2020-05-14

PO.272.3.3.2020 Przeprowadzenie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy potwierdzonych stosownym zaświadczeniem lekarskim w ramach projektu "Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego"

 

 

Informacja o  udzieleniu zamówienia

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.3.2020 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi -PRZEPROWADZENIE BADAŃ LEKARSKICH Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY POTWIERDZONYCH STOSOWNYM ZAŚWIADCZENIEM LEKARSKIM W RAMACH PROJEKTU "KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO"o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający:                                                               

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy z następującym Wykonawcą:

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku

ul. Węgrzynowicza 13

84-300 Lębork

Umowa została podpisana w dniu 29 maja 2020 roku.

 


 

 

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.3.2020 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - PRZEPROWADZENIE BADAŃ LEKARSKICH Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY POTWIERDZONYCH STOSOWNYM ZAŚWIADCZENIEM LEKARSKIM W RAMACH PROJEKTU "KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO"o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku

ul. Węgrzynowicza 13

84-300 Lębork

 

Uzasadnienie:

l.p.

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

1

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie

ul. Szpitalna 2

75-695 Koszalin

Oferta nie podlegała ocenie –została odrzucona na podstawie pkt IX.1 ogłoszenia: ZAMAWIAJĄCYODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.Złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna  z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu w zakresie miejsca wykonywania zlecenia. Zamawiający w pkt. III ogłoszenia określił w opisie przedmiotu zamówienia „Miejsce wykonywania zlecenia: na terenie miasta Lęborka, w miejscu udostępnionym przez Wykonawcę.”

2

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku

ul. Węgrzynowicza 13

84-300 Lębork

CENA PODSTAWOWYCH BADAŃ – 60,00 pkt
CENA DODATKOWYCH BADAŃ - 40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00 pkt

Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego i uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert. Oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert - uzyskała największą ilość punktów.  Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

 

 


Referat Programów Pomocowych (PO)                                                                   

PO.272.3.3.2020                                                            

Symbol wnioskodawcy                                                                                                 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI
 
PRZEPROWADZENIE BADAŃ LEKARSKICH Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY POTWIERDZONYCH
STOSOWNYM ZAŚWIADCZENIEM LEKARSKIM W RAMACH PROJEKTU "KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO"

 

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmuje  przeprowadzenie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy potwierdzonych stosownym zaświadczeniem lekarskim w ramach projektu "Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoby do kontaktów: Ewelina Obolewska, Katarzyna Miłosz

Nr faksu: 59 8632 850

e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej: http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

II.       ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.     Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.     Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.     Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i § 12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

4.     Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

III.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

  1. SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy potwierdzonych stosownym zaświadczeniem lekarskim w ramach projektu Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu badań lekarskich z zakresu medycyny pracy i wydaniu zaświadczeń w tym zakresie, potwierdzających brak przeciwwskazań lub ich posiadanie do odbycia przez uczestników i uczestniczki w/w Projektu, wskazanych staży i praktyk zawodowych.

Zamawiający dla każdej z osób wyda skierowanie, w którym będzie określone stanowisko pracy podczas odbywania stażu/praktyk zawodowych, na które mają zostać przeprowadzone badania i wydane zaświadczenie.

 

Planowana liczba uczniów/uczennic zrekrutowanych do udziału w stażach/praktykach zawodowych w 2020 roku, którzy zostaną skierowani na badania lekarskie z zakresu medycyny pracy, zakończone wydaniem zaświadczeń w tym zakresie, potwierdzających brak przeciwwskazań lub ich posiadanie do odbycia wskazanych staży i praktyk zawodowych wynosi 435 uczestników i uczestniczek w/w Projektu.

 

Grupę docelową projektu stanowią wyłącznie uczniowie/uczennice następujących szkół Powiatu Lęborskiego:

a)    Powiatowego Centrum Edukacyjnego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lęborku (szkoły ponadpodstawowej),

b)    Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku
(szkoły ponadpodstawowej),

c)    Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku
(szkoły ponadpodstawowej).

Celem projektu jest zwiększenie szans uczniów szkół na odniesienie sukcesu na rynku pracy i zwiększenie poziomu zatrudnienia absolwentów szkół powiatu lęborskiego, poprzez podniesienie jakości edukacji i oferty kształcenia zawodowego w zakresie branż kluczowych o największym potencjale rozwoju regionu (budownictwo, BPO/SSC, usługi finansowe i biznesowe, chemia lekka, ICT i elektronika, logistyka).

 

Cele szczegółowe:

-      Wzrost poziomu umiejętności i kwalifikacji zawodowych u uczniów

-      Dostosowanie kompetencji nauczycieli kształcenia zawodowego do dynamicznie zmieniającego się rynku
i technologii

-      Zwiększenie oferty kształcenia zawodowego

-      Zwiększenie interakcji szkół z otoczeniem zewnętrznym, w tym udział pracodawców/przedsiębiorców
i szkół wyższych w kształceniu zawodowym.

 

Zamawiający planuje przeprowadzenie stosownych badań i wydanie zaświadczeń lekarskich dla uczestników staży i praktyk zawodowych zrekrutowanych w 2020 roku kształcących się w następujących branżach
i zawodach:

 

Szkoła
i branża

Zawód

Planowana liczba uczniów biorących udział
w stażach/praktykach zawodowych
w 2020 roku

PCE
Budownictwo

ü monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych/monter sieci i instalacji sanitarnych

ü monter zabudowy i robót wykończeniowych
      w budownictwie

ü murarz-tynkarz

ü stolarz

ü dekarz

ü technik budownictwa

ü technik urządzeń i systemów energetyki     

      odnawialnej

82 osób

 

PCE
Logistyka

 

ü technik logistyk

71 osób

 

ZSGŻiA

Chemia lekka

 

ü technik analityk

ü technik technologii żywności

46 osób

 

ZSGŻiA
BPO/SSC, usługi finansowe
i biznesowe

 

ü technik ekonomista

ü technik handlowiec

ü technik organizacji reklamy/technik reklamy

159 osób

 

ZSMI
ICT i elektronika

ü technik informatyk

ü technik teleinformatyk

ü technik mechatronik

ü monter-elektronik/elektronik/technik elektronik

77 osób

Razem:

435 osób

 

Określane w Skierowaniu na badania lekarskie z zakresu medycyny pracy stanowiska pracy, na których uczniowie/uczennice będą odbywać staże/praktyki zawodowe w 2020 roku będą zbieżne z zawodami, w których się kształcą (wg tabeli poniżej).

Kod zawodu

Zawód

Szkoła

712616/712618

Monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych/monter sieci i instalacji

 sanitarnych

PCE

712905

Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie

711204

Murarz-tynkarz

752205

Stolarz

712101

Dekarz

311204

Technik budownictwa

311930

Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej

333107

Technik logistyk

311103

Technik analityk

ZSGŻiA

314403

Technik technologii żywności

331403

Technik ekonomista

522305

Technik handlowiec

333906/333907

Technik organizacji reklamy/technik reklamy

351203

Technik informatyk

ZSMI

351103

Technik teleinformatyk

311410

Technik mechatronik

742102/311408

Monter-elektronik/elektronik/technik elektronik

 

W przypadku konieczności przeprowadzenia innych specjalistycznych badań Wykonawca zleca ich wykonanie w ramach złożonej oferty (wg załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego), za co otrzyma wynagrodzenie od Zamawiającego.

Tytułem wynagrodzenia Zamawiający zapłaci, a Wykonawca otrzyma kwotę z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia tj. za badania specjalistyczne lekarza medycyny pracy wraz z wydaniem zaświadczenia dla każdej ze skierowanych osób oraz za konieczne dodatkowe badania diagnostyczne i konsultacje specjalistyczne w zależności od wymagań wskazanego na skierowaniu stanowiska pracy podczas stażu zawodowego/praktyki zawodowej , według cennika – oferty Wykonawcy.

 

Miejsce wykonywania zlecenia: na terenie miasta Lęborka, w miejscu udostępnionym przez Wykonawcę.

 

Źródło finansowania zamówienia:

Projekt „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

2.       WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

85121000-3 - Usługi medyczne

85140000-2 – Różne usługi w dziedzinie zdrowia

85143000-3 – Usługi ambulatoryjne

 

3.       TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:  

Od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2020 r.

 

IV.     WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert spełnienie następujących warunków:

Zleceniobiorca musi dysponować odpowiednią kadrą, czyli zatrudniać co najmniej jednego lekarza, który posiada umiejętności, kwalifikacje i uprawnienia do przeprowadzania badań lekarskich medycyny pracy
i wydawania w tym zakresie zaświadczeń lekarskich, w tym:

-        posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania badań z zakresu medycyny pracy;

-        posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zlecenia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zlecenia;

-         osoby wykonujące zadania z zakresu służby medycyny pracy muszą spełniać wymagania określone
w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy z późn. zm.

 

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani:

1.       Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

-         uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

-        posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

-        pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

-        pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. nr 2.

 

V.        OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć dokumenty:

- Formularz ofertowy – załącznik nr 1

- Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 2

- Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – załącznik nr 3

5.       Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6.       Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7.       Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej

do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI nr PO. 272.3.3.2020

na przeprowadzenie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy potwierdzonych stosownym zaświadczeniem lekarskim w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 26 maja 2020 roku godz. 9:30

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

VI.     MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 26.05.2020 r. do godz. 9:00.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 217, w dniu 26.05.2020 r. o godz. 9:30.

 

VII.   OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt. I Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Kryterium 1 (K1) Cena podstawowych badań specjalistycznych brutto - 60 %

Lp.

Rodzaj

Waga kryterium

1.        

Podstawowe badanie specjalistyczne lekarza medycyny pracy + wydanie zaświadczenia (orzeczenia lekarskiego) do odbycia staży/praktyk zawodowych

60%

 

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

               Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                            Cena przedstawiona w ofercie

 

  1. Kryterium 2 (K2) Cena dodatkowych badań diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych brutto łącznie*- 40 %

Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami**:

 

Lp.

Rodzaj

Waga kryterium

1.        

Morfologia krwi

40%

2.        

Morfologia i płytki krwi

3.        

OB.

4.        

Leukocytoza

5.        

Rozmaz

6.        

Mocz – badanie ogólne

7.        

Transaminazy

8.        

WR

9.        

Inne badania

10.    

RTG klatki piersiowej – duże

11.    

Badania audiometryczne

12.    

Badanie EKG

13.    

Glukoza na czczo

14.    

Lipidogram (cholesterol i frakcje)

15.    

Badanie psychologiczne

16.    

Badanie okulistyczne

17.    

Badanie neurologiczne

18.    

Badanie laryngologiczne

19.    

Badanie okulistyczne i dobór szkieł

20.    

Wpis badań do książeczki zdrowia

21.    

Zaświadczenie do pracy przy monitorze

22.    

Badanie kału

Łączna kwota za dodatkowe badania diagnostyczne i konsultacje specjalistyczne brutto

 

*  Jeżeli w złożonych ofertach nie zostanie podana cena na którąkolwiek z pozycji, przy ocenie i wyborze ofert nie będzie ona brana pod uwagę w żadnej z badanych ofert.

** Powyższy wykaz badań służy do oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej. Decyzja o wykonaniu konkretnych badań należy każdorazowo do lekarza medycyny pracy.

 

 

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

Minimalna łączna kwota za dodatkowe badania brutto (najniższa spośród złożonych ofert)

K2 = --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt

Łączna kwota za dodatkowe badania diagnostyczne przedstawiona w ofercie

 

SPOSÓB OCENY OFERT:

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena podstawowych badań specjalistycznych brutto”

K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena dodatkowych badań diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych brutto (w metrach)”

1.       Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2.       Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie
100 pkt.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

IX.     ZAMAWIAJĄCYODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.


 

X.        INFORMACJEDODATKOWE

1.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.     Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.

3.     Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

4.     Klauzula informacyjna

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że w odniesieniu do zbiorów:

·         Zarządzanie Regionalnym Programem Operacyjnym  Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, mający siedzibę przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku (80-810),

- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@pomorskie.eu

·         Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy ds. rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Powierzającej, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (00-926),

- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@miir.gov.pl.

 

Powiat Lęborski, z siedzibą w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, jako Beneficjent projektu (na mocy podpisanej w dniu 09.11.2016r. umowy o dofinansowanie projektu nr RPPM.03.03.01-22-0020/16-00 z Województwem Pomorskim, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej RPO WP 2014-2020) jest podmiotem, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych.

§   Administratorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5 jest Starosta Lęborski;

§   inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku jest Pan Krzysztof Pukaczewski (e mail: iodo@starostwolebork.pl);

§   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz realizacją umowy o dofinansowanie projektu;

§   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz w związku z realizacją umowy o dofinansowanie projektu:

a)      instytucja pośrednicząca;

b)      podmioty świadczące usługi na rzecz Zarządu Województwa Pomorskiego w związku realizacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w szczególności podmioty realizujące badania ewaluacyjne.

c)       podmioty świadczące usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych (np. dostawcom usług informatycznych).

Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z Instytucją Zarządzającą i tylko zgodnie z jej poleceniami;

§   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku oraz umową o dofinansowanie projektu;

§   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

§   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§   posiada Pani/Pan:

      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§   nie przysługuje Pani/Panu:

      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

__________________

         ** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

         *** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

1.     Formularz ofertowy - zał. nr 1

2.     Oświadczenie o braku występowania powiązań kapitałowych lub osobowych - zał. nr 2

3.     Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)- zał. nr 3

4.     Wzór umowy - zał. nr 4

 

 

<!--[if !mso]>

<![endif]-->

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..