PO.272.2.2.2022 ZAPYTANIE OFERTOWE
PO.272.2.2.2022
Informacja o udzieleniu zamówienia
W postępowaniu o sygnaturze PO.272.2.2.2022 pn. Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdu wykorzystywanego na potrzeby realizacjiusługi transportowej w projekcie „Aktywizacja społeczno – zawodowa osób z potrzebą wsparcia w zakresie usług transportowych door-to-door z terenu powiatu lęborskiego”realizowany w ramach konkursu grantowego dla jednostek samorządu terytorialnego ogłoszonego w ramach projektu pn. „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacji Rozwój 2014 – 2020, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy.
Umowa została zawarta w dniu 17 lutego 2022 r. z następującym Wykonawcą:
ARKADA
M. i T. Kwidzińscy Spółka Jawna
ul. Krzywoustego 15A
84-300 Lębork
PO.272.2.2.2022
Informacja o wyniku postępowania
W wyniku przeprowadzonego postępowania o sygnaturze PO.272.2.2.2022 pn.Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdu wykorzystywanego na potrzeby realizacjiusługi transportowej w projekcie „Aktywizacja społeczno – zawodowa osób z potrzebą wsparcia w zakresie usług transportowych door-to-door z terenu powiatu lęborskiego”realizowany w ramach konkursu grantowego dla jednostek samorządu terytorialnego ogłoszonego w ramach projektu pn. „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacji Rozwój 2014 – 2020, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Wybrany Wykonawca:
ARKADA
M. i T. Kwidzińscy Spółka Jawna
ul. Krzywoustego 15A
84-300 Lębork
Maksymalna wartość zamówienia: 11 088,00 zł brutto.
Zestawienie ofert złożonych na realizację zamówienia:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium CENA |
W kryterium UPUST CENOWY |
Łącznie |
||
1 |
ARKADA M. i T. Kwidzińscy Spółka Jawna ul. Krzywoustego 15A 84-300 Lębork |
60 |
40 |
100 |
2 |
Arlena Sp. z o.o., Sp. K. Ługi 9 84-351 Nowa Wieś Lęborska |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE Oferta złożona po terminie |
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca, który złożył ofertę nr 1 spełniał warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Oferta została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert - uzyskała największą ilość punktów. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w Zapytaniu ofertowym. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.
Lębork, dnia 15.02.2022 r.
PO.272.2.2.2022 Lębork, dnia ...............................
ZAPYTANIE OFERTOWE
NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.(59)8632 825, faks:
(59)8632 850, e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl,adres strony internetowej:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Tryb postępowania: art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (MIiR/2014-2020/12)postępowanie przeprowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności.
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdu wykorzystywanego na potrzeby realizacjiusługi transportowej w projekcie„Aktywizacja społeczno – zawodowa osób z potrzebą wsparcia w zakresie usług transportowych door-to-door z terenu powiatu lęborskiego” realizowany w ramach konkursu grantowego dla jednostek samorządu terytorialnego ogłoszonego w ramach projektu pn. „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacji Rozwój 2014 – 2020, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów:
a) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, że spełnia następujące warunki zamówienia:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo Przedsiębiorców (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 162).
Na potwierdzenie spełnienie warunków udziału Wykonawca przedkłada stosowne oświadczenie (oświadczanie zawarte w formularzu ofertowym). Ponadto w dniu podpisania umowy wybrany wykonawca będzie zobowiązany do załączenia do umowy kopii ważnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi (OPC).
2) posiada lub dysponować będzie co najmniej jedną stacją paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawca przedkłada stosowne oświadczenie (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym).
Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 2.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani:
1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2. Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 2
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona
we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.
b) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Dostawa polegać będzie na sukcesywny, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, zakupie paliwa w wyznaczonych punktach sprzedaży wskazanych przez Wykonawcę.
2) Wykonawca powinien posiadać lub dysponować co najmniej jedną stacją paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. (Wykonawca podaje adres stacji na formularzu ofertowym).
Wykonawcazobowiązuje się w przypadku niemożności tankowania paliwa na wskazanej stacji, spowodowanego zdarzeniem losowym, wskazać inne miejsce odbioru paliwa oddalone nie dalej niż 12 km od siedziby Zamawiającego, lub dostarczyć żądaną ilość paliwa do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
3) Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliw we własnych zbiornikach.
4) Olej napędowy powinien spełniać wymagania Polskiej Normy oraz standardy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015poz.1680 ze zm.) zmienione rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2020 r. poz. 727).
5) Wykonawca zobowiązuje się do okazywania świadectwa jakości sprzedawanych paliw na każde wezwania Zamawiającego.
6) Tankowanie paliwa odbywać się będzie bezpośrednio do zbiornika samochodu w stacji Paliw Wykonawcy, na stacjach czynnych 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę. Każde tankowanie odbywać się będzie do pełna.
7) Olej napędowy wydawany będzie wyłącznie do zbiorników paliwowych do pojazdu będącego w użytkowaniu przez Zamawiającego poprzez legalizowany przepływomierz.
8) Każdorazowo do faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą, co najmniej datę przeprowadzenia poszczególnych transakcji, numery rejestracyjny pojazdów, na które dokonano zakupu, ilość, rodzaj i cenę zakupionych paliw, nazwę miejscowości i numer stacji paliw, nazwisko i imię kierowcy Zamawiającego.
9) Każdorazowo sprzedaż paliwa będzie dokonywana po cenach detalicznych obowiązujących w dniu sprzedaży na danej stacji paliw Wykonawcy, pomniejszonych o stały rabat obowiązujący przez cały okres zamówienia w momencie realizacji transakcji, przy uwzględnieniu stałego rabatu wyrażonego w złotych polskich, naliczanego od ceny brutto. Wyżej wymieniony rabat będzie stały i niezmienny w czasie całego trwania umowy.
10) Zakup paliwa dokonywany będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej za pomocą dokumentu WZ (wydanie zewnętrzne), który po każdym tankowaniu odbierany będzie przez kierowcę lub za pomocą kart paliwowych/flotowych, dla których po każdym tankowaniu wydany zostanie wydruk z terminala. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiania faktur w formacie PDF poprzez skrzynkę mailową.
11) Przewidywana ilość zamawianego paliwa na 3 miesiące 2022 r. wynosi ok. 1 848 litrów oleju napędowego. Zamawiający planuje przeznaczyć środki finansowe do realizacji niniejszej umowy w wysokości do 11 088 zł (kwota brutto).
12) W związku z tym, że ilość zakupionego paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że ilość paliw podana w pkt. l1) jest ilością szacunkową, podaną w celu prawidłowego określenia maksymalnej wartości zamówienia. Z uwagi na to, że podane ilości mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych litrów paliwa. Wykonawca z tego tytułu nie może wnosić wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń.
13) Płatność za zakupiony olej napędowy dokonywana będzie w formie bezgotówkowej, rozliczenie na podstawie
faktury wystawianej dwa razy w miesiącu, w okresach rozliczeniowych od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do
ostatniego dnia miesiąca, za tankowany pojazdy Zamawiającego. Należność za zakupione paliwo płatna będzie w terminie 14 dni od daty sprzedaży, przy czym za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego, na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
14) Zamawiający będzie ponosił jedynie koszty zakupu paliwa dokonanych na stacji Wykonawcy
15) Wykonawca określi stały rabat od ceny brutto jednego litr paliwa liczony w PLN.
c) Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
b) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
d) Nabywcą jest Powiat Lęborski 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5, nr NIP 8411609072 zaś odbiorcą i płatnikiem faktur wystawionych przez Wykonawcę za usługi podane w ust. 1 jest Starostwo Powiatowe w Lęborku w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
e) Zapłata za faktury będzie dokonywana przelewem z konta Zamawiającego na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze.
f) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Słownik Zamówień (CPV):
09100000-0-paliwa
09134100-8-olej napędowy
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2022 r.
3. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
Kryteria oceny ofert:
- cena 60%
- upust cenowy 40%
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto – 60%;
2) Kryterium 2 (K2) upust cenowy– 40%.
Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Kryterium oceny ofert - cena oferty brutto
1) Kryterium 1(K1) =Cena – 60 %
Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = ------------------------------------------------------------------ x 60 pkt
Cena przedstawiona w ofercie
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium 2 (K2) =upust cenowy – 40%.
Wartość upustu cenowego przedstawionego w ofercie
K2 = ----------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Wartość maksymalna upustu cenowego (najwyższy upust spośród złożonych ofert)
a) Za upust cenowy rozumie się wysokość stałego rabatu (wyważonego kwotowo w złotych od każdego litra zakupionego w danym dniu paliwa).
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2
Gdzie:
O- oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 – liczba punktów uzyskana w kryterium – „upust cenowy
1. Oferty złożone w odpowiedzi n a niniejsze zamówienie ocenione będą w oparciu o ww. kryteria
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100,00 pkt.
3. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
4. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
a) Ofertę na załączonym druku należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do 01.02.2022 r. do godz. 9.00pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez wglądu na przyczyny opóźnienia.
b) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
OFERTA DOTYCZY:
Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdu wykorzystywanego na potrzeby realizacjiusługi transportowej
w projekcie„Aktywizacja społeczno – zawodowa osób z potrzebą wsparcia w zakresie usług transportowych door-to-door z terenu powiatu lęborskiego”
NIE OTWIERAĆ PRZED 01 lutego 2022 r. godz. 09.15.
1. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.