kukuczki 3 84-300 Lębork |
cena – 60 pkt okres gwarancji – 20 pkt termin zapłaty - 20 pkt razem – 100 pkt
|
|
PPHU HRYN-BUD Adam Hrycyk Plac Pokoju 8 84-300 Lębork |
cena – 58,22 pkt okres gwarancji – 20 pkt termin zapłaty - 20 pkt razem – 98,22 pkt
|
Data wysłania informacji do Wykonawcy 14.03.2018r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana w dniu 23.03.2018r.
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Numer oferty |
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
CENA OFERTY |
OKRES GWARANCJI |
TERMIN ZAPŁATY ZA WYKONANIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
1 |
PHU FRONTEX Tomasz Dyczyj os. Kaszubskie 19/89 84-200 Wejherowo |
Część I – 214 018,28 zł |
60 miesięcy |
30 dni |
Część II – 236 614,66 zł |
60 miesięcy |
30 dni |
||
Część III – 1 322 755,76 zł |
60 miesięcy |
30 dni |
||
2 |
Zakład Ogólnobudowlany KON-AN Ireneusz Olszewski Lubowidz 27 84-300 Lębork |
Część I – 194 284,87 zł |
60 miesięcy |
30 dni |
3 |
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego ROM-BUD Roman Pieper Ul. Kukuczki 3 84-300 Lębork |
Część I - 176 085,85 zł |
60 miesięcy |
30 dni |
Część II - 190 588,17 zł |
60 miesięcy |
30 dni |
||
Część III - 1 198 592,88 zł |
60 miesięcy |
30 dni |
||
4 |
PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk Plac Pokoju 8 84-300 Lębork |
Część I - 221 549,16 zł |
60 miesięcy |
30 dni |
Część II - 315 695,93 zł |
60 miesięcy |
30 dni |
||
Część III - 1 235 325,42 zł |
60 miesięcy |
30 dni |
||
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: Część 1 – 168 260,49 zł Część 2 – 222 701,48 zł Część 3 – 1 096 063,65 zł |
Zamawiający informuje, że dołączył 3 poprawione załączniki, tj. zmiany SIWZ, zalącznik nr 2 oraz załącznik nr 4.
Ogłoszenie nr 500031586-N-2018 z dnia 12-02-2018 r.
Lębork:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 508908-N-2018
Data: 25/01/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Lęborski, Krajowy numer identyfikacyjny 770979648, ul. ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 632 810, e-mail starostwo_lebork@poczta.onet.pl, faks 598 632 850.
Adres strony internetowej (url): https://powiatleborski.bip.gov.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.4
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Nie
W ogłoszeniu powinno być: Tak
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.4
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest: Nie
W ogłoszeniu powinno być: Tak
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.4
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest: Nie
W ogłoszeniu powinno być: Tak
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.I
Punkt: 3)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, obejmujące budowę, przebudowę lub remont budynku wraz z remontem, przebudową lub budową instalacji wewnętrznych: dla Części I zamówienia o wartości wykonanych robót, co najmniej 80.000 złotych brutto, dla Części II zamówienia o wartości wykonanych robót, co najmniej 100.000 złotych brutto, dla Części III zamówienia o wartości wykonanych robót, co najmniej 500.000 złotych brutto. • dysponuje, co najmniej: dla Części I-III zamówienia -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (podstawa prawna art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2017r. poz 1332).
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, obejmujące budowę lub przebudowę lub remont budynku: dla Części I zamówienia o wartości wykonanych robót co najmniej 80.000 złotych brutto, dla Części II zamówienia o wartości wykonanych robót co najmniej 100.000 złotych brutto, dla Części III zamówienia o wartości wykonanych robót co najmniej 500.000 złotych brutto. • dysponuje, co najmniej: dla Części I-III zamówienia -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (podstawa prawna art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2017r. poz 1332).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 10.1 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 5 ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ. 10.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 10.3 Zamawiającego żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1 niniejszej SIWZ. 10.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1 niniejszej SIWZ. 10.5 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 10.6 Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w punkcie 10.5.4 niniejszej SIWZ. 10.7 Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podwykonawcy dokument wymieniony w punkcie 10.5.4) niniejszej SIWZ. 10.8 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców z osobna. 10.9 Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 10.1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10.10 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 10.5.4 niniejszej SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10.11 Dokumenty, o których mowa w punkcie 10.10 niniejszej SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.12 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 10.10 niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10.13 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
W ogłoszeniu powinno być: 10.1 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 5 ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ. 10.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 10.3 Zamawiającego żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1 niniejszej SIWZ. 10.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1 niniejszej SIWZ. 10.5 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 10.6 Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w punkcie 10.5.4 niniejszej SIWZ. 10.8 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców z osobna. 10.9 Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 10.1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10.10 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 10.5.4 niniejszej SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10.11 Dokumenty, o których mowa w punkcie 10.10 niniejszej SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.12 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 10.10 niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10.13 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.5.
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest: 10.5 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Wykazu robót budowlanych, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli ze złożonego wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie będzie wynikało, że Wykonawca wykonał, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, obejmujące budowę, przebudowę lub remont budynku wraz z remontem, przebudową lub budową instalacji wewnętrznych, o wartości wykonanych robót: dla Części I zamówienia, co najmniej 80.000 złotych brutto, dla Części II zamówienia, co najmniej 100.000 złotych brutto, dla Części III zamówienia, co najmniej 500.000 złotych brutto, z podaniem daty i miejsca wykonania, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w składanym wykazie wykaże, że dysponuje, dla Części I-III zamówienia, co najmniej: -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (podstawa prawna art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2017r. poz 1332). 3) Dokumentu potwierdzającego (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: część I zamówienia 80.000,00 PLN część II zamówienia 100.000,00 PLN część III zamówienia 500.000,00 PLN
W ogłoszeniu powinno być: 10.5 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Wykazu robót budowlanych, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli ze złożonego wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie będzie wynikało, że Wykonawca wykonał, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, obejmujące budowę lub przebudowę lub remont budynku o wartości wykonanych robót: dla Części I zamówienia, co najmniej 80.000 złotych brutto, dla Części II zamówienia, co najmniej 100.000 złotych brutto, dla Części III zamówienia, co najmniej 500.000 złotych brutto,z podaniem daty i miejsca wykonania, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w składanym wykazie wykaże, że dysponuje, dla Części I-III zamówienia, co najmniej: -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (podstawa prawna art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2017r. poz 1332). 3) Dokumentu potwierdzającego (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: część I zamówienia 80.000,00 PLN część II zamówienia 100.000,00 PLN część III zamówienia 500.000,00 PLN
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.I.
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest: 13.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: Część I zamówienia 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), Część II Zamówienia 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), Część III zamówienia 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359) 13.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Lęborku numer rachunku: 07 9324 0008 0002 8701 2000 0380 z dopiskiem „wadium przetargowe – znak sprawy RI.272.1.2.2018”. 13.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 13.4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 13.6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – kserokopia dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium została załączona do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty przetargowej. W przypadku, gdy Wykonawca po upływie ważności, odpowiednio poręczenia lub gwarancji, będzie oczekiwał od Zamawiającego zwrotu oryginału tego dokumentu, Zamawiający wymaga, aby do treści składanej oferty dołączono uwierzytelnioną kserokopię, odpowiednio: poręczenia lub gwarancji (w celu braku konieczności późniejszego rozszywania złożonej oferty), natomiast oryginał tego dokumentu umieścić w koszulce i dostarczyć w kopercie łącznie z ofertą przetargową. 13.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 13.9. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez Wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
W ogłoszeniu powinno być: 13.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: Część I zamówienia 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), Część II Zamówienia 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Część III zamówienia 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359) 13.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Lęborku numer rachunku: 07 9324 0008 0002 8701 2000 0380 z dopiskiem „wadium przetargowe – znak sprawy RI.272.1.2.2018”. 13.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 13.4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 13.6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – kserokopia dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium została załączona do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty przetargowej. W przypadku, gdy Wykonawca po upływie ważności, odpowiednio poręczenia lub gwarancji, będzie oczekiwał od Zamawiającego zwrotu oryginału tego dokumentu, Zamawiający wymaga, aby do treści składanej oferty dołączono uwierzytelnioną kserokopię, odpowiednio: poręczenia lub gwarancji (w celu braku konieczności późniejszego rozszywania złożonej oferty), natomiast oryginał tego dokumentu umieścić w koszulce i dostarczyć w kopercie łącznie z ofertą przetargową. 13.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 13.9. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez Wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6.
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-02-14, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-02-21, godzina: 11:00
Ogłoszenie nr 508908-N-2018 z dnia 2018-01-25 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, rozbudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemny
Adres:
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, wodno-kanalizacyjną, strukturalną w budynkach szkół zawodowych Powiatu Lęborskiego
Numer referencyjny: RI.272.1.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Każdy wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia tylko jednej oferty na każdą część zamówienia.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienia jednemu Wykonawcy
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, wodno-kanalizacyjną, strukturalną w budynkach szkół zawodowych Powiatu Lęborskiego. Część 1 zamówienia: Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, wodno-kanalizacyjną, strukturalną w Powiatowym Centrum Edukacyjnym Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku przy ul. Pionierów 16. Część 2 zamówienia: Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, wodno-kanalizacyjną, strukturalną w Zespole Szkół Mechaniczno Informatycznych w Lęborku przy ul Marcinkowskiego 1. Część 3 zamówienia Rozbudowa i przebudowa Centrum Kształcenia Praktycznego w Lęborku przy ul. Wojska Polskiego 31”.
II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45110000-1 |
45223500-1 |
45261100-5 |
45261200-6 |
45262310-7 |
45262321-7 |
45262500-6 |
45310000-3 |
45313000-4 |
45332000-3 |
45400000-1 |
45410000-4 |
45421000-4 |
45430000-0 |
45442100-8 |
45443000-4 |
44112310-4 |
32410000-0 |
45300000-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dla Części I zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 80.000,00 PLN. dla Części II zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100.000,00 PLN. dla Części III zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 500.000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, obejmujące budowę, przebudowę lub remont budynku wraz z remontem, przebudową lub budową instalacji wewnętrznych: dla Części I zamówienia o wartości wykonanych robót, co najmniej 80.000 złotych brutto, dla Części II zamówienia o wartości wykonanych robót, co najmniej 100.000 złotych brutto, dla Części III zamówienia o wartości wykonanych robót, co najmniej 500.000 złotych brutto. • dysponuje, co najmniej: dla Części I-III zamówienia 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (podstawa prawna art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2017r. poz 1332).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
10.5 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Wykazu robót budowlanych, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli ze złożonego wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie będzie wynikało, że Wykonawca wykonał, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, obejmujące budowę, przebudowę lub remont budynku wraz z remontem, przebudową lub budową instalacji wewnętrznych, o wartości wykonanych robót: dla Części I zamówienia, co najmniej 80.000 złotych brutto, dla Części II zamówienia, co najmniej 100.000 złotych brutto, dla Części III zamówienia, co najmniej 500.000 złotych brutto, z podaniem daty i miejsca wykonania, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w składanym wykazie wykaże, że dysponuje, dla Części I-III zamówienia, co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (podstawa prawna art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2017r. poz 1332). 3) Dokumentu potwierdzającego (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: część I zamówienia 80.000,00 PLN część II zamówienia 100.000,00 PLN część III zamówienia 500.000,00 PLN
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
13.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: Część I zamówienia 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), Część II Zamówienia 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), Część III zamówienia 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359) 13.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Lęborku numer rachunku: 07 9324 0008 0002 8701 2000 0380 z dopiskiem „wadium przetargowe – znak sprawy RI.272.1.2.2018”. 13.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 13.4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 13.6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – kserokopia dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium została załączona do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty przetargowej. W przypadku, gdy Wykonawca po upływie ważności, odpowiednio poręczenia lub gwarancji, będzie oczekiwał od Zamawiającego zwrotu oryginału tego dokumentu, Zamawiający wymaga, aby do treści składanej oferty dołączono uwierzytelnioną kserokopię, odpowiednio: poręczenia lub gwarancji (w celu braku konieczności późniejszego rozszywania złożonej oferty), natomiast oryginał tego dokumentu umieścić w koszulce i dostarczyć w kopercie łącznie z ofertą przetargową. 13.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 13.9. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez Wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
termin zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
24.1 Zgodnie z art.144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: 24.1.1 Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie: a) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisem do Dziennika Budowy. Termin zostanie przedłużony o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych, b) gdy wystąpi siła wyższa w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które Strony nie mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności: klęski żywiołowe, wojny, zamknięcie granic uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części, pod warunkiem dostarczenia w terminie 5 dni od dnia zaistnienia siły wyższej, przez Stronę dotkniętą wystąpieniem siły wyższej, dokumentu potwierdzającego zaistnienie siły wyższej wystawionego przez właściwy organ administracji publicznej oraz wskazania wpływu zdarzenia na wykonanie umowy. Termin zostanie przedłużony o czas trwania siły wyższej, c) warunki realizacji (m.in. geologiczne, archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane instalacje), których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty. Termin zostanie przedłużony o czas trwania ich usunięcia. 24.1.2.Wartość zamówienia może ulec zmianie: a) w przypadku, o którym mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) w przypadku ograniczenia wykonania pewnych robót, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi na dzień odbioru przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy (roboty zaniechane). Zmiana wartości zamówienia zostanie pomniejszona o wartość robót zaniechanych. 24.1.3 W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT. 24.1.4 W przypadku zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie wymaga zgody Zamawiającego na zaproponowane osoby.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, wodno-kanalizacyjną, strukturalną w Powiatowym Centrum Edukacyjnym Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku przy ul. Pionierów 16. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności roboty polegają na adaptacji wybranych pomieszczeń PCE ZSP do celów dydaktycznych, poprzez: rozbiórkę glazury na ścianach, demontaż istniejących wykładzin podłogowych, wykonanie obudowy instalacji wod-kan z płyt gipsowych, wykonanie okładzin ścian z glazury, prace tynkarskie i malarskie, wykonanie posadzek z gresu, montaż stolarki drzwiowej - drzwi pełne wewnętrzne, przebudowę instalacji elektrycznej, przebudowę instalacji wod-kan, rozbudowę instalacji strukturalnej - komputerowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45210000-2, 45110000-1, 44112310-4, 45410000-4, 45430000-0, 45421000-4, 45332000-3, 45310000-3, 32410000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
termin zapłaty za wykonania przedmiotu zamówienia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, wodno-kanalizacyjną, strukturalną w Zespole Szkół Mechaniczno Informatycznych w Lęborku przy ul Marcinkowskiego 1. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności roboty polegają na adaptacji wybranych pomieszczeń ZSM-I do celów dydaktycznych, poprzez: rozbiórkę glazury na ścianach, demontaż istniejących wykładzin podłogowych, wykonanie obudowy instalacji wod-kan z płyt gipsowych, wykonanie okładzin ścian z glazury, prace tynkarskie i malarskie, wykonanie posadzek z gresu, montaż stolarki drzwiowej - drzwi pełne wewnętrzne, przebudowę instalacji elektrycznej, montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych, przebudowę instalacji wod-kan, rozbudowę instalacji strukturalnej - komputerowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45210000-2, 45110000-1, 44112310-4, 45410000-4, 45430000-0, 45421000-4, 45332000-3, 45310000-3, 45313000-4, 32410000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
termin zapłaty za wykonania przedmiotu zamówienia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Rozbudowa i przebudowa Centrum Kształcenia Praktycznego w Lęborku przy ul. Wojska Polskiego 31”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót budowlanych przedsięwzięcia obejmuje w szczególności: • przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku „D”: wyburzenie ścian przybudówek, dobudowę korytarza komunikacyjnego do pracowni, przebudowę układu ścian wewnętrznych w celu przystosowania do nowych funkcji, zmiana bram garażowych na okna; • dla budynków oznaczonych „A, B, C, D, E” wymianę instalacji elektrycznej z układem zasilania; • dla budynku „B” przebudowę korytarza i wejścia do budynku w celu dostosowania komunikacji dla osób niepełnosprawnych – budowa 2 pochylni z uchwytami; • odnowienie pomieszczeń (pracowni, sanitariatów, korytarzy), w tym np.: szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów, wymiana/ułożenie posadzek, ułożenie glazury/terakoty/wykładzin, wymianę aparatury sanitarnej, wymianę drzwi wewnętrznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45211000-2, 45100000-8, 45110000-1, 45223500-1, 45261100-5, 45261200-6, 45262310-7, 45262321-7, 45262500-6, 45410000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45443000-4, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
termin zapłaty za wykonania przedmiotu zamówienia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: