PO.272.3.3.2020 Przeprowadzenie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy potwierdzonych stosownym zaświadczeniem lekarskim w ramach projektu "Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego"
Informacja o udzieleniu zamówienia
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.3.2020 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi -PRZEPROWADZENIE BADAŃ LEKARSKICH Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY POTWIERDZONYCH STOSOWNYM ZAŚWIADCZENIEM LEKARSKIM W RAMACH PROJEKTU "KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO"o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy z następującym Wykonawcą:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku
ul. Węgrzynowicza 13
84-300 Lębork
Umowa została podpisana w dniu 29 maja 2020 roku.
Informacja o wyniku postępowania
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.3.2020 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - PRZEPROWADZENIE BADAŃ LEKARSKICH Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY POTWIERDZONYCH STOSOWNYM ZAŚWIADCZENIEM LEKARSKIM W RAMACH PROJEKTU "KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO"o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku
ul. Węgrzynowicza 13
84-300 Lębork
Uzasadnienie:
l.p. |
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty: |
|
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium: |
||
1 |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie ul. Szpitalna 2 75-695 Koszalin |
Oferta nie podlegała ocenie –została odrzucona na podstawie pkt IX.1 ogłoszenia: ZAMAWIAJĄCYODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.Złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu w zakresie miejsca wykonywania zlecenia. Zamawiający w pkt. III ogłoszenia określił w opisie przedmiotu zamówienia „Miejsce wykonywania zlecenia: na terenie miasta Lęborka, w miejscu udostępnionym przez Wykonawcę.” |
2 |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku ul. Węgrzynowicza 13 84-300 Lębork |
CENA PODSTAWOWYCH BADAŃ – 60,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00 pkt |
Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego i uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert. Oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert - uzyskała największą ilość punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. |
Referat Programów Pomocowych (PO)
PO.272.3.3.2020
Symbol wnioskodawcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI
– PRZEPROWADZENIE BADAŃ LEKARSKICH Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY POTWIERDZONYCH
STOSOWNYM ZAŚWIADCZENIEM LEKARSKIM W RAMACH PROJEKTU "KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO"
O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmuje przeprowadzenie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy potwierdzonych stosownym zaświadczeniem lekarskim w ramach projektu "Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
I. ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoby do kontaktów: Ewelina Obolewska, Katarzyna Miłosz
Nr faksu: 59 8632 850
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej: http://powiatleborski.bip.gov.pl/
II. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i § 12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy potwierdzonych stosownym zaświadczeniem lekarskim w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu badań lekarskich z zakresu medycyny pracy i wydaniu zaświadczeń w tym zakresie, potwierdzających brak przeciwwskazań lub ich posiadanie do odbycia przez uczestników i uczestniczki w/w Projektu, wskazanych staży i praktyk zawodowych.
Zamawiający dla każdej z osób wyda skierowanie, w którym będzie określone stanowisko pracy podczas odbywania stażu/praktyk zawodowych, na które mają zostać przeprowadzone badania i wydane zaświadczenie.
Planowana liczba uczniów/uczennic zrekrutowanych do udziału w stażach/praktykach zawodowych w 2020 roku, którzy zostaną skierowani na badania lekarskie z zakresu medycyny pracy, zakończone wydaniem zaświadczeń w tym zakresie, potwierdzających brak przeciwwskazań lub ich posiadanie do odbycia wskazanych staży i praktyk zawodowych wynosi 435 uczestników i uczestniczek w/w Projektu.
Grupę docelową projektu stanowią wyłącznie uczniowie/uczennice następujących szkół Powiatu Lęborskiego:
a) Powiatowego Centrum Edukacyjnego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lęborku (szkoły ponadpodstawowej),
b) Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku
(szkoły ponadpodstawowej),
c) Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku
(szkoły ponadpodstawowej).
Celem projektu jest zwiększenie szans uczniów szkół na odniesienie sukcesu na rynku pracy i zwiększenie poziomu zatrudnienia absolwentów szkół powiatu lęborskiego, poprzez podniesienie jakości edukacji i oferty kształcenia zawodowego w zakresie branż kluczowych o największym potencjale rozwoju regionu (budownictwo, BPO/SSC, usługi finansowe i biznesowe, chemia lekka, ICT i elektronika, logistyka).
Cele szczegółowe:
- Wzrost poziomu umiejętności i kwalifikacji zawodowych u uczniów
- Dostosowanie kompetencji nauczycieli kształcenia zawodowego do dynamicznie zmieniającego się rynku
i technologii
- Zwiększenie oferty kształcenia zawodowego
- Zwiększenie interakcji szkół z otoczeniem zewnętrznym, w tym udział pracodawców/przedsiębiorców
i szkół wyższych w kształceniu zawodowym.
Zamawiający planuje przeprowadzenie stosownych badań i wydanie zaświadczeń lekarskich dla uczestników staży i praktyk zawodowych zrekrutowanych w 2020 roku kształcących się w następujących branżach
i zawodach:
Szkoła |
Zawód |
Planowana liczba uczniów biorących udział |
PCE |
ü monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych/monter sieci i instalacji sanitarnych ü monter zabudowy i robót wykończeniowych ü murarz-tynkarz ü stolarz ü dekarz ü technik budownictwa ü technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej |
82 osób |
PCE
|
ü technik logistyk |
71 osób |
ZSGŻiA Chemia lekka
|
ü technik analityk ü technik technologii żywności |
46 osób |
ZSGŻiA
|
ü technik ekonomista ü technik handlowiec ü technik organizacji reklamy/technik reklamy |
159 osób |
ZSMI |
ü technik informatyk ü technik teleinformatyk ü technik mechatronik ü monter-elektronik/elektronik/technik elektronik |
77 osób |
Razem: |
435 osób |
Określane w Skierowaniu na badania lekarskie z zakresu medycyny pracy stanowiska pracy, na których uczniowie/uczennice będą odbywać staże/praktyki zawodowe w 2020 roku będą zbieżne z zawodami, w których się kształcą (wg tabeli poniżej).
Kod zawodu |
Zawód |
Szkoła |
712616/712618 |
Monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych/monter sieci i instalacji sanitarnych |
PCE |
712905 |
Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie |
|
711204 |
Murarz-tynkarz |
|
752205 |
Stolarz |
|
712101 |
Dekarz |
|
311204 |
Technik budownictwa |
|
311930 |
Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej |
|
333107 |
Technik logistyk |
|
311103 |
Technik analityk |
ZSGŻiA |
314403 |
Technik technologii żywności |
|
331403 |
Technik ekonomista |
|
522305 |
Technik handlowiec |
|
333906/333907 |
Technik organizacji reklamy/technik reklamy |
|
351203 |
Technik informatyk |
ZSMI |
351103 |
Technik teleinformatyk |
|
311410 |
Technik mechatronik |
|
742102/311408 |
Monter-elektronik/elektronik/technik elektronik |
W przypadku konieczności przeprowadzenia innych specjalistycznych badań Wykonawca zleca ich wykonanie w ramach złożonej oferty (wg załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego), za co otrzyma wynagrodzenie od Zamawiającego.
Tytułem wynagrodzenia Zamawiający zapłaci, a Wykonawca otrzyma kwotę z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia tj. za badania specjalistyczne lekarza medycyny pracy wraz z wydaniem zaświadczenia dla każdej ze skierowanych osób oraz za konieczne dodatkowe badania diagnostyczne i konsultacje specjalistyczne w zależności od wymagań wskazanego na skierowaniu stanowiska pracy podczas stażu zawodowego/praktyki zawodowej , według cennika – oferty Wykonawcy.
Miejsce wykonywania zlecenia: na terenie miasta Lęborka, w miejscu udostępnionym przez Wykonawcę.
Źródło finansowania zamówienia:
Projekt „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).
2. WSPÓLNY SŁOWNIK CPV
85121000-3 - Usługi medyczne
85140000-2 – Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85143000-3 – Usługi ambulatoryjne
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2020 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert spełnienie następujących warunków:
Zleceniobiorca musi dysponować odpowiednią kadrą, czyli zatrudniać co najmniej jednego lekarza, który posiada umiejętności, kwalifikacje i uprawnienia do przeprowadzania badań lekarskich medycyny pracy
i wydawania w tym zakresie zaświadczeń lekarskich, w tym:
- posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania badań z zakresu medycyny pracy;
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zlecenia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zlecenia;
- osoby wykonujące zadania z zakresu służby medycyny pracy muszą spełniać wymagania określone
w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy z późn. zm.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani:
1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia
Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. nr 2.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć dokumenty:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 2
- Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – załącznik nr 3
5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej
do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI nr PO. 272.3.3.2020
na przeprowadzenie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy potwierdzonych stosownym zaświadczeniem lekarskim w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
NIE OTWIERAĆ PRZED 26 maja 2020 roku godz. 9:30
- Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 26.05.2020 r. do godz. 9:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 217, w dniu 26.05.2020 r. o godz. 9:30.
VII. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt. I Ogłoszenia.
4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Kryterium 1 (K1) Cena podstawowych badań specjalistycznych brutto - 60 %
Lp. |
Rodzaj |
Waga kryterium |
1. |
Podstawowe badanie specjalistyczne lekarza medycyny pracy + wydanie zaświadczenia (orzeczenia lekarskiego) do odbycia staży/praktyk zawodowych |
60% |
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena przedstawiona w ofercie
- Kryterium 2 (K2) Cena dodatkowych badań diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych brutto łącznie*- 40 %
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami**:
Lp. |
Rodzaj |
Waga kryterium |
1. |
Morfologia krwi |
40% |
2. |
Morfologia i płytki krwi |
|
3. |
OB. |
|
4. |
Leukocytoza |
|
5. |
Rozmaz |
|
6. |
Mocz – badanie ogólne |
|
7. |
Transaminazy |
|
8. |
WR |
|
9. |
Inne badania |
|
10. |
RTG klatki piersiowej – duże |
|
11. |
Badania audiometryczne |
|
12. |
Badanie EKG |
|
13. |
Glukoza na czczo |
|
14. |
Lipidogram (cholesterol i frakcje) |
|
15. |
Badanie psychologiczne |
|
16. |
Badanie okulistyczne |
|
17. |
Badanie neurologiczne |
|
18. |
Badanie laryngologiczne |
|
19. |
Badanie okulistyczne i dobór szkieł |
|
20. |
Wpis badań do książeczki zdrowia |
|
21. |
Zaświadczenie do pracy przy monitorze |
|
22. |
Badanie kału |
|
Łączna kwota za dodatkowe badania diagnostyczne i konsultacje specjalistyczne brutto |
* Jeżeli w złożonych ofertach nie zostanie podana cena na którąkolwiek z pozycji, przy ocenie i wyborze ofert nie będzie ona brana pod uwagę w żadnej z badanych ofert.
** Powyższy wykaz badań służy do oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej. Decyzja o wykonaniu konkretnych badań należy każdorazowo do lekarza medycyny pracy.
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Minimalna łączna kwota za dodatkowe badania brutto (najniższa spośród złożonych ofert)
K2 = --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Łączna kwota za dodatkowe badania diagnostyczne przedstawiona w ofercie
SPOSÓB OCENY OFERT:
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2
gdzie:
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena podstawowych badań specjalistycznych brutto”
K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena dodatkowych badań diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych brutto (w metrach)”
1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie
100 pkt.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
IX. ZAMAWIAJĄCYODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.
2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
4. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.
X. INFORMACJEDODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
2. Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.
3. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
4. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że w odniesieniu do zbiorów:
· Zarządzanie Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, mający siedzibę przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku (80-810),
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@pomorskie.eu
· Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy ds. rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Powierzającej, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (00-926),
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@miir.gov.pl.
Powiat Lęborski, z siedzibą w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, jako Beneficjent projektu (na mocy podpisanej w dniu 09.11.2016r. umowy o dofinansowanie projektu nr RPPM.03.03.01-22-0020/16-00 z Województwem Pomorskim, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej RPO WP 2014-2020) jest podmiotem, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych.
§ Administratorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5 jest Starosta Lęborski;
§ inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku jest Pan Krzysztof Pukaczewski (e mail: iodo@starostwolebork.pl);
§ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz realizacją umowy o dofinansowanie projektu;
§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz w związku z realizacją umowy o dofinansowanie projektu:
a) instytucja pośrednicząca;
b) podmioty świadczące usługi na rzecz Zarządu Województwa Pomorskiego w związku realizacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w szczególności podmioty realizujące badania ewaluacyjne.
c) podmioty świadczące usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych (np. dostawcom usług informatycznych).
Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z Instytucją Zarządzającą i tylko zgodnie z jej poleceniami;
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku oraz umową o dofinansowanie projektu;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
__________________
− ** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− *** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
1. Formularz ofertowy - zał. nr 1
2. Oświadczenie o braku występowania powiązań kapitałowych lub osobowych - zał. nr 2
3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)- zał. nr 3
4. Wzór umowy - zał. nr 4
<!--[if !mso]>
<![endif]-->