2022-05-13

G.6840.3.2022.MG Ogłoszenie Zarządu Powiatu Lęborskiego

G.6840.3.2022.MG                                                      

Ogłoszenie

Zarządu Powiatu Lęborskiego

84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5

z dnia 13 maja 2022 roku

 

w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości stanowiących mienie Powiatu Lęborskiego przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargu

 

            Działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz. U z 2021 roku, poz. 1899 ze zm./

 

ogłasza się, co następuje:

 

 

  1. Przeznacza się do sprzedaży w drodze przetargu nieruchomość gruntową położoną w obrębie 2 miasta Łeby, przy ulicy Jachtowej.

 

Nr działki

Pow.

 w m2

Nr księgi wieczystej

Oznaczenie użytku

Cena nieruchomości

Opis nieruchomości

365/86

7496

SL1L/00043336/0

Ls 0.2337

Bp 0.5159

3.950.000 zł.1

Nieruchomość niezabudowana składająca się z dwóch działek położona w zachodnio-północnej części miejscowości Łeba, w odległości ok. 440 m od pasa nadmorskiego. Dojazd do nieruchomości drogą publiczną utwardzoną kostką betonową. Teren nieruchomości częściowo utwardzony płytami betonowymi, porośnięty niską roślinnością, krzewami i drzewami. Przez działki (od strony wschodniej) przy ich granicy przebiega podziemna sieć energetyczna, przez działkę nr 365/87 przebiega podziemna sieć teletechniczna. Bezpośrednie sąsiedztwo stanowią tereny leśne i zabudowa pensjonatowa.
W niedalekiej odległości znajduje się Port Jachtowy i Kanał Portowy.

365/87

3345

Ls 0.3345

 

 

1 cena sprzedaży nie obejmuje należności podatkowych, które wprowadziła z dniem 1 maja 2004 roku ustawa z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług /t.j. Dz.U z 2021 r. poz. 685 ze zm./. Do ceny sprzedaży netto zostanie doliczony obowiązujący w dniu sprzedaży podatek VAT.

 

  1. Przeznaczenie nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego: Nieruchomość usytuowana jest w granicach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łeby „Łeba – ul. Jachtowa” uchwalonego przez Radę Miejską w Łebie uchwałą nr XXXIX/355/2022 z dnia 31 stycznia 2022 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego poz. 768 z dnia 01 marca 2022 r. Działka nr 365/86 położona jest na terenie oznaczonym symbolem:

- 05.U przeznaczenie: U – tereny zabudowy usługowej; zakres usług: usługi nieuciążliwe z zakresu obsługi ruchu turystycznego (pensjonaty i hotele) lub gospodarki morskiej (biura, funkcje socjalno-administracyjne),

- 06.ZL, przeznaczenie: ZL – tereny lasów.

Działka znajduje się w granicach obszaru szczególnego zagrożenia powodzią – raz na 100 lat, w granicach otuliny Słowińskiego Parku Narodowego oraz
w granicach pasa ochronnego brzegu morskiego. Działka nr 365/87 położona jest na terenie oznaczonym symbolem 06.ZL – tereny lasów. Działka znajduje się
w granicach obszaru szczególnego zagrożenia powodzią – raz na 100 lat, częściowo w granicach terenu o niskim prawdopodobieństwie wystąpienia powodzi, tj. raz na 500 lat. Działka znajduje się w granicach otuliny Słowińskiego Parku Narodowego oraz w granicach pasa ochronnego brzegu morskiego. Niewielka część działki nr 365/87 usytuowana jest w granicach obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łeba „Łeba – ul. Turystyczna” uchwalonego przez Radę Miejską w Łebie 11 maja 2021 r. uchwałą nr XXIX/280/2021, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego poz. 2142 z dnia 10 czerwca 2021 r. Część działki znajduje się w obszarze oznaczonym w planie symbolem: 9.18 ZL(o) – lasy (ochronne), teren stanowi część pasa technicznego, przeznaczonego do utrzymania brzegu morskiego w stanie zgodnym z wymogami bezpieczeństwa i ochrony środowiska.

  1. Termin składania wniosków przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art. 34 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 ze zm./ upływa 24 czerwca 2022 r. Po upływie tego terminu zostanie przygotowane i podane do publicznej wiadomości ogłoszenie o przetargu.
  2. Ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku www.powiat-lebork.com
    i Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń urzędu /parter/ orazna tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Lęborka i Łeby, Urzędów Gmin: Wicko, Nowa Wieś Lęborska i Cewicena okres od 13.05.2022 r. do 03.06.2022 r.
  3. Szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu przetargu udzielają pracownicy Referatu Ewidencji Gruntów i Budynków oraz Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, pok. 117 i 118, I piętro, tel. /59/ 8632 841 i 8480 882.

 

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..