PO.272.3.8.2019 PRZEPROWADZENIE KURSÓW/SZKOLEŃ/EGZAMINÓW DLA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2018-2019 W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”
PO.272.3.8.2019
Informacja o udzieleniu zamówienia
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.8.2019 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi -PRZEPROWADZENIE KURSÓW/ SZKOLEŃ/ EGZAMINÓW DLA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2018-2019 W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO” o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy w części:
Część 2 – Zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu certyfikowanego AUTOCAD
Umowa została zawarta w dniu 17 maja 2019r. z następującym Wykonawcą:
CNC MILLENA
Rynek Staromiejski 10/10
75-007 Koszalin
Informacja o wyniku postępowania
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.8.2019 w formie ogłoszenia
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi -PRZEPROWADZENIE KURSÓW/ SZKOLEŃ/ EGZAMINÓW DLA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2018-2019 W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w następującej części:
Wybrany Wykonawca:
W części 2:
CNC MILLENA
Rynek Staromiejski 10/10
75-007 Koszalin
l.p. |
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty: |
|
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium: |
||
Część 1 – Przeprowadzenie szkolenia Systemy Common Rail |
||
1 |
Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń Sławomir Olszowski ul. Mireckiego 12/8 26-600 Radom |
Nie podlegała ocenie – unieważniono postępowanie w tej części Oferta znacząco przewyższa kwotę, jako Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia |
Część 2 – Zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu certyfikowanego AUTOCAD |
||
1 |
CNC MILLENA Rynek Staromiejski 10/10 75-007 Koszalin |
CENA – 60,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00 pkt |
2 |
PROCAD SA ul. Kartuska 215 80-122 Gdańsk |
CENA – 49,20 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 89,20 pkt |
Uzasadnienie wyboru:
Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę w części 2 spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego i uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert. Oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert - uzyskała największą ilość punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.
W części 1 ze względu na znacząco przewyższającą cenę zaproponowaną przez Wykonawcę w stosunku do kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację,na podstawie pkt X.2 ogłoszenia unieważnia się postępowanie w tej części.
Referat Programów Pomocowych (PO)
PO.272.3.8.2019
Symbol wnioskodawcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – PRZEPROWADZENIE
KURSÓW/SZKOLEŃ/EGZAMINÓW DLA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2018-2019 W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”
o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktówEwelina Obolewska, Katarzyna Miłosz
Nr fax: 59 8632 850
e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej BIP:http://powiatleborski.bip.gov.pl/
- ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
- Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
- Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i §12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursów/szkoleń/egzaminów dla uczniów w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną albo też na wszystkie części zamówienia, według własnego wyboru.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 następujące części:
Część 1 – Przeprowadzenie szkolenia Systemy Common Rail
- Cel szkolenia
Celem realizacji szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu najnowszych technologii motoryzacyjnych. Szkolenie skierowane do uczniów Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku zainteresowanych poszerzeniem wiedzy na temat funkcjonowania systemów common rail zarówno od strony mechanicznej, jak i elektronicznej.
- Adresaci:
Udział w szkoleniu na terenie Lęborka mogą wziąć wyłącznie uczniowie – Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku biorący udział w projekcie „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”.
- Liczba uczestników:
Łączna liczba grup - 2
Łączna liczba uczestników kursu w jednej grupie– 8 osób.
Uczniowie biorący udział w szkoleniu to łącznie 16 osób kształcących się zawodowo w branży TRANSPORT, LOGISTYKA I MOTORYZACJA (kierunki kształcenia: blacharz samochodowy, lakiernik, mechanik pojazdów samochodowych).
- Czas trwania:
Czas trwania szkolenia dla jednej grupy – 32 godzin.Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w ramach zamówienia – 64 godziny.
Przez jedną godzinę zajęć rozumiemy jedną godzinę zegarową.
Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców, dokładny harmonogram należy ustalić z wyznaczonym pracownikiem szkoły.
Preferowane przez uczestników kursu są co do zasady: godziny popołudniowe w tygodniu (od poniedziałku do piątku) lub weekendy, wg bieżących preferencji i możliwości uczniów.
Termin przeprowadzenia kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 14 czerwca 2019 roku.
- Miejsce realizacji:
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Sali posiadającej odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia zajęć. Sale będą zapewniane przez Wykonawcę i muszą być położone na obszarze Województwa Pomorskiego. Wykonawca zapewnia dowóz uczniów z opiekunem z Lęborka i z powrotem.
- Program powinien zawierać co najmniej następujące zagadnienia:
- Budowa systemów, ich części składowe oraz podstawowe parametry
- Metody warsztatowej diagnostyki pojazdów z systemami Common Rail
- Budowa i działanie pomp wysokiego ciśnienia
Dla każdej grupy zostaną przeprowadzone po 2 moduły:
- Moduł 1: Budowa i diagnostyka systemu Common Rail
- Moduł 2: Bezinwazyjne metody diagnostyki układów paliwowych Common Rail
WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI
Podstawowe obowiązki Wykonawcy:
Wykonawca zobowiązuje się do:
- posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania kursów objętych niniejszym zamówieniem, w tym do wydawania certyfikatów/świadectw/zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem kursu;
- opracowania i przekazania Zamawiającemu programu kursu oraz harmonogramu i ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie udziału w kursie w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.
- zapewnienie wszystkim uczestnikom kursu/szkolenia materiałów szkoleniowych (np. skrypt, książka)
- skierowania uczestnika kursu na obowiązkowe badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w kursie (jeżeli są wymagane),
- zapewnienia niezbędnej odzieży ochronnej, jeżeli jest wymagana
- organizacji i poniesienia kosztu egzaminupotwierdzającego nabycie przez każdego uczestnika/uczestniczkę kursu kwalifikacji zawodowych/umiejętności w zakresie zgodnym z przedmiotem kursu, zgodnie z obowiązującymi przepisami - dla szkoleń/kursów, gdzie wskazano konieczność przeprowadzenia egzaminu lub dla kursów kończących się egzaminami z mocy prawa,
- poniesienia kosztów dojazdu uczestników kursu, jeśli jest organizowany przez Wykonawcę w innej miejscowości niż Lębork oraz na egzamin z Lęborka do miejsca egzaminu i z powrotem (jeśli dotyczy).
Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
- Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni uzgodnione z wyznaczonymi pracownikami szkół oraz uczestnikami kursu. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców. Preferowane przez uczestników kursu są co do zasady: weekendy lub godziny popołudniowe w tygodniu (od poniedziałku do piątku) – opis pod każdym kursem/szkoleniem.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników zajęć. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w kursie na początku jego trwania, istnieje możliwość odpracowania odbytych godzin przez kolejnego uczestnika, który wszedł w miejsce osoby rezygnującej.
- Wykonawca zapewnia ekspertów – wykładowców, niezbędnych do przeprowadzenia o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zajęć będących przedmiotem zamówienia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.;
- Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającegoharmonogramu zajęć ustalonego wraz z uczestnikami. Harmonogram zawiera nazwę kursu, miejsce prowadzenia zajęć wraz z podaniem dokładnego adresu (zawierającego kod pocztowy, nazwę miejscowości, ulicę, numer domu), terminów, godzin zajęć oraz listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację oraz imiona i nazwiska trenerów. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w złożonym i zaakceptowanym harmonogramie zajęć powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestników zajęć.
- Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
- wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;
- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zamawiającemu niezwłocznie po przeprowadzeniu zajęć (najpóźniej następnego dnia roboczego),
- umożliwienia odpracowania uczestnikowi szkoleń/kursów godzin, na których nie był obecny,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 10 zdjęć,
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocjioraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
- przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia,
- terminowego dostarczenia dokumentacji rozliczeniowej wskazanej w umowie zlecenia,
- rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. dokumentowanie własnej pracy: miesięcznymi kartami czasu pracy, dziennikiem zajęć;
- posiadania uprawnień do wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem kursu, jeżeli są one wymagane,
- przekazania każdemu uczestnikowi kursu, po pozytywnym jego ukończeniu, oryginałów zaświadczeń, certyfikatów, świadectw o ukończeniu kursu oraz innych dokumentów potwierdzających nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów,
- zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom kursu, w tym uczestnicy kursu/szkolenia muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu/szkolenia - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż 20.000 zł.
- przygotowania ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i na zakończenie udziału w kursie, które po zaakceptowaniu przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników odpowiednio na początku i zakończeniu kursu. Ankieta ma na celu zbadanie przyrostu zakładanych w programie kompetencji.
- przeprowadzenia wśród uczestników ankiet ewaluacyjnych; przygotowanie, rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet i dostarczenie wypełnionych Zamawiającemu. Wykonawca dokona również analizy ankiet i przedstawi ich wyniki w raporcie. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców;
- umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć;
- zapewnienia wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia/kursu objętego przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu.
- rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
- przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 str. 1) zw. „RODO”;
- realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
- Po zakończeniu realizacji kursu dla każdej grupy osobno - maksymalnie w terminie 5 dni kalendarzowych od zakończenia kursu, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumentację rozliczeniową za zrealizowaną grupę :
- dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin itematów oraz z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin zajęć,
- protokół odbioru – (miesięczna karta czasu pracy) zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin,
- dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań -minimum 10 zdjęć wykonanych podczas realizacji zajęć, przedstawiających uczestnika biorącego udział w zajęciach,
- 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych, w które Wykonawca wyposaży uczestników/uczestniczki kursu (np. skrypt dotyczący zagadnieńomawianych podczas zajęć w formie papierowej),
- zbiorcze zestawienie zawierające imię i nazwisko oraz podpisy uczestników dotyczące odbioru przez uczestników kursu materiałów dydaktycznych, zaświadczeń/świadectw/certyfikatów (wykaz),
- harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone
w harmonogramie początkowym), - wykaz wydanych zaświadczeń/ certyfikatów/świadectw, kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie kursu, np. zaświadczeń /certyfikatów/ świadectw potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz w przypadku wydania ww. dokumentów bez odpowiedniego oznaczenia kserokopie wydanych zaświadczeń/ certyfikatów/świadectw potwierdzonych za zgodność z oryginałem wydanych zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
- kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzona za zgodność z oryginałem,
- raport z wykonanej usługi zawierający m.in.:
- analizęankiet wejścia i wyjścia,
- imienny wykaz osób, które:
- ukończyły kursz wynikiem pozytywnym,
- nie ukończyły kursu,
- zdały egzamin (jeśli był przeprowadzany),
- nie przystąpiły do egzaminu (jeśli był przeprowadzany),
- nie zdały egzaminu,
- wypełnione ankiety ewaluacyjne na rozpoczęcie i na zakończenie udziału w kursie wraz z ich analizą,
- protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.
- Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych oraz zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy.
Część 2 – Zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu certyfikowanego AUTOCAD
- Cel realizacji
Celem realizacji egzaminu z zakresu AUTOCAD jest zdobycie certyfikatu Autocad, wydanego przez firmę autoryzowaną, potwierdzającego posiadane umiejętności przez uczniów, którzy uczestniczyli w kursie z zakresu obsługi AUTOCAD realizowanym na terenie szkoły Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku.
Certyfikat Autodesk to uznawane w branży świadectwo potwierdzenia posiadanych umiejętność pracy w programie. Zdobycie certyfikatu przyczyni się do wzrostu motywacji oraz zdobycia potwierdzenia wysokich kwalifikacji i budowania przewagi na konkurencyjnym rynku pracy oraz dostępności międzynarodowego rynku pracy.
- Adresaci:
Do egzaminu przystąpić mogą uczniowie Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku, którzy ukończyli kurs obsługi programu AUTOCAD (80h) w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”
- Program kursu, który przejdą uczniowie przed przystąpieniem do egzaminu:
Lp. |
Dział |
Temat zajęć |
Cele szczegółowe |
Liczba godzin |
1. |
Wprowadzenie do CAD |
Zapoznanie ze środowiskiem programistycznym CAD |
Opis środowiska pracy |
2 |
2. |
Przydatność CAD w Informatyce i innych dziedzinach. |
Uruchamianie programu, zapis i odczyt danych, Interfejs użytkownika |
2 |
|
3. |
Ustawienia okna i właściwości zaawansowane, |
Zoom, ustawienia zaawansowane programu CAD |
2 |
|
4. |
Narzędzia Rysunkowe w CAD |
Rysowanie odcinków i linii i polilinii. Rzuty płaskie |
Zasady rzutowania. Użycie lini i polilinii |
4 |
5. |
Warstwy w CAD. Rzuty prostokątne |
Tworzenie warstw. Ustawianie ich włąściwości |
4 |
|
6. |
Okręgi łuki i wielokąty. Uproszczenia rysunkowe |
Zastosowanie i właściwości |
4 |
|
7. |
Rysunki złożeniowe |
Wykonanie zgodnie z zasadami rysunku technicznego |
4 |
|
8. |
Rysunki schematyczne |
Wykonanie zgodnie z zasadami rysunku technicznego |
4 |
|
9. |
Współrzędne względne |
Rysowanie za pomocą współrządnych względem punktu (0,0) |
4 |
|
10. |
Skok i siatka |
Włączanie parametrów i rysowanie z ich pomocą |
4 |
|
11. |
Rysowanie precyzyjne, skok i siatka |
Wykorzystanie znaczników obiektów, zarządzanie znacznikami |
4 |
|
12. |
Narzędzia modyfikacji obiektów |
Umiejętność modyfikacji narysowanych obiektów |
4 |
|
13. |
Linie przerywane, osie symetrii |
Rysowanie i ustawianie na warstwach |
2 |
|
14. |
Szyk kołowy i prostokątny |
Powielanie obiektów w tzw szyku |
4 |
|
15. |
Pole powierzchni, obwód |
Obliczanie |
2 |
|
16. |
Kreskowanie rysunków |
Zapełnianie przekrojów |
2 |
|
17. |
Napisy w CAD |
Opisywanie tabel i elementów na rysunku wykonawczym |
2 |
|
18. |
Wymiarowanie rysunków w CAD i drukowanie |
Zastosowanie wszystkich opcji wymiarowania |
4 |
|
19. |
Projektowanie w CAD |
Baza gotowych komponentów.Symbole graficzne stosowane w Informatyce. |
Tworzenie własnych obiektów i zapisywanie do bazy gotowych elementów |
4 |
20. |
Projektowanie sieci komputerowych |
Tworzenie rysunków sieci komputerowych |
10 |
|
21. |
Własne projekty w CAD |
Własne projekty w CAD |
8 |
Uczniowie pracują na programie AUTOCAD 2017.
- Liczba uczestników:
Uczniowie biorący udział w egzaminie to łącznie do 24 osób kształcących się zawodowo w branży ICT i Elektronika (kierunki kształcenia: technik informatyk, technik teleinformatyk, technik mechatronik, monter elektronik/elektronik). Istnieje możliwość podziału uczniów w grupy wg możliwości i preferencji Wykonawcy, jednakże powyższe należy uzgodnić z Zamawiającym, który dokona analizy możliwości proponowanego przez Wykonawcę podziału.
- Czas trwania:
Terminy i godziny egzaminu dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców, dokładny harmonogram należy ustalić z wyznaczonym pracownikiem szkoły.
Termin przeprowadzenia egzaminu: od dnia podpisania umowy do dnia 14 czerwca 2019 roku.
- Miejsce realizacji:
Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie sale niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie miasta Lęborka, posiadające odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia egzaminu (oprogramowanie AUTOCAD 2017)- sale Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku. Sale dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych będą udostępnione nieodpłatnie przez szkołę do prowadzenia szkolenia jako wkład własny Powiatu Lęborskiego do projektu.
- Poziom egzaminacyjny:
Poziom Associate. Certyfikacja Autodesk Certified User (ACU), certyfikat o charakterze międzynarodowym. Poziom egzaminacyjny musi być spójny z programem przeprowadzonego kursu.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą
- Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
- Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanego przedmiotu zamówienia.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI
Podstawowe obowiązki Wykonawcy:
Wykonawca zobowiązuje się do:
- posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania egzaminów objętych niniejszym zamówieniem, w tym do wydawania certyfikatów/świadectw/zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem kursu;
- organizacji i poniesienia kosztu egzaminupotwierdzającego nabycie przez każdego uczestnika/uczestniczkę kursu kwalifikacji zawodowych/umiejętności w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia
- poniesienia kosztów dojazdu i innych kosztów związanych z zapewnieniem niezbędnej kadry do przeprowadzenia egzaminu
Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
- Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni uzgodnione z wyznaczonymi pracownikami szkół oraz uczestnikami kursu. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników egzaminu.
- Wykonawca zapewnia ekspertów, niezbędnych do przeprowadzenia egzaminu o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zajęć będących przedmiotem zamówienia.
- Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającegoharmonogramu ustalonego wraz z uczestnikami. Harmonogram zawiera miejsce prowadzenia egzaminu wraz z podaniem dokładnego adresu (zawierającego kod pocztowy, nazwę miejscowości, ulicę, numer domu), terminów, godzin listę planowanych zagadnień i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.. Wszelkie zmiany terminów realizacji egzaminu dokonywane w złożonym i zaakceptowanym harmonogramie egzaminu powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu.
- Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
- wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;
- bieżącego monitorowania obecności uczestników w terminach realizacji egzaminu w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zamawiającemu niezwłocznie po przeprowadzeniu egzaminu (najpóźniej następnego dnia roboczego),
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 10 zdjęć,
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocjioraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
- przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia,
- terminowego dostarczenia dokumentacji rozliczeniowej wskazanej w umowie zlecenia,
- rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia,
- posiadania uprawnień do wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień,
- przekazania każdemu uczestnikowi oryginałów zaświadczeń, certyfikatów, świadectw oraz innych dokumentów potwierdzających nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów,
- zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom egzaminu, w tym uczestnicy egzaminu muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w dniach przeprowadzenia egzaminu (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie egzaminu - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż 20.000 zł.
- umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć;
- rzetelnego przygotowywania się do przeprowadzenia egzaminu oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
- przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 str. 1) zw. „RODO”;
- realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
- Po zakończeniu realizacji egzaminu - maksymalnie w terminie 5 dni kalendarzowych od zakończenia ostatniej sesji egzaminacyjnej (ostatniej grupy) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumentację rozliczeniową:
- dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz okresem realizacji,liczbą poszczególnych godzin itematów egzaminacyjnych,
- dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań -minimum 10 zdjęć wykonanych dla podczas realizacji egzaminu, przedstawiających uczestników egzaminów,
- harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji egzaminów określone w harmonogramie początkowym),
- kserokopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzona za zgodność z oryginałem,
- raportz wykonanej usługi zawierający, min.:
- imienny wykaz osób, które:
- przystąpiły do egzaminu
- zdały egzamin
- nie przystąpiły do egzaminu końcowego
- wykaz wydanych certyfikatówAutocad, wydanych przez firmę autoryzowaną, kserokopie wydanych certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz kserokopie certyfikatów wydanych zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
- protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.
- Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych oraz zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy.
Źródło finansowania zamówienia:
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3. Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość Edukacji Zawodowej projekt „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego", Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
- Wspólny Słownik CPV
80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe
80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
80.53.00.00-8 Usługi szkolenia zawodowego
- Termin realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 14 czerwca 2019 r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków (dla każdej części zamówienia):
- Doświadczenia Wykonawcy w zakresie realizacji zbliżonych do przedmiotu zamówienia form wsparcia:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 1 zbliżoną do przedmiotu zamówienia formę wsparcia. Za zbliżoną do przedmiotu zamówienia formę wsparcia rozumie się stosownie do części zamówienia: szkolenia/kursy/warsztaty/egzaminy z zakresu tematyki danej części zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani:
- Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.
Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. nr 2.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
- Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
- Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
- Do oferty należy dołączyć dokumenty:
- Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.
- Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznika nr 2.
- Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznika nr 3.
- Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
- Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
- Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej
do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI nr PO.272.3.8.2019
NA PRZEPROWADZENIE KURSÓW/SZKOLEŃ/EGZAMINÓW DLA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2018-2019 W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
CZĘŚĆ NR ........................................
NIE OTWIERAĆ PRZED 10 maja2019 roku godz. 10:15”
- Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający wzywa Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 10 maja 2019 r. do godziny 10:00
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 217 w dniu 10 maja 2019 roku
o godzinie 10:15.
- OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
- Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
- Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt. I Ogłoszenia.
- W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
- KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami dla każdej części zamówienia osobno:
- Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1= -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena przedstawiona w ofercie
- Kryterium 2 (K2) Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów/egzaminów) - 40%
K2 = Liczba punktów uzyskanych przez osobę/-y wskazaną/-e do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów)
- Przeprowadzenie 1 kursu/szkolenia/zajęć/wykładu/egzaminu w zakresie tematyki przedmiotu zamówienia – 0 pkt.
- Przeprowadzenie 2 – 4 kursów/szkoleń/zajęć/wykładów/egzaminów w zakresie tematyki przedmiotu zamówienia– 10 pkt.
- Przeprowadzenie 5 – 7 kursów/szkoleń/zajęć/wykładów/egzaminów w zakresie tematyki przedmiotu zamówienia– 20 pkt.
- Przeprowadzenie 8- 10 kursów/szkoleń/zajęć/wykładów/egzaminów w zakresie tematyki przedmiotu zamówienia– 30 pkt.
- Przeprowadzenie 11 kursów/szkoleń/zajęć/wykładów/egzaminów w zakresie tematyki przedmiotu zamówienia – 40 pkt.
Uwaga:Wykonawca może posługiwać się przy realizacji zamówienia większą liczbą osób zdolnych do wykonania dla każdej części zamówienia. Punkty za powyższe kryterium (ilość przeprowadzonych kursów/ szkoleń/ zajęć/ wykładów/ egzaminów) zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego doświadczenia, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce według skali podanej powyżej.
Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, doświadczenie w wykonaniu przedmiotu zamówienia zaznacza wg potencjału osoby najmniej doświadczonej.
SPOSÓB OCENY OFERT:
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2
gdzie:
- O – oznacza łączną oceną, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
- K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
- K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia (ilość przeprowadzonych kursów/ szkoleń/ zajęć/ wykładów/ egzaminów)”
- Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze zamówienie (poszczególne części) ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
- Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie
100 pkt na każdą poszczególną część zamówienia.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
- ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
- Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
- Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
- Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
- Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. IV Ogłoszenia.
- INFORMACJE DODATKOWE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
- Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.
- Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
- Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że w odniesieniu do zbiorów:
- Zarządzanie Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, mający siedzibę przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku (80-810),
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@pomorskie.eu
- Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy ds. rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Powierzającej, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (00-926),
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@miir.gov.pl.
Powiat Lęborski, z siedzibą w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, jako Beneficjent projektu (na mocy podpisanej w dniu 09.11.2016r. umowy o dofinansowanie projektu nr RPPM.03.03.01-22-0020/16-00 z Województwem Pomorskim, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej RPO WP 2014-2020) jest podmiotem, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5 jest Starosta Lęborski;
- inspektor ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku – kontakt e mail: iodo@starostwolebork.pllub pisemnie na adres siedziby administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz realizacją umowy o dofinansowanie projektu;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz w związku z realizacją umowy o dofinansowanie projektu:
- instytucja pośrednicząca;
- podmioty świadczące usługi na rzecz Zarządu Województwa Pomorskiego w związku realizacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w szczególności podmioty realizujące badania ewaluacyjne.
- podmioty świadczące usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych (np. dostawcom usług informatycznych).
Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z Instytucją Zarządzającą i tylko zgodnie z jej poleceniami;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku oraz umową o dofinansowanie projektu;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
__________________
- ** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. - *** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 2
- Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – załącznik nr 3
- Wzór umowy – załącznik nr 4a i 4b