2021-05-11

PO.272.2.1.2021 Sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla uczniów lęborskich szkół: PCE, ZSMI, ZSGŻiA

 


PO.272.2.1.2021

 

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.1.2021pn. Sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla uczniów lęborskich szkół: PCE, ZSMI, ZSGŻiA, którzy będą odbywać staże i praktyki zawodowe w okresie letnim w 2021 roku w ramach projektu pn. „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

 

informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy.

 

Umowa została zawarta w dniu 17 czerwca 2021r. z następującym Wykonawcą:

 

BUDROB PPHU Krzysztof Laskowski
ul. Jesionowa 8
84-
300 Lębork


 


 

 

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.1.2021  pn. Sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla uczniów lęborskich szkół: PCE, ZSMI, ZSGŻiA, którzy będą odbywać staże i praktyki zawodowe w okresie letnim w 2021 roku w ramach projektu pn. „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

 

Zamawiający:                                                              

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. Pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Wybrany Wykonawca:

BUDROB PPHU Krzysztof Laskowski
ul. Jesionowa 8
84-
300 Lębork

Cena 41 594,90 zł

 

 

l.p.

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

1

P.H.U. ELJAN
Elżbieta Drążkowska
ul. Pomorska 10, 81-314 Gdynia

Kryterium 1 – 45,13 pkt
Kryterium 2 – 20,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 65,13 pkt

2

P.P.H.U. „MAKLER”ZPChr

Marek Kapyszewski
ul. Polna 19a, 62-510 Konin

Kryterium 1 – 41,38 pkt
Kryterium 2 – 10,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 51,38 pkt

3

BPH Niedzielscy Sp. z o.o.
ul. Motelowa 14, 43-400 Cieszyn
 

Kryterium 1 – 32,35 pkt
Kryterium 2 – 20,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 52,35 pkt

4

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MADA”
Kosiec i Wspólnicy Sp. j.
ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ

ul. Słowicza 17, 02-170 Warszawa
ODDZIAŁ RADOM

ul. 1905 Roku 30B, 26-600 Radom

Kryterium 1 – 53,39 pkt
Kryterium 2 – 20,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 73,39 pkt

5

SANTI ODZIEŻ ROBOCZA Sp. z o.o.
ul. Tadeusza Wendy 7-9, 84-341 Gdynia

Kryterium 1 – 38,72 pkt
Kryterium 2 – 20,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 58,72 pkt

6

TUKANS.C.
Paweł Tuczkowski, Artur Klemann
ul. Stanisława Worcella 31
80-809 Gdańsk

Kryterium 1 – 29,04 pkt
Kryterium 2 – 40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 69,04 pkt

7

Best Wear Guzik Dorota
ul. Pograniczna 6
34-480 Jabłonka

Kryterium 1 – 29,57 pkt
Kryterium 2 – 20,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 49,57 pkt

8

SIMBHP sp. j.
Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki
ul. Borchardta 35-37
76-200 Słupsk

Kryterium 1 – 52,40 pkt
Kryterium 2 – 30,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 82,40 pkt

9

VESTIM GROUP Sp. z o.o.
ul. Puławska 14/18
26-600 Radom

Kryterium 1 – 52,53 pkt
Kryterium 2 – 40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 92,53 pkt

10

BUDROB PPHU Krzysztof Laskowski
ul. Jesionowa 8
84-300 Lębork

Kryterium 1 – 60,00 pkt
Kryterium 2 – 40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00 pkt

11

„DK BHP” Sp. J.
ul. Słoneczna 16F
76-200 Słupsk

Kryterium 1 – 52,76 pkt
Kryterium 2 – 40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 92,76 pkt

 

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę potwierdza spełnianie warunków udziału określonych przez Zamawiającego i uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert. Oferta została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert - uzyskała największą ilość punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

 


 

PO.272.2.1.2021

 W dniu 17.05.2021 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie: 

dot. zapytania ofertowego pn.Sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla uczniów lęborskich szkół: PCE, ZSMI, ZSGŻiA, którzy będą odbywać staże i praktyki zawodowe w okresie letnim w 2021 roku w ramach projektu pn. „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

 

TREŚĆ PYTANIA:

 

Dzień dobry,

 

W parametrach minimalnych w pkt. 1, 2, 3, 5, 6 i  7 w pierwszych pozycjach widnieje:

 

Półbut roboczy, wzmacniane noski, gumowa antypoślizgowa podeszwa

 

Proszę zatem o wyrażenie zgody na przedstawienie oferty obuwia roboczego które będzie wykonane:

- ze skróty, która ma właściwości wodo ochronne

- będzie posiadać wzmacniane noski

- podeszwa będzie wykonana z dwugęstościowego poliuretanu, który ma właściwości: antypoślizgowe, antyelektrostatyczne, olejoodporne,   będzie posiadać absorpcję energii w części piętowej.

 

 

Maseczka ochronna:

Czy dopuszczają Państwo maseczki wykonane z tkaniny kwasodpornej, która ma powłokę HYDROFOIL ®.

Powłoka ta jest tzw. membraną ochronną przed wirusami, drobnoustrojami. \


ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA dot. obu zapytań:

Zamawiający w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymienił asortyment, który stanowi przedmiot zamówienia. W tabeli do każdego produktu określił wymagane parametry minimalne, które muszą być spełnione. Zadaniem Wykonawców jest analiza spełniania proponowanego przez siebie produktu z minimalnym opisem zamieszczonym przez Zamawiającego. Zamawiający dodaje, że każdorazowo zaoferowany produkt musi być zgodny z zawartym minimalnym opisem przedmiotu zamówienia.

 


 

PO.272.2.1.2021                                                  Lębork, dnia 11.05.2021 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork,

tel.: (59) 86 32 825,

faks:(59) 86 32 850,

e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl,

adres strony internetowej: www.powiat-lebork.com

Osoba do kontaktów Ewelina Obolewska, Katarzyna Miłosz

 

 

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówieniajest: Sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla uczniów lęborskich szkół: PCE, ZSMI, ZSGŻiA, którzy będą odbywać staże i praktyki zawodowe w okresie letnim w 2021 roku w ramach projektu pn. „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do ogłoszenia. Szacuje się, że udział w stażach/praktykach w roku 2021 może wziąć do 371 uczniów, dla których będzie zamawiana odzież robocza. Zamawiający będzie każdorazowo określał ilość zamawianych kompletów odzieży w poszczególnych zamówieniach.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Słownik Zamówień (CPV):

 

18000000-9 Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

18830000-6 Obuwie ochronne

 

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

TERMIN  WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2021 r.

Termin realizacji zamówień wg zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalny termin realizacji składanych zamówień dopuszczany przez Zamawiającego to 5 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego zamówienia. W każdym przesyłanym zamówieniu będzie wyszczególniona ilość sztuk oraz rozmiary poszczególnych rodzajów odzieży, a także termin realizacji zamówienia będzie odbywał się wg deklaracji Wykonawcy.

 

  1. KRYTERIUM WYBORU OFERTY

 

Kryteria oceny ofert:

 

Lp.

rodzaj kryterium

waga

1

cena

60

2

termin dostawy (nie krótszy niż 1 dzień roboczy i nie dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia)

40

razem

100

 

Kryterium 1 - cena oferty brutto – 60%

 

najniższa cena spośród złożonych ofert

CENA (K1)=       ---------------------------------------------------------------------------------------  x 60

cena obliczanej oferty

 

                                                                                                                                 

Ocena w tym kryterium na podstawie ceny oferty brutto.

Ilość punktów wyliczona będzie z wykorzystaniem powyższego wzoru.

 

Kryterium 2 – termin realizacji zamówienia  - 40%

 

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA (K2)                 

 

Ocena punktowa w kryterium Termin realizacji zamówienia (K2) zostanie dokonana zgodnie z zasadą:

- realizacja zamówienia w 1 dzień roboczy (od chwili złożenia zamówienia)  – 40 pkt

- realizacja zamówienia w 2 dni robocze  (od chwili złożenia zamówienia) – 30 pkt

- realizacja zamówienia w 3 dni robocze  (od chwili złożenia zamówienia) – 20 pkt

- realizacja zamówienia w 4 dni robocze  (od chwili złożenia zamówienia) – 10 pkt

- realizacja zamówienia w 5 dni roboczych  (od chwili złożenia zamówienia) – 0 pkt

 

Jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wypełni czasu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że będzie realizował dostawy w terminie 5 dni roboczych od złożenia zamówienia i przyzna 0 pkt.

 

Ilość punktów wyliczona będzie z wykorzystaniem powyższego wzoru.

 

SPOSÓB OCENY OFERT:

Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Termin realizacji zamówienia”

 

  1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze zamówienie ocenione będą w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.
  3. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

 

  1. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

 

  1. Ofertę na załączonym druku należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminiedo dnia 21 maja 2021 r. do godziny 12:00 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia.
  2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

OFERTA DOTYCZY:

 

Sukcesywnej dostawy odzieży roboczej dla uczniów lęborskich szkół: PCE, ZSMI, ZSGŻiA, którzy będą odbywać staże i praktyki zawodowe
w okresie letnim w 2021 roku w ramach projektu
pn. „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 21 maja 2021 r. GODZ. 12:15

  1. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

 

  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
  2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
  3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt. I zapytania.
  4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..