PO.272.1.15.2020 Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w PCE i ZSMI w Lęborku w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne”
PO.272.1.15.2020 / 756549-N-2020 z dnia 08.12.2020
PO.272.1.15.2020
Lębork, 30.12.2020
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA DLA CZĘŚĆI NR 1
Dotyczy: Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w PCE i ZSMI w Lęborku w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)
Powiat Lęborski - 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą”, niniejszym zawiadamia o:
UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA w części nr 1
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Zamawiający uzyskał informację, które wskazują na wadę w przedmiotowym postępowaniu, która skutkuje naruszeniem zasady uczciwej konkurencji oraz zasady równego traktowania Wykonawców. Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 unieważnia postępowanie.
PO.272.1.15.2020
Lębork, 22.12.2020
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA DLA CZĘŚĆI NR 2
Dotyczy: Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w PCE i ZSMI w Lęborku w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)
Powiat Lęborski - 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą”, niniejszym zawiadamia o:
UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA w części nr 2
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W dniu 17.12.2020 r. o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu nie złożono żadnej oferty na realizację części 2 zamówienia.
W związku z powyższym, w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu”), Zamawiający unieważnia część 2 postępowania o udzielenie zamówienia.
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 17.12.2020 godz. 10:00
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.15.2020o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w PCE i ZSMI w Lęborkuw ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
Numer oferty (według daty i godziny wpływy do siedziby Zamawiającego) |
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
CENA OFERTY |
TERMIN DOSTAWY |
1 |
Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak Gorzeszów 19 58-405 Krzeszów |
Część nr 1 – 98 878,47 zł |
Część nr 1 - 7 dni |
2 |
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki ul. Staszica 22 82-500 Kwidzyn
|
Część nr 1 – 93 845,31 zł |
Część nr 1 – 3 dni |
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 299 052,83 PLN, w tym: Część 1 – 109 651,53 PLN Część 2 – 189 401,30 PLN |
Dnia 14.12.2020 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o następującej treści:
Pytanie 1:
Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zobowiązany jest opisać przedmiot zamówienia między innymi w sposób jednoznaczny i wyczerpujący oraz w sposób, który nie utrudnia uczciwej konkurencji. W związku z powyższym określając termin rozpoczęcia realizacji zamówienia publicznego zamawiający powinien uwzględniać skalę zamówienia, a w szczególności uwarunkowania techniczne i organizacyjne związane z jego realizacją. Wyznaczenie zbyt krótkich terminów na zrealizowanie zamówienia czy na rozpoczęcie jego realizacji stanowi naruszenie art.29ust.1i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i może stanowić podstawę do wniesienia zasadnego odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej. Ustalenie krótkiego okresu realizacji zamówienia może spowodować, że tylko nieliczna grupa przedsiębiorców bądź tylko jeden z nich będzie skłonny złożyć ofertę, co spowoduje zawyżenie ceny i doprowadzi do nieefektywnego wydatkowania publicznych środków. Tak krótki termin sugeruje również iż zasada równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji została przez Zamawiającego zaniedbana. W związku z powyższym prosimy o usunięcie terminu realizacji zamówienia z kryteriów oceny ofert lub zmianę punktowanego przedziału na 21 do 42 dni.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie zaakceptuje zmiany terminów na zrealizowanie zamówienia. Terminy ustalone przez zamawiającego nie naruszają art.29 ust.1 i ust.2 ustawy „Prawo zamówień publicznych”. Zamawiający powziął informację od różnych producentów sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i otrzymał informację, że realizacja zamówienia (wysyłka towaru) nie będzie trwała dłużej niż od 3 do 5 dni roboczych.
Pytanie 2:
Powołując się na art. 7 ust. 1 oraz art. 29 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu:
"Typ Stół stolarski
Obszar zastosowań Służy do wykonywania robót ręcznych i montażu wyrobów stolarskich
Wymiary minimum 1600 x 600 mm
Dwa dociski (imadła)
Grubość płyty minimum 25 mm
Wysokość robocza min. 820 mm
Wyposażenie dodatkowe Z dociskiem czołowym i tylnym, dwoma imakami, szufladą i korytkiem lub półką
Gwarancja 24 m-ce"
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie akceptuje sprzętu opisanego przez Państwa. Zamawiający posiada oferty co najmniej trzech producentów oferujący sprzęt posiadający parametry zgodne ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Pytanie 3:
Powołując się na art. 7 ust. 1 oraz art. 29 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu:
"Typ Wiertarka wielowrzecionowa
Obszar zastosowań Służy do wykonywania otworów w wyrobach meblowych przy zastosowaniu jednocześnie kilku wierteł Liczba wrzecion 21
Odległość wrzecion 32 mm
Max głębokość wiercenia minimum 60 mm
Max grubość elementu wierconego minimum 50 mm Obroty wrzecion 2840 obr/min +/-3% Wyposażenie minimalne:
pneumatyczna regulacja pozycji głowicy wiertarskiej w pionie i w poziomie blokada głowicy w pozycji 45°
2 górne pneumatyczne siłowniki (dociski) do mocowania elementu regulacja wysokości głowicy
regulacja głębokości wiercenia w zakresie 0-60 mm głowica wiertarska z 21 wrzecionami przygotowanymi do szybkozłączek
- 2 dociski pneumatyczne materiału
- pedał nożny"
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie akceptuje sprzętu opisanego przez Państwa. Zamawiający posiada oferty co najmniej trzech producentów oferujący sprzęt posiadający parametry zgodne ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Pytanie 4:
'Powołując się na art. 7 ust. 1 oraz art. 29 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu:
"Typ Okleiniarka prostoliniowa
Obszar zastosowań Służy do oklejania obrzeży z tworzywa sztucznego różnej grubości
Obszar zastosowań Służy do oklejania obrzeży z tworzywa sztucznego różnej grubości
Wymiary stołu minimum 1540 x 800 mm
Zakres grubości obrabianego elementu minimum 10-45 mm
Zakres szerokości krawędzi minimum 12-48 mm
Zakres grubości krawędzi minimum 0,4-3 mm Maksymalna prędkość posuwu - minimum 6,4m/min"
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie akceptuje sprzętu opisanego przez Państwa. Zamawiający posiada oferty co najmniej trzech producentów oferujący sprzęt posiadający parametry zgodne ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Pytanie 5:
Powołując się na art. 7 ust. 1 oraz art. 29 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych prosimy o dostosowanie opisu w taki sposób aby nie godził w zasadę zachowania uczciwej konkurencji lub zaakceptowanie poniższego opisu:
"Typ Pilarka formatowa
Obszar zastosowań Służy do cięcia elementów płytowych o większych gabarytach i drewnianych
Średnica piły tarczowej Ø 300/315 mm
Moc silnika głównego minimum 3,0 kW
Średnia prędkość minimum 4200 obr./min
Szerokość cięcia minimum 1350 mm
Wysokość cięcia przy 90° min. 90 mm, przy 45° min. 60 mm Regulacja Ręczna regulacja wysokości tarczy i nachylenia tarczy"
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie akceptuje sprzętu opisanego przez Państwa. Zamawiający posiada oferty co najmniej trzech producentów oferujący sprzęt posiadający parametry zgodne ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Ogłoszenie nr 756549-N-2020 z dnia 08.12.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
„Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne”
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w PCE i ZSMI w Lęborku w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne”
Numer referencyjny: PO.272.1.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w PCE i ZSMI w Lęborku w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część nr 1 – Dostawa wyposażenia do pracowni maszynowej obróbki drewna Adres dostawy: Powiatowe Centrum Edukacyjne – Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Wojska Polskiego 31, 84-300 Lębork. Część nr 2 – Dostawa wyposażenia do pracowni transportu samochodowego Adres dostawy: Zespół Szkół Mechaniczno – Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych nieotwieranych i fabrycznie zabezpieczonych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczony sprzęt musi być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Ponadto musi mieć możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych. W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. o porównywalnych parametrach lub wyższych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważno-ści. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi zapewniać racjonalne i efektywne ceny, niezawyżone w stosunku do cen i stawek rynkowych. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) nie przewiduje się możliwości wypłacania Wykonawcy zaliczki. b) przedmiot zamówienia należy dostarczyć pod wskazany adres, w określonym terminie wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w odliczonych ilościach, zgodnie z SIWZ c) zamówienie obejmuje transport (na koszt i ryzyko Wykonawcy) oraz montaż wszystkich części przez przedstawiciela Dostawcy we wskazanym miejscu, w przypadku, gdy jest niezbędny do uruchomienia; d) jeśli elementy dostawy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu lub montażu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru. e) wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostawy. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas dostawy lub montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego bezpłatnie. f) Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wstępny harmonogram dostawy z podaniem terminu. g) Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostarczonego wyposażenia do czasu dokonania pisemnego odbioru końcowego /bez uwag/ potwierdzonego przez osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego. h) atesty potwierdzające wykonanie z materiałów, które nie zagrażają zdrowiu ludzi oraz certyfikaty dopuszczające do użytku w jednostkach oświatowych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu dostawy, co zostanie potwierdzone przez obie strony w protokole zdawczo-odbiorczym. Wymogi dotyczące gwarancji dla przedmiotu zamówienia : a) Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji określonego w opisie parametrów na każdą pozycję wyposażenia wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego. b) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego. c) warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których wyposażenie zostanie dostarczone (Zamawiający może usunąć opakowania po ich dostarczeniu, co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usłudze gwarancyjnej). d) Zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. e) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez przedstawiciela Zamawiającego usterek. f) gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości wyposażenia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 43810000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30213100-6 |
30230000-0 |
32322000-6 |
30232110-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem poniżej wyodrębnionych zdarzeń. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Odbiorcy lub Dostawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Dostawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Odbiorcy. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5; inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku jest Pan Krzysztof Pukaczewski (e-mail: iodo@starostwolebork.pl); Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w PCE i ZSMI w Lęborku w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych PO.272.1.15.2020 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa wyposażenia do pracowni maszynowej obróbki drewna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 – Dostawa wyposażenia do pracowni maszynowej obróbki drewna Adres dostawy: Powiatowe Centrum Edukacyjne – Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Wojska Polskiego 31, 84-300 Lębork. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości wyposażenia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43810000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa wyposażenia do pracowni transportu samochodowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2 – Dostawa wyposażenia do pracowni transportu samochodowego Adres dostawy: Zespół Szkół Mechaniczno – Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości wyposażenia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 30230000-0, 32322000-6, 30232110-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
termin dostawy | 40,00 |
cena | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: