2020-02-05

PO.272.3.1.2020 Przeprowadzenie warsztatów rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych

 

 

Informacja

 

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.1.2020 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi przeprowadzenie warsztatów rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie zdolnego) o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.1843)

 

 

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork

woj. Pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

 

Informuję, że Wykonawca Ośrodek Nauczania Języków Obcych ,,Języki Świata'',

Katarzyna Anna Rokicka, ul. Sienkiewicza 49, 15-002 Białystok do terminu realizacji zamówienia, to jest do dnia 30 kwietnia 2020 r., nie podpisał umowy.

 


Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.1.2020w formie ,,ogłoszenia na usługi społeczne i inne szczególne usługi –przeprowadzenie  warsztatów rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020) o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843).

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Informuję, że dokonano wyboru Wykonawcy:

przeprowadzenia warsztatów rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych
w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”

 

Uzasadnienie wyboru:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynęło 3 oferty.

 

Lp.

Nazwa oferenta

 

Ocena ogólna poszczególnych ofert łącznie (K1 + K2)

 


 1.

Ośrodek Nauczania Języków Obcych ,,Języki Świata'' Katarzyna Anna Rokicka; 15-002 Białystok, ul. Sienkiewicza 49

100,00 pkt.

 

 

W/w Ofertaspełnia wymagania określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia oraz otrzymała największą ilość punktów.

 

Przedstawione dokumenty potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę  warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi jakościowe co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.


 

 

 

 


 

PO.272.3.1.2020

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW ROZWIJAJĄCYCH KREATYWNOŚĆ DLA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI”
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020

 

 

o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

 

I.     ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów Anna Pietruszyńska

Nr fax.  59 8632 850

e-mailstarostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej BIPhttp://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

II.   ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.     Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.     Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.     Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i §12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

4.     Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone

 

 

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.       SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

 

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie warsztatów rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2. Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

Warsztaty stanowią wsparcie psychologiczno – pedagogiczne, o którym mowa w produkcie finalnym projektu innowacyjnego – modelu wspierania uczniów szczególnie uzdolnionych.

 

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 

Przeprowadzenie warsztatów rozwijających kreatywność w wymiarze 24 godz. od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2020 r. Przez jedną godzinę rozumiemy jedną godzinę zegarową.

 

 

 

Adresaci/liczba uczestników

W warsztatach weźmie udział 65 uczestników projektu – uczniowie szczególnie uzdolnieni, uczestnicy projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników.

 

Czas trwania:

Warsztaty należy przeprowadzić do dnia 30 kwietnia 2020 r. 1 godzina warsztatów = 60 minut.

Preferowane przez uczestników warsztatów są co do zasady: godziny popołudniowe w tygodniu, w godzinach pracy LCNK (Lokalnego Centrum Nauczania Kreatywnego). W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników i uczestniczek. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.

 

Harmonogram należy ustalić wg bieżących preferencji i możliwości uczestników warsztatów, biorąc pod uwagę odbywające się inne zajęcia realizowane w ramach ww. projektu.

 

Miejsce realizacji:

Miejsce realizacji warsztatów miasto Lębork. Przedmiot zamówienia  należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia.

 

 

Program warsztatów:

Program warsztatów uwzględnia m.in.:

- kreatywność i wspieranie twórczego myślenia

- kreatywność i aktywność zawodowa

- samorozwój, skuteczne planowanie rozwoju

- inspiracje edukacyjno – rozwojowe

- współpraca i wspieranie kompetencji kluczowych w pracy zespołu

- interakcje społeczne, komunikacja.

 

Uczestnicy projektu mają mieć wpływ na realizowane podczas warsztatów tematy. Obszary tematycznych warsztatów psychologicznych zostaną przedstawione uczniom w formie listy do wyboru.

 

WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:  

Obowiązki Wykonawcy:

Wykonawca zobowiązuje się do:

a)     zapewnienia osoby/osób do przeprowadzenia warsztatów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu (stażu pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga) niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia przedmiotu zamówienia droga elektroniczną, metodą e-learningu., w formie ekstrenistycznej itp.

b)     Przeprowadzenia zajęć warsztatowych dla grup uczniów, z uwzględnieniem zapisów § 7 Regulaminu uczestnictwa w Projekcie „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, stanowiący załącznik do Uchwały nr 138/2019 Zarządu Powiatu Lęborskiego z dnia 11.12.2019 r.:

 „Warsztaty rozwijające kreatywność: 

1.       Warsztaty stanowią wsparcie psychologiczno-pedagogiczne, o którym mowa w produkcie finalnym projektu innowacyjnego – modelu wspierania uczniów szczególnie uzdolnionych.

2.       Warsztaty rozwijające kreatywność dzielą się na:

1)       warsztaty integracyjne,

2)       tematyczne warsztaty psychologiczne.

3.       Uczeń ma prawo do udziału w trzygodzinnych warsztatach integracyjnych.

4.       Uczeń ma prawo do udziału w sześciu godzinach tematycznych warsztatów psychologicznych.

5.       Obszary tematycznych warsztatów psychologicznych zostaną przedstawione uczniom w formie listy do wyboru.

Warsztaty będą prowadzone przez posiadającego odpowiednie kwalifikacje psychologa/pedagoga.”

 

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:

1.     Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.

2.     Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

3.     Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych warsztatów.

 

Dodatkowe informacje/wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego:

1.       Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach pracy LCNK (Lokalnego Centrum Nauczania Kreatywnego). W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub
w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników
i uczestniczek. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.

2.       Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników zajęć w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.

3.       Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

4.       W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego do poziomu lub sposobu realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający może wezwać (poprzez monit) Wykonawcę do zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wyznaczając w tym celu odpowiedni termin. Jeżeli w wyznaczonym terminie Wykonawca nie odniesie się do zarzutów lub nie zacznie realizować we właściwy sposób przedmiotu umowy – zostaje wysłany drugi monit z określonym terminem. Jeżeli w wyznaczonym terminie przedmiot umowy nie jest realizowany prawidłowo – umowa zostaje rozwiązania z winy Wykonawcy.

5.       Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 

 

 

Wykonawca zobowiązany jest również do:

1. Ścisłej współpracy z Lokalnym Opiekunem Pedagogiczno – Metodycznym, zatrudnionym do realizacji ww. projektu w powiecie lęborskim.

2.     Wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem terminów zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy
i obowiązującymi przepisami.

3.     Wykonania zamówienia z najwyższą starannością oraz najlepszą praktyką.

4.     Informowania Zamawiającego oraz Lokalnego Opiekuna Pedagogiczno - Metodycznego o swojej nieobecności, najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności, w przypadku odwołania ich z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

5.     Świadczenia usług w atrakcyjnej dla uczestników formie.

6.     Sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – dokumentacje fotograficzną
ze zrealizowanych działań – min. 20 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

7.     Odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych „wychodzących” od Wykonawcy.

8.     Do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie zWytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020,

9.     Opracowania program nauczania, zawierającego następujące informacje: plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych, treści kształcenia w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, procedury osiągania zamierzonych celów, przewidywane osiągnięcia uczniów, literaturę.

10.Opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia na wszystkie miesiące planowanego zatrudnienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy z Zamawiającym i Lokalnym Opiekunem Pedagogiczno – Metodycznym i uczniami. Harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram ten jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia. Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.

11.Opracowania narzędzi do przeprowadzenia diagnozy kompetencji kluczowych uczniów oraz przeprowadzenia diagnozy kompetencji kluczowych właściwych dla warsztatów, na początku i przy zakończeniu warsztatów oraz opracowania raportu.

12.Monitorowania udziału uczestników w zajęciach, przedstawiania co miesiąc oryginałów list obecności z podpisami uczniów uczestniczących w zajęciach w dokumentacji rozliczeniowej. (Dopuszcza się odpracowanie niezrealizowanych godzin w terminach ustalonych w porozumieniu z uczestnikami).

13.Dbania o wysoką jakość realizowanych zajęć, z nastawieniem na rozwój indywidualny uczniów zgodnie z ich predyspozycjami i zdiagnozowanymi zdolnościami.

14.Rzetelnego sporządzania dokumentacji wykonywania umowy, na podstawie wzorów zatwierdzonych przez Zamawiającego, w tym bieżącego dokumentowania prowadzenia zajęć w formie dziennika z realizacji zajęć, list obecności,dokumentacji fotograficznej, raportu itp.

15.Do stosowania regulacji prawnych dotyczących wykonania zamówienia zgodnych ze stanem prawnym obowiązującym w trakcie trwania umowy.

16.Do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

 

Po zakończeniu miesiąca, Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane w danym miesiącu godziny. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację rozliczeniową:

      a) dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów, z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin;

             b) protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy) zawierająca okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin,

             c)  dokumentacje fotograficzną ze zrealizowanych działań– min. 20 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawiającą uczestników biorących udział w warsztatach,

             e)   po zrealizowaniucałości usługi dodatkowo:

-         raport- sprawozdanie z wykonania pracy sporządzone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz
z załącznikami,

-         protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.

 

Źródło finansowania zamówienia:

Projekt „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja Ogólna, Poddziałanie 3.2.2. Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

2.     Wspólny słownik CPV:

80000000-4

Dodatkowe:80200000-6, 80310000-0, 80410000-1, 80500000-9, 80570000-0

 

3.     Termin realizacji zamówienia:

Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2020 r.

 

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:

- dysponowanie osobą, która będzie realizować przedmiot zamówienia, spełniającą następujące warunki:

a)       wykształcenie wyższe magisterskie: psychologiczne lub  pedagogiczne

b)       co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani:

1.       Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo,
w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania ww. powiązań – zał. Nr 3.

 

V.             OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć dokumenty:

a.     Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.

b.     Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznika nr 3.

c.     Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznika nr 4.

5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI Nr PO.272.3.1.2020 NA PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW ROZWIJAJĄCYCH KREATYWNOŚĆ DLA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH  W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI
Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.”

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 14 lutego 2020 r., godz. 8.15.

 

9.     Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

VI.   MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego
w Lęborku w terminie do dnia  14 lutego 2020 r., godz. 8.00

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 14 lutego 2020 r., godz. 8.15.

 

VII.    OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

 

 

 

 

VIII.         KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

1.  Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %

 

Oferta będzie oceniana w ww. kryterium wg następującego wzoru:

 

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                    Cena przedstawiona w ofercie

 

 

2.     Kryterium 2 (K2) staż pracy na stanowisku psycholog lub pedagog osoby/osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia - 40 %

 

c)       co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga

 

 

K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez osobę/-y wskazaną/-e do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z poniższą skalą (max. 40 punktów):

staż pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga: 3 pełne lata – 0 pkt.

staż pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga: 4 pełne lata – 20 pkt.

staż pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga 5 pełnych lat – 30 pkt.

staż pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga: 6 pełnych lat i więcej – 40 pkt.

 

Punkty za kryterium 2 Staż pracy na stanowisku psycholog lub pedagog osoby/osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówieniazostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego doświadczenia, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce wg skali podanej powyżej.

 

Uwaga:Wykonawca może posługiwać się przy realizacji zamówienia większą liczbą osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, doświadczenie w wykonaniu przedmiotu zamówienia zaznacza wg potencjału najmniej doświadczonej.  

 

SPOSÓB OCENY OFERT:

 

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Staż pracy na stanowisku psycholog lub pedagog osoby/osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia

 

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.   

 

IX.     ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu..

4.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

X.        INFORMACJE DODATKOWE

1.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.     Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.

3.     Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

4.     Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że
w odniesieniu do zbiorów:

·       Zarządzanie Regionalnym Programem Operacyjnym  Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, mający siedzibę przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku (80-810),

- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@pomorskie.eu

·       Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy ds. rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Powierzającej, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (00-926),

- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@miir.gov.pl.

 

Powiat Lęborski, z siedzibą w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, jako Beneficjent projektu (na mocy podpisanej w dniu 09.11.2016r. umowy o dofinansowanie projektu nr RPPM.03.03.01-22-0020/16-00
z Województwem Pomorskim, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej RPO WP 2014-2020) jest podmiotem, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych.

§   Administratorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5 jest Starosta Lęborski;

§   inspektor ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku – kontakt e mail: iodo@starostwolebork.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;

§   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz realizacją umowy o dofinansowanie projektu;

§   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” oraz w związku z realizacją umowy o dofinansowanie projektu:

a)       instytucja pośrednicząca;

b)       podmioty świadczące usługi na rzecz Zarządu Województwa Pomorskiego w związku realizacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w szczególności podmioty realizujące badania ewaluacyjne.

c)       podmioty świadczące usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych (np. dostawcom usług informatycznych).

Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z Instytucją Zarządzającą i tylko zgodnie z jej poleceniami;

§   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie
z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku oraz umową o dofinansowanie projektu;

§   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

§   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§   posiada Pani/Pan:

−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§   nie przysługuje Pani/Panu:

−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

__________________

−         ** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

−         *** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

  1. Formularz ofertowy  - załącznik nr 1
  2. Wzór umowy - załącznik nr 2
  3. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych  - załącznik nr 3
  4. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)-  załącznik nr 4

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..